Feedbacktopic Publicaties

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Off-er »

Interviews neem ik aan? Aangezien de rest gewoon in het Nederlands wordt geschreven.
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Kweet Vaniks »

Waarom zou je dat willen, als ik vragen mag? :)
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Joa »

Omdat er vaak vrij verkapte vertalingen van gemaakt worden. En Nederlands is gewoon lelijk, dat ook.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Kweet Vaniks »

Buiten de interviews, wat vinden jullie van Top LTF'ers? Vinden jullie dit nog nodig? We zijn ervan op de hoogte dat er de afgelopen maanden geen Top LTF'ers gepost is. De schrijvers en het team vinden dat het een te eentonig artikel is om het iedere maand opnieuw te schrijven. Wat zouden jullie van het idee vinden om het eens per kwartaal/jaar te doen met het huidige concept? Jullie mening is belangrijk en feedback is belangrijk voor ons als team, dus alle suggesties/ideeën zijn welkom! :)
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Tristan »

Er werd vorige pagina gezegd dat er te weinig artikelen zijn, daar heb ik nog niet echt iets van terug gehoord. Een voorstel die bezuinigd op de al schaarse aantal artikelen per maand vind ik niet erg aantrekkelijk.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Kweet Vaniks »

Er wordt op het moment aan meerdere artikelen gewerkt. Er zullen meer en vaker artikelen in dit forumdeel gepost worden dan voorheen, er wordt in elk geval aan gewerkt. Aangezien de Top LTF'ers te eentonig is om te schrijven steken we dus liever moeite in artikelen die wel interessant zijn, vandaar mijn post dus ook.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Off-er »

Ik ben benieuwd. Zou het leuk vinden om de 'redactie' weer op te zien bloeien :D
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Kweet Vaniks »

We zijn ons best aan het doen ja. Hou er wel rekening mee dat op het moment van schrijven we in de vakantieperiode zitten en dat dus meerdere mensen tijdelijk afwezig zijn. :)
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Joa »

wanneer top ltf
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Daan »

Top LTFers kan beter gewoon terug naar Algemeen, had je meer reacties en had je het ook gewoon elke maand.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Kweet Vaniks »

Even ter informatie: Er zullen binnenkort weer nieuwe artikelen verschijnen. Over de Top LTF'ers, zie een van mijn posts hierboven. ^^
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Joa »

Dus geen top ltf'ers meer wil je zeggen?
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Tristan »

Daan schreef: Top LTFers kan beter gewoon terug naar Algemeen, had je meer reacties en had je het ook gewoon elke maand.
Dit. Ik zie Top LTFers gewoon over het hoofd, omdat ik niet naar dit forumdeel ga om 1 keer in de maand een keer iets te lezen. Dat vergeet ik gewoon.

Maarja er wordt door Kweet gezegd dat er 'meer' aankomt. Hopelijk maakt dat het forumdeel weer aantrekkelijk om te bezoeken. Ik vind het trouwens ook raar dat Kweet als enige reageert op de feedback hier, ik zie dat hij zich wel inzet voor het siteteam, alleen waar is de rest? Tenzij Kweet opeens ook de teamleider van het siteteam is, vind ik het vreemd dat hij als enige echt de moeite neemt om reactie te geven.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Kweet Vaniks »

Joa schreef: Dus geen top ltf'ers meer wil je zeggen?
Zoals je kan lezen zie je dat ik de vraag stel of het een idee is om het eens per kwartaal/jaar te doen, niet een mededeling dat de Top LTF'ers niet meer terugkomt.

Tristan schreef:
Daan schreef: Top LTFers kan beter gewoon terug naar Algemeen, had je meer reacties en had je het ook gewoon elke maand.
Dit. Ik zie Top LTFers gewoon over het hoofd, omdat ik niet naar dit forumdeel ga om 1 keer in de maand een keer iets te lezen. Dat vergeet ik gewoon.
Maarja er wordt door Kweet gezegd dat er 'meer' aankomt. Hopelijk maakt dat het forumdeel weer aantrekkelijk om te bezoeken. Ik vind het trouwens ook raar dat Kweet als enige reageert op de feedback hier, ik zie dat hij zich wel inzet voor het siteteam, alleen waar is de rest? Tenzij Kweet opeens ook de teamleider van het siteteam is, vind ik het vreemd dat hij als enige echt de moeite neemt om reactie te geven.
Het huidige probleem -zoals aangegeven- is dat de schrijvers, inclusief mijzelf, het te eentonig vinden om het iedere keer weer te schrijven. In kwartaal of jaarvorm is het anders, aangezien je niet iedere maand met die must zit om een zeer eentonig artikel te schrijven. Wellicht geldt dat ook voor als je het per kwartaal of jaar doet. Wellicht kan je bijvoorbeeld wél interessante dingen erbij schrijven aangezien er een grote kans bestaat dat er meerdere skills getraind zijn, dus niet bijvoorbeeld een maand non-stop Slayer of XP van boss kills.

Persoonlijk vind ik het gewoon normaal om te reageren omdat ik er ook bij betrokken ben aangezien ik in het Siteteam zit, ik vertegenwoordig het team dus niet als teamleider. Ik kan je alvast vertellen dat er een artikel klaarstaat in privé, dus stay tuned!
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Siddy en ik zijn voor het grootste gedeelte van de vakantie en daarna afwezig (geweest). Ik ben wegens privé-omstandigheden niet veel op het forum geweest/kunnen zijn in de vakantie. Het klopt dat het siteteam qua publicaties inactief is, maar dat geldt niet voor het gedeelte van de website, waar jullie vrijwel niet veel van zouden kunnen merken. We gaan binnenkort de inactiviteit van het siteteam bespreken in privé en dan kijken we wat eruit rolt. Veel meer kan ik er momenteel niet van maken, mijn excuses.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Daan »

Is hier al iets mee gebeurd?
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Joost »

Ja, het wordt besproken in privé. In afwachting van meer reacties op dit moment.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Daan »

Mooi! ^^
Ik ben benieuwd. :D
Plaats reactie