OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: OSRS Spelers van Lunagang

Bericht door xNitrous »

Naam: Mitchell
Forumnaam: xNitrous
RSN: xNitrous
Type account: Normaal main account
Waar liggen mijn interesse op Runescape?
wat voor mij nou echt bijzonder is is uiteraard het oplossen van clues en het kunnen behalen van alle items die je krijgt bij het behalen van 200,300,400,500 clues etc! Dit is voor mij enorm leuk om te doen en mijn account is hier eigenlijk helemaal op gebaseerd! Het enige wat ik nu nog wil doen (Zie mijn Blog!) is om alle clue steps altijd te kunnen voltooien.

Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom?
Tja, een Clue Scroll! :)

Korte introductie:
Ik ben Mitchell een normale gemiddelde jongen geboren en woonachtig in Breda, de meeste kennen mij momenteel al aardig goed en de andere van dit forum weten ook wel wie of wat xNitrous is ondertussen! Ik ben al op het forum te vinden vanaf 2009 maar ik had daarvoor de website al in gebruik en was vaak als gast op het forum, ik was toen nog jong. Ik speelde Runescape met plezier maar de manier hoe ik het nu speel is niet te vergelijken met toen, ik was toen een random noob. Ik heb in mijn laatste EOC jaar en net daarvoor een skiller gehad met alles 70 + een aantal 99's en slayer op level 60 maar door de update heb ik dit niet verder door gezet, helaas. Momenteel ben ik terug op OSRS met inmiddels mijn tweede account aangezien mijn vorige account onterecht verbannen ben. Ik ben tevreden met mijn huidige rol op het forum en ik hoop dat we de vele activiteiten hoog kunnen houden zowel in de chat ( toppunten van 50-55 leden op dit moment) en uiteraard ook in de evenementen aangezien hier mijn root echt ligt. Ik ben momenteel in het echte leven ook een teamleider bij een Escape Room wat ook enorm tof is, het is gewoon iets wat bij mij past betreft de evenementen. Ik hoop dat jullie iets over mijn RS carrière weten, mits er vragen zijn en ze niet te persoonlijk zijn reageer ik graag.
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: OSRS Spelers van Lunagang

Bericht door Spikedguy »

Naam: Wim
Forumnaam: spikedguy
RSN: Spikedguy, Thespikedguy, wimstrr
Type account: Normale pleb
Waar liggen mijn interesse op Runescape?
Quests vind ik echt fantastisch, daarnaast vind ik vooral pvm erg leuk en uiteraard de gesprekken met onbekende mensen op runescape.
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom?
Een tree sappling, zodat ik met de tijd ouder en volgroeid ben (Mits ik gezond blijft :P )
Korte introductie:
Volgens m'n ouders ben ik rond 2005 ergens begonnen met runescape, maar wegens bepaalde dingen in het verleden kan ik mezelf daar zeer weinig van herinneren. M'n echte herrineringen zijn rond de tijd van godwars en bounty hunter. Ik kon de uitgang van bounty hunter niet vinden en verloor full rune en ben daarna gehacked door een free items.tk site XD. Jaren aan het xp wasten geweest en op een bepaald moment voor 4-5 jaar gestopt. Daarna begonnen met rs3, ook weer gestopt, osrs begonnen...en ja ook gestopt. Tot ergens in 2016 toen ik voelde dat ik weer eens iets leuks moest gaan doen omdat ik me verveelde en weer wat deprie begon te worden maar ik niet weer aan rs verslaafd wilde worden. Heb het nu redelijk voor elkaar qua speeltijden en privéleven. Speel nu al weer wat maandjes OSRS en ben verder dan ik ooit geweest ben en blijf gewoon lekker rsen zolang ik het leuk vind. <3
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
mbtkiller

Re: OSRS Spelers van Lunagang

Bericht door mbtkiller »

Naam: Tom

Forumnaam: mbtkiller

RSN:mbtkiller

Type account:jouw droom account

Waar liggen mijn interesse op Runescape? Vooral skillen met pvm uitzonderingen

Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Chef's Hat, pure fashionscape

