Dropparty! 20 maart 20:30

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Dropparty! 20 maart 20:00 + bond voor ironman

Bericht door Lisette »

Nu het in je huis is, moeten we alsnog 28 pure essence meenemen? :)
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dropparty! 20 maart 20:00 + bond voor ironman

Bericht door Shaddowpay »

Lisette schreef: maandag 13 maart 2017, 22:47 Nu het in je huis is, moeten we alsnog 28 pure essence meenemen? :)
Nee, ik vertrouw er op dat jullie dat niet doen. Ik pas het even aan liZ
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dropparty! 20 maart 20:00 + bond voor ironman

Bericht door Shaddowpay »

Hi!,

Ik moet helaas mededelen dat ik soort van ''gehackt'' ben. Ik logde net in en stond ineens bij de G.E. en al mijn cash was weg..
Daar door heb ik niet de mogelijkheid op dit moment om maandag een ''dikke'' drop party te geven. Ik wil er wel 1 geven alleen dan wel met wat mindere stuff: denk naar aan noob shit maar aan een aantal dragon stuff en dergelijke.

Voor de iron mans helaas... Ik heb nu niet de mogelijkheid om een bond te verloten.

Excuus :(

Tot maandag!
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Dropparty! 20 maart 20:00 + bond voor ironman

Bericht door Erwin »

Wat vervelend..
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dropparty! 20 maart 20:00 + bond voor ironman

Bericht door Shaddowpay »

Laatste update!

We spreken om 20:00 af in W327 bij Falador bank oost (de cape heb ik inmiddels al). Vanaf daar gaan we naar of mijn huis of die van Vlix (mits die online is).

Ik zie jullie maandag!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Shaddowpay »

Het wordt 20:30 ongeveer people!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Shaddowpay »

Pale Memory schreef: maandag 20 maart 2017, 17:57 Ik heb wat internetproblemen vandaag, mocht ik niet online zijn dan is dat de reden...
Is goed Pale! Ik zie het wel :)
Afbeelding
Armajail
Berichten: 357
Lid geworden op: donderdag 19 november 2015, 15:23

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Armajail »

Hoe was het? :)
07 Ranger boots: #0 - Abby dagger van Abby demon: #1 -
Easy clues: #50 - Med clues: #410 - Hard clues: #272 - Elite clues: #20 - Master clues: #10
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Shaddowpay »

Armajail schreef: dinsdag 21 maart 2017, 20:19 Hoe was het? :)
Zeker!
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Itachi »

Dat is ook wat ik gehoord heb. Mocht het bovenstaande inderdaad waar zijn, vind ik het heel jammer.
Plaatje
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Shaddowpay »

Huuhh? Mag ik vragen van wie? Heb dat nooit gezegd of iets? Ik had graag zoveel mogelijk mensen willen hebben ook mensen uit lunatip gewoon. Dus ben benieuwd welke grappenmaker dit doet..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Shaddowpay »

Beetje flauw weer. Organiseer ik een dropparty en lezen veel mensen het maar reageren niet. En ben nu ineens trending topic 😄😄 hahaha jk <3. Gewoon lief blijven heren :p
Afbeelding
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Glenn. »

Even voor wat opheldering zorgen m.b.t. het weigeren van mensen op een dropparty.
Ten eerste is de hele situatie hoe het gaat vrij triest. Een andere chat beginnen en Lunatip zwart maken, ik dacht dat mensen dit in 2009 deden, toen RSNL er ook nog was.

Ten tweede heb ik de hele tijd bij jullie gestaan en beetje emotes gedaan en gepraat. Heb zelfs nog met Xnitro gepraat over wat zaken algemeen. Toen eenmaal bekent was waar de dropparty was ben ik maar eens gaan kijken of ook ik mocht meedoen. Op naar Yanille, waar mensen Vlix moesten adden om in zijn huis te komen. Hem 3x gevraagd te hebben om te vragen mij te adden, XNitro nog een keer te pmen of ik niet mee mocht doen. Kreeg er allemaal geen gehoor aan. Mensen die in Yanille mij negeerde om te vragen of Vlix me wilde adden en iedereen steeds naar de party ging. Heel jammer!
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Tristan »

Inb4 mod clean

Wel jammer van de dropparty. Het betreurt mij ten zeerste dat discriminatie door sommige groepen zo geïnstitutionaliseerd is. Ik hoop tot in het diepste van mijn hart voor het welzijn van de community dat de leiders daar gehoor geven aan dit systematische probleem.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Bighead »

