Feedbacktopic Publicaties

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Bedankt voor het compliment. We zijn op het moment bezig in prive om te kijken wat mogelijk is wat betreft de video's. ^^
Swett
Berichten: 274
Lid geworden op: woensdag 21 augustus 2013, 10:27
Oude naam: Simba

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Swett »

Mystery schreef: Bedankt voor het compliment. We zijn op het moment bezig in prive om te kijken wat mogelijk is wat betreft de video's. ^^
Ik zou heel graag helpen met video's maken.
Is dat mogelijk?
Een paar QFC voor Legacy mode suggestions: 379-380-253-65431843

Owner of the magic cape since 7/09/2013
Owner of the defence cape since 3/03/2014
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Zeekoe »

Misschien is een (non-)Runescape jaaroverzicht ook wel leuk om nu te doen. Ik heb het de vorige jaren altijd met plezier gelezen.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Joa »

Omdat een afbeelding ook veel zegt:

Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Tristan »

Ik zal het niet zo erg vinden als er wat meer non-rs artikelen verschijnen. Er zijn sporadisch wel wat dingen als game review van destiny en firfox add-ons. In de lunagraaf waren er altijd wel 1-2 dingen die non-rs waren; je had zo Lunamusic, stuk mythologie van Odius, ik kan me ook nog herinneren dat er een artikel over Noord-Korea was en 'achter de schermen' editie. Lunamusic en achter de schermen vond ik leuke initiatieven en ik vind het jammer dat die verloren zijn gegaan. Door juist die non-rs artikelen bekeken ook non-rsers de Lunagraaf.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Off-er »

Best wel jammer dat de wil om te schrijven hard is afgenomen sinds we geen Lunagraaf meer hebben (althans, zo heb ik het ervaren). Hopelijk kan de zomervakantie wat tijd bieden om het één en ander te produceren :p.
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Tristan »

Silfer schreef: Is het niet mogelijk om terug te keren naar het oude format met de Lunagraaf? De druk voor deadlines en het uiteindelijke resultaat van een mooi samengekomen geheel zorgt in mijn ervaring ook voor wat extra motivatie.
Van mij hoeft het niet perse terug naar het formaat van de maandelijkse Lunagraaf (misschien ander tijdsformaat?), maar de druk op deadlines mag er wel zijn ja. Ik geloof dat de richtlijn 1 artikel per maand is, dat is wel erg mager als je dat vergelijkt met de Lunagraaf natuurlijk. Met zo'n formaat, wat wel het echt het minimum is (zo zie ik het), werk je ook wel een beetje laksheid in de hand heb ik het idee. Ik denk dat daarom het aantal artikelen per maand best wel opgeschroefd mag worden en dat daar intern ook de druk op mag zijn.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Thys »

Op het moment zijn er wel dingen in de maak maar die vereisen interactie met mensen van buitenaf. Mocht dat iets verhelderen.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Off-er »

Het lijkt me echter stug dat iedereen bezig is met interviews. Daarnaast, je kan ook een interview doen, maar daarnaast een stuk lore, recent nieuws of iets heel anders schrijven. Kijk, als je geen tijd hebt, snap ik 't, maar gezien ik niet geloof dat de algehele redactie (siteteam) het zo druk heeft, denk ik dat het meer om laksheid gaat dan tijdgebrek.

Ik kan me herinneren dat dat vroeger ook wel zo was, maar toch schreven we altijd wel wat. Kom op :)
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Kweet Vaniks »

Ik zit nu vanaf een paar week ook in het Siteteam met als hoofddoel artikelen schrijven voor Publicaties. Wat zouden jullie graag willen zien? Reviews van updates, non-RS artikelen (geef een voorbeeld), interviews etc.. Normaliter had ik deze week een interview met Mod Chris L gepost, maar helaas is Mod Chris L vanaf morgen vertrokken bij Jagex waardoor het interview op het laatste moment niet meer door ging. :/ Ik hoor graag wat jullie willen zien, en dan zal ik/het team kijken of we erover kunnen schrijven. Er zijn inderdaad weinig artikelen gepost de afgelopen tijd, maar dat gaan we weer rechtzetten. ^^

Vergeet trouwens niet dat niet iedereen in het Siteteam zich richt op Publicaties. Zo focusen bijvoorbeeld Typhon Gio zich meer op de site i.p.v Publicaties. :)
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Gozert »

Nieuwe top ltfers wil ik zien.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Jij hebt niets te willen
Vele kusjes aan iedereen
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Tristan »

Kweet Vaniks schreef: Ik zit nu vanaf een paar week ook in het Siteteam met als hoofddoel artikelen schrijven voor Publicaties. Wat zouden jullie graag willen zien? Reviews van updates, non-RS artikelen (geef een voorbeeld), interviews etc.. Normaliter had ik deze week een interview met Mod Chris L gepost, maar helaas is Mod Chris L vanaf morgen vertrokken bij Jagex waardoor het interview op het laatste moment niet meer door ging. :/ Ik hoor graag wat jullie willen zien, en dan zal ik/het team kijken of we erover kunnen schrijven. Er zijn inderdaad weinig artikelen gepost de afgelopen tijd, maar dat gaan we weer rechtzetten. ^^

Vergeet trouwens niet dat niet iedereen in het Siteteam zich richt op Publicaties. Zo focusen bijvoorbeeld Typhon Gio zich meer op de site i.p.v Publicaties. :)
Een van de doelstelling van de hervormingen omtrent de redactie was frequenter artikels uitbrengen en daarmee kunnen inspelen op actualiteit (bron: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... t=271110&p, correct me if I'm wrong). Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet zo heel veel van terug gezien wat jammer is natuurlijk. Thema's kiezen op basis van actualiteit is een goed begin lijkt me. Wat voor type artikelen is jullie speelruimte, motivatie is belangrijk dus wat willen jullie schrijven?

Ik ben blij om te horen dat er in ieder geval naar gekeken wordt om weer meer artikelen te publiceren. Hopelijk is dan die motivatie niet van korte duur ("ze zeuren nu dus laten we nu maar wat publiceren").
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Tristan »

Om nog even door te gaan op dit:
Vergeet trouwens niet dat niet iedereen in het Siteteam zich richt op Publicaties. Zo focusen bijvoorbeeld Typhon Gio zich meer op de site i.p.v Publicaties.
Waarom valt dit dan precies onder één 'siteteam'? Als er twee taken zijn, site en artikelen schrijven, is het me niet echt duidelijk waarom er dan zo'n fusie is. Het kan zo zijn dat ze elkaars rechten nodig hebben om een reden achter de schermen waar ik geen weet van heb, maar als een buitenstaander van dit alles vind ik het niet duidelijk wat we kunnen verwachten. Ik bedoel het siteteam telt 13 leden, als daarvan in realiteit maar max vijf mensen werken aan artikelen dan begrijp ik wel waarom er niet zo veel artikelen worden gepubliceerd.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Joa »

Ze zijn gewoon te lui.

Publiceren of kleurtje afgeven!
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Gio »

Joa schreef: Ze zijn gewoon te lui.

Publiceren of kleurtje afgeven!
Welke kleurtje, siteteam heeft geen kleurtjes.
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Joa »

Ik gok dat de meerderheid ook wel een kleurtje heeft, had of krijgt.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Off-er »

Joa schreef: Ik gok dat de meerderheid ook wel een kleurtje heeft, had of krijgt.
Nah, onzin.
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Gio »

Joa schreef: Ik gok dat de meerderheid ook wel een kleurtje heeft, had of krijgt.
Mensen in de siteteam hebben geen kleurtjes, de mensen die in het siteteam zitten en een kleurtje hebben zijn mods/EO's.
Afbeelding
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Meleepro NL »

Het zal wel leuk zijn als er onderaan de post ook een uitklap ding staat met het origineel in het Engels
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie