Yentel's Blog - Achievement diary's

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door Yentel »

Dag vrienden. Bij deze wil ik nog even mededelen dat ik binnen een half uurtje naar Oostenrijk vertrek om te gaan skiën :). Na mijn vakantie zal er uiteraard een grote update volgen. Tot volgende week :)!
mbtkiller

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door mbtkiller »

Veel plezier op je vakantie man :D niet teveel apres skien
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door Yentel »

Oké, tijd om mijn eigen blog weer eens te updaten. Zoals jullie weten ben ik afgelopen week gaan skiën. Ik ben naar het Oostenrijkse dorpje Zell Am See geweest, waar het zeer aangenaam vertoeven was. De pistes lagen al bij al vrij goed & ik heb natuurlijk ook genoten van de uitgebreide apres-ski mogelijkheden. Zaterdagochtend ben ik weer thuis gekomen, en meteen 's avonds oudjaar gaan vieren. Ik moet jullie er dus niet bij vertellen dat ik me momenteel nog steeds een wrak voel met een enorm slaaptekort :lol: .

Op Runescape heb ik de afgelopen weken eigenlijk vrij weinig beleefd, doordat mijn privéleven plots een hele boel drukker werd. Toch heb ik onderstaande dingen bereikt :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit was echt de irritantste quest in heel Runescape.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals jullie kunnen zien heb ik toch nog aardig wat bereikt. Ik heb eindelijk 80 woodcutting kunnen afronden & als ik die logs nog omzet naar bows heb ik denk ik genoeg alchs voor 75 magic / agility. ( Ik lijk wel een Ironman :) ). Ook de questcape komt dichterbij. Momenteel doe ik verder met afk fishing & af en toe een quest tussendoor. Ik hoop om binnenkort ook enkele raids te kunnen doen. Tot de volgende vrienden!
mbtkiller

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape? Big Update!

Bericht door mbtkiller »

Lekker richting die questcape en mooi voor je total level, ziet er goed uit Yentel ;D
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape? Big Update!

Bericht door Thomas »

Dat zijn een hoop quests en levels, goed bezig :D
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape? Big Update!

Bericht door Erwin »

Goed bezig Yentel!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape? Big Update!

Bericht door Atem_nijo »

Nice. Je moet trouwens WC'en in wc guild, favour halen duurt 15 minuten en in WC guild heb je meer yews, dichter bij bank en een boost van +7
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape? Big Update!

Bericht door xNitrous »

Wat een gainz kun jij maken op je werkplek zeg, in belgie kan alles hé!
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape? Big Update!

Bericht door Ditjuh »

Damn al dem quests and levels! kiek m goan
Afbeelding
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape? Big Update!

Bericht door Yentel »

Yentel schreef:

Het Team uitgelicht
Een van de dingen die we belangrijk vinden op het nieuwe forum is gezelligheid. Wij denken dat gezelligheid makkelijker te bereiken is wanneer we elkaar wat beter leren kennen. Hierom kwamen we op het idee om een topic te maken waarin in eerste instantie interviews geplaatst worden met leden uit het team. Hierdoor leren julile 'de mens achter de moderator' kennen, waardoor de kloof tussen de leden en moderators kleiner wordt. Jullie krijgen in een topic ook de gelegenheid om vragen te stellen aan moderators. Wanneer dit idee aanslaat, kunnen we bijvoorbeeld ook interviews houden met leden buiten het team.

Interview met: Yentel

Vertel eens wat over jezelf! Wie ben je, wat doe je en wat zijn je hobby's?
Hallo, ik ben Yentel. Ik woon in Bornem, België & ben 22 jaar oud. Ik ben ondertussen anderhalf jaar afgestudeerd & ben momenteel werkzaam als consultant in de Finance sector. Dit houdt in dat ik bijspring op de boekhoud-afdelingen van verscheidene bedrijven. Daarnaast doe ik ook nog een postgraduaat.Ik studeer accountancy & tax management op dinsdag- & donderdagavond zodat er jammer genoeg vaak niet veel tijd meer over schiet om Runescape te spelen.

Als hobby probeer ik om meermaals per week te gaan fitnessen & daarnaast af en toe te gaan lopen. Verder hou ik me graag bezig met muziek & films. Ik ga elk jaar wel naar een hele boel concerten & festivals. Zo bezoek ik jaarlijks Rock Werchter & als het kan Tomorrowland. Ik luister graag Rock/metal & House, maar kan andere stijlen ook zeker smaken. Zelf zou ik graag gitaar leren spelen, dus dat staat voor nu nog op mijn bucketlist. Ik kijk veel series & ga minstens 1x per maand wel naar de bioscoop. Daarnaast heb ik een vriendin, die (jammer genoeg) heel veel tijd op eist. Zij werkt in een ziekenhuis in Gent. Ik game af en toe op men playstation (al zit die de laatste tijd eerder stof te happen) & ik speel natuurlijk Runescape. Dit blijft door mijn druk leven echter beperkt tot 5 à 10u per week.

Naast dit alles ga ik ook zeer graag op reis. De voorbije kerstvakantie ben ik gaan skiën in Zell am See & 20 januari vertrek ik alweer voor een week naar Oostenrijk. Dit keer is Saalbach aan de beurt. Daarnaast heb ik in maart ook een citytripje Berlijn op de planning & zijn andere reis ideeën voor komend jaar zich nog aan het smeden. Indien jullie nog leuke bestemmingen weten, aarzel dan niet om me een berichtje te sturen! :).

Hoe ben je terechtgekomen op dit forum? & Hoe binnen het team?
Ik speel ongeveer sinds 2004 Runescape. In 2007 werd het pas echt menens & begon ik een nieuw (mijn huidig) account. Ik zou voor mijn eerste 99 gaan, fletching. Doordat dit een afk-skill was, had ik veel vrije tijd & ben ik hier op het forum terecht gekomen. Ik heb enorm veel mensen zien komen, en enorm veel mensen zien gaan. Ik heb destijds leuke tijden beleefd met Odius, Robotrobbie, Poekies, Chris, Nick , en noem maar op. Sommigen van hen zijn hier lang actief gebleven, anderen zijn na een paar jaar weer vertrokken. Naast het Lunagang forum ben ik ook enkele jaren actief geweest in de #lunagang-rc IRC chat. Hier heb ik veel leuke vrienden gemaakt, waaronder Lunerca, burned, Poekies, Dexter, ... Zij waren altijd bereid voor een leuke babbel. Indien jullie je vervelen raad ik dit channel dan ook ten zeerste aan!

Tijdens mijn tijd op het forum heb ik eigenlijk relatief weinig gepost in mijn eerste jaren. Ik was meer van het principe "ik lees wel gewoon mee".. Rond 2009-2010, voor mij nog steeds de hoogjaren van RS ben ik enorm veel PVM gaan doen & ben ik mijn eigen blog gestart. Deze werkte ik voortdurend bij met leuke drops & levels. Ook nu, in 2017 heb ik opnieuw een blog. Ditmaal speel ik Oldschool Runescape, nadat ik in RS3 alles heb bereikt wat ik wou.

Eind november solliciteerde ik voor de functie forummoderator. Aangezien ik bijna 10 jaar op het forum actief ben, leek het me fijn om ook een keer mijn steentje bij te dragen binnen het team. In december 2016 kreeg ik van Mys ingame de bevestiging dat ik RS-Moderator mocht worden. Hij vroeg me of ik de functie nog steeds zag zitten & ik antwoordde volmondig ja. Ik hoop hier in de komende maanden samen met de andere mods het runescape-deel van het forum weer op de kaart te zetten. Dit kan natuurlijk enkel met jullie, de leden, want zonder jullie zou dit forum helemaal niet bestaan.

Hoe zie je jezelf in vijf jaar?
Binnen 5 jaar? Hmm in die tijd kan er nog vanalles gebeuren. Eerst & vooral zou ik tegen dan sowieso alleen willen wonen. Momenteel woon ik nog bij mijn ouders, wat ik plan om nog een 2-tal jaar te doen. Op die manier kan ik nog wat sparen om dan later iets te kopen. Ik zou graag zelf bouwen ipv. een huis te kopen, dus ik hoop dat ik tegen dan volop aan het bouwen ben. Daarnaast hoop ik om verder gegroeid te zijn in mijn job, en ook een mooiere bedrijfswagen te hebben. Momenteel rijd ik rond met een Volkswagen Polo, maar hoop tegen dan toch met een mercedes CLA te rijden (dromen mag :D). Of ik tegen dan nog runescape speel & hier nog op het forum zal zitten valt moeilijk te zeggen. Ik heb in het verleden al meerdere keren "pauzes" genomen van Runescape, maar het lijkst alsof ik nooit echt kan quitten. Ik vermoed dat ik eerst weer zal moeten maxen op oldschool. :dus:

Hebben jullie nog vragen aan Yentel? Hebben jullie misschien feedback?
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape? Big Update!

Bericht door Odius »

Leuk om te lezen! De aantal uren Runescape stemmen goed overeen met wat ik haal momenteel, toch een teken aan de wand dat dit enigszins normaal is op onze leeftijd. :P
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door Daan »

Fijne vakantie nog Yentel!
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door Yentel »

Daan schreef:Fijne vakantie nog Yentel!
Bedankt! Ondertussen weer in het saaie België :(.
Odius schreef:Leuk om te lezen! De aantal uren Runescape stemmen goed overeen met wat ik haal momenteel, toch een teken aan de wand dat dit enigszins normaal is op onze leeftijd. :P
Dat is het zeker! Op onze leeftijd is er met werk/school/.. gewoon niet zoveel tijd meer over om te gamen :dus:.

Ik merk trouwens dat ik dringend eens moet gaan updaten. Ik heb zeker niet stil gezeten de afgelopen weken, dus jullie mogen soon een hele grote update verwachten!
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door Yentel »

Bon, tijd voor een echte update.

Januari is voor mij een enorm drukke maand geweest. Ik heb het heel druk gehad op het werk, dit doordat ik een nieuw project heb gekregen & promotie heb gemaakt. Daarnaast heb ik examens gehad bij mijn avondschool ( waarop ik geslaagd ben, joepie :mrgreen:) & tot slot ben ik nog een week op skivakantie geweest naar Oostenrijk. Deze vakantie is echter een beetje in het water gevallen. Dit doordat ik in het begin van de week heel hoge koorts had, en dus genoodzaakt was om binnen te blijven op het appartement. Daarnaast heb ik ook een ontsteking aan men tandvlees gehad, waardoor ik amper nog wat kon eten. Ik moet jullie dus niet vertellen, dat ik het me heel anders had ingebeeld. Maar goed.

Naast al deze dingen heb ik natuurlijk ook op Runescape niet stil gezeten. Ik ben volop aan het questen geweest & heb een heleboel visjes gevangen. daarnaast heb ik ook mijn Agility nog wat opgekrikt en heb een paar kleine andere leveltjes gehaald. Hieronder kunnen jullie daarvan de resultaten zien :

75 Slayer
Afbeelding

Een hele boel monks gevangen (in totaal 11K) - wat dit level opleverde :
Afbeelding

Paar extra rondjes gelopen :
Afbeelding
Afbeelding

Drankjes gemixt :
Afbeelding

En tot slot nog een hele hoop quests gedaan :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals jullie zien heb ik dus veel quests gedaan, en is die questcape enorm dicht in de buurt. Het enige dat ik hiervoor nog moet doen is de Rag & Bone man wishlist & Monkey Madness 2. In de loop van volgende week zal de questcape dus rond mijn schouders hangen. Tot de volgende update!
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door buitje »

Oh lekker bezig! Gl met laatste quests!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door Erwin »

Lekker bezig Yentel! Goede progressie gemaakt :D
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door Yentel »

Bedankt allemaal! Die laatste 2 quests zijn er nog steeds niet van gekomen. Doordat ik het weer enorm druk heb op het werk ben ik vooral afk aan het cooken geweest. Ondertussen heb ik al 89 cooking & de bedoeling is om 95 te halen, opdat ik die Diary req dan kan afstrepen.
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door Yentel »

Kleine update tussendoor :

Heb een heel druk weekend gehad aangezien mijn vriendin haar ouders aan het verhuizen zijn en ik daar een heel weekend ben gaan helpen. Daarnaast ook alvast gezellig op restaurant geweest voor valentijn, wat dus zorgde voor weinig Runescape.

Het enige dat ik de afgelopen week op RS heb gedaan, is dan ook visjes koken, wat het volgende leveltje opleverde :Afbeelding
mbtkiller

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door mbtkiller »

Toch lekker zakcentje zo man
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Yentel's Blog - Road To Questcape?

Bericht door Yentel »

mbtkiller schreef:Toch lekker zakcentje zo man
Das wel waar :)! Toch al een kleine 2M verdient nu!
Plaats reactie