--Hidde Kata's Oldschool Blog-- Terug van weggeweest met veel gains!

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Hidde Kata
Berichten: 726
Lid geworden op: woensdag 8 november 2006, 13:28
RS: Hidde Kata (p2p)
Clan: Dutch Generation

--Hidde Kata's Oldschool Blog-- Terug van weggeweest met veel gains!

Bericht door Hidde Kata »

Welkom op mijn blog

PlaatjePlaatje
Inhoud
1. Introductie
2. Over mij
3. Goals
4. Grote achievements
5. Behaalde levels en achievements
6. Loot en rewards
7. Nawoord




Introductie
Hallo, welkom op mijn blog voor Oldschool Runescape. Nadat ik me een aantal maanden lang verveelde op RS3 nadat ik maxed was, leek het me een goed idee om weer Oldschool te gaan spelen. Ik heb ook een RS3 blog waar ik een groot deel van mijn Runescape 3 progress postte, maar omdat deze blog voor oldschool is leek het me goed om een nieuwe thread te beginnen in dit deel van het forum. Eigenlijk is deze blog voornamelijk voor mijzelf, om een goede manier te hebben om mijn goals te posten. Ik zal zoveel mogelijk dezelfde opzet hebben als mijn RS3 blog, omdat ik dit zelf fijn vond om te doen. Het enige wat ik anders zal doen is dat ik geen verslag zal hebben aan het einde van de dag, maar mijn achievements los posten, omdat ik anders alsmaar blijf uitstellen.

Stats op 21-05-2015
Plaatje
Over mij
Hallo mijn naam is Hidde, op Runescape heet ik Hidde Kata en op dit moment ben ik net klaar met mijn eindexamens. Ik speel nu al 10 jaar lang Runescape, vanaf 25 mei 2005, op mijn main account. Ik ben nooit echt gestopt, maar ik heb wel pauzes gehad, waarin ik vaak andere games speelde. Ik speel Oldschool Runescape vanaf de dag dat het uitkwam, maar nadat ik mijn Questpoint cape had gehaald na een aantal maanden spelen, wilde ik toch mijn account maxen op Runescape 3. Ik ben dus eigenlijk gestopt op OSRS vanaf ongeveer zomer 2013 tot mei 2015. Daartussen heb ik wel Oldschool Runescape gespeeld, maar RS3 was mijn main game en ik speelde vaak maar een paar uurtjes in de maand. Het enige wat ik deed in die tussentijd was updates en dergelijke. Nadat ik in December 2014 maxed werd in RS3 wilde ik voor completionist cape gaan. Ik raakte na mijn max cape echter snel verveeld en vond het vervelend dat ik de helft van de tijd daily's aan het doen was in plaats van echt aan het spelen. Ik heb wel een RS3 ironman waar ik veel op speelde (Dutch Ferrum), maar dit werd ook saai na een tijdje, want het werd gewoon hetzelfde als mijn main nadat ik een beetje hogere stats begon te krijgen. Ik heb na een tijdje verveeld op mijn RS3 ironman te spelen weer terug naar OSRS gekomen en het is nu mijn main game. Ik log soms nog eens in op RS3, maar niet dagelijks, want dan voelt het niet echt alsof ik het speel maar meer als een soort taak om te doen. Ik ben sinds begin mei weer begonnen mtet hardcore te spelen (niet zo slim voor eindexamens, maar daar ga ik toch niet voor zakken). Ik ben echt een quester, zo was mijn eerste cape op RS3 de Questpoint cape (behaald 13 Maart 2009), maar ook OSRS was dit mijn eerste cape, behaald in de zomer van 2013 (helaas heb ik hier niet de precieze datum van). Rechts kan je mijn skills zien, zoals ze zijn op 20 Mei 2015, aan het begin van deze blog. Buiten mijn main ben ik op 1 mei ook een OSRS ironman begonnen, hier speel ik minder op maar dat is vooral omdat de focus op mijn main ligt. Als ik AFK skills train, zit ik vaak op mijn OSRS ironman, Jug of Salt.

