Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Bericht door Melliw Naj »

Itachi schreef:Wew, welkom terug JW!

Thieving kan je het best trainen tot 51 op Master farmers, hoe pijnlijk dat ook is. Vanaf 51 in Pyramid Plunder.
Als je geen geld hebt, wordt Smithing trainen wel pittig. Ik zou me verdiepen in Dart tips, Arrowtips of unfinished bolts, echter weet ik niet wat het meest effectief is om te smithen.

Dankje voor de tips! Ik zat met Smith laatst te denken aan cbals vanwege afk en ik maar tot 60 wil, valt het denk mee met tijd.

Mijn excuses voor Daan en andere mensen die een verhaaltje willen want dat komt niet, ben er te lui voor. Hierbij wat levels wat ik afgelopen weken heb gehaald.

Afbeelding

Natuurlijk voordat ik dit level haalde had ik eerst level 89 moeten halen.

Afbeelding

Druk bezig met full grace te halen, ik hoef op dit moment alleen nog de gloves dus dat komt ook binnenkort! Op dit moment is mijn Agility level 66 maar ik screenshot onder de 70 alleen de 50, 55, 60 en 65.

Afbeelding

Ik ging Tom eens opzoeken tijdens het Cooken en heb fftjes 350k mee getraind.

Afbeelding

Als ik fftjes niks te doen had ging ik maar Fletchen wat resulteerde in level 79. Hier ook nog de screenshot van 78


Eerst wil ik toch de mensen van Lunatip bedanken die mijn vragen moesten aanhoren de laatste weken en goed hielpen. Verder heb ik hier nog 1 vraag, is er een mogelijkheid om snel bij Piscatoris te komen? Steeds vanaf Tree Gnome Village rennen is niks, dan blijf ik liever een periode daar. Als er geen snelle mogelijkheid is verwacht dan de komende tijd geen Fishing exp want ik zit weer helemaal in Farming! Farming is de laatste jaren toch mijn favoriete skill geworden en zou graag op dezelfde manier 99 halen als ik op RS3 deed. Op RS3 heb ik 22m Farm exp gehaald met alleen maar Willow, Pineapple en Toadflax te planten. Verder blijf ik door skillen en hoop ik op een mooie skill account te krijgen. Wil ook zo lang mogelijk onder combat 60 blijven (zit nu op 59).
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Bericht door xNitrous »

Er is een Piscatoris teleport, kun je gewoon kopen in de Grand Exchange JW. :)
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Bericht door Dieselpker »

oeh een eervolle vermelding, succes JW.
FEYENOORD ROTTERDAM
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Bericht door jb godranger »

Ha pannekoek
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Bericht door elzou »

Succes!!!
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Bericht door Melliw Naj »

xNitrous schreef:Er is een Piscatoris teleport, kun je gewoon kopen in de Grand Exchange JW. :)
Held. Heb hierdoor wat Fishing getraind de afgelopen week (300k exp maar beter dan niks).
Dieselpker schreef:oeh een eervolle vermelding, succes JW.
Altijd voor jou, dankje!
jb godranger schreef:Ha pannekoek
Jeroen :wub:
elzou schreef:Succes!!!
Dankdank


Het zal weer een kleine update zijn, omdat ik gewoon weg weinig levels heb behaald.

Afbeelding

Laatste update had ik level 75 dus ik heb ook nog 76 en 77 gehaald. Ik begreep Farm vroeger niet, of beter gezegd ik deed er nul moeite voor, is het op een moment omgeslagen en mijn favoriete skill geworden, nu doe ik het weer en heb er veel plezier mee. Rustig naar 80/90/99 gaan!

Afbeelding

Eindelijk een nieuwe 80+ skill gehaald. Tijdens het trainen en levelen werd ik gestalkt door een of andere Mys, hij bleef continue stilstaan en kijken. Af en toe trainen en rustig naar 85 toe, ik blijf yew longbow maken.

Afbeelding

Ik zocht een avondje wat afk en had zin in wat snelle exp, zo kwam ik snel uit op Cooking en behaalde ik een level erin!

Afbeelding

Ik heb eindelijk full grace gehaald en kan nu beginnen met geld verdienen tijdens Agility trainen!

