OldSchool Runescape in 2017

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

OldSchool Runescape in 2017

Bericht door Itachi »

Nu 2016 bijna voorbij is, kunnen we alvast een blik werpen naar het aankomend jaar. Wat kunnen wij verwachten in 2017?

Zeah Batch 2

Afbeelding


Plaatje
Paradigm of Exodus
In deze batch staat de Paradigm of Exodus (Raids) centraal. Verder is het nog onbekend wat deze batch met zich mee zal brengen; wel wordt verwacht dat de map van Zeah verder zal worden geüpdatet.

Voor meer informatie, kan je terecht in dit topic.

De release staat gepland voor early 2017.


Fossil Island
Plaatje
Fossil Island
Fossil Island is een expansie van de Varrock Museum, waar je kudos kan verdienen. Het zal verder ingaan op de lore van de Skeletal Wyverns en de God Wars. Ook zal er een uitbreiding zijn voor laag tot medium level content voor de Hunter, Mining, Fishing, Prayer, Agility en Combat skills. Nieuwe medium level wapens en armour zullen ook verschijnen met de release van Fossil island.


Wat er verder gepland is, is een nieuwe kamer voor in je PoH; verdere details zijn nog onbekend.

Voor meer informatie, kan je terecht in dit topic.

De release staat gepland op early tot medio 2017.






Zeah Batch 3
Plaatje
Karuulm en de Tassa Kahl
Karuulm is een eeuwenoude stad waarin de Tasakaal verblijven. Om je door de stad te kunnen manoeuvreren, moet je als eerst beschikken over een hoge Strength en Agility level.

De Tassa Kahl zijn wezens die niet terugdeinzen om een vroege dood tegemoet te gaan. Zij kennen geen angst en hebben geen emoties; ook zijn ze verwant zijn aan de TzHaar. Tassa Kahl zijn bewakers die ervoor zorgen dat er balans is tussen leven en dood, waardoor zij dus heel erg bekwaam zijn in Slayer. Met de release van deze batch zal er dus ook een nieuwe, hoge level Slayer master in het spel komen.




De Inferno
De Inferno zal een nieuwe solo, safe minigame zijn waarbij de speler het tegen allerlei high-leveled monsters op kan nemen. Waarschijnlijk zal dit te vergelijken zijn met de Fight Kiln in Pre-EOC. De rewards zijn nog niet vast, maar er werd nagedacht over nieuwe Best-in-Slot Ranged, Magic en Melee capes.

Plaatje
Civitas illa Fortis
In deze oude stad, staat Combat centraal. Opmerkelijk is ook, dat het gebaseerd op de Colosseum in Rome. In de Colosseum kunnen spelers het tegen elkaar opnemen, maar het is nog onbekend wat dit uniek maakt. Verder is hier weinig over bekend.










De release van de derde batch van Zeah is gepland op late 2017 of early 2018.
Laatst gewijzigd door Itachi op dinsdag 22 november 2016, 22:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaatje
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door Itachi »

Ook om even terug te kijken op 2016:
Wat vinden jullie de beste update van dit jaar? En de slechtste?
Laatst gewijzigd door Itachi op maandag 21 november 2016, 23:26, 3 keer totaal gewijzigd.
Plaatje
mbtkiller

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door mbtkiller »

Goed topic maar misschien aangezien er al topic is voor Fossil Island en voor Raids een linkje neerzetten van deze topics :D
Verder lijkt 2017 wel echt een heel goed jaar voor osrs in updates
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door Itachi »

mbtkiller schreef:Goed topic maar misschien aangezien er al topic is voor Fossil Island en voor Raids een linkje neerzetten van deze topics :D
Verder lijkt 2017 wel echt een heel goed jaar voor osrs in updates
Was ik ook van plan! Het was me alleen even ontgaan. 8-[
Plaatje
mbtkiller

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door mbtkiller »

Itachi schreef:
mbtkiller schreef:Goed topic maar misschien aangezien er al topic is voor Fossil Island en voor Raids een linkje neerzetten van deze topics :D
Verder lijkt 2017 wel echt een heel goed jaar voor osrs in updates
Was ik ook van plan! Het was me alleen even ontgaan. 8-[
het overkomt de beste ofcourse, welke feature lijkt jij het best/leukst? ( Naast raids ofcourse)
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door xNitrous »

Ziet er al tof uit Itachi. missChien (!) kun je voor Fossil Island even een link maken naar mijn topic: Dit topic dus.

Misschien voor ieder deel mits het relevant is ook een uitgebreid topic uitwerken en dit topic als algemeen houden met een aantal links er in?
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door Itachi »

Zat ik ook aan te denken ja, maar dat doe ik wel als er meer over bekend is. :P
Plaatje
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door xNitrous »

Itachi schreef:Zat ik ook aan te denken ja, maar dat doe ik wel als er meer over bekend is. :P
Sure, ik kan je altijd helpen. Misschien niet wachten maar vast openen, wordt het tegen die tijd alleen maar makkelijker te bumpen en iedere informatie die extra online komt kun je meteen adden, dan komt ook niet alles tegelijk.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door Itachi »

mbtkiller schreef:
Itachi schreef:
mbtkiller schreef:Goed topic maar misschien aangezien er al topic is voor Fossil Island en voor Raids een linkje neerzetten van deze topics :D
Verder lijkt 2017 wel echt een heel goed jaar voor osrs in updates
Was ik ook van plan! Het was me alleen even ontgaan. 8-[
het overkomt de beste ofcourse, welke feature lijkt jij het best/leukst? ( Naast raids ofcourse)
Pff, lastig. Fossil Island en The Inferno denk ik.
Fossil Island heeft veel potentie imo, ze kunnen echt van alles verzinnen: nieuwe dino-monsters, veel lore, uitgebreider ingaan op archeologie.
The Inferno is high-level PvM, vanzelfsprekend dat dat mij aanspreekt. :D