Ik heb in mijn tijd op Runescape ook in een aantal clans gezeten. Zo was mijn eerste clan die ik joinde in 2005 de Purple Elands. Dit was geen serieuze clan, maar rond die tijd was ik nog f2p en was het allemaal niet zo serieus. Ik denk dat we ooit een keer en pk trip hebben gedaan die eindigde in Lumbridge en daarna hebben we het eigenlijk nooit meer gedaan. Na een tijdje sloot de clan wegens inactiviteit. Een jaar later ontdekte ik dit tipforum, en ik hing meestal rond in Grafisch, waar ik buddy's voor mensen maakten. Als iemand een buddy als zijn avatar had was de kans groot dat ik hem gemaakt had. Dit duurde helaas niet lang dus mijn e-fame was snel voorbij, wel bleef ik op de site kijken en posten. Ik ben niet zo iemand die veel post, en ik ben sinds 2012 eigenlijk inactief op dit forum (omdat ik toen Reddit ontdekte), maar van 2006 tot 2012 heb ik er eigenlijk elke dag op gekeken. Doordat ik veel op LTF zat, en ook in de #LTF IRC chat zat toen SwiftKit net in was, kwam ik in contact met de clan Teak. Veel leden daarvan zater hier op LTF en ik was in 2008 die clan gejoined. Door die clan ben ik mijn liefde voor skillen gaan ontwikkelen, al was ik niet heel efficient of snel, ik vond het leuk. In februari 2009 was ik mijn blog begonnen voor RS3, die ik een aantal dagen geleden heb kunnen redden door hem te bumpen. Deze blog heb ik die hard bijgehouden van 2009 tot en met eind 2012, toen ik ook inactief werd op dit forum. In eind 2009 was ik uit Teak gegaan, wegens inactiviteit, maar een jaar later zat ik er weer in. Net voor de zomer was ik een f2p-warring clan gejoined, Dutch Generation. Dit was voor mij heel iets anders dan ik gewend was, maar het was zeker een goede stap. Ik kende al een aantal mensen die in de clan zaten, omdat mijn broer al in de clan zat. Ik heb met DG vele IRL meetings gedaan, waaronder Walibi, Lan-parties en naar het strand. Jammergenoeg maakte de EOC in 2012 een einde aan de clanwereld zoals wij die kende en stopte de clan met warren en ging verder als een community clan. In februari 2013, toen oldschool uitkwam, was DG weer zo actief als ooit, met mogelijke toekomst plannen om weer te gaan warren, maar niet veel mensen bleven na de nostalgia-kick doorzetten en stopte na enkele maanden. Zelf bleef ik Runescape spelen als een van de weinigen en ik was eigenlijk clanloos tot halverwegen 2014, wanneer ik een RS3 clan joinde genaamd Modest Skillers. Ik deed dit voornamelijk omdat ik niet veel vrienden meer had die vaak speelde en ik via deze clan dat weer kon krijgen. Ook deed ik het voor de crafting xp in citadel, omdat crafting toen rond de 20gp/xp was, dus had ik een goedkope manier nodig. Ik zit tot vandaag de dag in die RS3 clan.

Plaatje

Goals
Ik heb op dit moment verschillende goals die ik wil behalen. Mijn ultieme goal is opnieuw max total halen, maar deze keer op Oldschool Runescape. Dit is een lang goal en zonder tussen goals zal dit lastig worden.

Afbeelding Achievement Diaries Afbeelding
Mijn doel om aan te werken is alle achievement diaries afmaken. Dit heeft sommige hele hoge requirements, maar dat maakt het juist voor mij een goed goal om nu naartoe te werken. Op dit moment ben ik bezig met:
Full Prospector
Bones to Peaches
65 Construction
66 Hunter
66 Heblore
70 Mining
70 Farming
75 Thieving
In- of uitklappen •
Ardougne
Hard
Elite

Desert
Hard
Elite

Falador
Hard
Elite

Fremennik
Hard
Elite

Kandarin
Hard
Elite

Karamja
Hard
Elite

Lumbridge & Draynor
Hard
Elite

Morytantia
Hard
Elite

Varrock
Hard
Elite

Wilderness
Hard
Elite

Western Provinces
Hard
Elite
Plaatje
Afbeelding Zulrah Afbeelding
Sind kort heb ik Zulrah leren killen en het is op dit moment nog een goede bron van inkomsten, daarom wil ik 1k zulrah kills behalen. Dit zal veel geld opleveren, wat ik weer in het trainen van skills kan steken. Ik kan Zulrah op dit moment killen zonder problemen, alleen zijn mijn kills nog wat traag, maar dit zal snel veranderen sinds ik mijn blowpipe heb.
100/1000

Afbeelding Barrows Afbeelding
Een ander PvM goal op dit moment voor mij is 500 Barrows chest. Barrows is natuurlijk wat minder geld per uur dan Zulrah, maar met Morytania hard tasks en agile armour maak je met alleen al de runes een redelijk stapel met geld. Helaas heb ik niet alle goede loots tot nu toe gescreenshot, maar dat zal vanaf nu tot chest nummer 500 wel gebeuren.
76/500


Grote achievements
Plaatje
Questpoint Cape

Behaald: Zomer 2013
[/size]
Questpoint cape was mijn eerste skillcape, behaald relatief kort na de uitkomst van Oldschool Runescape. Op RS3 was dit ook mijn eerste cape, die ik behaald had in 2009. De keer op oldschool was het een stuk makkelijker, omdat er minder quests waren en de requirements waren een stuk lager, maar het was zeker niet minder leuk om te behalen, aangezien ik een grote quest fan ben. In oldschool zal ik echter niet elke maand de cape opnieuw moeten halen, maar hopelijk komt hier ooit verandering in.

Behaalde levels en achievements
Afbeelding Agility Afbeelding
Lvl 69 | Lvl 70

Afbeelding Attack Afbeelding
Lvl 87 | Lvl 88

Afbeelding Defence Afbeelding
Lvl 81

Afbeelding Farming Afbeelding
Lvl 70 | Lvl 71 | Lvl 72 | Lvl 73

Afbeelding Herblore Afbeelding
Lvl 63 | Lvl 64 | Lvl 65 | Lvl 66

Afbeelding Hunter Afbeelding
Lvl 57 | Lvl 58 | Lvl 59 | Lvl 60 | Lvl 61 | Lvl 62 | Lvl 63 | Lvl 64 | Lvl 65 | Lvl 66 | Lvl 67

Afbeelding Magic Afbeelding
Lvl 83 | Lvl 84 | Lvl 85

Afbeelding Mining Afbeelding
Lvl 68 | Lvl 69 | Lvl 70

Afbeelding Ranged Afbeelding
Lvl 74 | Lvl 75 | Lvl 76 | Lvl 77 | Lvl 78

Afbeelding Runecrafting Afbeelding
Lvl 61 | Lvl 62 | Lvl 63

Afbeelding Slayer Afbeelding
Lvl 81 | Lvl 82 | Lvl 83 | Lvl 84

Afbeelding Strength Afbeelding
Lvl 89 | Lvl 90 | Lvl 91

Afbeelding Achievement Diaries Afbeelding
Falador Hard
Lumbridge Hard
Varrock Hard
Western Provinces Hard

Afbeelding Quests en overige achievements Afbeelding
Monkey Madness II
Alle Kourend favour
Misthalin Mystery
Client of Kourend



Loots en rewards


Nawoord
Bedankt voor het lezen van mijn blog, ik hoop dat je hem leuk hebt gevonden. Ook bedankt iedereen voor de support die jullie mij geven, dit zal zeker helpen om mijn goals te halen! Het in elkaar zetten van deze blog heeft me veel tijd gekost dus ik waardeer elke support enorm!

Terug naar boven
Laatst gewijzigd door Hidde Kata op dinsdag 20 juni 2017, 16:27, 15 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingPlaatje
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Work in progress

Bericht door Neite »

Veel succes :D Mijn support heb je al!
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Work in progress

Bericht door Itachi »

Je naam komt me bekend voor!
Toffe lay-out, alvast mijn support. :)
Plaatje
Faisje
Berichten: 604
Lid geworden op: donderdag 10 april 2014, 19:00
RS: Zwijg (OSRS)
Contacteer:

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Work in progress

Bericht door Faisje »

Succes met je blog.

Ik herinner jou en je broer Laurens nog, speelt hij nog?
Afbeelding
Bbal Prodigy
Berichten: 2900
Lid geworden op: dinsdag 20 juli 2010, 1:27
RS: Gestopt

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Work in progress

Bericht door Bbal Prodigy »

Leuke blog met interessante goals, succes!
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Work in progress

Bericht door Frankos9 »

Mooie stats :o Veel succes met je goals! Zijn best wel forse, ja!
Hidde Kata
Berichten: 726
Lid geworden op: woensdag 8 november 2006, 13:28
RS: Hidde Kata (p2p)
Clan: Dutch Generation

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Work in progress

Bericht door Hidde Kata »

Thanks voor de support allemaal, blog afmaken duurt iets langer dan ik dacht. Tussen de disconnections door toch wat mooie levels behaald.
Faisje schreef: Succes met je blog.

Ik herinner jou en je broer Laurens nog, speelt hij nog?
Thanks voor je support, en ja ik heb Laurens weer weten over te halen om te spelen (hij was sinds 2013 gestopt).
68 Mining
Afbeelding

Body left
Afbeelding

70 Farming, 1 requirement voor hards ticked off.
Afbeelding
AfbeeldingPlaatje
Runite Swamp
Berichten: 36
Lid geworden op: zaterdag 25 april 2015, 20:26
RS: Runite Swamp (OSRS)
Clan: T D H

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- 70 Farming en 68 Mining

Bericht door Runite Swamp »

Succes
Hidde Kata
Berichten: 726
Lid geworden op: woensdag 8 november 2006, 13:28
RS: Hidde Kata (p2p)
Clan: Dutch Generation

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- 70 Farming en 68 Mining

Bericht door Hidde Kata »

Thanks!
Laatste mining level voor full prospector!
Afbeelding

Full prospector! Nog een requirement voor hard tasks van de lijst gekruist
Afbeelding

Met die set kon ik Falador hard afmaken
Afbeelding

En met de xp reward ook level 61 RC gehaald!

Nadat ik klaar was met mining had ik wat Zulrah gekilld, in de hoop op wat loot en heb hiermee 83 magic en 74 ranged gehaald.

Na een aantal kills had ik eindelijk mijn eerste Zulrah loot, een tanzanite fang!
Afbeelding

Om deze te gebruiken had ik 75 ranged nodig, dus had ik 500 red chins gekocht, maar daarmee kwam ik zo'n 2k xp tekort voor level 75, dus bestloot ik dit te halen door nogmeer Zulrah te killen.
Afbeelding

Ik kan nu ook een stuk snellere kills maken en heb hierdoor de 100 kill milestone bereikt.
AfbeeldingPlaatje
Faisje
Berichten: 604
Lid geworden op: donderdag 10 april 2014, 19:00
RS: Zwijg (OSRS)
Contacteer:

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Tanzanite fang en veel m

Bericht door Faisje »

Nice drop! Daarmee kan je aardig wat spul mee kopen.
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Tanzanite fang en veel m

Bericht door Ruthless »

Jezus op 85 al een tanz

gz :)

En ik ben jaloers op je full prospector, heb daar geen geduld voor maar moet t wel halen :')
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Hidde Kata
Berichten: 726
Lid geworden op: woensdag 8 november 2006, 13:28
RS: Hidde Kata (p2p)
Clan: Dutch Generation

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Tanzanite fang en veel meer!

Bericht door Hidde Kata »

Eindelijk na een jaartje weer een update. Heb dit jaar niet veel gespeeld in verband met mijn studie. Op de universiteit heb ik toch echt een stuk minder tijd om andere dingen te doen. Speel nu weer ongeveer 2-3 weken.
Levels
Het eerste wat ik wilde doen is de nieuwe quest doen om mijn cape terug te krijgen. Hiervoor moest ik eerst 57, 58, 59 en 60 hunter halen.
Na een paar uurtjes questen heb ik hem gehaald, top quest!
Afbeelding

Door de gulle quest experience ben ik 69 agility geworden en door de combat xp ook 76 ranged.

Ook heb ik tijdens een cluescroll mijn fruit tree gecheckt en 71 farming gehaald en een paar dagen later ook 72 farming behaald.
Afbeelding

Verder doe ik vooral slayer, waarna ik 81 slayer heb behaald, en ook heb ik daardoor 89 strength gehaald.
Afbeelding

Verder heb ik door een beetje random skillen 63 herblore gehaald.
Buit
Ook heb ik door slayer wat clue scrolls gedaan. Daar zat één goede elite clue bij en ook een leuke medium reward. Hard clue scrolls had ik er iets meer van gedaan, waardoor ik een mooie tan cavelier had gekregen en ook een clue van meer dan een miljoen.
Afbeelding

Ook heb ik een beetje barrows gedaan, zit nu op 76 chest. Helaas in een stuk of 25 chests een elite en maar 1 barrows item gehad.
Afbeelding
En verder
Ik ben nu bezig met alle Zeah favours naar 100% te halen. Op het moment heb ik Hosidius, Arceuus en Shayzien gehad en ben op het moment bezig met Piscarilius. Verder ben ik vooral bezig met slayer en het trainen voor achievement diaries.
Bedankt voor het lezen!
AfbeeldingPlaatje
Faisje
Berichten: 604
Lid geworden op: donderdag 10 april 2014, 19:00
RS: Zwijg (OSRS)
Contacteer:

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Tanzanite fang en veel meer!

Bericht door Faisje »

Hoi Hidde ik heb je gemist
Afbeelding
Hidde Kata
Berichten: 726
Lid geworden op: woensdag 8 november 2006, 13:28
RS: Hidde Kata (p2p)
Clan: Dutch Generation

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Back at it again!

Bericht door Hidde Kata »

Yo man hoe is het?
AfbeeldingPlaatje
KennyTete
Berichten: 184
Lid geworden op: woensdag 7 januari 2015, 21:09
RS: KennyTete (OSRS)
Oude naam: Heldopsokjes

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Back at it again!

Bericht door KennyTete »

Toppie hopelijk heb je weer gauw wat meer tijd om te blijven spelen!
Hidde Kata
Berichten: 726
Lid geworden op: woensdag 8 november 2006, 13:28
RS: Hidde Kata (p2p)
Clan: Dutch Generation

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Back at it again!

Bericht door Hidde Kata »

Dit weekend heb ik in alle 5 Zeah huizen mijn favour gehaald na uren grinden.
Afbeelding
Daarna heb ik een beetje random skills voor achievement diaries gedaan, zo ben ik 70 agility geworden en na het behalen van de medium wilderness diary heb ik 62 runecrafting gehaald.
Daarna heb ik wat thieving gedaan en binnen korte tijd 67, 68, 69 en 70 gehaald.
Afbeelding

Hierna besloot ik om de Lumbridge hard diary te doen, waarvoor ik alleen nog bones to peaches moest halen. Dit heeft me ook enkele uren gekost, maar uiteindelijk heb ik het gehaald waardoor ik de Lumbridge hard achievement diary af kon maken.

Na dit behaald te hebben had ik besloten mijn hunter te trainen, aangezien ik deze nodig heb voor verschillende diaries. Aangezien ik bezig ben met studeren voor herkansingen moest ik een afk methode gebruiken en besloot om de nieuwste manier te gebruiken, de maniacal monkeys. Dit werkte zeer goed en heb hiermee snel 61, 62, 63, 64, 65, 66 en tot slot 67 hunter mee gehaald. Hiermee kon ik de varrock hard diary doen en heb met de reward 63 runecrafting gehaald. Helaas is er iets mis gegaan met de screenshots van deze dingen.

