OSRS Item hunting - Black mask!

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: OSRS Item hunting - Berserker ring!

Bericht door Het Pietje »

Illusionist schreef: woensdag 1 november 2017, 20:18 Alsnog, een magic seed is super rare at WT, en evt andere bosses/monsters kan bij lange na niet iedereen, zeker als ik het volk in de cc gezien heb. Laat staan dat ze rex kunnen.

Een event is prima, een event kan leuk zijn, maar dan moet het wel voor iedereen haalbaar zijn.

Ik snap ook wel dat een event maken best ingewikkeld kan zijn, maar met items komen waar alleen jullie mee kunnen winnen, meh xd
In principe kan je al een wildy boss safespotten met 61 range, deze droppen ook magic seeds. Ook gingen we er van uit dat het grootste deel toch zeker wel dagannoth rex solo zou kunnen killen. Het zijn uiteraard geen makkelijke items voor lagere levels maar er mag natuurlijk ook een beetje moeite gedaan worden.
Het idee van dit event is dan ook niet dat we een item gaan geven wat je tijdens het alledaags slayen snel tegen komt. In mijn ogen gaat dan een beetje de uitdaging van het event er af.

Toegevoegd na 58 seconden:
Atem_nijo schreef: woensdag 1 november 2017, 21:29 eo denken alleen aan zichzelf lol... eentje campt graag bandos dus doen ze magic seed.

andere campt graag dks dus doen ze b ring...
En nee, we denken niet alleen aan onszelf maar proberen vooral het voortouw te nemen in een competitie te creëren voor dit event wat uiteindelijk voor iedereen leuker is.
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: OSRS Item hunting - Berserker ring!

Bericht door AddyMace »

Atem_nijo schreef: woensdag 1 november 2017, 21:29 eo denken alleen aan zichzelf lol... eentje campt graag bandos dus doen ze magic seed.

andere campt graag dks dus doen ze b ring...
We denken alleen aan ons zelf door een evenement te organiseren voor anderen waarbij wij de prijs betalen. Snap je zelf jouw logica nog? #-o

Anyway, zoals Pietje al aangeeft hoort het ook niet makkelijk te zijn. Om het evenement competitief te maken willen we dat de moeilijkheidsgraad ook niet al te laag ligt. Magic seeds kan je letterlijk van 13 bosses/monsters/minigames krijgen, en een bring kan je campen met elk magic level zowat. Zal vanaf nu meer diversiteit plaats vinden!
:-({|=
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: OSRS Item hunting - Berserker ring!

Bericht door Atem_nijo »

jij doet toevallig heel graag dks dus doe je als drop berserker ring

stel ik grind voor 99 thieving dan ff evenement organiseren skill van de week: thieving fzo
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: OSRS Item hunting - Berserker ring!

Bericht door Het Pietje »

Ook de tweede week is alweer voorbij, waarin er twee keer een berserker ring is behaald! Degene die hier vijf punten voor krijgt is Addymace. Op de tweede plek is Het Pietje gekomen waarmee er drie punten zijn behaald.
Dan nu door naar het item voor de derde week, deze week mag iedereen jacht maken op een willekeurig gold trimmed item uit een clue scroll. Dit mag een item zijn uit elk level clue dus je kunt je luck beproeven tijdens het slayen, of op jacht gaan naar easy clue.

De controle zin voor deze week is:
Meer goud is meer beter!

Succes met de item hunt iedereen :bier:
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door Atem_nijo »

jeej lekker clues met 1 def joepi top mannen echt goed bezig :s :s
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door AddyMace »

Atem_nijo schreef: donderdag 2 november 2017, 16:40 jeej lekker clues met 1 def joepi top mannen echt goed bezig :s :s
Bij deze graag kinderachtige opmerkingen buiten dit topic houden, volgende zullen verwijderd worden. Thanks!
:-({|=
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door Daan »

Mag ik wel kritiek blijven leveren op het concept?
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door AddyMace »

Daan schreef: donderdag 2 november 2017, 17:33 Mag ik wel kritiek blijven leveren op het concept?
Constructieve kritiek is altijd welkom, graag via PM zodat dit topic niet vol komt te staan.
:-({|=
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door Lisette »

Vraag me af dan met die magic seed, uit een bird nest mag dat niet want dat is niet te controleren. Je geeft aan dat het wel mag van Wintertodt, maar dat verschijnt in je chatbox en jullie willen er een bepaalde tekst bij hebben. Dat is dan toch ook niet te controleren dan of zie ik dat totaal verkeerd?

