Login limit exceeded op Laptop.

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Gesloten
Pureke str
Berichten: 1747
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 17:48
RS: FrisianPride (OSRS)
Clan: Geen.

Login limit exceeded op Laptop.

Bericht door Pureke str »

Hey,

Sinds een aantal dagen heb ik het probleem wanneer ik op mijn laptop inlog op Osbuddy OSRS, ik niet veel later gekicked wordt met de melding ''Login limit exceeded''. Het gekke is dat ik dit niet ervaar op mijn desktop. Aan de specs zal het zeker weten niet liggen, en aan de wifi ook niet. Ik heb het zowel bij mijn pa als bij mn ma. Deze wifi's zijn beide redelijk goed, ook verschillende providers. Voor zoverre ik weet is alles geupdate...

Iemand die me uit de brand kan helpen?

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Login limit exceeded op Laptop.

Bericht door Shaddowpay »

Osbuddy is laatste tijd sowieso aan het klote hoor...Maar geen idee
Afbeelding
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Login limit exceeded op Laptop.

Bericht door i_Matthijs »

Zoek is op het bestand random.dat, als het goed is heb je deze ergens tussen staan.
Indien je dit kunt vinden klik je met je rechtermuisknop en druk je op eigenschappen, onderaan bij algemeen staan kenmerken, hier vink je alleen-lezen aan en dan druk je op toepassen.
Even de client opnieuw starten en dan zou het opgelost moeten zijn, dit is niet direct de oplossing van jouw probleem maar dit was de manier om multi-loggen in 1 wereld mogelijk te maken doordat je geen login limit exceeded message kreeg als je al een account in die wereld had. Ik hoop dat het werkt
In- of uitklappen • in plaatjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Pureke str
Berichten: 1747
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 17:48
RS: FrisianPride (OSRS)
Clan: Geen.

Re: Login limit exceeded op Laptop.

Bericht door Pureke str »

i_Matthijs schreef: donderdag 13 april 2017, 16:14 Zoek is op het bestand random.dat, als het goed is heb je deze ergens tussen staan.
Indien je dit kunt vinden klik je met je rechtermuisknop en druk je op eigenschappen, onderaan bij algemeen staan kenmerken, hier vink je alleen-lezen aan en dan druk je op toepassen.
Even de client opnieuw starten en dan zou het opgelost moeten zijn, dit is niet direct de oplossing van jouw probleem maar dit was de manier om multi-loggen in 1 wereld mogelijk te maken doordat je geen login limit exceeded message kreeg als je al een account in die wereld had. Ik hoop dat het werkt
In- of uitklappen • in plaatjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Thanks! Zal het uitproberen wanneer het weer gebeurd.. heb namelijk (weer) wat updates uitgevoerd die toevallig op popte op mijn laptop, en sinds ik dit topic heb gepost is het niet weer gebeurd.
Afbeelding
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Login limit exceeded op Laptop.

Bericht door AddyMace »

Heb ik laatste tijd ook wat last van, gebruik je toevallig een vpn/proxy?
:-({|=
Pureke str
Berichten: 1747
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 17:48
RS: FrisianPride (OSRS)
Clan: Geen.

Re: Login limit exceeded op Laptop.

Bericht door Pureke str »

AddyMace schreef: donderdag 13 april 2017, 19:38 Heb ik laatste tijd ook wat last van, gebruik je toevallig een vpn/proxy?
Nope ;o
Afbeelding
Pureke str
Berichten: 1747
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 17:48
RS: FrisianPride (OSRS)
Clan: Geen.

Re: Login limit exceeded op Laptop.

Bericht door Pureke str »

Zou het dan aan OSRS liggen? Ik ben er nu achter dat wanneer ik mijn laptop oplader aansluit het probleem zich niet voordoet. Zonder lader wel (Ook op 100% Batterij).. lol
Afbeelding
Gesloten