Monkey madness I

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Plaats reactie
Janpeter
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 3 oktober 2019, 23:04

Monkey madness I

Bericht door Janpeter »

Hallo,
Ik ben momenteel bezig met de quest monkey madness 1. Alleen ben ik vast komen te zitten op een bepaald stuk. Ik ben helemaal tot het einde van de ape atoll dungeon gelopen waar ik een gesprek moest starten met Zooknock. Dat geprek liep op het einde niet zoals de guide, ik zou namelijk moeten eindigen met een 2 keuze menu, ik eindigde zonder dat en kon niet meer verder zoals in de guide. Dus zit ik nu vast hier. Iemand een idee hoe ik nu dus weer verder zou kunnen of dat ik iets vergeten ben. Thanks alvast.
Ryan3
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 5 augustus 2020, 16:08

Re: Monkey madness I

Bericht door Ryan3 »

Je kunt naar Ape Atoll gaan door naar de 1e verdieping [UK] van de Grand Tree te gaan en met Daero te praten. Hij brengt je dan naar een bunker waar je met Waydar kunt praten, die je naar Crash Island brengt, vanwaar je met Lumdo kunt praten om Ape Atoll te bezoeken.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Monkey madness I

Bericht door Daan »

Ryan3 schreef: woensdag 5 augustus 2020, 16:24 Je kunt naar Ape Atoll gaan door naar de 1e verdieping [UK] van de Grand Tree te gaan en met Daero te praten. Hij brengt je dan naar een bunker waar je met Waydar kunt praten, die je naar Crash Island brengt, vanwaar je met Lumdo kunt praten om Ape Atoll te bezoeken.
Post is bijna een jaar oud kerel
Jannick
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2020, 10:41

Re: Monkey madness I

Bericht door Jannick »

Nooit dit probleem tegengekomen
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Monkey madness I

Bericht door Kipcorn »

Daan schreef: vrijdag 7 augustus 2020, 23:14
Ryan3 schreef: woensdag 5 augustus 2020, 16:24 Je kunt naar Ape Atoll gaan door naar de 1e verdieping [UK] van de Grand Tree te gaan en met Daero te praten. Hij brengt je dan naar een bunker waar je met Waydar kunt praten, die je naar Crash Island brengt, vanwaar je met Lumdo kunt praten om Ape Atoll te bezoeken.
Post is bijna een jaar oud kerel
misschien zat hij er nog steedss mee
Plaats reactie