Ik heb nog wat levels gehaald wat ik niet gescreenshot heb, 67 Agility gehaald toen ik voor full grace ging, 61 t/m 63 Mining gehaald, 66 FM, 29 Slayer door exp lamps en 43 Thieving wat een hell was (ik deed masterfarmer pickpocket).

Mijn excuses voor dit gedeelte, maar ik heb nog een enkele vragen. Wat voor armour moet ik dragen voor wintertodt of is het af te raden op mijn combat level? Ik heb letterlijk 15 minuten geleden Zeah ontdekt, op wintertodt en WC guild na zit daar nog iets interessant? Laatste vraag is over de WC Guilt, ik ben niet van de efficiënte 3 tick manier want dat maakt mij alleen maar nerveus, is WC trainen in WC guilt het beste? Zo ja, met wat t/m level 90?
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Bericht door Melliw Naj »

Ik wilde eigenlijk de update morgen doen, maar omdat RS voor de zoveelste keer niet laadt bij mij doe ik het nu.

De afgelopen week is veel gebeurt, het begon tijdens de vorige update al. Ik behaalde op dat moment 88 Cooking!

Afbeelding

Al train ik de skill nauwelijks nog, kom ik toch met hele kleine stapjes dichterbij de 99. Ergens deze week een keer een level in gehaald!

Afbeelding

Momenteel nog 550k tot 92 dus verwacht niet snel een level, al twijfel ik door de shift clicking om barb fish te doen maar dan krijg ik wel strenght exp.

Ik ben ook begonnen met Skills naar 60 te trainen en met succes. Ik begon met een skill dat ik erg tof vind met maar 1 nadeel, ik kan er niet in de buurt banken. Het begon al mooi, na 15k exp te hebben getraind krijg ik dit.

Afbeelding

Ik ben vrolijk doorgegaan, helaas geen tweede sceptre, maar ik behaalde er wel level 60 in!

Afbeelding

Ik ga met plezier naar de 70, alleen ik wil ervoor wel Contact! doen want zonder bank is het toch een stuk minder.

Als ik moest wachten op run, of 15 minuten niks te doen had ging ik maar leuk Fletchen. Dit leverde niet alleen level 81 op maar ook nog level 82!

Afbeelding

Ik hoorde veel mensen over dart tips smithen en wilde het gaan doen om 60 Smith te halen, helaas kwam ik bij de anvil er achter dat ik een Quest voor moest doen. Met veel pijn en moeite ben ik er toch in geslaagd om het te halen.

Afbeelding

Na de Quest kon ik vrolijk gaan Smithen wat resulteerde in een nieuwe 60+ skill!

Afbeelding

Natuurlijk kan 1 skill niet helemaal vergeten, het gaat erg sloom maar met veel plezier behaalde ik toch 2 levels erin! Level 79 en natuurlijk de level 80!

Afbeelding

Ik moest nog 1 skill om alle non combat skills op RC na 60+ te hebben, ik vind persoonlijk Hunter leuk om te trainen dus het was geen probleem om het te halen.

Afbeelding


Verder heb ik nieuwe doel voor mij neergezet en dat is alle non combat skills naar 70 te trainen. Hieronder lijstje hoe ik het ga doen.

Cons: Oak laders
Agility: Seers course
Herb: Geen flauw idee. Suggesties zijn welkom, het liefst een midden weg (niet te sloom en winst maar ook niet snel en hoge kosten)
Thief: PP
Craft: Geen flauw idee. Suggesties zijn welkom, het liefst een midden weg (niet te sloom en winst maar ook niet snel en hoge kosten)
Hunter: Red sala & als ik geld nodig heb red chins.
Mining: Motherload
Smith: Mith Dart Tips
FM: Wintertodt

Tips hoe je RC beste kan trainen na level 44 is ook welkom, let op laag combat.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Bericht door xNitrous »

Kerel wat een heerlijke update!

RC echt lekker doen met lava/mud runes en daarna ZMI zo kon zelfs ik het volhouden!
mbtkiller

Re: Broeders en Zusters hier is de blog van Melliw Naj

Bericht door mbtkiller »

Lekker man, acc begint ergens op te lijken!
Plaats reactie