Nieuw op OSRS

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Plaats reactie
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Nieuw op OSRS

Bericht door Spikedguy »

Hallo door, het is al weer even geleden dat ik op het forum ben geweest.
Een ruime tijd geleden (meer dan een half jaar denk ik) ben ik terug gekeerd naar Runescape en ben ik Runescape3 gaan spelen tot kort geleden was ik daar druk mee bezig. Helaas vermaak ik me niet meer op Runescape 3 door bepaalde dingen. Het viel mij al langer op dat het meer en deel van Lunagang OSRS speelt en XNitrous heeft me enig sinds toch zo ver gekregen om OSRS te gaan spelen. Ik moet zeggen dat de nostalgie erg leuk is hoewel het wel moeilijk zal worden omdat ik zoveel dingen niet meer weet of ken. Daarom heb ik een aantal vraagjes hieronder gezet waar jullie hopelijk antwoord op kunnen geven. Mochten jullie tips hebben voor oude/nieuwe OSRSers zijn die zeker welkom.

1. is er een manier om je inloggegevens op te slaan zodat je die niet steeds hoeft in te vullen? [-o<
2. wat gebeurd er met untrade-ables als je dood gaat buiten en in de wildy?
3. heeft nightmare zone enige requirements, en is het echt zo goed als ze beweren voor combat training?

Hopelijk spreek ik jullie snel in de clan chat. :bier: :D/
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Nieuw op OSRS

Bericht door xNitrous »

1. Het is makkelijk om: OSbuddy te downloaden zowel een gratis als een betaalde versie. Hierop kun je dan je inlognaam in ieder geval laten staan en hoef je alleen nog je wachtwoord in te vullen. Verder zitten hier heel veel handige extra's bij vergeleken met de RS Client.
2. Die krijg je meteen terug. Voorbeeld: Full void heb ik altijd nog aan of in mijn inventory als ik dood ben geweest. Skulled dood gaan is dan weer een uitzondering. Je overige spullen kun je altijd nog 60 minuten na je dood ophalen op de plek waar je bent dood gegaan. Andere krijgen deze spullen dan ook nooit te zien, maakt niet uit waar. (Heeft te maken met DDos attacks op Oldschool Runescape.)
3. Het is zeker goed voor combat training en punten te verzamelen , laatste week toevallig nog gedaan voor een Slayer Helmet (i). Enige wat je hiervoor wel nodig hebt is een inventory full prayer potions en qua melee stats is het vanaf 60/60/60 prima te doen!


Tot in de chat en sorry voor het overhalen om OSRS te spelen. :D
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Nieuw op OSRS

Bericht door Spikedguy »

Bedankt voor de snelle reacties!
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Nieuw op OSRS

Bericht door Kipcorn »

Ik raad je TEN STERKSTE aan om de 2 step authenticator te doen, dus dat je met je GSM moet inloggen elke maand.
De recovery van rs is niet op zn best namelijk
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Nieuw op OSRS

Bericht door Spikedguy »

Kipcorn schreef:Ik raad je TEN STERKSTE aan om de 2 step authenticator te doen, dus dat je met je GSM moet inloggen elke maand.
De recovery van rs is niet op zn best namelijk
Hier was ik al van op de hoogte, toch bedankt.
De authenticator is namelijk een vereiste voor stronghold of security en aangezien ik die 10k wou moest ik het sowieso al. :D
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Nieuw op OSRS

Bericht door Spikedguy »

Ben er alweer... kon toch niet quitten.
Speel nu op Wimstrr, nieuwe account omdat het kan.
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Nieuw op OSRS

Bericht door Itachi »

Late welkom! Je naam kwam me al bekend voor. :)
Plaatje
Plaats reactie