Konto sicher brechen!

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Plaats reactie
ehangeto4
Berichten: 1
Lid geworden op: zondag 20 september 2020, 9:27

Konto sicher brechen!

Bericht door ehangeto4 »

Dus ik zal proberen zo kort mogelijk te zijn, zodat ik het niet langer houd dan nodig is.

Ongeveer 5 dagen geleden, om een ​​of andere reden die ik nog steeds niet heb gevonden, logde mijn RuneLite zelf in (rechterbovenhoek). Ik heb niet geklikt om het ook niet te accepteren. Sindsdien lukt het iemand op de een of andere manier om in te breken op mijn account, zelfs als alle veilige stappen zijn uitgevoerd. Gedurende deze tijd heb ik mijn pc geformatteerd, mijn smartphone, een gloednieuw apparaat gebruikt om een ​​geheel nieuwe e-mail te maken, daarna ging ik naar de OSRS-accountmanager, vanaf deze nieuwe computer die er nog nooit eerder op was ingelogd , veranderde mijn gekoppelde e-mail in deze nieuwe die ik heb gemaakt, heb de Google Authenticator uitgeschakeld en weer ingeschakeld (die nu aan deze gloednieuwe e-mail is gekoppeld) en daarna ZELFS VOORDAT ik thuiskwam, stuurden een paar vrienden me Discord PM's die zeggen dat mijn account is ingelogd, dat wil zeggen, ze hebben het zelfs vóór mij ingebroken!

Ik heb zowat duizend keer alle "Jagex beveilig je account stappen" keer op keer gedaan, vanaf verschillende apparaten die er nog nooit aan hadden gewend.



Het enige tussen mijn hele bank en deze hacker is mijn bankpincode. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Help me alsjeblieft. Inclusief de mods! ALSTUBLIEFT!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Konto sicher brechen!

Bericht door Daan »

Mods!!!
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Konto sicher brechen!

Bericht door Dieselpker »

bratwurst
FEYENOORD ROTTERDAM
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Konto sicher brechen!

Bericht door Lisette »

heb je de computer al een keer opnieuw opgestart?
Plaats reactie