Gefeliciteerd met je questcape! Mooi topic verder, leuk dat je een drop party hebt georganiseerd! ^^
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Itachi »

xNitrous schreef: woensdag 22 maart 2017, 22:18 Je moet je niet bemoeien met iets waarvan je maar 5% weet, maar goed je rank heeft al meer met je gedaan ik dacht dat je nooit meer op het forum zou komen? ;) Verder ga ik maar dit topic schoonhouden en niet meer op je reageren.
Ik vind dit zo raar van je hè. Eerder in OHFEDC werd ook naar opheldering gevraagd; je ontweek de vraag toen ook en gaf ook een soortgelijk antwoord. Je moet dan ook niet zeuren als mensen beginnen te gissen wat gebeurd is.

Maargoed, namecalling is overbodig jongens. Laten we het constructief houden.
Plaatje
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Hank1705 »

Oke mensen, allereerst betreur ik het dat er zulke tegenstrijdige berichten worden gegeven over de situatie.
Het lijkt me duidelijk dat als er een dropparty is aangekondigd via ltf dat eenieder die contact probeert op te nemen, ook daadwerkelijk welkom is.
Aan de situatie zelf kan ik weinig doen, het is immers het woord van de een tegen het woord van de ander. Wel kan ik zeggen dat mocht het in de toekomst gebeuren dat mensen onterecht buitengesloten worden via ltf, hier uiteraard treffende sancties op volgen.

Verder ben ik niet zo happy met hoe de situatie hierboven door bepaalde mensen wordt 'opgelost', en zal dit de desbetreffende mensen uiteraard laten weten.
Afbeelding
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Ruthless »

Bighead schreef: woensdag 22 maart 2017, 23:27 Gefeliciteerd met je questcape! Mooi topic verder, leuk dat je een drop party hebt georganiseerd! ^^
ssst 🤐
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Shaddowpay »

Bighead schreef: woensdag 22 maart 2017, 23:27 Gefeliciteerd met je questcape! Mooi topic verder, leuk dat je een drop party hebt georganiseerd! ^^

Thanks !! Alleen de pret is nu best bederft...
Afbeelding
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Dropparty! 20 maart 20:30

Bericht door Ditjuh »

Hank1705 schreef: woensdag 22 maart 2017, 23:39 Oke mensen, allereerst betreur ik het dat er zulke tegenstrijdige berichten worden gegeven over de situatie.
Het lijkt me duidelijk dat als er een dropparty is aangekondigd via ltf dat eenieder die contact probeert op te nemen, ook daadwerkelijk welkom is.
Aan de situatie zelf kan ik weinig doen, het is immers het woord van de een tegen het woord van de ander. Wel kan ik zeggen dat mocht het in de toekomst gebeuren dat mensen onterecht buitengesloten worden via ltf, hier uiteraard treffende sancties op volgen.

Verder ben ik niet zo happy met hoe de situatie hierboven door bepaalde mensen wordt 'opgelost', en zal dit de desbetreffende mensen uiteraard laten weten.
Moet hij diegene wel pmen he ;) Hou je er buiten als je van niks weet please. Ty. Heeft Pale ook een warn btw? of werkt dat niet zo op dit forum?

Toegevoegd na 3 minuten en 18 seconden:
Glenn. schreef: woensdag 22 maart 2017, 23:08 Even voor wat opheldering zorgen m.b.t. het weigeren van mensen op een dropparty.
Ten eerste is de hele situatie hoe het gaat vrij triest. Een andere chat beginnen en Lunatip zwart maken, ik dacht dat mensen dit in 2009 deden, toen RSNL er ook nog was.

Ten tweede heb ik de hele tijd bij jullie gestaan en beetje emotes gedaan en gepraat. Heb zelfs nog met Xnitro gepraat over wat zaken algemeen. Toen eenmaal bekent was waar de dropparty was ben ik maar eens gaan kijken of ook ik mocht meedoen. Op naar Yanille, waar mensen Vlix moesten adden om in zijn huis te komen. Hem 3x gevraagd te hebben om te vragen mij te adden, XNitro nog een keer te pmen of ik niet mee mocht doen. Kreeg er allemaal geen gehoor aan. Mensen die in Yanille mij negeerde om te vragen of Vlix me wilde adden en iedereen steeds naar de party ging. Heel jammer!
Niemand maakt Lunatip zwart, weet niet uit welke duim je dit gezogen hebt. En misschien is het handig om shadowpay te adden en een bericht te sturen, het was immers zijn dropparty.

Toegevoegd na 11 seconden:
Oja gz on cape btw! xx
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie