Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Plaats reactie
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Joost »

De Top Ltf'ers van juni & juli 2014!
Helaas hadden de leden van het Top LTF'ers team het nogal druk met schoolzaken aan het begin van juli. Hierdoor is de update van de maand juni erbij ingeschoten, maar die zal deze maand samengevoegd worden met juli. Het is onderhand zomer en waarschijnlijk heeft iedereen vakantie. Betekent dit uren zitten grinden op RuneScape of lekker in het zonnetje chillen voor onze toppers? Of misschien wel een combinatie van deze twee!? Ik ga ze in ieder geval geen ongelijk geven als ze weer ladingen XP's hebben binnengehaald, want over een maandje zullen de meesten weer aan het werk zijn of in de schoolbanken zitten. Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Leggo gainz!

Afbeelding

 Voor de mensen die graag een muziekje willen:
https://www.youtube.com/watch?v=zQvFxE93baw
Muziekkeuze door Superheat
Winnaar van juni/juli 2014: Roy Boy106!

1. Dardan (Dartmoul1) 2.455M (+128,6M)
LTF-profiel | YouTube

Onze nummer één heeft de afgelopen maanden ook weer goed zijn best gedaan. Zijn doel om alle master capes te behalen is weer een stapje dichterbij gekomen dankzij het met XP smijtende Jagex dat de oh-zo-geweldige Enlightment aura en de prachtige update aan de bank waardoor je nu presets kan laden heeft uitgebracht. Met 50M Herblore XP kon Dardan namelijk langs bij een belangrijke druïde om een 120 Herblore cape op te halen. Met de Enlightment aura en het brouwen van Overload potions haal je toch wel erg snel erg veel XP, maar des te slimmer om hier dan gebruik van te maken, aangezien zoiets niet kosteloos is. Tja, en wat is dan de volgende cape die hij wil gaan ophalen? Met 65M Agility (,waarvan deze maand 16,7M behaald,) is hij ook al een heel eind, maar Silverhawk boots geven niet XP op een geweldig snel tempo. Maar dit valt wel exact te combineren met een andere skill, zoals bijvoorbeeld Runecrafting. 10M erbij deze maand wat hem op een fraaie 70M XP in totaal brengt. PvM komt natuurlijk ook altijd aan bod, wat 19M combat XP opleverde. Ten slotte deed Dardan ook nog 5,6M Firemaking.

Afbeelding

2. Joaaaa (Joa) 1.685M (+73,4M)
LTF profiel | Blog

Joa deed aardig wat combat, wat hem 6,5M Slayer en 20M combat XP gaf. Hiermee mocht hij ook een bezoekje brengen aan de Warriors' guild om een groene cape met rode rook op te halen, beter bekend als de Master Strength cape. Of toch niet, want die cape ''is de lelijkste van allemaal" om the man himself maar even te quoten. Dan komt de maandelijkse vraag weer terug: Komt meneer nog dicht in de buurt van een 200M? Neen, is het antwoord, want met Dungeoneering is opnieuw niets gedaan (met een te verwaarlozen gain van 78k) en Farming is ook niet heel veel dichter in de buurt gekomen met 4,8M XP in de afgelopen twee maanden. Wat er wel bovenuit steekt is 13M Fletching, wat hem op 90M XP laat komen. Eerst een Master Fletching cape dus? Tot slot nog wat random Fishing momenten wat totaal 4,5M Fishing gaf. Al bij al twee prima maanden naar mijn mening.

Afbeelding

3. i_Matthijs 1.304M (+125M)
LTF profiel | Blog

Het lijkt erop dat Matthijs het ervan genomen heeft in zijn vakantie. Met een verbazingwekkende 61M Magic XP haalt hij in één klap de Master cape binnen, en dat is dan nog niet eens alles. Hij mag namelijk ook meer dan een half miljard muntjes aan zijn money pouch toevoegen omdat Glacors zo nu en dan ook wat leuks achterlaten, en de Constitution skill kreeg ook een flinke opkikker met 22M XP dankzij al die vuurballen die afgeschoten zijn, wat hem ook op het virtuele level 120 bracht in die skill. Ten slotte had Matthijs ook nog wat anders af te maken, namelijk Hunter, waar hij al flink mee bezig was geweest in mei. Met 30M Hunter heeft hij nog een Master cape in de pocket. Drie van deze rokende krengen in twee maanden is erg knap, dus ik verwacht veel van augustus. Echter zijn er geen skills in de buurt van de 104M XP dus ik denk dat hij een maandje zonder moet doen, helaas. Ik heb ook totaal geen idee wat je na de bovenstaande mijlpalen bent gaan doen, want dat valt nogal moeilijk te zien. Alleen 1,4M Slayer is nog noemenswaardig.


Afbeelding

4. Roy Boy106 1.262M (+135,7M)
LTF profiel

Heerlijk hè, al die vrije tijd? En ach, als je dan toch wat moet doen op je stage, waarom dan niet RuneScape? Met gemiddeld ruim 2M XP per dag over een periode van 2 maanden is Roy de winnaar van juni & juli, waarmee hij Dardan maar net weet te verslaan. En hoe komt hij dan aan al deze XP? Wat vissen om de laatste loodjes voor een mooie 120 cape (2,6M XP) weg te werken, af en toe wat steenstaarten koken (13M Cooking XP), een leuk presentje van Jagex gebruiken waardoor je wekelijks twee uur veel Summoning (28M) en Prayer (10M) XP haalt, een dikke hamster voeren om vervolgens egels te vangen voor hun waardevolle stekels (9M Hunter), dagelijks boompjes bekijken en nieuwe planten (10M Farming), hier en daar eens een beest afslachten (20M Combat XP) en een beetje met een bijl in de rondte slaan (23M Woodcutting XP) omdat je natuurlijk niet bij enkele 120 capes kan stoppen. Als Roy zo door gaat mag Matthijs heel hard op gaan passen dat hij hem niet als een echte Usain Bolt voorbij sprint.

Afbeelding

5. Darkcruiso 1.036M (+54,6M)
LTF profiel

Theo is opnieuw flink bezig geweest voor zijn eerste echte neppe 120 skill. Met 28M Firemaking XP mocht hij een cape ophalen die eigenlijk de enige is waarvan het logisch is dat deze rook braakt, proficiat. Mede hierdoor is hij Chris voorbijgegaan in het klassement. Ook deed hij zijn gebruikelijke portie Thieving wat 4,3M XP opleverde. Dit wordt zeker de volgende skill die je wil masteren? Ik zou me eerst maar eens zorgen gaan maken om die andere leuke cape die je hebt, de Completionist cape. Volgende maand moet iedereen die deze cape in zijn bezit heeft proberen wat bazen af te slachten om deze cape te kunnen blijven dragen. Maar dat zit wel snor bij Theo, denk ik. Die 11M combat XP komt namelijk ook vast wel van bosses zoals Nex, geloof ik. Ten slotte haalde Theo nog een leuke mijlpaal, mede dankzij de 1,8M Divination XP die er bij kwamen. Het tiende getalletje is namelijk ook verschenen op zijn total XP counter. Nu moet hij er alleen nog voor zorgen dat dit nieuwe getalletje, wat staat voor miljard, van een 1 in een 5 verandert.

Afbeelding

6. Z Dragon999 (Chris) 1.030M (+16,8M)
LTF profiel

Helaas pindakaas, maar zoals je waarschijnlijk al hebt kunnen lezen is Chris een plekje gezakt. Ook niet heel erg verrassend als we terugkijken naar de XP die Chris haalde in het eerste deel van het jaar 2014. En de skills waar hij XP in haalde waren eigenlijk altijd wel dezelfde skills. Zo haalde Chris opnieuw 3,3M Slayer XP met een bijkomende 6M Combat XP. Er is ook niets mis mee wanneer je altijd dezelfde skills traint, dat gebeurt nou eenmaal wanneer je favoriete bezigheden hebt. Helaas valt er dan wel een stuk minder te vertellen. Op dit tempo duurt het nog wel een jaartje voordat Chris de 120 Slayer cape kan ophalen, maar de prestatie zal er niet minder door zijn. Ach ja, die 2M Divination XP is ook nog wel even het noemen waard.

Afbeelding



7. J00stie (Joost) 1.022M (+53,2M)
LTF profiel

Na 120 Hunter heb, of beter gezegd had ik nog twee doelen die ik wilde halen. Dit waren 1 miljard total XP a.k.a. 1B total XP halen, en 200M Hunter XP bereiken. Het eerste heb ik aan het begin van juli bereikt, dus dat kunnen we doorstrepen. Het tweede doel is nog erg ver weg, met nog zo'n 88M te gaan. Ik haalde dan wel 7,5M Hunter XP in de afgelopen 2 maanden, maar ik heb bijvoorbeeld nauwelijks daily challenges gedaan. Ik was het gewoon even zat nadat ik de Master cape om mijn schouders had gehangen en dat is eigenlijk nog steeds wel het geval. Waar heb ik me dan wel op gericht? Ik denk wel dat ik kan zeggen dat ik 80% van de tijd dat ik ingelogd was te vinden was bij Nex. In de afgelopen 2 maanden heb ik een ruime 500 solo kills gedaan daar, wat me deels op de 35M XP combat bracht die ik haalde. Ik zal daar voorlopig niet weg te slaan zijn. Die Combat XP kwam ook mede door - ja hoor daar is ie weer! - de Enlightment aura. Ik heb wat Glacors gedaan en een paar keer monsters zitten doden in Hard mode Dungeoneering floors tijdens deze 2 uur. Ook heb ik één keer van de gelegenheid gebruik gemaakt om overloads te maken wat me 6,8M Herblore XP gaf. Ten slotte vind ik het nog wel leuk om te vermelden dat ik mijn Trimmed Completionist cape weer aan kan nadat ik eindelijk die rottige demon titels heb gevonden.

Afbeelding

8. LeonSkills 975M (+49,2M)
LTF profiel

Leon blijft waarschijnlijk zichzelf en menig ander mens verbazen met de Combat XP die hij opnieuw heeft binnengehaald: 8M XP. Ik neem maar even aan dat dit komt door de Kal'gerion titles die Leon nog niet allemaal had aan het begin van juni. Daarna heeft hij wel zijn gevechtsuitrustingen diep in zijn bank opgeborgen, en is hij weer aan de slag gegaan met het trainen van andere skills. Onder andere 14M Divination, wat hij blijkbaar toch wel plezant vindt om te doen. Dat is niet de enige skill waar hij langzaam maar zeker in de buurt komt van de Master cape. Fishing mag er ook wezen, met 11,5M XP. Ook 5M Runecrafting XP is knap met Esteem 1 en verder niets interessants te doen in Runespan. Volgende maand 1 miljard XP pls?

Afbeelding

9. Captain Jozz 827,2m (+28,1M)
LTF profiel

Het lijkt nog mee te vallen, maar de afgelopen maand haalde Joachim maar 400k XP. Is je laptop weer gestolen? Ben je druk aan het leren gegaan in de vakantie of zit je gewoon nog in Engeland en ben je met andere dingen bezig? Ik heb geen idee waar je uithangt, maar dat is natuurlijk erg matigjes. De maand juni was dan gelukkig niet zo erg, waar je een mooie 17M Combat XP haalde, mede dankzij de 5,2M Slayer XP. Er is in die maand ook nog een paar keer lol XP bands gedaan, wat resulteerde in 1,5M Farming XP. Dus... weer geen 200M DG..! Dat wordt toch echt wel eens tijd he, Jozz. Je moet niet Joa 2.0 worden, ook al is jullie IRL naam waarschijnlijk hetzelfde.


Afbeelding

10. Nederlandar 826,8M (+58,4M)
LTF profiel

Nou, we kunnen onderhand wel zeggen dat jij in deze lijst de persoon bent die de meeste afwisseling heeft op RuneScape als het gaat om trainen van skills. Bijna elke skill is wel weer aan bod gekomen, maar dat was dan ook wel nodig om "alle skills naar 20m te draggen" te bereiken, om jou maar even te quoten. Toch heb ik wel een vermoeden welke skill je het liefst uitoefent, namelijk Slayer. Een mooie 10M Slayer XP in de afgelopen twee maanden waar ook 27M Combat XP bij komt kijken. Andere skills die ertussenuit steken zijn Hunter met 4,6M XP, Crafting met 3,8M XP en Divination met 2,6M XP. Nog maar één skill te gaan tot je de zogenoemde '20M base' bereikt hebt, dus ik neem aan dat je je hier de komende maand wat op gaat focussen? Het lijkt me ook erg aannemelijk dat je Jozz voorbijstreeft in deze lijst, aangezien je hem nu al op de hielen zit met maar 400k total XP minder dan hem.

Afbeelding

11. BurnedUDown 809,3M (+51M)
LTF profiel

Sander heeft mij op positieve wijze verbaasd over de XP die hij de afgelopen twee maanden haalde. Het mag dan weinig afwisselend zijn, maar 35M Fishing XP is erg netjes. Als ik jouw plaatjes mag geloven wordt dit ook goed afgewisseld met C2 Fishing, Barbarian fly fishing en vissen in de Living Rock Caverns. Dat maakt het misschien ook wat aangenamer. Die 120 cape lonkt in ieder geval. Naast de 1,2M Agility XP die ik niet kan verklaren, haalde Sander nog 10M Combat XP. Dit zal wel gedaan zijn in Dungeoneering, maar misschien ook bij bosses. Ik heb Sander een paar dagen terug in actie gezien tegen Araxxor, wat zeker niet slecht ging. Toch kon ik geen lach onderdrukken als je weer eens dood ging, sorry!

Afbeelding


12. Bakske 759,7M (+82,2M)
LTF profiel

Wat die level 120 capes wel niet voor hype met zich meebrengen, zeg. Want ja hoor, ook Bakske heeft zijn eerste in ontvangst genomen, als we Dungeoneering even niet meetellen. Cooking it is, waar hij 41M XP in behaalde. Naar mijn mening de minst prestigieuze cape van de 25 in totaal, maar je moet ergens beginnen toch? Hiermee steeg Bakske ook een plekje in de lijst, dus Sander is gewaarschuwd. Bakske haalde namelijk ook 11M Firemaking XP, waardoor ik maar even aanneem dat dit de volgende 120 cape is waar je op aast. En als dat op hetzelfde tempo gaat waarmee je Cooking hebt gedaan, dan is Sander het haasje. Opnieuw een goede keuze qua skill, lijkt me. Maarja, dailies moeten ook gedaan worden dus kwam er ook 12M Dungeoneering XP bij. Ik denk dat ook Bakske de Enlightment aura niet op zijn bank wilde laten rotten en 7M Summoning XP deed. Als laatste is een 5,5M Combat XP te zien, Champion scrolls please?

Afbeelding

13. Burn_the_SoF 748,1M (+34,3M)
LTF profiel

Jammer genoeg voor Mark moet hij zijn plaats afstaan aan Bakske. Iets wat ik ook niet heel vreemd vind, want als ik het goed heb is Mark bezig met benodigheden halen voor de Trimmed Completionist cape. Iets wat niet heel goed schijnt te lukken, want Mark is blijkbaar zo slim om Champion scrolls gewoon op de grond te laten liggen. Ik denk wel dat je je lesje geleerd hebt wat dat betreft, niet? Die 19M Combat XP zal ook wel daaraan te danken zijn. Er werd toch nog wel wat anders gedaan dan het werken aan die veel gewilde cape. 4,3M Summoning XP, 2,4M Slayer XP en 2M Cooking XP. Toch ook nog 2,1M Runecrafting XP waardoor ik meteen weer denk aan de Esteem 1 rang in Runespan, maar dat zal wel aan mij liggen.

Afbeelding

14. Arisen Zaros (Dexter) 737M (+42,6M)
LTF profiel

We hebben ook een nieuwkomer in de lijst! Martijn valt hierdoor buiten de boot, maar mij hoor je niet klagen hoor. Zo'n joch dat weigert een Completionist cape te halen, tss. Ik geloof dat Dexter wel zo'n leuk ding heeft, en dat betekent ook dat alle toppers een Completionist cape hebben, als we de persoon die de bonusplek inneemt even niet meerekenen. :3 Helaas weet ik verder niet zo veel van Dexter en wat zijn doelen op RuneScape zijn, maar goed. Wat ik wel weet is dat hij afgelopen tijd onder andere 14,5M DG XP (inb4 dailyscape), 5,8M slayer samen met 12M Combat XP en 2,5M Agility XP (inb4 silverhawks) haalde.

Afbeelding

15. Jeroeen 660,4M (+30,8M)
LTF profiel

Jeroen is toch wel de rasechte PvM'er van deze lijst als ik mezelf even buiten beschouwing laat. Araxxor is net uit en ik zag dat Jeroen al wat mooie loots te pakken heeft gekregen. Erg fraai, want dat beest is me toch een partij vervelend... Maar goed, Jeroen haalde 19M Combat XP wat niet slecht is voor bijna alleen maar bosses killen. Ja, bijna alleen maar, want hij trainde ook wat Slayer wat 3M XP gaf. Daarnaast deed hij nog 4,4M Cooking XP en 2,4M Firemaking XP. Zijn er eigenlijk nog plannen voor een Trimmed Completionist cape of zijn die helemaal verdwenen?

Afbeelding


Bonus. Cash Tolow (Pancho1987) 280,1M (+30,3M)
LTF profiel

Omdat er na de afgelopen Top LTF'ers een aantal keer werd gezegd dat alleen de wat bekendere mensen in de lijst stonden en konden komen, heb ik nu eens een wat onbekender persoon gekozen. Pancho lijkt goed op weg naar max, met maar liefst vier skills die hij in de afgelopen twee maanden naar 99 heeft weten te levelen. Dungeoneering had nog maar één leveltje nodig en 600k XP was dus genoeg. Met Broad bolts ga je ook als een speer en met 9,7M Fletching XP ben je dan ineens level 99. Ook Herblore (4,2M XP) mocht eraan geloven, waarvan ik ook aanneem dat dit getraind is met een niet nader te noemen aura. Of is die dan gebruikt voor Summoning, waar ook 6,2M XP in gehaald werd – waarmee die skill dus ook level 99 werd. Beide kan natuurlijk ook. Tot slot haalde Pancho nog 5,1M Combat XP. Met een total level van 2420 en vrij zware skills die nog geen level 99 zijn heeft Pancho nog even te gaan, maar op dit tempo moet dat een niet al te groot probleem worden.

Afbeelding

Aftermath
Er is, naast maanden waar Bonus XP weekenden werden gehouden, denk ik niet eerder zo veel XP gehaald als in deze twee maanden. Dit komt natuurlijk ook door de vaak genoemde aura en het Crystal amulet dat de meesten hebben gekregen vanwege de aanstaande grote update die Elf City met zich mee zal brengen. Komende maand kan iedereen er nog even tegen aan gaan voor school (en eventueel werk) weer begint. Als ik zo kijk zullen er voorlopig weinig master capes gehaald worden door deze vijftien, maar waarschijnlijk wel genoeg die er al weer één op het oog hebben. Tot volgende maand en bedankt voor het lezen.

Joost

Legends of Juni & Juli 2014!
Er zijn ook nog andere mensen die ook een prachtige prestatie hebben gehaald in juni en juli. We hebben eens goed gekeken en we willen graag de volgende mensen feliciteren:

Miss Lioness met Completionist cape
Enzo met Max cape
Benelux met Max cape
I Wear Glory met Max cape
Schaapje met 200M Dungeoneering
i_Matthijs met 120 Hunter, Magic en Constitution
darkcruiso met 120 Firemaking en 1B total experience
Roy Boy106 met 120 Fishing
Pandah met 120 Magic
Bakske met 120 Cooking
Joa met 120 Strength
shadowtje met 120 Defence
Robbom met 99 Construction en Divination
Zee koe met 99 Slayer
pitvincent met 99 Ranged
Gnome met 99 Herblore
Jerren met 99 Construction
The Pretender met 99 Cooking
Tigerews met 99 Fishing
Ijs is koud met 99 Thieving

... en natuurlijk de rest die een prachtige prestatie heeft behaald. Keep up the good work! ^^

Wij zijn er volgende maand weer met een kersverse update en een portie felicitaties. We wensen je alvast veel succes in augustus!
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door BurnedUDown »

Leuke update Joost ^_^.
Maar geloof het of niet, 90% van mn combat xp komt van Kalphite King. Ook ben je vergeten dat Barb fish zowel Strength als Agility xp geeft.
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Dexter »

Jeeej! Ik sta er in! :D
Neenee, ik weiger silverhawks te halen, allemaal braaf rondjes in Barabarian Outpost gelopen.
Mijn hoofddoel is slayer zo hoog mogelijk te krijgen, maar door mijn werk en studie doe ik vaak semi-AFK zaken. :x Misschien dat ik toch maar beter eens een blog aanmaak ofzo.
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Roy Boy106 »

Leuke update Joost!

Ik wou dat ik net zo goed was in verhalen schrijven als jou :P
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Zeekoe »

Met plezier gelezen, goed werk, Joost!
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Siddy00 »

Toffe update! Fijn om te lezen weer :D
Afbeelding
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Bakske »

Mooie update! Firemaking word normaal gezien m'n volgende skill waar ik level 120 in zal behalen :) De combat xp komt vooral van Armadyl volgens mij. Heb dringend geld nodig voor betere gear als ik m'n comp cape wil behouden over 2 weken :ninja:
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Gozert »

Pff mijn runecrafting vergeten :(

Geintje leuk stukkie joost
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Pancho1987 »

Bonus. Cash Tolow (Pancho1987) 280,1M (+30,3M)
LTF profiel

Omdat er na de afgelopen Top LTF'ers een aantal keer werd gezegd dat alleen de wat bekendere mensen in de lijst stonden en konden komen, heb ik nu eens een wat onbekender persoon gekozen. Pancho lijkt goed op weg naar max, met maar liefst vier skills die hij in de afgelopen twee maanden naar 99 heeft weten te levelen. Dungeoneering had nog maar één leveltje nodig en 600k XP was dus genoeg. Met Broad bolts ga je ook als een speer en met 9,7M Fletching XP ben je dan ineens level 99. Ook Herblore (4,2M XP) mocht eraan geloven, waarvan ik ook aanneem dat dit getraind is met een niet nader te noemen aura. Of is die dan gebruikt voor Summoning, waar ook 6,2M XP in gehaald werd – waarmee die skill dus ook level 99 werd. Beide kan natuurlijk ook. Tot slot haalde Pancho nog 5,1M Combat XP. Met een total level van 2420 en vrij zware skills die nog geen level 99 zijn heeft Pancho nog even te gaan, maar op dit tempo moet dat een niet al te groot probleem worden.


heeeey wat leuk, ik sta er ook een keer in :D/ Ja, het klopt, ik ben lekker bezig geweest de afgelopen 2 maanden en daarvoor eigenlijk ook al ;) Qua tempo kan ik best wel weer een paar skillcapes in de wacht gaan slepen. enige probleem is, is dat ik nou niet bepaald de rijkste ben......... :tssk: Nou ja, even PvM, Slayer en zo nu en dan eens een boss killen, beetje farming hier en daar, dan moet het best goed komen, dus jullie zijn nog niet van me af hier op Ltf. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Pancho1987 op zondag 3 augustus 2014, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Joa »

Mooie update. Vorige maand moeten werken. Deze maand hopelijk wat meer xp.
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Darxay »

Mooi geschreven en ik wil zeker meer van deze topic's lezen;)
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Lars »

Erg leuke update. =D>

PS: Matthijs moet gewoon trim halen nu. :fluit:
Afbeelding
Nederlandar
Berichten: 1641
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 8:37
Oude naam: Leonidasboy

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Nederlandar »

netjesssss
altijd leuk om te lezen:D
keep up the good work!
Afbeelding
Afbeelding
Kris
Berichten: 928
Lid geworden op: woensdag 21 december 2011, 13:25
RS: Le Kris (OSRS)

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Kris »

mooie update :)
blij dat jozz weer eens xp aan het halen is ook :p
en gratz met de 1b total joost, wou ik vroeger ook altijd halen
nooit van gekomen :c
Afbeelding
Mart
Berichten: 1717
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 18:05
RS: Mart Fist (p2p)
Clan: Dungeoneering
Oude naam: Martijn VDK

Re: Top LTF'ers - Editie juni/juli 2014

Bericht door Mart »

We hebben ook een nieuwkomer in de lijst! Martijn valt hierdoor buiten de boot, maar mij hoor je niet klagen hoor. Zo'n joch dat weigert een Completionist cape te halen, tss.
Hater
Afbeelding
Youtube kanaal: Martijnvdk2 - DG vids
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie