Top Ltf'ers - Editie augustus

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door LeonSkills »

De Top Ltf'ers van augustus 2014!
Afbeelding

 Voor de mensen die graag een muziekje willen:
http://www.youtube.com/watch?v=5z7rOwUZBB0
http://www.youtube.com/watch?v=pkuJ5uO8Kok
http://www.youtube.com/watch?v=om_18WhUddY
http://www.youtube.com/watch?v=eXPvGi23ycc
Winnaar van augustus 2014: Odius33!

1. Dardan (Dartmoul1) 2.465M (+9M)
LTF-profiel | YouTube

Dit zijn we niet van Dardan gewend, een maandje met maar 9M xp. Waarschijnlijk wat Araxxor gedaan, wat hem 1.7m ranged en 600k hp heeft opgeleverd. Verder 2.4m Construction en 2.8m Agil.

Ik heb geen idee hoeveel xp Araxxor geeft, maar als ik het zo bekijk is Dardan alleen ingelogd voor z'n enlightment aura en een beetje Araxxor aan het begin van de maand. Veel soul reaper heeft hij ook niet gedaan door de afwezigheid van magic en melee xp.

Afbeelding

2. Joa 1.732M (+47M)
LTF profiel | Blog

Joa heeft z'n naam veranderd van Joaaaa naar Joa!
Dit brengt echter wat problemen met zich mee aangezien z'n naam op runetrack niet tijdig is gewijzigd. "Joa" is nu opnieuw aangemaakt en daardoor kan "Joaaaa" niet gewijzigd worden. Hetzelfde probleem heb ik bij mezelf en bij Matthijs :/ Gelukkig is de nieuwe alog functie uitgekomen deze maand, die het *iets* gemakklijker maken de xp rates op te zoeken, dus dan maar daarvandaan de xp gains halen.

Ten eerste heeft Joa met 14m xp deze maand 120 fletch gehaald. Nu zijn vier van de vijf 120-capes die in het bezit zijn van deze jongen noob skills:x Gelukkig maakt de Farming cape dat wel goed. Over farm gesproken, blijft nog steeds een favoriete skill met 3.5m deze maand.

Met vier van de vijf 120's die easy zijn, zal het je niet verbazen wat z'n volgende 120's waarschijnlijk worden: Firemaking en Thieving! Waarin Joa deze maand respectievelijk 5.4m en 4.8m xp haalde wat hem onder andere op 70m fm xp brengt. 1.8m slay van soul reaper denk ik, met de bijbehorende combat xp van 1.3m hp, 2m ranged en 2m attack.

...en nog wat random hoge xp gains die je denk ik kan onderverdelen in citadel, enlightment aura en afk: 1.8m wc, 2.5m herblore, 2.3m craft en 1.6m fish.

Afbeelding

3. Matthijs(I Matthijs) 1.366M (+62M)
LTF profiel | Blog

Matthijs heeft ook z'n naam kunnen wijzigen naar z'n rl naam. En daardoor hetzelfde verhaal als bij Joa, de volgende xp gains komen van de alog, want het veel irritanter maakt om het op te zoeken...

Matthijs is tot zinnen gekomen en heeft door dat het misschien beter is om combat met slayer te doen, waardoor zijn volgende goal 120 slayer wordt, dacht ik.
Dit gaf hem 3.4m Slay, 5.4m Ranged, 4m Magic, 5.3m Hp, 2m Attack en 5.7m Def. Maar... hiermee kom toch nooit uit op de 62m total xp deze maand? Dat klopt, Matthijs heeft namelijk ook nog eens goed gebruik gemaakt van z'n enlightment aura waardoor hij nu blut is en 30m Sum xp gestegen is.

Non-combat? Wat is dat? Naast 1m Fm nauwelijks iets anders gedaan dan combat. :(

Afbeelding

4. Roy Boy106 1.317M (+55M)
LTF profiel

Wauw, Roy heeft in bijna elke skill wel meer dan 1M xp gehaald deze maand, alleen def, fletch, fish, mining, thieving, rc en dg niet. Na 120 Str (6m xp) is zijn volgende goal blijkbaar 120 Woodcutting, waar Roy deze maand 9.1m xp in heeft gehaald. De Warband xps blijven helaas niet weg bij Roy, met 5.5m Farm, 1.4m Herb en 3.2m Smith. Het zou natuurlijk kunnen dat een deel hiervan niet gedaan is met Warbands, maar ik verwacht het grootste gedeelte wel.