Toegevoegd na 2 minuten en 51 seconden:
Ik snap overigens wel dat jullie de uitdaging erin willen hebben, maar om animo te krijgen voor een evenement (hiermee probeer ik vooral naar de Ltf clanchat te kijken zoals ik me hem goed herinner) zou ik persoonlijk laagdrempelig beginnen (dan maar wat minder animo). Als de sfeer er onder meer mensen goed inzit, dan zou je er eventueel wat uitdaging in kunnen gooien.

Toegevoegd na 37 seconden:
Sorry als je dit liever via PM had Addy/Pietje. 😅
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door Het Pietje »

Het probleem met de magic seed uit een bird's nest is dat je simpelweg een screenshot kunt maken van een leeg bird's nest en daar een magic seed naast kunt zetten. Voor de rest komt er geen pop-up screen of iets ter controle dat je de magic seed daadwerkelijk uit het nest hebt gekregen. In het geval van de Wintertodt loot was het mogelijk geweest om de zin in je chatbox te screenshotten om vervolgens de zin neer te zetten in een nieuwe screen. Hierdoor zou het duidelijk worden dat je de magic seed uit een Wintertodt chest hebt gekregen en zouden wij er waarschijnlijk op hebben vertrouwd dat de seed behaald was tijdens de week van de eerste ronde, want normaal gesproken maak je geen screenshot van een magic seed loot :p

Wat de animo betreft hebben we voor deze ronde ook een item gekozen dat voor vrijwel iedere speler haalbaar is mits mensen hun best doen. Daarmee hopen we wat meer mensen uit te dagen om mee te doen.

Wat mij betreft hoeft kritiek niet in een PB'tje als het maar constructief is. Dus bij deze bedankt voor het meedenken :)
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door Atem_nijo »

zijn er eigenlijk prijzen te winnen?
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door Het Pietje »

Wanneer iemand 25 punten heeft behaald wint deze persoon een bond. Hierna worden alle scores terug naar 0 gebracht en begint er een nieuwe ronde.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door Jelmer »

Atem_nijo schreef: zaterdag 4 november 2017, 14:42 zijn er eigenlijk prijzen te winnen?
Misschien een idee om eerst de beginpost te lezen alvorens van die vreemde reacties te plaatsen.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door Atem_nijo »

Jelmer schreef: zondag 5 november 2017, 19:38
Atem_nijo schreef: zaterdag 4 november 2017, 14:42 zijn er eigenlijk prijzen te winnen?
Misschien een idee om eerst de beginpost te lezen alvorens van die vreemde reacties te plaatsen.
misschien niet beginnen zeuren aangezien de vraag al is beantwoord
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: OSRS Item hunting - Gold trimmed item!

Bericht door Het Pietje »

Na een ronde die een dagje langer duurde en waarin helaas geen items zijn gehaald komt er toch een nieuw item.
Komende week kan er gejaagd gaan worden op een black mask! Deze ronde zal tot komende vrijdag duren.
Omdat er deze week geen item is behaald zal de controle zin hetzelfde blijven, dat is dus:
Meer goud is meer beter!

succes met de hunt :bier:
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: OSRS Item hunting - Black mask!

Bericht door Jorenator »

Ik vind echt 1 van de beste evenementen ooit georganiseerd boyz
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: OSRS Item hunting - Black mask!

Bericht door Daan »

Opzich vind ik het idee helemaal niet zo slecht, je moet je gewoon afvragen of evenementen op LTF anno 2017 nog werken (en fyi, dat doen ze dus niet).
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: OSRS Item hunting - Black mask!

Bericht door Jorenator »

Daan schreef: woensdag 22 november 2017, 22:37 Opzich vind ik het idee helemaal niet zo slecht, je moet je gewoon afvragen of evenementen op LTF anno 2017 nog werken (en fyi, dat doen ze dus niet).
Denk je?
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: OSRS Item hunting - Black mask!

Bericht door Daan »

Hahahaha hoe komt het dat jij nog saltier ben dan ik.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: OSRS Item hunting - Black mask!

Bericht door Het Pietje »

Helaas werken dit soort evenementen op het forum inderdaad niet meer. Ik had gehoopt dat er toch zeker wel een paar deelnemers zouden zijn omdat je dit event in je eigen tijd kon indelen en de opdrachten in mijn ogen niet al te moeilijk waren. Jammer dat niemand de moeite heeft genomen om de competitie aan te gaan en het dus geen succes is geworden. Daarom gooi ik hier nu een slotje op.
In het vervolg gaan we ons meer focussen om spontane events te organiseren in de chat, als je hier nog ideeën over hebt of nog andere op of aanmerkingen wil geven dan nodig ik jullie uit dit in het algemene OSRS-event topic te plaatsen.
Gesloten