Hulp nodig met nmz

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Plaats reactie
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Hulp nodig met nmz

Bericht door Spikedguy »

Hallotjes :D/

Ik hoor vaak dat nmz een goede plek is voor combat training, nou ben ik er totaal niet bekend mee heb wel wat video's gezien.
Nou vroeg ik mezelf af wat nou een goede set-up is/ en of hoe je te werk gaat. Momenteel heb ik full rune met dragon scimitar wat denk ik te laag is voor efficient nmz? Had gelezen dat dharok's toch wel het beste is, mochten jullie vinden dat ik beter tot dharoks met slayer kan trainen hoor ik dat graag. Maar goed ik heb dus een endurance ronde gedaan met 1 prayer pot en wat monkfish niet echt zeker wat er gaande was maar gewoon monsters gekilled. Eindigde met 3839 points ongeveer en heb 3 absorption potions gekocht, ik weet hoe die werken.

Nu heb ik zoiets van, ga ik nu gewoon weer endurance met absorption en blijf weer zolang als ik kan en steeds meer pots en overload pots unlocken?
Kan het begrijpen als de post wat moeilijk te volgen is, want het is nogal hak op de tak en mogelijk herharlingen sorry daarvoor.

Graag advies in de reacties/hoe ik het beste verder kan gaan. :bier:
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Hulp nodig met nmz

Bericht door Spikedguy »

Pale Memory schreef: zaterdag 27 mei 2017, 9:51 Mijn advies? Slayer tot maxed combat. Nmz is leuk/nuttig als je afk moet trainen (als de andere optie uitloggen is omdat je bv met school bezig bent). Op de lange termijn levert slayer meer op en vind ik persoonlijk veel leuker om te doen.

Mocht je toch nmz willen, ik weet niet of met 70 att/def dharoks al redelijk exp is. Je andere optie is OF prayer gear + pray pots of offensive gear (void, andere random shit) en absorption potions. Voro welke setup je ook gaat, kies voor Hard Rumble en selecteer bosses die niks anders doen dan basic melee attacks. Neem een sloot absorp pots mee, drink ze op en zorg met een rock cake van RFD Dwarf dat je health op 1-3 blijft.

Bosses die ik vaak deed:
Tree spirit (lost city)
The kendal (mountain daughter)
King Roald (uhm... ja, die ene quest met chaos altar waar ik de naam van kwijt ben)
Bouncer (fight arena)
Skeleton warhound oid kan volgens mij ook (in search of the myreque)

En waarschijnlijk nog een paar die ik nu vergeet.
Thanks pale, ik ga lekker verder met slayer en begin pas met nmz als ik dingen moet imbuen.
Wist nog niet van rumble af, ga het zeker uitproberen. :D
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
deddo92
Berichten: 158
Lid geworden op: vrijdag 18 september 2015, 19:04
RS: deddo92 (OSRS)

Re: Hulp nodig met nmz

Bericht door deddo92 »

ik ben het met Pale eens. dharock is dps/xp niet heel hoog met 70-70-70 stats. Denk dat een whip op dit levels nog beter is.

Verder zou ik gewoon gaan slayen tot je rond de 80-85 combat stats hebt. op dat moment zou je met nmz met dharock kunnen beginnen. Persoonlijk heeft slayer mijn voorkeur om te trainen. mocht je graag willen afken ivm schoolwerk etc is nmz een goede optie.
Laatst gewijzigd door deddo92 op zaterdag 27 mei 2017, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Hulp nodig met nmz

Bericht door AddyMace »

Ben het helemaal met bovenstaande heren eens. Nmz met dharok is pas vanaf 90+ cb stats ofzo beter dan gewoon een whip. Tot die tijd zou ik lekker gaan slayeren. Mocht je toch afk je combat trainen, zou je altijd nog naar sand crabs kunnen gaan, daar zal je dan meer xp/hr krijgen.

Verder over NMZ:
- Prayer gear aan voor hoge prayer bonus, dan nmz ingaan met 6-8 overloads, en de rest prayer points. Zal je zo'n 2 uur mee zoet zijn. Dit vind ik zelf de fijnste methode, maar is ook de duurste methode.
- Dharok met rock cake, 6 overloads en de rest absorptions. Overload gebruiken, dan je HP verder drainen met rock cake en absorps drinken.
- Gewone gear met overloads, absorptions en rock cake. Overload drinken, rock caken tot 1 hp en absorps drinken.
:-({|=
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Hulp nodig met nmz

Bericht door Spikedguy »

Zeer bedankt heren!
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Plaats reactie