progress blog J immm | Fairy rings!

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
mbtkiller

Re: progress blog J immm

Bericht door mbtkiller »

Leuk dat je nog leeft als Hcim :P
J imr
Berichten: 29
Lid geworden op: zaterdag 26 december 2015, 21:11
RS: J immm (p2p)

Re: progress blog J immm

Bericht door J imr »

Update!
Heb weer 2 aardig geslaagde rs-dagen achter de rug wat maar één ding kan betekenen namelijk: een update.
Ik had twee dagen geleden een cashstack van zo'n 10k maar ik wilde heel graag rune armour gaan halen enig probleem was dat ik door mijn onervarenheid als ironman geen idee had hoe ik dat ging aanpakken. Ik begon met een beetje skillen want daar zal ik vast wel wat aan verdienen dacht ik, helaas viel dit zwaar tegen
cooking 1->40
smithing 1->32
agility 32 ->40
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
nadat dit niet zo opschoot besloot ik maar is te googlen wat een goede moneymaker was en kwam ik uit op ham storage rooms. Helaas heeft OSB besloten geen screens te maken na het completen van de quests :(.
Ik heb daarna de hele middag eigelijk ham storage rooms gedaan en ardy chest voor nature runes met als resultaat een dikke cashstack.
hierna heb ik nog fremennik trials gedaan en kon ik eindelijk mijn armour kopen!
Afbeelding
Afbeelding
Nu zijn mijn goals agility trainen en daarna zoveel mogelijk questen.
lekker
mbtkiller

Re: progress blog J immm

Bericht door mbtkiller »

Lekker man, hopelijk ga je niet dood :P
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: progress blog J immm

Bericht door Jorenator »

Goed bezig! Ik denk dat één van de beste money make manieren voor ironman is om gewoon bows te fletchen en die te alchen.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: progress blog J immm

Bericht door xNitrous »

Low level zijn de HAM storage rooms wel enorm handig en je krijgt er snel een cashstack van, minen is ook altijd nog een goede manier in combinatie met smithing en alching.
J imr
Berichten: 29
Lid geworden op: zaterdag 26 december 2015, 21:11
RS: J immm (p2p)

Re: progress blog J immm

Bericht door J imr »

kleine update
mining 42->44
agility 40->45
fishing 40->46
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
lekker
J imr
Berichten: 29
Lid geworden op: zaterdag 26 december 2015, 21:11
RS: J immm (p2p)

Re: progress blog J immm Fairy rings!

Bericht door J imr »

Update!
Ik heb afgelopen paar dagen weer aardig wat progres gehad en wil natuurlijk jullie hier niet achterhouden!

Belangerijkste archievement:Fairy Rings!

Level ups:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mining 44->48
Fishing 47->50
Agility 45->46
Magic 55-> 57
Crafting 38->39
Thieving 41->42

Ik heb verder ook nog 2 quests gedaan namelijk Nature spirit en de hele goede quest voor een ironman Fairy tales part 1!
Afbeelding
ik heb helaas geen screenshot van fairy tales part 1 want osbuddy deed het niet door de update :(
Op het moment probeer ik langzamerhand naar graceful toe te werken maar ik vind agility echt vreselijk dus ik doe ondertussen veel andere dingen.
lekker
mbtkiller

Re: progress blog J immm | Fairy rings!

Bericht door mbtkiller »

Lekker man, ga zo dooor!
Plaats reactie