Dagboek MrBounce | Update #11: Untradeable grind!

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Dagboek MrBounce | Update #11: Untradeable grind!

Bericht door Ironman btw »

Afbeelding
Hallohallo iedereen,

Aanvankelijk was dit een Ironman account, maar rond eind December 2017 is daar verandering in gekomen. Dit omdat ik op mijn Ironman 3rd age platelegs kreeg van mijn éérste hard clue ooit op dit account. Dat veranderde alles. Ik heb er voor gekozen om dit account om te toveren tot mijn main account, aangezien ik deze niet heb (ofja, had inmiddels). Van dit main account zal ik mijn progressie verder gaan bijhouden. Waarom? Geen idee. Ik doe graag alsof ik een interessant leven heb. Daarbij zorgt dit ervoor dat ik me meer aan mijn doelen zal houden. Tamelijk egoïstische redenen dus om deze blog te starten! Hopelijk vinden jullie hier toch wat leesplezier in!
Het account 16/12/17

Afbeelding

Goals voor 2018
- Base 70s
- 1800 total
- 3 tot 4 99's
- Alle easy, medium en hard diarys completed
- 200 Questpoints
- RfD, MM2, DS2 completed

Dag hoor!
Laatst gewijzigd door Ironman btw op zondag 11 maart 2018, 22:58, 17 keer totaal gewijzigd.
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: Dagboek van IronTenk btw

Bericht door Daniel_1102 »

Dag hoor, leuk hoor. Kom ook even langs in de clanchat lunatip voor je dagelijkse portie onzin. Succes met je goals!
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek van IronTenk btw

Bericht door Ironman btw »

Daniel_1102 schreef: zondag 17 december 2017, 12:30 Dag hoor, leuk hoor. Kom ook even langs in de clanchat lunatip voor je dagelijkse portie onzin. Succes met je goals!
Danku zeer! Zal zo nu en dan eens komen kijken, zolang er maar voldoende onzin is dan!
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Dagboek van IronTenk btw

Bericht door AddyMace »

Ironman btw schreef: zondag 17 december 2017, 17:04
Daniel_1102 schreef: zondag 17 december 2017, 12:30 Dag hoor, leuk hoor. Kom ook even langs in de clanchat lunatip voor je dagelijkse portie onzin. Succes met je goals!
Danku zeer! Zal zo nu en dan eens komen kijken, zolang er maar voldoende onzin is dan!
Onzin is er altijd!

OT: leuk account, veel succes met je goals :D/
:-({|=
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Dagboek le IronTenk [btw]

Bericht door Erwin »

Prima account zo! Succes met je goals.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek le IronTenk [btw]

Bericht door Ironman btw »

AddyMace schreef: zondag 17 december 2017, 21:46
Ironman btw schreef: zondag 17 december 2017, 17:04
Daniel_1102 schreef: zondag 17 december 2017, 12:30 Dag hoor, leuk hoor. Kom ook even langs in de clanchat lunatip voor je dagelijkse portie onzin. Succes met je goals!
Danku zeer! Zal zo nu en dan eens komen kijken, zolang er maar voldoende onzin is dan!
Onzin is er altijd!

OT: leuk account, veel succes met je goals :D/
Danku zeer! Bedoeling is dat het account wat leuker wordt ;)
Erwin schreef: zondag 17 december 2017, 22:00 Prima account zo! Succes met je goals.
Bedankt, gaat goed komen ;).

Update #1
Bij deze dan mijn eerste update op deze blog. Kwa frequentie omtrent updates heb ik nog geen idee hoe ik het ga aanpakken. Ik zat te denken aan eens in de week, wellicht twee weken. Of gewoon op momenten dat ik vind dat ik wat leuke dingen te melden heb. Nog niet echt uit dus, maar dat zal nog wel eens duidelijk worden.

Afbeelding

74 Mining behaald dus. Toen ik begon aan mining was het doel om 72 te halen, gewoon zodat upper level unlocked was. Nu ik eenmaal upper level heb behaald vind ik het wel degelijk relaxed. Op momenten dat ik AFK wat zal doen ga ik voor mining, het doel is om 85 te halen en op de long-long term 99. Middels 99 mining zal ik ongeveer 92 smithing, paar honderd K craft xp en 80m in alchs banked hebben. Ideaal voor een ironman. Weet nog niet zeker of ik dit ga grinden of enkel op AFK momenten zal uitvoeren, ligt er ook een beetje aan hoe snel het gaat vervelen: 85 blijft in ieder geval een "short" term goal.

Afbeelding

Deze quest was nog noodzakelijk voor Ardy medium diarys..

Afbeelding

Ardy meds was een bepaald "doel" voor dit account. Dit omdat het lichtelijk noodzakelijk is voor ardy knights. In de komende maand ga ik Thieving grinden, met hopelijk 99 als resultaat. Beetje afhankelijk van de tijd die ik heb. Rond level 80 full rougues halen voor double loot natuurlijk. Door deze 99 zal ik ongeveer 12mil erbij krijgen, wat mooi in kingdom kan ;).
In- of uitklappen • Diarys
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daarnaast Lumby meds, no screen.
Nouja na ardy meds had ik de smaak te pakken en heb ik er nog een paar gedaan...daarnaast zijn sommige meds gedaan tot het punt dat er nog 1 á 2 moeten gebeuren maar momenteel weinig zin om te gaan questen.

Afbeelding

Alle XP lamps gaan natuurlijk naar herblore. Daarnaast nog wat pots gemaakt en plots kwam daar toch nog een leuk leveltje uit.

Aantal leuke dingen gedaan afgelopen dagen, daarnaast de plannen gemaakt voor de komende maanden. Zat te doen.
Nou dat was het wel weer verder..Dag hoor!
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Dagboek IronTenk | Update #1: 74 Mining & Diarys

Bericht door buitje »

Gaat lekker! Succes met mining vol te houden :P
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Dagboek IronTenk | Update #1: 74 Mining & Diarys

Bericht door AddyMace »

Meteen flinke doelen opstellen zie ik... lastig maar veel succes in ieder geval!
:-({|=
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek IronTenk | Update #1: 74 Mining & Diarys

Bericht door Ironman btw »

buitje schreef: woensdag 20 december 2017, 8:12 Gaat lekker! Succes met mining vol te houden :P
Ja bedankt ;).. 99 blijft iets voor in de verre toekomst hoor, wil namelijk eerst dat alle skills een beetje degelijk leveltje hebben. Maar 85 blijft een doel, lekker AFK tijdens leren en school.
AddyMace schreef: woensdag 20 december 2017, 9:55 Meteen flinke doelen opstellen zie ik... lastig maar veel succes in ieder geval!
Ja wellicht ook iets te hoog ingezet ;). Maar blijven doelen die ik graag in de komende maand(jes) wil behalen.

Update #2
Daar zijn we weer met even een korte update. Weinig te melden, maar veel gedaan de afgelopen dagen.

Afbeelding

Full rouges is behaald hoor dames, heren en genderneutralen. Ik moet zeggen dat dit wel echt "lang" heeft geduurd. Ik heb hier en daar wat gelezen en de ervaringen van andere gehoord..en ik denk dat ik volwaardig kan zeggen dat ik wat unlucky ben geweest. Verschillende keren dat ik "slip" tijdens crack wall..vijf maal een kit gekregen.. waar ik hoorde dat het voor menig mensen één uur duurde met 55 thieving duurde het voor mij vier uur met 71 thieving. How sad.

Afbeelding

Nouja zoals net gezegd was ik dus al 71 thieving..Maar hier is het leuke leveltje dan, 80 ;). In ca. 5,5 dag dus 25 levels omhoog geschoten, ik ben blij dat ik eindelijk weer naar buiten kan. Hier heb ik ongeveer 1,6m mee verdiend. Na de kerst zal ik quests doen voor Miscellania, dan kan het geld gelijk daar in worden gestopt.

Voor nu zet ik even een stop op Thieving, het is natuurlijk vakantie wat betekend dat dit een mooie periode is om wat tijdrovende dingen te doen. Wat dit precies inhoud zal in de volgende update naar voren komen. Fijne kerstdagen naar ieder gepeupel die dit heeft gelezen..Dag hoor!
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek IronTenk | Update #2: 80 Thieving & Rogues

Bericht door Ironman btw »

Update #3
Dag dames, heren en genderneutralen,

Ik had zoveel mooie plannen voor deze vakantie.. Ik was van plan om bij green dragons te gaan campen tot ik genoeg bones zou hebben voor 70 prayer. In de tussentijd zou ik een X aantal teaks hebben ontvangen van Kingdom en zou ik de rest gaan aanvullen door zelf te gaan wc'en, om vervolgens construction naar 67 te trainen en een gilded altar te bouwen. Dan zouden de dragon bones kunnen worden gebruikt en was het plaatje rond. Zo bedacht, zo begonnen. Wellicht dat sommige mensen het al voorbij hadden zien komen in buit.. Maar tijdens de éérste inventory bij green dragons kreeg ik een hard clue, met dit als resultaat.

Afbeelding

Één woord: Wow! Heftig. Dit had ik niet zien aankomen. Bij de voorlaatste step dacht ik nog, wat als ik 3rd age krijg..Wat moet ik daarmee. Plots krijg ik dan ook nog één van de duurste 3rd age items, volgens mij zelfs de duurste die haalbaar is bij een hard clue (correct me if I'm wrong). Dit zorgde ervoor dat ik enkele dagen heb zitten denken hoe ik hiermee moest omgaan. Het heeft weinig use op een Ironman account, leuk om te hebben en te showen, maar screw that. Overzetten naar een ander account: ik heb geen main account, dus dat zou lastig worden. Opnieuw een account beginnen zat ik ook niet op te wachten. Toen ben ik tot het besluit gekomen om via een omweg die mij 8 dagen heeft geduurd, mijn Ironman status te laten removen.
Maar waarom dan? De uitdaging was er eigenlijk al een beetje af, ik vond het eigenlijk vooral vervelend om sommige dingen te doen. Het spelletje draait om plezier te hebben, ik kan met zekerheid zeggen dat Ironman lang plezierig is geweest, maar het plezier was er eigenlijk een beetje van af. Daarom heb ik besloten om Irontenk om te toveren in een Main account.
Ik heb wel zeker het plan om nog een Ironman te beginnen, maar dan wel een Ultimate Ironman, dit omdat dit nog uitdagender is en ik daar waarschijnlijk meer plezier in vind. Het idee van een Ultimate zat al lange tijd in mijn hoofd maar ik vond het een beetje raar om daarop te starten met deze Ironman. Eigenlijk is het plaatje zo compleet, een duur item (uiteindelijk sold 73m, crashed alot) om mijn main mee op te bouwen en uiteindelijk beginnen op een Ultimate.

Deze update is dus vooral een update wat er met het account aan de hand is. Inmiddels heb ik wel wat dingen gedaan maar hier geen screens van genomen, omdat ik nog vrij onzeker ben of ik door ga met deze blog omdat het niet meer om het orginele Ironman account gaat.

Uitgevoerde activiteiten:
- 58-69 Agility (70 komt nog)
- 55-70 Crafting
- 53-59 Farming (70 banked)
- 66-72 Cooking (82 banked)
- 50-55 Herblore (70 banked)

Dit is er ongeveer gebeurd inmiddels..met het zakcentje wat ik heb ga ik even flink investeren in skillen. Het idee is om base 70s te halen, dit zal ongeveer 20m kosten. Daarnaast ga ik ook voor 99 Cooking en 99 Fletching tijdens het leren voor de tentamens wat eraan zit te komen.

Misschien dat ik nog wel even doorga met het bijhouden van deze blog, in dat geval zal de volgende Update weer een normale update zijn. Dag hoor ;).
de bron0
Berichten: 38
Lid geworden op: vrijdag 8 september 2006, 11:04

Re: Dagboek IronTenk | Update #3: 3rd Age & Account change

Bericht door de bron0 »

snap de keuze en had hetzelfde gedaan! succes!
Afbeelding
Afbeelding U must have Bling Bling Afbeelding
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek IronTenk | Update #3: 3rd Age & Account change

Bericht door Ironman btw »

de bron0 schreef: maandag 8 januari 2018, 17:57 snap de keuze en had hetzelfde gedaan! succes!
Thanks ;-)

Update #4
Hallohallo dames, heren en genderneutralen,

Beetje ongemakkelijk dit.. maar tijdens het opschonen van mijn computer heb ik een map met screens van deze update verwijderd. Daardoor ontbreekt eigenlijk alles ;). Best wel sad eigenlijk. Nouja..de volgende dingen gedaan de afgelopen dagen:

55-70 Herblore
72-76 Cooking
59-62 Farming
54-70 Smithing
1500 total

Paar goals weggewerkt naar base 70s dus. Om even een indicatie te brengen waar het account nu staat zal ik even mijn stats laten zien..

Afbeelding
In 3,5 week tijd 128 levels omhoog geschoten

Nog genoeg te doen dus. Ik moet zeggen dat het geld er wel echt uitschiet op deze manier. Slayer en combat blijft heel erg achter, maar ik heb het gevoel dat als ik nu niet investeer in skillen dat ik het dan veel te lang uitstel tot het punt dat ik misschien het geld niet eens meer heb. So prios 1st. Dat was het wel weer, dag hoor ;).
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek IronTenk | Update #4: Faalhaas & Gainz

Bericht door Ironman btw »

Update #5
Dag dames, heren en genderneutralen,

Even een korte update..naam veranderd naar MrBounce (bij gebrek aan beter..), want IronTenk kan natuurlijk niet meer ;).
Daarnaast nog een aantal dingetjes gedaan.. Plots merkte ik op dat Air staves op 3.8 gp/xp stonden..nou dat kon ik niet laten liggen natuurlijk!

