HCIM: Update Maand 1 - Part I

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
2nd_attemptt
Berichten: 38
Lid geworden op: dinsdag 30 september 2014, 18:45
RS: 2nd Attemptt (p2p)
Clan: -

Re: HCIM: Slayer / Pest Control / Neity

Bericht door 2nd_attemptt »

Update Maand 1 - Part I
Deze maand heb ik me vooral gefocust op wat ik het liefste doe, Slayer en clues scrolls. Slayen is leuk maar helaas heb ik ook enkele gear-upgrades nodig, hiervoor moet wat gequest worden, waarvoor je dan weer items / skill nodig hebt... Als Ironman ben je nu eenmaal nooit klaar :)
Hierbij horen natuurlijk de nodige risico's:
  • Doodgaan door een DC
  • Wilderness clue scrolls
  • Slayen in de Wilderness?
Niets beter om het heropstarten van een Hardcore Ironman te starten met een Slayer Task in de wilderness.
Namelijk +- 50 Earth Warriors killen in de wilderness, De risico's zijn namelijk wel beperkt in Lvl 7-8 Wilderniss.
Niet tegenstaad dat ze toch bestaand zijn voor een nub van Lvl 68 Combat.
Hiervoor heb ik ook 6 Sharks / 6 Karambwa's mee genomen + een excalibur voor extra defence protection.
Ectophial voor een 1 click TP + Mijn beste D'hide set .. (green) voor mocht ik moeten vluchten na een TB.
SAFETY FIRST!

Afbeelding

Na een Zenuw knijpende zitting heb ik de Task overleeft en beter nog een strength level gehaald + enkele bruikbare Herbs / Seeds!

Afbeelding

De task die hierop aansluit was een stuk ontspannender, Blue dragons. aangezien ik wat melee xp wou halen en grote me net iets te moeilijk leken heb ik een rustig afk partijtje gehad. Hieronder de behaalde Levels:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Hierna had ik toch wel één van minder aangename tasks voor medium level. (als ik mezelf al Medium kan noemen?)
Weerwolfs, inderdaad klote! :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hierna toch wel een verassing, is speel dit spel al sinds 2003 en voor het eerst kreeg ik als task Molanisks.
Zeer aangename task, maar helaas geen levels, wel op weg naar de volgende task kon ik mezelf niet bedwingen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Slayer blijft leuk maar er kan niet alleen geslayt worden. Tijd voor Pest Control. de reden daarvoor is namelijk Full Range Void.
Groen is helemaal niet mijn kleur dus green d'hide rangen is een no go. aangezien ik helemaal niet crafting trainen hou zou het nog tot 70 range duren (Black d'hide van Hard clues) voor ik een upgrade kon krijgen. genoeg motivatie om er aan te beginnen.

Het was best aangenaam, ik nam actief deel aan ieder spelletje. ik kilde vooral de monsters die via het midden de void proberen te magen/rangen.
In deze Minigame kon ik ook eindelijk iets doen wat in al lang niet gedaan had DOODGAAN, Pest Control is namelijk een Save Death.
goede XP + +- 150K coins verdiend. Hieronder de behaalde Levels:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na enkele stukjes was het tijd om op adem te komen. Dit op een nuttige manier. Ik zou mijn Helm gaan upgraden van een Beserker Helm -> Helm of Neitiznot. Voor deze Quest had ik wat Construction levels nodig. aan gezien ik nog geen construction getraind had was het tijd om mijn eerste huis te kopen en stoelen te timmeren!

2->20 Construction:

Afbeelding
Afbeelding

Niets Boven verse vis mee nemen naar een Boss Fight. (NVM m'n voedsel was gewoon weer eens op...)

Afbeelding

Quest + Beloning:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Pest Control:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Nog wat training nodig voor super potions..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Barrow Gloves Progress:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat is de beste manier om geld in het laatje te brengen als Ironman? Ja Alchen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Geef mij Fooooooood:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Minning Nachtje:
Afbeelding
Afbeelding

Kingdom: unlockedn zuigt je money leeg voor Herbs / Maple logs / Teak logs
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Slayer / Clue Gainz!:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan die Bronze Dragon Task..
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Wat gebeurde hier? ZIe het in Part II


Bij vragen en opmerkingen over m'n progress of andere hoor ik het graag!
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: HCIM: Update Maand 1 - Part I

Bericht door Yentel »

Wel, dat waren een hele hoop screenshots om door te lopen :'). Doe zo verder!
2nd_attemptt
Berichten: 38
Lid geworden op: dinsdag 30 september 2014, 18:45
RS: 2nd Attemptt (p2p)
Clan: -

Re: HCIM: Update Maand 1 - Part I

Bericht door 2nd_attemptt »

Yentel schreef: maandag 8 oktober 2018, 10:49 Wel, dat waren een hele hoop screenshots om door te lopen :'). Doe zo verder!
Dank u wel, ik zelf vond er achteraf ook wat te veel, de volgende update zal ik er toch wel enkele levels uithalen. Dat lijkt me toch wel beter.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: HCIM: Update Maand 1 - Part I

Bericht door Jorenator »

Nice progress
Afbeelding
Plaats reactie