Feedbacktopic Publicaties

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Feedbacktopic Publicaties
Naar aanleiding van de recente hervormingen van de drie teams in het siteteam, meer gezegd de nieuwe redactie, willen we je graag onder de aandacht brengen van het volgende:

We zijn een kersvers team, de krant bestaat niet meer, de artikelen worden uit elkaar getrokken en apart geplaatst in dit forumdeel. Wij willen graag je mening voor de komende maand (januari 2014) horen over deze werkwijze. Dat houdt in dat je bijvoorbeeld complimentjes, opbouwende kritiek of andere dingen mag zeggen waarvan jij denkt dat deze van pas komen bij het uiteindelijke doel wat we willen bereiken: leesplezier voor de leden van Lunagang.

Dus, spuw uw gal en zorg voor een beter begin van dit team!

Namens het siteteam,
Mystery
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Odius »

Ideeën voor zowel RS als IRL Artikelen zijn ook altijd bijzonder welkom. Het is niet de bedoeling dat we jullie huiswerk gaan maken, maar mocht er iets zijn waarover je meer wil weten, of als er iets is dat niet volledig duidelijk is, twijfel dan zeker niet om hier een artikel daarover 'aan te vragen.' Dergelijke interactie lijkt me een boeiend gegeven.
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Wout12345 »

Ik heb eigenlijk niet zo veel te zeggen, maar aangezien hier anders niemand lijkt te posten zal ik maar eens beginnen zeker. 8-[

1) Niet geweldig belangrijk, maar goed: Waarom de naam "siteteam"? Dat zou ik juist eerder associëren met de mensen die aan de website (of, officieel gezien, het niet-forum-deel ervan) werken, of m.a.w. de tipsitemedewerkers. Zelfs voor losstaande artikelen leek de naam redactie me nog steeds gepast, maar dat zal wel aan mij liggen. :/

Edit: Negeer wat ik hierboven zei, ik heb de uitleg nu gelezen, sorry voor het ongemak. :x (Maar waar is de allerliefste spellingscontroleur naartoe? D:)

2) Weer een niet-inhoudelijk puntje: het onderschrift van het forumdeel van de kranten is outdated, dit heeft weinig verduidelijking nodig.

3) Eindelijk eens wat inhoudelijks! :D Ik zou graag wat meer over Lore zien (nooit genoeg verhaal!) en dergelijke (quests etc.), liefst natuurlijk van nieuwe delen. Ik mag dan namelijk wel gestopt zijn, maar de verhalen van de belangrijke nieuwe quests probeer ik nog steeds bij te houden omdat het me nog geweldig interesseert. :) Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ik een zware minderheid hiermee voorstel, dit blijft dus maar mijn persoonlijke voorkeur.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Going4Quests »

Misschien kan Feppie instellen dat iedereen van het siteteam het rsfont kan gebruiken, want ik zie dat er in één publicatie het font gebruikt wordt en in het andere niet. :)
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Off-er »

Going4Quests schreef: Misschien kan Feppie instellen dat iedereen van het siteteam het rsfont kan gebruiken, want ik zie dat er in één publicatie het font gebruikt wordt en in het andere niet. :)
Ahja, daar kwamen we vandaag ook al achter. Als het goed is, is dat nu gefixed :D!
Afbeelding
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Poekies »

Wout12345 schreef: Edit: Negeer wat ik hierboven zei, ik heb de uitleg nu gelezen, sorry voor het ongemak. :x (Maar waar is de allerliefste spellingscontroleur naartoe? D:)

2) Weer een niet-inhoudelijk puntje: het onderschrift van het forumdeel van de kranten is outdated, dit heeft weinig verduidelijking nodig.
Ik ben er nog hoor. Mys vond 't alleen niet meer nodig om me te noemen, 'omdat ik toch al toegang had' :(

De forumbeschrijving zal ik aanpassen.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Maar ze werkt wel lekker mee met ons. <3 Of niet dan, Poekje. (a)
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Siddy00 »

Wout12345 schreef: 3) Eindelijk eens wat inhoudelijks! :D Ik zou graag wat meer over Lore zien (nooit genoeg verhaal!) en dergelijke (quests etc.), liefst natuurlijk van nieuwe delen. Ik mag dan namelijk wel gestopt zijn, maar de verhalen van de belangrijke nieuwe quests probeer ik nog steeds bij te houden omdat het me nog geweldig interesseert. :) Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ik een zware minderheid hiermee voorstel, dit blijft dus maar mijn persoonlijke voorkeur.
Die zware minderheid is nog te bezien, volgens mij groeit deze interessegroep juist de laatste tijd - zeker nu Jagex bij zowat elke update weer wat lore het spel in gooit. Ik ben zelf niet zo'n lorekenner en zal er niets over schrijven, maar ik denk dat dit hier en daar zeker terug zal komen ^^ Feppie heeft trouwens kortgeleden een fors artikel geschreven over de geschiedenis van Gielinor en op de site gezet onder Lore (de eerste zes subpagina's), mocht je die nog niet hebben gelezen =)
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Wout12345 »

Siddy00 schreef:
Wout12345 schreef: 3) Eindelijk eens wat inhoudelijks! :D Ik zou graag wat meer over Lore zien (nooit genoeg verhaal!) en dergelijke (quests etc.), liefst natuurlijk van nieuwe delen. Ik mag dan namelijk wel gestopt zijn, maar de verhalen van de belangrijke nieuwe quests probeer ik nog steeds bij te houden omdat het me nog geweldig interesseert. :) Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ik een zware minderheid hiermee voorstel, dit blijft dus maar mijn persoonlijke voorkeur.
Die zware minderheid is nog te bezien, volgens mij groeit deze interessegroep juist de laatste tijd - zeker nu Jagex bij zowat elke update weer wat lore het spel in gooit. Ik ben zelf niet zo'n lorekenner en zal er niets over schrijven, maar ik denk dat dit hier en daar zeker terug zal komen ^^ Feppie heeft trouwens kortgeleden een fors artikel geschreven over de geschiedenis van Gielinor en op de site gezet onder Lore (de eerste zes subpagina's), mocht je die nog niet hebben gelezen =)
Daar heb ik al van gehoord en nu ook wat gelezen, maar helaas ken ik het grootste deel al van vroeger, zoals verwacht. Daarom dat teksten gesorteerd op wanneer de lore uitkwam (artikels dus) me beter uitkomt, in de plaats van teksten gegroepeerd per onderwerp. :)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Swett
Berichten: 274
Lid geworden op: woensdag 21 augustus 2013, 10:27
Oude naam: Simba

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Swett »

Test

Meh, was te hopen :)

OT: Ik vind dit een zeer leuk idee! Ik heb de artikels tot nu toe met groot genoegen gelezen :). (Opmerkelijke inzendingen zou ook een leuke toevoeging zijn :p)
Een paar QFC voor Legacy mode suggestions: 379-380-253-65431843

Owner of the magic cape since 7/09/2013
Owner of the defence cape since 3/03/2014
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Off-er »

Swett schreef: Test
;3
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Kweet Vaniks »

Nvm.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Zeekoe »

Werkt enkel voor leden van Het Team, en in onderschriften. :ninja:
lego
Berichten: 38
Lid geworden op: dinsdag 19 maart 2013, 20:25
RS: LoD leg0las (p2p)
Clan: lords of divine

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door lego »

Wout12345 schreef:
3) Eindelijk eens wat inhoudelijks! :D Ik zou graag wat meer over Lore zien (nooit genoeg verhaal!) en dergelijke (quests etc.), liefst natuurlijk van nieuwe delen. Ik mag dan namelijk wel gestopt zijn, maar de verhalen van de belangrijke nieuwe quests probeer ik nog steeds bij te houden omdat het me nog geweldig interesseert. :) Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ik een zware minderheid hiermee voorstel, dit blijft dus maar mijn persoonlijke voorkeur.
Je bent hierbij niet de enige! Ook ik hou van de lore :)
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Going4Quests »

Chrome 32.. ik denk niet dat dit echt de bedoeling is? :P

Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Mystery »

Doe eens control + F5. :p
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Going4Quests »

Al gedaan, Chrome 32 heeft het vernield. :(
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Zeekoe »

Meer artikelen, ik had wel gedacht dat het aantal artikelen zou dalen met dit systeem. Maar we zijn een dikke 2 maanden ver en er zijn niet eens genoeg artikelen om een editie van de lunagraaf mee te vullen. Ligt het aan de motivatie? Of misschien omdat er geen deadline meer is? Top LTF'ers is nu al voor de 2de keer uitgesteld.
Een artikel over Dragonkin zou nu ook wel toepasselijk zijn geweest.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Siddy00 »

Bedankt voor de feedback. Ik kan op dit moment niet zeggen wat er allemaal bezig is in Privé, maar het is aangekaart en we zijn ermee bezig :)

Toegevoegd na 39 seconden:

Vooral met het eerste deel van je bericht dan, niet specifiek met een artikel over Dragonkin :P
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Feedbacktopic Publicaties

Bericht door Sam »

Zelf zou het vooral leuk vinden om Lore stukjes te lezen, ik als non-runescaper hou dat toch nog redelijk bij. Was ook het voornaamste wat ik las in de Lunagraaf.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie