Dagboek MrBounce | Update #11: Untradeable grind!

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Dagboek MrBounce | Update #8: 90 Cooking & Piety unlocked

Bericht door pauperunit »

nice
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek MrBounce | Update #8: 90 Cooking & Piety unlocked

Bericht door Ironman btw »

pauperunit schreef: vrijdag 9 februari 2018, 19:21nice
Thanks ;)

Update #9
Dag dames, heren en genderneutralen,

Korte update, niet veel gebeurd de afgelopen tijd. Erg druk gehad met carnaval, school en geen zin hebben in osrs ;-). Heb eigenlijk maar één ding te melden. Verder zal er ook niet veel bijkomen in de komende tijd vermoed ik, dit i.v.m. drukte op school en geen zin hebben in actief te spelen. Zal de komende tijd vooral AFK trainen bij NMZ.

Afbeelding

Wel een leuk leveltje eigenlijk, kan hiermee boosten voor pool en jewelry box. Alleen beetje jammer dat mijn katje is doodgegaan bij spices campen (niet opgelet..). Moet dus even een nieuw katje opgroeien voordat ik m'n house compleet kan afmaken, verder is dit wel allemaal banked.
Dat was het wel weer, dag hoor!
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek MrBounce | Update #9: 83 Construction

Bericht door Ironman btw »

Update #10
Dag dames, heren en genderneutralen,

Daar zijn we weer eventjes met een update.. aantal dingetjes gedaan en nog verschillende plannen in het verschiet. Druk druk druk dus ;).

Afbeelding

Beeeetje gênant dat ik dit nu pas heb behaald. Ik merkte plots op dat ik 1700 total had bereikt (not screened btw) en besefte me hoe belachelijk het is dat ik nog geen barrows gloves had. Toen even in 24u tijd Legends Quest, Temple of Ikov, Desert Tresure, Sir Amik & last fight weggewerkt. Fijn dat ik dit dan eindelijk heb nu ;).

Afbeelding

Zoals al wat vaker aangegeven was ik een tijdje lang AFK nmz aan het doen aangezien ik het druk had IRL. Dit is het resultaat, 101 combat ;). Wederom nogal gênant dat ik hierbij slechts 51 Slayer heb maar hey, dat komt nog wel. Ik moet sowieso de grind gaan inzetten voor 69 zodat ik kan beginnen aan MM2.. strength al the way ;).

Afbeelding

En hier is dan het laatste behaalde leveltje.. Ik wou dit graag weg grinden met lava's maar na een uurtje zag ik tot mijn verbazing dat ik slechts 35k/h behaalde, geen idee wat er mis is met mijn clicks tho.. vandaar dat ik over ben gegaan tot ZMI, het was niet heel awefull aangezien het misschien 6u werk was, maar oh boy tot 77 gaat een hell worden..denk dat ik dat voorlopig nog even uitstel ;). Nou dat was het wel weer, dag hoor! ;)
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek MrBounce | Update #10: Barrows gloves & 101 Combat

Bericht door Ironman btw »

Update #11
Dag dames, heren en genderneutralen ;)

Hier ben ik dan maar weer eens even met een update..én wat voor één.. de afgelopen dagen was echt met tegenzin spelen, shit unlocken wat verschrikkelijk is om te doen, maar blij dat het is gebeurd.

Afbeelding

Aangezien een BCP niet echt in de lijn der verwachtingen ligt en ik barrows niet echt effectief vind heb ik dit maar eventjes gehaald ;).

Afbeelding
Afbeelding

Ondanks dat dit maar een uurtje of 9 duurde was het echt verschrikkelijk en moest ik voor het eerst sinds lange tijd gewoon tussenpauzes inlassen omdat ik er al mn zin in rs mee verloor.. Heb range en mage helm gehaald aangezien ik er naar aan het toewerken ben om Zulrah te gaan campen.. ik heb nu al totaal geen zin in void in de toekomst ;(.. overigens ook 81 Strength behaald hier.

Afbeelding

Mage Arena I en II even voltooid voor deze mooie cape. Toch nog 2x dood gegaan omdat ik als een of ander ei niet aan het opletten was, sad story. Overigens heb ik ook mijn mooie Slayer helmet unlocked!..niet screened ;).
Blij dat dit allemaal behaald is en out of the way is, komende tijd zal in het teken staan van Slayer grinden, wat overigens ook wel eens tijd werd. Dat was het weer, dag hoor!
Plaats reactie