Toegevoegd na 37 seconden:
xNitrous schreef:
Itachi schreef:Zat ik ook aan te denken ja, maar dat doe ik wel als er meer over bekend is. :P
Sure, ik kan je altijd helpen. Misschien niet wachten maar vast openen, wordt het tegen die tijd alleen maar makkelijker te bumpen en iedere informatie die extra online komt kun je meteen adden, dan komt ook niet alles tegelijk.
Voel je vrij om alvast een topic te starten hoor, ik vind het alleen niet nodig voor nu.
Mede-auteurs kunnen natuurlijk ook ingeschakeld worden.
Plaatje
mbtkiller

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door mbtkiller »

Itachi schreef: Pff, lastig. Fossil Island en The Inferno denk ik.
Fossil Island heeft veel potentie imo, ze kunnen echt van alles verzinnen: nieuwe dino-monsters, veel lore, uitgebreider ingaan op archeologie.
The Inferno is high-level PvM, vanzelfsprekend dat dat mij aanspreekt. :D
Dat kan ik begrijpen ofcourse. Hoop dat Jagex ons prachtige content geeft want dat verdienen wij als OSRS'ers wel
Laatst gewijzigd door mbtkiller op maandag 21 november 2016, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door xNitrous »

^ Zal ik binnenkort doen, mits jij het dan niet alsnog gedaan hebt.

Dat Colloseum lijkt mij meer een verplaatsing van de Duel Arena?
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door Itachi »

xNitrous schreef:Dat Colloseum lijkt mij meer een verplaatsing van de Duel Arena?
Who knows? Misschien zal het gebruik maken van andere mechanics.
Zelf zou ik denken aan een 1 vs. 5 gevecht, of met een select aantal mensen vechten tegen verscheidene monsters. Zo veel is mogelijk!
Plaatje
mbtkiller

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door mbtkiller »

Ja ik denk meer een Romeins idee, waar je tegen monsters speelt en dus tegen de computer. Zou ook vet zijn als er een publiek was waar je interactie mee kan hebben
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door Itachi »

mbtkiller schreef:Ja ik denk meer een Romeins idee, waar je tegen monsters speelt en dus tegen de computer. Zou ook vet zijn als er een publiek was waar je interactie mee kan hebben
Het zal mogelijk zijn voor spelers om plaats te kunnen nemen op de tribune!

Toegevoegd na 38 seconden:
Als ik bepaalde updates niet heb inbegrepen in de eerste post, laat het me dan weten!
Plaatje
mbtkiller

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door mbtkiller »

Heb meer over geliefdheid halen als gladiator, dat hoe meer waves je haalt hoe meer het publiek ook je naam begint te schreeuwen enzo ( als er een npc publiek komt althans). Lijkt mij ook erg lachen als je rng-based gear krijgt en daarmee moet overleven in de arena om het echt een gladiatoren idee te geven, vind ik dan he :p
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door Itachi »

Dat zou ook tof zijn. Wie weet wat de Colosseum met zich meebrengt. :)
Plaatje
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door Itachi »

Archie zei op de stream dat Raids early December uit zouden komen, maar hij verbeterde zichzelf weer een paar minuten later.
Ik werd wel even blij. ;_;

Toegevoegd na 6 minuten en 7 seconden:
Itachi schreef:
Wat vinden jullie de beste update van dit jaar? En de slechtste?
Om nog even hierop terug te komen, enkele updates die dit jaar uit zijn gekomen:
• Zeah en haar rework die deze maand uitkwam
• Lizardman Shamans en Dragon warhammers
• De allereerste Grandmaster Quest van OSRS: Monkey Madness II
• Veranderingen aan PID
• Last Man Standing
• Windertodt
• ZMI Runecrafting
• Hardcore Ironman
Plaatje
mbtkiller

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door mbtkiller »

Denk zelf dan toch MM2, bracht beetje nostalgie terug en uitdaging in een quest :D ( ben te vaak dood gegaan bij de final boss)
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door xNitrous »

Om er even aan toe te voegen en ook direct mijn favorieten aan te geven:

Zeah Catacombs + Superiors.
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Oldschool Runescape in 2017

Bericht door Falici »

Yey, leuk man! Kunnen we weer een half uur extra door Zeah rennen en er 2 stamina's doorheen jassen zonder relevante content tegen te komen, fijn man! :D

Ze moeten Zeah gewoon wat compacter maken en het aantal huizen/lege ruimtes zonder content terugbrengen. Voelt een beetje alsof Zeah gemaakt is om te kunnen zeggen, ja, we hebben de speelwereld met 40% vergroot. Maar in werkelijkheid is de speelbare content met niet eens 10% toegenomen.

Favoriete update van 2016 is MM2. Vond het een leuke en uitdagende quest, dus wat mij betreft mogen er daarvan nog wel een paar bijkomen :)
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie