Feedbacktopic Publicaties

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Kweet Vaniks »

Suggestie: wekelijks een artikel schrijven over een update die de afgelopen week geweest is. Een beetje hetzelfde als LunaVideos deed, maar dan op papier. Als geen van jullie dat ziet zitten dan wil ik me aanmelden om dat wekelijks te doen (samen met iemand anders).
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Daan »

Er zijn (als je wedstrijden en Top LTFers niet meerekent) een schamele 7 artikelen geplaatst in meer dan 4 maanden tijd. Is dat niet erg weinig?
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Ik zou zeggen: neen. Als je bedenkt dat vroeger er geen krant van kon worden gemaakt, dan had je nu nog geen krant volgens jouw redenering. Nu worden artikelen geplaatst als ze af zijn en daarmee heb je de krant in feite in stukjes, maar dan wel érg lange artikelen. Desondanks is Top Ltf'ers er nu iedere maand en de wedstrijden waren vroeger een aparte krant. :p
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Daan »

"Het jaar van de speler, alweer" en "eerste keer in memberwereld" zijn echt geen lange stukjes hoor. :')

Geef mij het oude systeem met een maandelijkse krant maar weer.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Je kan ook zeuren, eigenlijk. Je weet dat een maandelijkse krant het niet gaat worden, dus dat gaan we mooi niet doen.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Zeekoe »

Daan heeft wel gelijk imo. De lengte van de artikelen is niet extreem veranderd, maar de hoeveelheid wel.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Zelfs al heeft ie gelijk, dan kunnen jullie niet iedere maand een krant verwachten. Daarnaast kunnen we er wél voor zorgen dat er meer artikelen gemaakt zullen worden. Meer daarover zal waarschijnlijk wat later komen, maar voor nu weten weten we - afgezien van dat je een paar artikelen die relatief het meeste tijd in beslag nemen uitsluit - dat jullie beiden het wat weinig vinden. Ik ga er wat mee doen, dus bedankt voor jullie feedback. :)
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Superheat »

Bram, je hoeft je niet meteen zo verdedigend op te stellen wat mij betreft; deze jongens hebben allebei gelijk.

Daan, de krant gaat 'm niet meer worden, ben ik bang. We zijn echter wel bezig om iets aan de lage hoeveelheid artikelen hier te doen.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Ik zeg ook niet dat ie geen gelijk heeft. :p Desondanks heb ik in mijn vorige bericht ook gezegd dat we er wat aan gaan doen. ^^
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Daan »

Ik merk dat het nog niet veel heeft opgeleverd. Desondanks hoop ik op een drukke zomer!
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

De finales zijn bijna voorbij en het internet gaat het wat meer doen zie ik. Er is al een aantal artikelen in de maak en ik heb nog wat ideeën.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Daan »

Ach met maar 15 siteteamleden moet je natuurlijk ook niet teveel gaan verwachten.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Off-er »

15 o.O? Jeez, daarvan werken er dan zeker 10 zoals ik voorheen werkte: niet ;_;. Nja, succes, hopelijk komt er snel weer wat.
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Joost »

Het siteteam heeft dan ook 2 taken waarvan de helft ongeveer de website als hoofdtaak heeft, dusja.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Off-er »

Ja, ik ken het verhaal, ik heb er zelf ook ingezeten, maar als ik het me goed herinner zaten in het siteteam ook mensen die wel enthousiast waren om een publicatie te schrijven. Eens in de maand een artikeltje moet dan wel mogelijk zijn toch :p?
Afbeelding
Jerren
Berichten: 1234
Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
RS: Jerren NL (p2p)
Clan: ColdFusion

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Jerren »

We hebben nu 10 artikelen in 6 maanden, dus in 1 artikel per maand zijn ze wel geslaagd :D
Dit is ook gemiddeld 0,4 artikel per week en dus 0,06 per dag als je aanneemt dat elke maand 4 weken heeft en elke week 7 dagen. :oops: :?
RS status: P2p

Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Onderwerp: A look into the past: FunOrb
Zee koe schreef:Moet er trouwens voor elk artikel iets in R&M geplaatst worden? :roll:
We hebben in privé overlegd hierover om een goede oplossing te vinden en er zal vanaf nu niet bij ieder artikel een R&M worden geplaatst. De oplossing schuilde ook al een beetje in de Lunagraaf: de beschrijving van het forum vertelt of er een nieuw artikel uit is of niet, zoals je nu kan zien. ^^
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Zeekoe »

Oke, leuk dat het gecommuniceerd is en herbekeken. :)
Roxas
Berichten: 22
Lid geworden op: zaterdag 18 oktober 2014, 0:54
RS: Konaii (f2p)

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Roxas »

Er mag hier wel een artikeltje over komen ;)

http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 6&t=274575
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Zeekoe »

Het aantal artikels neemt de laatste tijd toe, dat lijkt me een goede evolutie. :)
Maar even iets anders, komen er in de toekomst nog video's? Ik heb het gevoel dat dat een beetje verloren is gegaan hiermee. :s
Plaats reactie