Afbeelding

Daarnaast ook even flink aan construction gewerkt, aanvankelijk was 70 het plan, maar aangezien 74 er voor zorgt dat ik die keuken kan weghalen toch maar even doorgegaan.

Afbeelding

Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik construction verder zal trainen.. het is nogal verleidelijk om door te gaan tot 83 zodat ik even goed kan investeren in mijn POH. Maar eigenlijk is er nog geen grote noodzaak toe om hier in te investeren, dus daar zal ik nog een aantal dagen over nadenken. Verder heb ik alle buy-ables wel ingekocht tot het level dat ik op korte termijn wil behalen, dus dat zal in de volgende update wel naar voren komen.

Ik heb overigens ook even de beginpost wat aangepast. Aangezien er nog dingen stonden omtrent een ironman account, wat er natuurlijk niet meer is. Dat was het weer, dag hoor!
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Dagboek MrBounce | Update #5: Namechange & 74 Constr

Bericht door AddyMace »

Mooie gains! Ik zou persoonlijk gewoon construction naar 83-ish doorbeuken, zodat je alle nodige dingen in je POH kan bouwen. Geloof me, die beste pool is echt fantastisch!
:-({|=
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek MrBounce | Update #5: Namechange & 74 Constr

Bericht door Ironman btw »

AddyMace schreef: vrijdag 12 januari 2018, 20:33 Mooie gains! Ik zou persoonlijk gewoon construction naar 83-ish doorbeuken, zodat je alle nodige dingen in je POH kan bouwen. Geloof me, die beste pool is echt fantastisch!
Ik heb alvast wat geld apart gezet om Construct naar 83 te knallen, kreeg het ook van meerdere mensen als tip en het is ook zeker handig om te hebben. Wordt alleen wel een beetje janken voor m'n stackie geld dat alsmaar kleiner wordt :(.

Update #6
Dag dames, heren en genderneutralen!

In deze update toch aardig wat base 70s weggewerkt. Waaronder prayer..man man man wat vond ik ensouled heads vreselijk saai..

Afbeelding

Toen ik daar was merkte ik opeens een hele rare pop up..terwijl ik daar was, was mijn cannon in een hevige strijd met een skeleton met plots dit als resultaat..

Afbeelding

Bit random right.. Nouja vervolgens maar even Agility weggewerkt, ik heb een hekel aan deze skill dus denk dat ik deze vanaf nu even niet meer aanraak..

Afbeelding

Ik irriteerde me nogal aan het feit dat attack en strength net onder die 70 zaten, even AFK naar sandcrabs dan maar terwijl ik alvast kijk hoe ik mijn POH ga opzetten straks..

Afbeelding

Attack screen ontbreekt. Evenals de 1600 total screen die ik bereikte door 70 attack.. en evenals de 30m total xp die ik een aantal dagen geleden bereikte.. ](*,)
Goals aangepast naar goals die ik absoluut, mits ik actief blijf spelen, wil behalen in 2018, ben benieuwd of ik met een tevreden gevoel hierop kan terugblikken 1 Januari 2019 ;). Dat was het weer..dag hoor!
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Dagboek MrBounce | Update #6: 1600 total & Champion scroll

Bericht door AddyMace »

Wederom leuke update! Al besloten welke skills je 99 wil halen? (die 3 tot 4 skills)
:-({|=
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Dagboek MrBounce | Update #6: 1600 total & Champion scroll

Bericht door buitje »

Lekker bezig! Altijd leuk een champions scroll :D
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek MrBounce | Update #6: 1600 total & Champion scroll

Bericht door Ironman btw »

AddyMace schreef: woensdag 17 januari 2018, 23:30 Wederom leuke update! Al besloten welke skills je 99 wil halen? (die 3 tot 4 skills)
Nog niet helemaal over uit eerlijk gezegd. Het ligt natuurlijk ook een beetje aan mijn cashstack. Ik zou graag voor 99 Ranged gaan, als dat haalbaar is. Daarnaast gaat 99 Cooking uiteindelijk wel gebeuren tijdens AFK trainen. Daarnaast overweeg ik 99 Hunter om wederom een cashstack op te bouwen.
buitje schreef: donderdag 18 januari 2018, 7:11 Lekker bezig! Altijd leuk een champions scroll :D
Thanks! Was zeker tof om te krijgen :D

Update #7
Hallohallo dames, heren en genderneutralen,

Wederom een degelijke update. Veel doelen weggewerkt in deze update. Na update #6 meteen begonnen met Barbarian fishing, degelijk AFK tijdens het leren, niet verkeerd. Tijd vloog voorbij.

