Kleine survey, duurt 5 min max

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Plaats reactie
Nosforia
Berichten: 14
Lid geworden op: maandag 27 februari 2017, 15:14

Kleine survey, duurt 5 min max

Bericht door Nosforia »

Hallo!

Momenteel ben ik 22 jaar oud en student aan de KU Leuven.
In het kader van mijn thesis heb ik een kleine survey ontwikkeld i.v.m. runescape, en het zou fantastisch zijn als een aantal van jullie die zouden kunnen invullen!

Denk er aan dat de survey een basiskennis over kansen en kansrekenen verondersteld, dus als je de vragen niet begrijpt, vul dan aub niets willekeurig in, sluit de survey gewoon. (Verder is de survey ook in het engels!)

Members kunnen deze link gebruiken: https://bonnefabio.typeform.com/to/hrWCZs
Niet-members kunnen deze link gebruiken: https://fabiobonne.typeform.com/to/tRj7Lc

Duizend maal dank aan iedereen die de survey invult!!!
Met vriendelijke groeten!

Aangezien veel mensen denken dat dit scam is; mijn KU Leuven e-mail is fabio.bonne@student.kuleuven.be,
je mag van mij gerust even daar naar mailen, en dan zal ik vrolijk reageren dat ik inderdaad dezelfde persoon ben.
Als KU Leuven student lopen scammen lijkt me vrij achterlijk, dus hopelijk geeft dat genoeg zekerheid .. !
Laatst gewijzigd door Nosforia op dinsdag 28 februari 2017, 15:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Nosforia
Berichten: 14
Lid geworden op: maandag 27 februari 2017, 15:14

Re: Kleine survey, duurt 5 min max

Bericht door Nosforia »

Ik heb de vragen aangepast in de survey, ze zouden nu een stuk gemakkelijker moeten zijn om te begrijpen!
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Kleine survey, duurt 5 min max

Bericht door Falici »

Heb 'm voor je ingevuld. Ben nu wel benieuwd naar je onderzoeksvraag, aangezien dit eigenlijk niets met RS te maken heeft.
Kan je deze delen?
AfbeeldingAfbeelding
Nosforia
Berichten: 14
Lid geworden op: maandag 27 februari 2017, 15:14

Re: Kleine survey, duurt 5 min max

Bericht door Nosforia »

Met deze vragen kan ik RS spelers kun utility curve schatten, waarmee ik kan evalueren in welke mate het verlies van premium membership tijd een grotere impact op utility heeft als gains van premium membership tijd. Dit word 'loss aversion' genoemd. Zou bedrijven moeten kunnen helpen inschatten in welke mate het winstgevend zou zijn om bvb aan non-members één maand premium te geven, zodat deze voorruit gaan op de member-skills. Hiermee wordt de kans op het verlengen van membership na deze gratis maand groter, omdat ze nu de kost van premium niet meer vergelijken met "het member mogen zijn" alleen, maar ook met de loss van al hun voordelen (skills, minigames, ...) als member.
Nosforia
Berichten: 14
Lid geworden op: maandag 27 februari 2017, 15:14

Re: Kleine survey, duurt 5 min max

Bericht door Nosforia »

Aangezien veel mensen denken dat dit scam is; mijn KU Leuven e-mail is fabio.bonne@student.kuleuven.be,
je mag van mij gerust even daar naar mailen, en dan zal ik vrolijk reageren dat ik inderdaad dezelfde persoon ben.
Als KU Leuven student lopen scammen lijkt me vrij achterlijk, dus hopelijk geeft dat genoeg zekerheid .. !
mbtkiller

Re: Kleine survey, duurt 5 min max

Bericht door mbtkiller »

Ik heb hem ingevuld voor je :P
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Kleine survey, duurt 5 min max

Bericht door Bighead »

Zou me niks verbazen als een RuneScape spelende populatie rationelere antwoorden geeft dan andere populaties. Het lijkt me interessant om je bevindingen te zien als je die tegen de tijd dat je ze hebt met ons zou willen delen.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Nosforia
Berichten: 14
Lid geworden op: maandag 27 februari 2017, 15:14

Re: Kleine survey, duurt 5 min max

Bericht door Nosforia »

Als de respons zo blijft, valt er niet veel te delen achteraf vrees ik :p
Nosforia
Berichten: 14
Lid geworden op: maandag 27 februari 2017, 15:14

Re: Kleine survey, duurt 5 min max

Bericht door Nosforia »

Bump!
Plaats reactie