Slayer met Range?

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Gesloten
HighDuck
Berichten: 14
Lid geworden op: maandag 31 maart 2014, 19:12

Slayer met Range?

Bericht door HighDuck »

Beste lunagangers,

Op het moment van schrijven ben ik bezig om een range tank te maken voor pken/pvmen. Hierbij is het mij nu gelukt om Att/deff/str 70 te krijgen en kan nu daardoor mij verder gaan concentreren op range/deff. Hierbij is mijn range 77 en mijn cb lvl 86. Dat betekent dus een nieuwe slayer master met een cave erbij. Nou wil ik graag mijn slayer trainen d.m.v range, maar hier begin ik te twijfelen of dit wel handig is. Dit komt omdat ik mijn range altijd train met void vanwege de goede bonussen. Daarbij maak ik nog gebruik van de toxic blowpipe wat een aardige kostenpost is maar wel noodzakelijk naar mijn mening.

Mijn tank armour is: Verac helm (Veranderen voor slayer helm wanneer het kan?), fury, bandos d'hide boots, Black d'hide body, Verac plateskirt, Vamb
Daarbij is me range armour dus void. Mijn excuses dat ik geen foto heb van de stats!

Mijn vraag luidt dus: worDT (!) het een enorme waste als ik slayer ga trainen met range en tank armour? Void gaat niks worden in de cave waarbij de hits gewoon niet getanked kunnen worden. Ik ben bang dat ik mijn blowpipe niet goed gebruik en daardoor veel onnodig geld ga verliezen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Gr, HighDuck
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Slayer met Range?

Bericht door AddyMace »

Zou inderdaad blijven trainen met blowpipe, duur maar wel veel hogere dps. Misschien gewoon je huidige gear + gebruiken + Slayer helm, en dan evt met prayer potions?
:-({|=
deddo92
Berichten: 158
Lid geworden op: vrijdag 18 september 2015, 19:04
RS: deddo92 (OSRS)

Re: Slayer met Range?

Bericht door deddo92 »

persoonlijk zou ik het volgende doen.

Als eerste zou ik zorgen dat ik een slayer helm(i) zou hebben, de 15% extra bonus die je hierdoor krijgt is het zeker waard. Hierdoor hoef je geen void te gebruken, wat je defence bonus weer ten goede komt. Verder zou ik God d hide aanschaffen samen met de God d hide boots. Dit setje kost je ongeveer 1-1.5mil. Ik ga er even vanuit dat je al een archer ring(i) hebt. Je kan eventueel een necklace of anguish kopen (15mil) maar een fury is zeker ook geen probleem.

Ik heb zelf ook ranged getraind op deze manier van 75-99 met een blowpipe. Je zal zeker geen grote profit uiteindelijk maken, maar ook zeker geen verlies. Sommige monster kan je natuurlijk prima safespotten. Mocht dit niet kunnen dan kan je altijd de hits tanken wat denk ik geen probleem moet zijn met 70 defence. Mocht je het echt vervelend vinden om te moeten banken tijdens een task heb je nog altijd de optie om te prayen alhoewel dit aanzienlijk meer geld kost.
Afbeelding
HighDuck
Berichten: 14
Lid geworden op: maandag 31 maart 2014, 19:12

Re: Slayer met Range?

Bericht door HighDuck »

Dank jullie wel!
Gesloten