3.2m Craft, 2.5m Cook, 2.2m Magic, 3.6m Hp, 2.7m Slay etc. Zoveel gains in elke skill dat er geen touw aan vast te knopen is hoe de xps precies gehaald zijn. (Enlightment, Citadel cap en SR waarschijnlijk).

Afbeelding

5. Darkcruiso 1.049M (+13M)
LTF profiel

Niet heel veel te vertellen bij Theo, omdat hij druk is irl...

Deze maand (?) heeft Darcruiso eindelijk z'n Warmonger title binnen. En dan lijk je eindelijk Trim weer terug te kunnen dragen, komt SR uit.
Het is hem echter wel gelukt om (bijna) elke dag z'n Boss task te voltooien als ik het zo bekijk, met 1.3m Slay xp en de bijbehorende combat xp.

Verder 3.7m Thiev bij elkaar weten te smokkelen wat hem momenteel op 54m Thiev brengt, die 120 Thieving komt ook wel.

Afbeelding

6. Z Dragon999 (Chris) 1.040M (+10M)
LTF profiel

Een mager maandje van Chris zoals we gewend zijn. De gebruikelijke Slay xp (1.3m) met 1.9m Attack. Blijkbaar is het doel dus 200m Attack in plaats van een andere 120 combat skill.. 1m Smithing en 900k Divination zijn nog worth mentioning en dat is het wel zo een beetje.

Afbeelding

7. L eon (LeonSkills) 1021M (+47M)
LTF profiel

Het roer is om! Een nieuw schooljaar, een nieuwe naam, een nieuwe goal.

Ik mag me vanaf nu ook rekenen tot de groep met 1 Bil miljard xp. Die tien cijfers zijn binnen en daar kom ik niet van af tot de 51e skill geïntroduceerd wordt 8-[ Maar zoals gezegd, het roer is om. Ik ben erachter gekomen dat Smithing een zeer lage gp/xp heeft momenteel voor zo'n 300k-350k/uur.

Oftewel, ik ben van Divination afgestapt en met Smithing begonnen, waarin ik deze maand m'n xp verdubbelde naar 42m xp. (+21m) Ben ook weer begonnen met tree runs wat me 4.2m Farming xp opbracht.

Voordat het roer omging was ik natuurlijk nog bezig met Div, daar deze maand ook nog 8.1m xp in gehaald. Met m'n enlightment aura 1.3m Agil en 900k Rc gehaald. (2 aura's op Rc, 3 op Smith, met SH feathers) En dan Soul Reaper... Er komt geen maand voorbij dat ik geen combat moet doen om comp (t) te behouden: 1.2m Hp, 1.4m Ranged, 1.8m Att geeft 1.3m Slay.

Afbeelding

8. BurnedUDown 857M (+47.8M)
LTF profiel

Een mooie 48m xp gehaald deze maand voor Sander, wat vooral van Fishing komt, daardoor heeft Burned Nederlandar ingehaald! Met maar liefst 18.4m Fishing xp heeft Sander eindelijk de 120 Fishing gehaald, proficiat!

De volgende 120's worden Mining en Divination. Al kan je dat aan de mining gains (460k) nog niet zien, is dit wel duidelijk bij Divination, met 3m Div xp. De enligtenment aura heeft hij ook goed gebruikt wat 8m Sum oplevert. Ook 2m Agil en 1m Thiev zijn op te merken.

4.5m Att, 1.1m Str, 2m Hp en 900k Ranged als combat gains, overigens.

Afbeelding

9. Captain Jozz 855m (+28M)
LTF profiel

Een verassende 28m xp van Jozz, had wat minder verwacht aangezien ik hem deze maand niet veel online heb gezien. Maar daar heb ik volgens mij ook gelijk in, aangezien het grootste gedeelte van deze xp van summoning + enlightment komt: maar liefst 21.6m Sum xp.

Verder de nodige soul reaper tasks wat hem 1.1m Slay, 1.7m Str en 1m Hp en Ranged opleverde.

Afbeelding

10. Nederlandar 843M (+16.2M)
LTF profiel

Wederom niet veel veel over te vertellen. 9.4m Cook springt er boven uit en dat is het wel een beetje. Een klein beetje combat xp (1.2m Str, 1.3m Hp en 1.7M Range).

Afbeelding

11. Bakske 829M (+69M)
LTF profiel

Zeer zeer netjes, maar liefts 69M xp heeft Bakske deze maand bij z'n total xp kunnen optellen. Het grootste deel komt natuurlijk van Firemaking, met maar liefst 53m xp, waar Bakske nu bijna 89m xp in heeft, 120 soon. De overige xp komt denk ik van Daily en sinkhole scape met 7.1m Dg xp en een mooie onverklaarbare 5.6m wc.

Afbeelding

12. Adelunth (Dexter) 781M (+44M)
LTF profiel

Dexter heeft ook z'n naam veranderd van Arisen Zaros naar Adelunth. Ook hier was de naam op Runetrack niet tijdig gewijzigd, waardoor ik ook hier Alog moest raadplegen.

Hierdoor miste ik bijna dat het Dexter bezig is/was met alles naar 20m te brengen, correct? Want 2.7m Fish, 300k Smith, 900k Wc, 3.3m Div en 2.3m Fm brachten hem allemaal net aan 20m in de respectievelijke skills op. Een mooie 7.3m Dg xp (sinkholes/dailies?) brengt Dexter een stapje dichter bij 200m. En met maar liefst 10.6m Hunt komt Dexter precies halverwege 120 Hunt (52m).

Ook wat Boss Slayer en normale Slayer gedaan wat hem de volgende combat xps heeft opgeleverd. 1.7m Hp, 4.2m Slay, 900k Str, 1m Att, 2.6m Magic. Het voordeel aan de alog is dat je skills van hoog naar laag komen te staan, ik zie hier Fletching helemaal onderaan en Dg en Hunt bovenaan :wub:

Afbeelding

13. Burn_the_SoF 777M (+29M)
LTF profiel

Een mooie maand voor Burn, die vooral uit slayer bestaat. Met 6m Str, 3.5m Hp, 2.4m Range, 1m Mage haalt Burn een mooie 3.5m Slay xp. Ook bij Burn is de enligtenment aura goed besteed met 3.2m Herb en 5.9m Sum.

Afbeelding

14. Daero (Jeroeen) 665M (+5M)
LTF profiel

Wederom een name change, die niet op Runetrack gewijzigd is. :/ Jeroeen gaat voortaan Rs door onder de naam "Daero". Een zeer matige maand, met maar 5M xp: 1m Hp, 2m Range en that's it.

Afbeelding


15. Odius33 635M (+70M)
LTF profiel

Last but not least, integendeel: de winnaar van de week! Odius vroeg speciaal of die ook in Top LTF'ers mocht en niet zonder reden zo blijkt. Hij komt gelijk binnen met maar liefst 70m xp gained deze maand. Nu is dit natuurlijk ook niet zo heel gek, als je 200m Construction hebt gehaald! Proficiat.

Deze maand maar liefst 60m Construction getraind, die maanden SC hebben dus hun vruchten afgeworpen. De overige 10m xp komen vooral van 6.6m Cook en 1.3m Hunt. Geniet van je Construction rank :bier:

Afbeelding

Aftermath
En de zomervakantie is over, enlightenment aura is niet meer; de xp gains zullen de komende maanden weer omlaag gaan.

Deze maand was er geen extra persoon, wegens te weinig inspiratie.
Als jij als extra geplaatst wilt worden of denk dat je recht hebt op een plaatst in de top 15, laat dat even weten via een pb aan mij of Mystery.

Legends of August 2014!
Er zijn ook nog andere mensen die ook een prachtige prestatie hebben gehaald in augustus. We hebben eens goed gekeken en we willen graag de volgende mensen feliciteren:

Hank1705 met 99 Construction
Joa met 120 Fletching
Odius33 met 200M xp in Construction
Gerwin met 120 Agility
Mahjarrat met 99 Summoning
Robbom met 99 Hunter
Yentel met zijn trimmed Completionist cape
Oleum met 200m xp in Herblore
Pandah met 120 Constitution
Dracyn Dutch met 99 Constituion (untrimmed)
BurnedUDown met 120 Fishing
Enzoo met 99 Farming
Bolobroer met 99 Woodcutting
Schaapje met 99 Mining
Itachi met 99 Ranged
Prince met 100M total experience

... en natuurlijk de rest die een prachtige prestatie heeft behaald. Keep up the good work! ^^

Wij zijn er volgende maand weer met een kersverse update en een portie felicitaties. We wensen je alvast veel succes in september!
Laatst gewijzigd door Superheat op woensdag 3 september 2014, 10:12, 3 keer totaal gewijzigd.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Zeekoe »

Ziet er leuk uit, morgen eens deftig lezen.

Maar bij Joa: "heeft ... verandert"? 8-[
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Kweet Vaniks »

Afbeelding

Please, zet dit er meer in. :")
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Joa »

Fletch is even rare als farm fyi
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Gozert »

Ik had ook 99 range & constitution :(
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door BurnedUDown »

Leuke update Leon!
Maar ik ben ook Jozz voorbij :fluit:.
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Superheat »

Zee koe schreef: Ziet er leuk uit, morgen eens deftig lezen.

Maar bij Joa: "heeft ... verandert"? 8-[
Zweer toch dat ik die had aangepast. Oh well, FTFY.
BurnedUDown schreef:Leuke update Leon!
Maar ik ben ook Jozz voorbij :fluit:.
FTFY :)
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door LeonSkills »

Superheat schreef:
Zee koe schreef: Ziet er leuk uit, morgen eens deftig lezen.

Maar bij Joa: "heeft ... verandert"? 8-[
Zweer toch dat ik die had aangepast. Oh well, FTFY.
Je hebt het gewoon verkeerd verbeterd :fluit:
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door i_Matthijs »

Altijd weer fijn te lezen :D
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Bakske »

Mooie update weer! Die ''onverklaarbare'' woodcutting xp komt gewoon van jade roots hoor :fluit: Jadinko lair firemaking FTW!
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Lars »

Leuke update :D
Afbeelding
Breezychalk
Verbannen
Berichten: 618
Lid geworden op: zaterdag 30 juni 2012, 9:44
RS: Breezychalk (p2p)
Clan: clan gezocht
Oude naam: Ralph18
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Breezychalk »

Het valt me wel op dat alleen bekende mensen van het forum hier in komen?
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Joa »

Dat is jou verbeelding denk ik Perzik! Ik denk niet dat Leon de bekendste mensen kiest. Enkel die met de meeste total xp.
Breezychalk
Verbannen
Berichten: 618
Lid geworden op: zaterdag 30 juni 2012, 9:44
RS: Breezychalk (p2p)
Clan: clan gezocht
Oude naam: Ralph18
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Breezychalk »

Ten eerste jij bent een perzik en niet ik, dus aub beleefd zijn.
Afbeelding
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door LeonSkills »

Ralph18 schreef: Het valt me wel op dat alleen bekende mensen van het forum hier in komen?
Dat heb je goed opgemerkt, het is namelijk leuker om over mensen te lezen die je kent dan over minder bekende mensen, toch?
Daar komt natuurlijk ook bovenop wat Joa zegt, we nemen de 15 mensen met de meeste xp. Iemand met veel xp zit vaak (uitzondering daar) al langer op LTF.

We proberen elke maand wel een "extra" 16de persoon toe te voegen, dit kan een minder actief lid zijn, of iemand met minder xp.
Maar wegens inspiratiegebrek staat dat in deze editie niet.

Als mensen zelf er een keer in willen als extra (of iemand anders) kunnen ze mij of Mystery een pb sturen, wij kijken dan bij wie we een interessant stukje kunnen schrijven.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Gozert »

Ik ben interessant. Noob van 2432 total met 340m xp

Gain ~20-30m a month
Breezychalk
Verbannen
Berichten: 618
Lid geworden op: zaterdag 30 juni 2012, 9:44
RS: Breezychalk (p2p)
Clan: clan gezocht
Oude naam: Ralph18
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Breezychalk »

LeonSkills schreef:
Ralph18 schreef: Het valt me wel op dat alleen bekende mensen van het forum hier in komen?
Dat heb je goed opgemerkt, het is namelijk leuker om over mensen te lezen die je kent dan over minder bekende mensen, toch?
Daar komt natuurlijk ook bovenop wat Joa zegt, we nemen de 15 mensen met de meeste xp. Iemand met veel xp zit vaak (uitzondering daar) al langer op LTF.

We proberen elke maand wel een "extra" 16de persoon toe te voegen, dit kan een minder actief lid zijn, of iemand met minder xp.
Maar wegens inspiratiegebrek staat dat in deze editie niet.

Als mensen zelf er een keer in willen als extra (of iemand anders) kunnen ze mij of Mystery een pb sturen, wij kijken dan bij wie we een interessant stukje kunnen schrijven.
Of je laat de mindere zelf een stukje schrijven en laten insturen?
Of is dit niet mogelijk?
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Mystery »

Dat is mogelijk, maar we houden liever dit format aan zodat er ook consistentie bestaat. Ook - maar dat is persoonlijke ervaring - vind ik het een beetje stom om over jezelf te gaan schrijven. :P
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Kweet Vaniks »

Ik ben wel benieuwd hoe de XP gains eruit gaan zien nu de scholen weer begonnen zijn.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie augustus

Bericht door Joa »

Kweet Vaniks schreef: Ik ben wel benieuwd hoe de XP gains eruit gaan zien nu de scholen weer begonnen zijn.
even hoog jwz
Plaats reactie