Eagle Eye

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Plaats reactie
HighDuck
Berichten: 14
Lid geworden op: maandag 31 maart 2014, 19:12

Eagle Eye

Bericht door HighDuck »

Dag allen,

Mijn maat en ik zijn bezig met onze range te trainen bij Nmz. We gebruiken hiervoor de toxic blowpipe met een range van 81 (Geen void dus). De laatste tijd zijn we bezig geweest om informatie te vinden of eagle eye nou echt zoveel beter is. Het slurpt namelijk de pray pots op met Eagle eye aan en daardoor zijn de tripjes ook veel korter.

Heeft iemand enig idee hoeveel xp per uur je er nou meer mee krijgt? Is het ook echt beter of kun je beter iets langer trainen maar dan zonder Eagle eye? Ik weet dat de blowpipe namelijk ook best wat per schot kost

Alvast bedankt!
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: Eagle Eye

Bericht door Kaaskop »

HighDuck schreef: dinsdag 4 juli 2017, 17:13 Dag allen,

Mijn maat en ik zijn bezig met onze range te trainen bij Nmz. We gebruiken hiervoor de toxic blowpipe met een range van 81 (Geen void dus). De laatste tijd zijn we bezig geweest om informatie te vinden of eagle eye nou echt zoveel beter is. Het slurpt namelijk de pray pots op met Eagle eye aan en daardoor zijn de tripjes ook veel korter.

Heeft iemand enig idee hoeveel xp per uur je er nou meer mee krijgt? Is het ook echt beter of kun je beter iets langer trainen maar dan zonder Eagle eye? Ik weet dat de blowpipe namelijk ook best wat per schot kost

Alvast bedankt!
Uiteraard is het meer gp/xp maar als het geld ervoor over hebt gewoon doen.
Afbeelding
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Eagle Eye

Bericht door AddyMace »

Ik trainde mijn ranged ook wel eens met een BP in NMZ. Mijn ervaring is dat met eagle eye de exp rates niet significant veel beter zijn dan zonder die prayer voor het extra geld dat het kost. Bovendien, je moet meer prayer pots drinken dus is het nog minder afk ook.
:-({|=
Evilthunder0
Berichten: 260
Lid geworden op: donderdag 5 januari 2006, 16:34
Clan: Lamagang
Contacteer:

Re: Eagle Eye

Bericht door Evilthunder0 »

Ik heb 99 Ranged gedaan met Hawk Eye, Toxic Blowpipe en Void (maar ook met goede ranged gear) en haalde vanaf +/- 88 zo'n 100K+ per uur.
Later ging dit richting de 115K-120K xp/hour.

Met Hawk Eye kwam ik elke trip beter gebalanceerd uit qua pots nl. 5 overloads en de rest super restores.
Verder heb ik geen ervaring met Eagle Eye, maar misschien dat deze info helpt je keuze te maken.

Toegevoegd na 57 seconden:
ok, ben maar iets van 8 maanden te laat met deze reactie ^
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Eagle Eye

Bericht door Thomas »

Gewoon chinnen, is efficienter en als je zurlah kan haal je zo de loss er uit met de uren die je bespaart
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie