Falici's Blog - Update #6: An Ironman's Journey Continues! - Nieuwe beginpost!

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #2!

Bericht door buitje »

Nice hoor! Gl met laatste barrows piece :D
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Vlix
Berichten: 43
Lid geworden op: vrijdag 23 december 2016, 0:26
RS: Vlix (OSRS)

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #2!

Bericht door Vlix »

Gaat lekker zo te zien, succes met de barrows tab! :D
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #2!

Bericht door Ditjuh »

Lekker aan het trainen geweest! nice!
Afbeelding
Afbeelding
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #2!

Bericht door Falici »

Afbeelding
Tijd voor alweer een nieuwe update! Deze week heb ik niet veel variatie gehad in de dingen die ik gedaan heb. Het begon allemaal met wat NMZ op zondag en maandag. Hier heb ik weer een attack en defense level behaald, beiden zijn nu 84.
Afbeelding
Afbeelding
Al snel besloot ik om te stoppen met NMZ en wat leukers te gaan doen. Ik ben weer richting de 6 grafheuvels van de gebroeders Barrows gegaan in de hoop een Verac's Flail te krijgen, maar helaas. Wel weer een paar items gekregen, maar jammer genoeg niet diegene die ik nodig had. M'n eerste item die ik kreeg was een Karil's Crossbow, maar OSBuddy heeft hier geen screenshot van gemaakt. Voor de rest heb ik deze mooie items nog mogen krijgen:
Afbeelding
Afbeelding
Was ook al snel weer uitgekeken op Barrows. Ik besefte me dinsdag dat ik maar weer eens wat vaart moest gaan zetten achter Crafting, begin namelijk steeds dichterbij te komen. Allereerst dus maar eens m'n "loottab" verkocht aan de general shop in Karamja voor wat extra cash.
Afbeelding
Ik wist niet goed waar ik aan begon, maar die rotwinkel heeft dus bijna nooit plek over om wat te verkopen. Na een tijdje toch alles kunnen slijten met als mooi resultaat wat extra goudstukken:
Afbeelding
Verder moest ik ook eerst wat Air Battlestaves alchen die ik nog op m'n bank had staan. Dit leverde me uiteindelijk weer een magic leveltje op.
Afbeelding
Na weer voldoende cash te hebben kon ik beginnen met het inkopen van Battlestaves. Gedurende dit proces vliegt m'n bankwaarde altijd omhoog en zo komt het dan ook dat ik weer een nieuwe milestone heb behaald: een 350M bank :D
Afbeelding
Na flink wat world hoppen en het in elkaar zetten van staven ben ik dan eindelijk weer een crafting level rijker. Zit nu op 96, dus nog maar 3 te gaan!
Afbeelding
Er gaat aardig wat tijd zitten in het behalen van de crafting levels nu, maar ik kan zeggen dat ik op het moment van schrijven 97 crafting alweer op m'n bank heb staan.
Afbeelding
Aankomende week ben ik niet thuis, dus ik weet nog niet hoeveel en überhaupt of ik kan spelen. Ik hoop 97 crafting te gaan halen, maar we zullen zien hoe het gaat lopen. Dit was het dan alweer voor deze update. Hopelijk tot volgende week!
AfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #3: 96 Crafting!

Bericht door Daan »

Mooie update! Succes met de laatste leveltjes van Crafting en Magic!
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #3: 96 Crafting!

Bericht door Falici »

Thanks Daan! Wegens een aantal belangrijke deadlines IRL en een gebrek aan progress deze week geen update. Zal zaterdag/zondag weer een update plaatsen :)
AfbeeldingAfbeelding
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #3: 96 Crafting!

Bericht door Falici »

Afbeelding
Tijd voor een nieuwe update. Het heeft een tijdje geduurd, helaas. Ik heb het druk gekregen IRL en heb daardoor nog nauwelijks tijd over voor RS. Verder duurt het ook steeds langer om een level-up te halen. Achja, we blijven doorgaan, ookal duurt het wat langer dan normaal :)

Ik ben in de afgelopen twee weken weer bezig geweest met Crafting en heb weer een mooi level behaald: 97! Nog maar twee leveltjes te gaan en dan ben ik eindelijk verlost van deze skill.
Afbeelding
Ben er een weekje tussenuit geweest en bij terugkomst zag ik dat er een nieuwe quest uit was gekomen. Dit betekent natuurlijk dat ik mijn Quest Cape terug moest verdienen en dat heb ik dan ook gedaan.
Afbeelding
Omdat Crafting me wel eens teveel wordt, switch ik soms over op Slayer. Hierdoor heb ik dan ook weer een mooi Slayer leveltje erbij:
Afbeelding
Strength zat al eventjes tegen een level-up aan en tijdens m'n slayer break kon ik deze dan ook bijschrijven :) Tevens ook een combat level hoger.
Afbeelding
Natuurlijk wil ik m'n focus op Crafting houden, dus ben ik al een tijdje bezig met het chargen van air orbs. Hierdoor ben ik ook weer wat wijzer geworden in de Magic skill.
Afbeelding
Met 96 Magic kan ik gebruik maken van de spellbook swap spell. Dit gaat zeker van pas komen tijdens de herb runs die ik weer wil gaan oppakken zodra ik klaar ben met Crafting.

Met de silver jewelery update is er een iets snellere methode bij gekomen om air orbs te chargen :) Zo heb ik mijn respawn positie veranderd naar Edgeville tegen een vergoeding van 5M. Ik gebruik nu PVP worlds en Rings of Returning om zo snel te kunnen banken bij de Edgeville respawn point en kan dan ook meteen de dungeon in richting de Obelisk of Air.

Dat was het alweer voor deze update. Aangezien ik nu nog zo'n ~11k air orbs moet chargen en ik weinig tijd heb verwacht ik niet dat er binnenkort weer een update zal verschijnen. Waarschijnlijk zal de volgende update over een week of twee geplaatst worden. Tot dan!
AfbeeldingAfbeelding
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #4: 97 Crafting!

Bericht door Falici »

Afbeelding
Het begon allemaal zo'n 10 maanden geleden op 22 april 2016 met deze post in m'n oude blog:
Ik heb zitten denken over wat long term goals op dit account en één daarvan is een skill cape obviously. Omdat een eerste skill cape toch wel bijzonder is, met name dat het de enige cape is die je untrimmed krijgt, wil ik hier een mooie cape voor uitkiezen die rare is. Ik zit zelf te denken aan Crafting.

De planning is dan als volgt. Ik ga verder met waar ik mee bezig ben, dus barrows tot ik full Guthan's krijg. Hierna zal ik Slayer gaan trainen totdat ik Skeletal Wyverns kan verslaan. Hier zal ik een tijdje gaan campen om Pure Essense te verzamelen, met de kans op een Dragonic Visage. Verder zal ik in daluren sea weed en soda ashes kopen om hier later molten glass van te maken. Verder spreekt het voor zich, zand verzamelen, glas maken, orbs craften, pure essense verzamelen, runes craften, orbs enchanten, battlestaves kopen en air battlestaves maken tot 99 crafting en tussendoor alchen.

Wat vinden jullie hiervan? Mooie goal + mooie prestatie op een ironman of gewoon totale tijdverspilling? Ohja, het resultaat hiervan zal zijn dat ik straks ook weer de nieuwe jewelry van MM2 kan maken. Laat het weten in de poll :D
Ik had nooit verwacht dat ik het zou halen, maar vandaag mag ik jullie dan toch vertellen: de grind zit er op!

Laten we deze blog update beginnen waar het begonnen is sinds de laatste update. Sinds de vorige update heb ik flink gas gegeven en m'n laatste air orbs gecharged. Uiteindelijk ben ik battlestaves gaan inkopen en heb ik afgelopen dinsdag 98 Crafting behaald!
Afbeelding
Ik was nu zo dichtbij en ik kon die machtig mooie skillcape praktisch al voelen, maar eerst moesten m'n Air Battlestaves gealcht worden. Dit leverde uiteindelijk m'n laatste Magic level van het proces op: 97!
Afbeelding
Vanaf nu stond er niks meer tussen mij en de cape. De afgelopen drie dagen nog meer dan duizend keer van world gehopt om die laatste paar battlestaves te kopen en vrijdagavond had ik dan 99 Crafting op m'n bank staan! Met nog 1M experience te gaan kon het niet meer fout gaan en ben ik met exp rates van 300k per uur richting de eindstreep gesprint. Ik heb al m'n vrienden verzameld in de crafting guild op een groots feest te vieren! Vlak na middernacht was het dan zo ver! Met trots presenteer ik u:
Afbeelding
Zoals je kunt zien heb ik nu een mooie stapel met staven. Gealcht en wel zal dit uitkomen op een mooie cashstack van 113,6M, maar ik gok dat ik hier voorlopig nog niet aan ga beginnen.

Ik mag me nu in een mooi rijtje scharen. Voor mij waren er 85 andere ijzeren helden die met deze cape mochten rondlopen en vanaf nu hoor ik daar ook bij. Ik sta mooi op de 83ste rang:
Afbeelding
Zo, dit was mijn update. Ik kan nu eindelijk weer genieten van andere content. Ik weet nog niet wat, maar dat gaan jullie vast en zeker zien in mijn volgende update. Tot volgende week!

Ps. Happy Birthday Pale :P
AfbeeldingAfbeelding
mbtkiller

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #5: 99 Crafting!

Bericht door mbtkiller »

Nogmaals congratz man, hele mooie prestatie. Maar wat nu? *pampampam*
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #5: 99 Crafting!

Bericht door Dieselpker »

nice nice
FEYENOORD ROTTERDAM
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #5: 99 Crafting!

Bericht door Erwin »

Hele nette presentatie! Congrats met je cape Falici!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #5: 99 Crafting!

Bericht door Falici »

Thanks allemaal! :D
AfbeeldingAfbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #5: 99 Crafting!

Bericht door Yentel »

Erg sterk account! knappe progressie & gefeliciteerd :).
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #5: 99 Crafting!

Bericht door buitje »

Wow nice! Die toekomstige cashstack ook ;)
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #5: 99 Crafting!

Bericht door xNitrous »

Die cape is zo mega nice, maar ik wil wel progressie blijven zien Fal!
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Falici's Blog - An Ironman's Journey - Update #5: 99 Crafting!

Bericht door Falici »

Bedankt voor alle reacties! Weet niet welke kant het nu allemaal op gaat, probeer nu vooral te genieten.
xNitrous schreef:Die cape is zo mega nice, maar ik wil wel progressie blijven zien Fal!
U vraagt, wij leveren. Dus bij deze een nieuwe update!
Afbeelding
Sinds het behalen van m'n crafting cape heb ik allereerst wat Barrows gedaan. Iets wat ik leuk vind om te doen en hé, wie weet krijg ik alle setjes wel compleet. Helaas was dit nog niet het geval. Wel heb ik een mooie Ahrim's Robetop gekregen voor bij m'n collectie, inmiddels staat de teller op 5.
Afbeelding
Verder helaas niks meer gekregen bij Barrows. Ik zal zo nu en dan wat chests doen als ik me verveel, dus uiteindelijk moet de Verac's Flail er toch in zitten :) Na m'n main goal behaald te hebben ben ik al over the place en zit er geen structuur meer in wat ik doe. Dus ben ik uit verveling maar wat gaan slayen en ook hier heb ik een leuk leveltje mogen behalen:
Afbeelding
Uiteindelijk kreeg ik een prachtige task: Daganoths! Ik besloot om mijn geluk te gaan testen bij de grote Dagga Koningen en met resultaat! Ik was al in het bezit van een Berserker Ring, maar nu kan ik ook een Archer's Ring, Mud Battlestaff en een Dragon Axe bijschrijven! :D
Afbeelding
Ook ben ik aan de slag gegaan met me laagste skill: Construction. Ik had nu wat geld, dus dit heb ik er mooi doorheen kunnen jagen :P Uiteindelijk level 57 t/m 70 behaald en m'n huis flink gepimpt met portals enzo.
Afbeelding
Verder vond ik het ook tijd worden dat ik m'n chins van 83 Hunter eens ging gebruik. Zo gezegd zo gedaan en ik ben met een klein deel op pad gegaan, met als resultaat 96 Ranged en 95 Hitpoints!
Afbeelding
Afbeelding
Ben ook op pad gegaan om Farming wat te trainen en wat Snapdragons te laten groeien. Ondertussen een mooie collectie van 300+ Snapdragon opgebouwd met nog zo'n 75 seeds op de bank. In the meanwhile:
Afbeelding
Als ik geen tijd heb om actief te spelen dan ligt er nog een hele stapel Battlestaves te wachten om gealched te worden. Heb ongeveer de helft gealcht tussen het farmen door en dit leverde me een mooi level op:
Afbeelding
Nog één laatste leveltje voor deze update. Deze is wederom behaald tijdens het doen van wat Slayer:
Afbeelding
Zoals jullie kunnen zien heb ik niet stil gezeten en ondanks de enorme server lag van de laatste tijd toch zoveel mogelijk proberen te doen. Ik zal dit weekend waarschijnlijk wat Chins op maken en wat gaan alchen. Ik zou genoeg moeten hebben voor 98 Ranged en met wat bursten kan ik waarschijnlijk zo 99 Magic halen.

Verder heb ik nog een vraag aan jullie. Qua layout van m'n blog updates, wat zien jullie liever? Dat ik mijn plaatjes crop tot de levels zoals dit in vorige updates het geval was, of dat ik de hele screenshot post zodat jullie wat context hebben? Laat het weten!

Tot slot wil ik laten weten dat ik enorm blij ben met de Blog van de Maand nominatie! :D Kijk vooral ook bij de andere genomineerden: Buitje en Odius! En vergeet natuurlijk niet te stemmen op jullie favoriet :)
AfbeeldingAfbeelding
mbtkiller

Re: Falici's Blog - Update #6: An Ironman's Journey Continues!

Bericht door mbtkiller »

Super mooi account man!
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: Falici's Blog - Update #6: An Ironman's Journey Continues!

Bericht door Jorenator »

Damn nice crafting man!
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Falici's Blog - Update #6: An Ironman's Journey Continues!

Bericht door xNitrous »

Nice update. Ik zeg plaats volle screens, veel beter.
Erik
Berichten: 4314
Lid geworden op: vrijdag 16 maart 2007, 15:59
Oude naam: 8erik1

Re: Falici's Blog - Update #6: An Ironman's Journey Continues!

Bericht door Erik »

Gefeliciteerd nog met 99 crafting! :o
En succes met het laatste magic level.
Plaats reactie