Hierna ben ik weer terug gegaan naar wat slayer en zo heb ik 81 defence gehaald en even later ook nog 87 attack.
Afbeelding
AfbeeldingPlaatje
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Diaries en Hunter!

Bericht door xNitrous »

Grote complimenten voor de manier van typen van je updates, leuk om te lezen en te zien. Nostalgie: Blog krijgt een 10/10!

Ga zo door met je goals, gaat prima.
Hidde Kata
Berichten: 726
Lid geworden op: woensdag 8 november 2006, 13:28
RS: Hidde Kata (p2p)
Clan: Dutch Generation

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Diaries en Hunter!

Bericht door Hidde Kata »

Update na een jaartje; ik heb eigenlijk heel afgelopen jaar niet echt gespeeld, buiten de kerstvakantie dan. Ik ben echter net zoals alle vorige jaren weer begonnen te spelen aan het begin van de zomer. Ook ben ik er zojuist pas achter gekomen dat mijn OSBuddy de hele client screenshot aangezien ik op een andere laptop speel dan eerst. Dit heb ik nu aangepast zodat hij weer alleen Runescape fotografeert.


Ik ben sinds een aantal weken weer een beetje aan het spelen. Ik begon met slayer trainen en een klein beetje bossen om weer een beetje in te komen.
Zo heb ik tijdens een bandos duo 91 strength gehaald. Helaas geen drops gehad.
Na een beetje slayen had ik 83 slayer en 88 attack gehaald.
Door de nieuwe slayer meta heb ik ook 85 magic gehaald en na een paar cannon tasks had ik 78 ranged behaald. Verder had ik nog een Zenyte shard drop gehad van demonic gorilla's, maar omdat ik geen prayer en food meer had en het de laatste kill was had ik geen tijd om een foto te nemen. Ook had ik een black mask drop gehad maar ben hier ook een foto van vergeten te nemen. Uiteindelijk ben ik eventjes gestopt met slayer toen ik 84 bereikt had. De tasks waarin ik dat haalde heb ik ook mijn tweede level 90 skill gehaald.
Afbeelding

Na de slayer grind heb ik wat skills getraind, te beginnen met construction. De levels vlogen voorbij dus heeft OSBuddy de meeste gemist, aangezien ik te snel door klikte. De hoogste level-up foto die ik heb is van level 65, maar ik ben nu uiteindelijk level 70 geworden. Daarna heb ik besloten de herbs in mijn bank te gebruiken om 64, 65 en uiteindelijk 66 heblore te halen. Daarna ben ik wat hout gaan hakken. Ik heb de 2tick manier geprobeerd een tijdje en daarmee 69 gehaald. Dit was me iets te intensief om daarnaast nog iets van Netflix te kijken ofzo, dus ben ik maar naar de meer afk manier gegaan om level 70 te halen.
Afbeelding

Hierdoor heb ik alleen nog herblore, runecrafting en hunter onder de 70.
Na een paar rondjes bomen aanklikken heb ik ook 73 farming bereikt.
Ook heb ik een avondje met 2 vrienden corp gekilld, met als enige drop 1 keer onyx bolts en wat cannonballs.
Daarna ben ik begonnen met cooking trainen. Ik begon op level 80 en ben op het moment level 87.
Afbeelding


Op het moment ben ik bezig met cooking. Geen idee tot welk level ik deze ga trainen, maar ik ga in ieder geval door tot level 90. Daarna zal ik de rest van mijn skills tot level 70 trainen en ik wil ook mijn thieving naar level 90 halen. Verder wil ik door gaan met slayer trainen en af en toe wat bossen. Zo heb ik nu een aantal raids gedaan (zonder enige loot) en wil hier ook door mee gaan.
AfbeeldingPlaatje
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Terug van weggeweest met veel gains!

Bericht door Atem_nijo »

wb! :) leuk geschreven allemaal
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: --Hidde Kata's Oldschool Blog-- Terug van weggeweest met veel gains!

Bericht door Erwin »

Leuke update zo! Welkom terug.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Plaats reactie