Korte introductie: Hey mn naam is Tom oftwel Mbtkiller. Ben sinds kort eo en kijk er erg naar uit om me eerste events te mogen hosten. Speel runescape al jaren, sinds de tijd dat mijn leeftijd nog maar uit 1 getal bestond. De MBT van mbtkiller staan voor 3 namen, heb de naam altijd gehouden, weet niet waarom eigenlijk. Verder is OSRS gewoon erg leuk en raad het iedereen aan die teveel vrije tijd heeft :D
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: OSRS Spelers van Lunagang

Bericht door Falici »

Naam: Rick
Forumnaam: Falici
RSN: Falici
Type account: Ironman
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Quests, PVM en Slayer
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Gilded 4-Poster, omdat dit mijn favoriete plek IRL is.
Korte introductie: Ik ben Rick en ben 22 jaar. Speel ongeveer 12 jaar RuneScape. Heb over de jaren heen verschillende accounts gehad: mains, pures en skillers. Uiteindelijk ben ik een jaar of 2 geleden neergestreken in OSRS en ben daar blijven plakken op m'n ironman. Ondertussen al een aardig accountje opgebouwd met als eerste cape een Quest Cape. Momenteel flink bezig met Crafting en deze laat ook niet al te lang meer op zich wachten. In het dagelijks leven ben ik nog student, momenteel bezig met m'n Master Information Management in Tilburg. Hoop vanaf februari stage te gaan lopen, dus zal dan minder kunnen spelen.
AfbeeldingAfbeelding
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: OSRS Spelers van Lunagang

Bericht door Neite »

Naam: Felix
Forumnaam: Neite
RSN: Neite
Type account: Standaard account
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Eerst en vooral plezier hebben, daarnaast Treasure Trails en streamen.
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Achievement Diary Cape, tegelijk daarmee heb je enorm veel voordelen in het spel en als de cape (hopelijk) gebufd wordt, heb je heel wat teleports die zeker handig zijn voor Treasure Trails.
Korte introductie: Aloha, ik ben dus Felix. Ik ben 23 jaar, woon voorlopig in Kortrijk, België en ben bij afgestudeerd als leerkracht Lichamelijke Opvoeding & Engels met extra richting (die ik nu afwerk) Bewegingsrecreatie (dit houdt alles in rond sport in de vrijetijdssector). Ik speel Runescape sinds januari 2006, sinds een maandje heb ik mijn 10-year cape, en heb het op en af gespeeld. Mijn grootste tijdverdrijf vroeger was het vinden van glitches en bugs, misschien daarom dat ik nu nog steeds zo'n lage stats heb. Voorlopig speel ik op 2 accounts; Neite, een standaard account, en GeorgeClueny, een Clue-only ironman. Verder stream ik ook op Twitch (NeiteOsRs) en dat is het zo een beetje.

Vanaf juni dit jaar zal ik helaas voor altijd afscheid moeten nemen van jullie, dan vertrek ik namelijk voor 4 maanden naar het zuiden van Frankrijk als monitor op een surfkamp van Surfblend. Als iemand me wil komen opzoeken, ik zal in het dorpje Moliets-et-Mâa zitten. Na die 4 maanden ga ik met een vriend de wereld rondreizen in een omgebouwde 'van' met het doel om voor altijd weg te blijven uit België. Maar dat is nog een paar maanden, dus voorlopig zitten jullie nog met mij opgescheept.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: OSRS Spelers van Lunagang

Bericht door Itachi »

Falici schreef:Plaatje
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Gilded 4-Poster, omdat dit mijn favoriete plek IRL is.
Shit, achteraf gezien had ik dit moeten kiezen. :-({|=
Plaatje
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Thomas »

Naam: Thomas
Forumnaam: Thomas
RSN: SP00NTECH
Type account: Berserker Pure
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Pk'en, Skillen en PvM
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Tinderbox, want ik ben lit
Korte introductie: Check mijn blog
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Erwin »

Naam: Erwin
Forumnaam: Erwin
RSN: The King 023
Type account: Ironman
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Op dit moment liggen mijn interesses voornamelijk in het skillen en questen. In de toekomst zal dit zoals ik er nu over nadenk richting slayer en barrows gaan. Waarom in deze volgorde? Door het skillen en questen bereik ik al flink wat levels, waardoor slayer een stuk makkelijker zal worden :D
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Een legends cape, omdat ik een legende ben :mrgreen:
Korte introductie: Ik ben Erwin, een van de oudste rotten op het forum en ben sinds kort weer terug op RS. Dit vanwege het feit dat ironman me toch wel erg interessant leek, in combinatie met toch nog wel iets wat vrije tijd hebben. Laatste weken is dat iets meer geweest, maar de komende tijd zal dat wel weer minder gaan worden ga ik vanuit. In mijn echte leven ga ik in februari afstuderen, waarna ik volgend jaar waarschijnlijk een master ga doen. Voor de rest werk ik, voetbal ik, doe ik zoveel mogelijk met vrienden, maar houd ik voornamelijk van reizen. In de toekomst zal ik ook zeker in het buitenland gaan werken!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Shaddowpay »

Naam: Brandon
Forumnaam: Shaddowpay
RSN: Shaddowpay
Type account: OSRS Standaard account
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Questen en treasure trails vind ik persoonlijk altijd wel leuk :)
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? clue scroll, is altijd leuk om die opgaven te doen.
Korte introductie: Ik begon denk ik 8 á 9 jaar terug? Een vriend van mij speelde het spel en ik begon het ook wel leuk te vinden. We speelde samen op één account, wat best irritant was omdat als hij speelt jij niet kan spelen. Daarnaast maakte ik ook een eigen account aan ''brandonnie1'' dat accunt was uit mijn hoofd eenmaal combat 98 in die richting. Na een tijdje ging ik mijn wachtwoord veranderen en daarna naar de wc (jaja nu komt het). Ik kwam terug en was mijn wachtwoord vergeten :P, ik wist mijn recovery dingen ook niet meer dus helaas rip. Daarna ging ik weer samen met mijn vriend verder en kwamen ergens uit op combat 115, maar toen runescape 3 uit en stopte het voor mij (is echt helemaal niks voor mij). Uiteindelijk ben ik afgelopen oktober weer begonnen (OSRS) en heb er geen spijt van!
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: OSRS Spelers van Lunagang

Bericht door Odius »

Neite schreef:Naam: Felix
Forumnaam: Neite
RSN: Neite
Type account: Standaard account
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Eerst en vooral plezier hebben, daarnaast Treasure Trails en streamen.
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Achievement Diary Cape, tegelijk daarmee heb je enorm veel voordelen in het spel en als de cape (hopelijk) gebufd wordt, heb je heel wat teleports die zeker handig zijn voor Treasure Trails.
Korte introductie: Aloha, ik ben dus Felix. Ik ben 23 jaar, woon voorlopig in Kortrijk, België en ben bij afgestudeerd als leerkracht Lichamelijke Opvoeding & Engels met extra richting (die ik nu afwerk) Bewegingsrecreatie (dit houdt alles in rond sport in de vrijetijdssector). Ik speel Runescape sinds januari 2006, sinds een maandje heb ik mijn 10-year cape, en heb het op en af gespeeld. Mijn grootste tijdverdrijf vroeger was het vinden van glitches en bugs, misschien daarom dat ik nu nog steeds zo'n lage stats heb. Voorlopig speel ik op 2 accounts; Neite, een standaard account, en GeorgeClueny, een Clue-only ironman. Verder stream ik ook op Twitch (NeiteOsRs) en dat is het zo een beetje.

Vanaf juni dit jaar zal ik helaas voor altijd afscheid moeten nemen van jullie, dan vertrek ik namelijk voor 4 maanden naar het zuiden van Frankrijk als monitor op een surfkamp van Surfblend. Als iemand me wil komen opzoeken, ik zal in het dorpje Moliets-et-Mâa zitten. Na die 4 maanden ga ik met een vriend de wereld rondreizen in een omgebouwde 'van' met het doel om voor altijd weg te blijven uit België. Maar dat is nog een paar maanden, dus voorlopig zitten jullie nog met mij opgescheept.
Woon jij in Kortrijk!!!?? Gaaf, nog een West-Vlaming. :D Ik doe stage in het Rijksarchief momenteel.

Toegevoegd na 3 minuten en 22 seconden:
Toch even mezelf eens introduceren ook. :-({|=

Naam: Fons
Forumnaam: Odius
RSN: Odius34
Type account: Ironman construction account
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Construction, implings en nog een beetje slayer
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Oak plank, spreekt voor zich. Ooit meegedaan op een meet zelf!
Korte introductie:
Zie blog. 8-[
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Yentel »

Ik zal dinsdag na mijn examen alles toevoegen aan de beginpost.

Zou ik jullie mogen vragen om bij korte introductie wel effectief een stukje tekst te typen i.p.v. "Zie blog"? Dit topic is immers bedoelt om de mensen snel een beeld van jullie als persoon te geven :).
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Erwin »

Yentel schreef:Ik zal dinsdag na mijn examen alles toevoegen aan de beginpost.

Zou ik jullie mogen vragen om bij korte introductie wel effectief een stukje tekst te typen i.p.v. "Zie blog"? Dit topic is immers bedoelt om de mensen snel een beeld van jullie als persoon te geven :).
Examens al voorbij? :P
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Yentel »

Erwin schreef:
Yentel schreef:Ik zal dinsdag na mijn examen alles toevoegen aan de beginpost.

Zou ik jullie mogen vragen om bij korte introductie wel effectief een stukje tekst te typen i.p.v. "Zie blog"? Dit topic is immers bedoelt om de mensen snel een beeld van jullie als persoon te geven :).
Examens al voorbij? :P
Oeps, wist dat ik nog iets was vergeten :)! Effe aangepast :).
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Gewoon »

Naam: Lelouch
Forumnaam: Gewoon
RSN: Lamperouge
Type account: 70 Def DH PKER
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Pken
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Prince Black Dragon. Ben legit hard ouwe, heb thuis ook 3 koppen maar praat dan niet over hoofden. Vet harde item wat mij betreft. Enige item die je dan ook snel wilt droppen, zo denken mijn exen namelijk ook over mij.
Korte introductie:

Beste pker op LTF. Period. Ben zo fucking hard man. Ik doe trouwens alleen aan 2 tick fights op bounty hunter. Meer heb ik namelijk niet nodig.

Momenteel 80/85/70 fully quested dher. Veng al in de pocket maar er is sowieso nog werk aan de winkel. Pull die dds uit mijn zak en ik kinkel. Ik wil dikke stacks man. Heb die whip altijd ready voor mensen die willen testen. Pull die shit sneller dan lucky luke uit wilde westen. Schiet sneller dan je schaduw? Nigga ik ko jou en jouw schaduw.
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Yentel »

Gewoon schreef:Naam: Lelouch
Forumnaam: Gewoon
RSN: Lamperouge
Type account: 70 Def DH PKER
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Pken
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Prince Black Dragon. Ben legit hard ouwe, heb thuis ook 3 koppen maar praat dan niet over hoofden. Vet harde item wat mij betreft. Enige item die je dan ook snel wilt droppen, zo denken mijn exen namelijk ook over mij.
Korte introductie:

Beste pker op LTF. Period. Ben zo fucking hard man. Ik doe trouwens alleen aan 2 tick fights op bounty hunter. Meer heb ik namelijk niet nodig.

Momenteel 80/85/70 fully quested dher. Veng al in de pocket maar er is sowieso nog werk aan de winkel. Pull die dds uit mijn zak en ik kinkel. Ik wil dikke stacks man. Heb die whip altijd ready voor mensen die willen testen. Pull die shit sneller dan lucky luke uit wilde westen. Schiet sneller dan je schaduw? Nigga ik ko jou en jouw schaduw.
Normaal posten mag ook wel. Gelieve je post dan ook aan te passen, want anders zal hij zeker niet worden toegevoegd.
Ivenho
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 7 februari 2017, 19:42
RS: Ivenho (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Ivenho »

Naam:Ivan
Forumnaam:Ivenho
RSN: Ivenho
Type account: Zerker/Skiller
Waar liggen mijn interesse op Runescape? PvM, Skilling en PKen
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Een Red partyhat, omdat wanneer je met mij bent er altijd een feestje is :D/ . En omdat ik rood gewoon een mooie kleur vind. :D
Korte introductie: Ik ben Ivan, 20 jaar oud. Ik ben sinds gisteren weer begonnen met het spelen van Runescape. Het is voor mij 4 jaar geleden de laatste keer geweest dat ik het speelde. Ik ben nu volop bezig om weer wat optebouwen aangezien dit mijn eerste account is op OSRS. Momenteel ben ik volop aan het grinden met questen en skillen. Ik ben blij dat ik terecht kan in een gezellige Nederlandstalige community. En voeg me gerust toe! :mrgreen:
Evilminded0
Ex-moderator
Berichten: 8953
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 10:44
RS: Evilminded0 (OSRS)
Oude naam: Funny Truth

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Evilminded0 »

Naam: Stijn
Forumnaam: Evilminded0
RSN: Evilminded0
Type account: Standaard main
Waar liggen mijn interesse op Runescape?
Meer op completionist spul maar dan totaal op een niet efficiënte wijze. Alles wat ik doe op Runescape doe ik om mijn account uit te bouwen maar ik zal niet snel dagen achterelkaar dezelfde skill gaan grinden of mezelf een hernia klikken om de meest efficiënte exp/uur te halen. Ook PvM en PvP trekken me niet zo. Runescape speel ik met name voor de nostalgie en de mensen die ik tegen kom. Ik ben nog een beetje van de oude stempel. Om die reden ben ik ook geen groot fan van de Grand Exchange en gebruik die ook maar weinig. Als resultaat speel ik dus als een soort ironman-ultra-light versie die veel van z'n eigen grondstoffen verzamelt en vaak zelf skills traint om bepaalde dingen te unlocken. Ik lig daarmee nog steeds op koers om rond 2020 misschien m'n eerste 99 skill ooit te halen.

Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom?
Een zak hooi, samen met een watermeloen en een bronze spear kan je er een vogelverschrikker mee maken maar verder redelijk nutteloos.

Korte introductie:
Ik speel sinds de zomer van 2005 runescape, ben rond 2008 gestopt op m'n main waar ik op dat moment alle skills 70+ had en heb daarna nog een klein jaar op een level 3 skiller gespeeld waar ik uiteindelijk al mijn non-combat skills ook 50+ op had. Toen OSRS uitkwam heb ik de eerste 2 maanden er meteen flinke uren in gepompt maar na de eerste hype toch weer redelijk snel gestopt. Nu, begin 2017, ben ik langzaamaan weer een maandje of 2 aan het spelen en heb het momenteel goed naar m'n zin met het behalen van achievement diaries en het trainen van slayer.
"A frown is just a smile upside down."
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Itachi »

Toegevoegd heren!
Plaatje
Roy
Berichten: 948
Lid geworden op: vrijdag 15 juni 2007, 16:40
RS: Then (p2p)
Oude naam: Roycos1101
Extra rang: Owned

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Roy »

Naam: Roy
Forumnaam: Roy
RSN: Then
Type account: Main account
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Mijn doel is om te maxen op de meest efficientste manieren
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Elysian, want ik heb ook een buff nodig
Korte introductie:

Ik ben Roy

En super leuke (?) Belg, ik begon Rs te spelen in 2007 en had comp in 2012 mijn favo skill was Dungeoneering.

Door mijn verslavend karakter wil ik altijd de beste zijn in wat ik ook doe, dit telt ook buiten Rs

Ik ben een student Lichamelijk opvoeding / Bewegingsrecreatie met als afstudeerrichting personal Coaching en revalidatie
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: OSRS Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Jorenator »

Naam:Joren
Forumnaam: Jorenator
RSN: Jorenator
Type account: Main account
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Vooral bij het skillen en een klein beetje bij het pvmen. Ook probeer ik, in de kleine tijdperiode die ik dagelijks speel, zo efficiënt mogelijk te spelen. Soms lukt dit beter dan anders ;)
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Je eerste skillcape, eerst ben je enorm blij dat je mij ziet en hebt maar na een tijdje snap je hoe makkelijk ik ben ;)
Korte introductie:
Joren, Jokkie voor de vriendjes! Ik ben Belg en 21 lentes jong. Buiten gamen zijn m'n hobby's voetbal, zaalvoetbal en fitness. O ja ook mn vriendin ;)
Ik ga niet meer naar school. Ik ben commercieel medewerker bij Bpost (sinds de Postnl affaire zullen jullie Bpost allemaal wel kennen van in het journaal) aan het loket. Kortom ik ben de persoon die jou vanalles probeert aan te smeren als je 1 zegel komt kopen en waardoor je naar buiten gaat met 4.200 zegels, 4 pakjes en vals briefje van 50.
Afbeelding
Plaats reactie