Afbeelding

Vervolgens maar even voor Fletching gegaan, aangezien ik geen zin had in bows trainen tot ik yew longs kon heb ik maar gekozen voor darts. Was even 30-45min door de pijn in mn pols heen bijten ;)...

Afbeelding

Lang bezig geweest met elke dag tree runs, soms een dag vergeten..dus was een twee weken werk denk ik zo..

Afbeelding

Hunter ging sneller dan ik had verwacht moet ik zeggen..red sallys ongeveer 70k/h en op 67 verhuisd naar black sallys in de wildy, waar ik ongeveer 85k/h kreeg..ik zag wel veel mensen voorbij rennen die toch even aan het twijfelen waren of het het waard was om mij te pken..wel spannend als je 10 rope risked..

Afbeelding

Weer even een ander doel weggewerkt..ik wou 75 magic behalen zodat ik trident kon gebruiken..is voor heel veel situaties uiterst handig. Heb dit afk gedaan met de bake pie spell, 6m kwijt, maar AFK en slechts 7-8u werk. Best goed te doen..

Afbeelding

Door de bake pie spell bracht me ook aardig wat cooking XP. Na even het lvltje afgemaakt te hebben na de grind kwam ik uit op een best mooi leveltje..

Afbeelding

Door deze progress slechts twee skills verwijderd van base 70s, Runecrafting en Slayer.
Naast dit alles ook nog enkele Quests voltooid, not screened. The Slug Menace voor Proselyte (de komende dagen wat NMZ, Proselyte noodzakelijk voor eerste run), Shilo Vilage (RfD req anyways), Lunar Diplomacy voor Lunar spellbook ofc.
Daarnaast ook nog enkele uren besteed aan het uitplannen en inrichten van mijn POH, alles ingekocht voor 83 Construct en al het noodzakelijke (pool, altar) zijn ook ingekocht. Ik zie er alle voordelen in, maar vindt het toch een beetje jammer dat de cashstack zo is gekrompen ;-).. Alle buyable doelen zijn wel behaald nu, zal nog een aantal mills besteden Diary reqs en cannonballs voor de 70 slayer push, maar dat zal niet uiterst hoog uitvallen. Dus op zich zie ik mijn cashstack niet verder krimpen, ofja op wat gear aankopen na....ochjee ik hoor het al daar gaat al m'n geld.. nou dat was het weer, dag hoor!
Armajail
Berichten: 357
Lid geworden op: donderdag 19 november 2015, 15:23

Re: Dagboek MrBounce | Update #7: 85 Cooking & 75 Magic

Bericht door Armajail »

Sweet! Keep up the good work ;)

Leuke opmaak van de blog trouwens
07 Ranger boots: #0 - Abby dagger van Abby demon: #1 -
Easy clues: #50 - Med clues: #410 - Hard clues: #272 - Elite clues: #20 - Master clues: #10
Ironman btw
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 16 december 2017, 21:25

Re: Dagboek MrBounce | Update #7: 85 Cooking & 75 Magic

Bericht door Ironman btw »

Armajail schreef: woensdag 24 januari 2018, 13:16 Sweet! Keep up the good work ;)

Leuke opmaak van de blog trouwens
Thanks! Doe m'n best ;-).

Update #8
Hallohallo dames, heren en genderneutralen!

Afgelopen dagen nogal druk geweest vanwege de tentamenperiode, dus vooral AFK m'n werk zitten doen, dus niet bijster veel progressie.

Afbeelding

Mooie milestone bereikt met Cooking, 93 is banked zodat ik vanaf 93 door kan met Anglers.

Afbeelding

Piety is unlocked.. moest hiervoor even OneSmallFavour (...), Kings Ransom en die miniquest voltooien..Staat me iets van bij dat ik deze week nog twee andere Quests heb gedaan, maar kan me niet goed herinneren welke..
Was al begonnen met afk NMZ te trainen, even gestopt maar nu Piety unlocked is ga ik weer verder, update van combat stats komt wel als ik de beoogde doelen heb bereikt. Dat was het weer, korte update deze keer. Dag hoor!
Plaats reactie