Top Ltf'ers - Editie september

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door LeonSkills »

De Top Ltf'ers van september 2014!
Deze week tentamenweek van mij, dus ik houd het denk kort.

Afbeelding

 Voor de mensen die graag een muziekje willen:
Winnaar van september 2014: Dexter!

1. Dardan (Dartmoul1) 2.507M (+41M)
LTF-profiel | YouTube

Een lekker gevarieerde maand, waarin vooral agil, mining en thiev aan bod is het gekomen. Namelijk 7m mining, 6.6m agil en 5m thieving xp is er bij het total xp van 2.5b opgeteld. Verder de standaard combat met 2m slay, 3m att, def, range en hp, en 1.3m magic. Ook een mooie 2m rc.

2. Turmoil inc 1.866M (+28M)
LTF profiel

It's Inc.
He's back.
O no..

Wb :D

Komt binnen met een nette maand vol Slayer. De meeste xps komen denk ik van 4m Slayer, wat hem ook 4m Hp, 9m Def en 2.3m Attack oplevert. 4m tot 200m Hp, dus dat kunnen we deze maand denk ik wel verwachten. En dan zit je met 36m Slay op 200m Hp. Heb je je 200m Mage en Range toch niet zo goed gedaan. Naast combat 2.5m Agil (Sh?) en een mooie 2.5m Farm, wat ook richting de 120 gaat (ik mag hopen geen wbs?).

3. Joa 1.776M (+44M)
LTF profiel |Blog

Nog zo'n gevarieerde maand, waar de elf city waarschijnlijk verantwoordelijk voor is: de gebruikelijke 3.5m Farm is niet te missen. Daarnaast 4.8m Fm, 2m agil, 1.7m herb, 2.5m craft en 2.8m thieving. Qua combat heeft joa ook niet stilgezeten, met: 4m Hp, 5.6m Slay, 5.4m Ranged, 2m Magic en 5.8m Attack.

4. Matthijs(I Matthijs) 1.420M (+52M)
LTF profiel | Blog

120 ranged is on it's way: maar liefst 20m ranged xp heeft Matthijs deze maand gehaald, en het lijkt er op dat dit allemaal met slayer gehaald is: 9.4m Slayer. Ook 5.3m Def. En met al dat combat kan 9m Hp natuurlijk niet achterblijven. Verder niet echt veel meer bijzonders, naast 1.4m agil en 1.1m thiev.

5. Roy W0 (Roy boy106) 1.370M (+50M)
LTF profiel

Roy heeft z'n naam veranderd naar Roy W0, de naam van z'n eerste account als ik het goed heb. Een mooie 50m total xp gehaald deze maand. Ruim een vijfde daarvan is magic: 11m magic gehaald. Met 5.7m Attack en 3.7m Ranged gaf dit 6.7m Hp en 3.8m Slay. Ook een klein beetje geskillt wat te zien valt aan 2.8m wc, 1.2m fm, 1.5m craft, 1.5m herb en 5m farm.

6. Darkcruiso 1.076M (+27M)
LTF profiel

Theo vind de afk thieving elves in Priff wel wat volgens mij. 10m Thiev xp getraind. Naast 2m Slay xp met de standaard combat xps die daar aan vast zitten (alles rond de 2.5m) is het voor de rest een aardig rustig maandje.

7. L eon (LeonSkills) 1066M (+45M)
LTF profiel

Ik heb Chris ingehaald qua total xp :D De maand begon normaal met Smithing, waarin deze maand 12m xp bij opgeteld is. Vervolgens werd het double xp weekend aangekondigd, waardoor de Smith prijzen tijdelijk uit te hand schoten. Daardoor ben ik terug Div gaan doen, en wederom bank ik al m'n enriched om aardig wat xp te krijgen in het weekend. Deze maand 6m Div gehaald. Ook nog steeds lekker aan magics, palms en herbs aan farmen, wat me 6m Farming opleverde. En 1.6m Craft van daily's. Er gaat helaas geen maand voorbij zonder combat, door de elf city en soul reaper comp reqs: 2.2m Hp, 3m Range, 2.1m Def, 2.1m Slay. Verder ben ik nu alleen nog maar bezig het golden statue, op het moment van schrijven maak ik net m'n 13de statue af. Only 19 more to go!

8. Z Dragon999 (Chris) 1.057M (+16M)
LTF profiel

Zoals gebruikelijk een rustig maandje slayer. 3.8m Slayer met 1.5m hp, att en ranged. Ook de overload supply is weer aangevuld lijkt het, wat Chris 1.6m herb opleverde.

9. BurnedUDown 888M (+29M)
LTF profiel

De seren stones in elf city komt Sander denk wel mooi uit, aangezien 120 mining op het lijstje staat. Deze maand 4.4m Mining gedaan. Verder steekt 2.5m Agil, 2m Farm en 1.5m Smith er boven uit. Qua combat: 4m Str, 3m Hp, 2m Att en 1m Range/Mage. O en Captain Jozz heeft vorige maand geen xps gehaald en is dus uit de lijst gehaald.

10. Bakske 879M (+46M)
LTF profiel

Bakske heeft Nederlandar ingehaald door z'n 46m total xp gains. Van deze 46m was 11m Firemaking, wat Bakske 120 Fm heeft opgebracht, van harte. En nu is hij druk bezig met thieving. Maar liefst 18m Thieving gehaald. Verder sinkhole/daily scape met 10m Dg xp.

10. Nederlandar 846M (+2.8M)
LTF profiel

Weer een mager maandje met maar 2.8m total xp, waarvan 2.4m Cook.

11. Adelunth (Dexter) 835M (+53M)
LTF profiel

Een mooi maandje voor Dexter, met zeer gevarieerde xps: de hoogste drie zijn: 7M dg, 7m Hunt en 7m Slay. 120 hunt kom al aardig in zicht :D Naast onder andere nog een nette 2m Fm, 2m Craft en 3m Thiev. De 7m Slay xp gaf 4m Hp, 4m Magic, 5m Ranged en 3m xp verspreid over de melee skills.

12. Burn_the_SoF 777M (+32M)
LTF profiel

Niet veel boeiends over te zeggen, vooral slayer gedaan deze maand: 4.6m Slay, met 8m Str, 5m Hp, 5m Range en 3.4m Magic.

13. Jeroeen 689M (+24M)
LTF profiel

Vooral Slayer voor Jeroen deze maand, met 3m Slayer xp. Dit gaf ook 4.3m Hp, 2.5m Magic en maar liefst 8.7m Ranged. Naast 1M dg is er niet veel andere xp gehaald.

14. Mart Fist (Mart) 669M (+26M)
LTF profiel

Arme Odius, mag één maand in de top 15 staan, gelijk als winnaar, en wordt er nu even hard weer uitgeknikkerd, met maar een verschil van 1m xp..
Welkom Martijn! De total xp gain is niet accuraat. Martijns profiel op runetrack is nog niet aangemaakt, en er ik heb geen zin om de xps van adventure log bij elkaar op te tellen. Dus de total xp is van runetracker gehaald, wat niet echt een goede methode is aangezien die handmatig geupdate moet worden.

De volgende rates komen wel van alog: 13m dg, niet echt bijzonder. 200m dg daardoor gehaald meh. O wacht: dg, dg... Eerste sub 4 ooit gehaald door Martijn, van harte! Damn sub 4. Goede ouwe tijden toen ik nog sub 6 huntte (en haalde) en sub 5 nooit voor mogelijk werd gehouden. Achja, loleoc. Xps.. 4.4m Ranged, 1,2m Magic en 1.8m Hp waarschijnlijk allemaal door dg. 3.5m cook en 1.1m FM (tijdens wachten op floors?) En ook nog een mooie 1.5m Smith omdat Martijn en Smith gewoon goed samengaan ^^

15. Thys 669M (+41M)
LTF profiel

Thys had gevraagd of hij bonus mocht zijn, nu blijkt dat hij nu (2 oktober) 300k xp minder heeft dan Martijn, dus kunnen we hem net zo goed als 15de zetten! Jij ook welkom in de lijst ^^. Maar liefst 17m Dg xp, op dit tempo haalt Thys deze maand 120. Netjes! Naast Dg heeft Thys ook niet stilgezeten. De combat gains komen niet alleen van Dg, ook Slayer is er aan te pas gekomen: 4.6m Str, 4m Hp, 4.7m Magic, 2.6m Ranged met 3.5m Slayer.
Verder 1.7m Fishing, wat Thys op 20m xp bracht.

Aftermath
Nogmaals sorry voor de late post en het af en toe kort af zijn. Tentamens, dus had niet heel veel tijd om te schrijven. Daarom ook excuses voor het ontbreken van plaatjes. Also: ik begin een hekel te krijgen aan name changes die niet doorgegeven worden aan de tracking sites. :P Alog is niet echt ideaal.

Bedankt voor het lezen. De volgende editie komt pas na het dubbele xp weekend, dan schrijven we één stukje over oktober, en een stuk over het weekend. Elk met z'n eigen winnaar.

Felicitaties
Keert volgende maand terug, inclusief felicitaties van september. ^^
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Mystery »

Ook een excuses van mijn kant. Ik heb de hele week amper tot geen internet gehad waardoor ik niets kon schrijven, plaatsen of regelen. Vandaar heb ik het nu geplaatst voor jullie. Deze editie had ik moeten schrijven, maar ik heb op het moment van schrijven pas internet. Vandaar dat de plaatjes ontbreken en de tekst af en toe wat kortaf is. We hopen op jullie begrip en wensen jullie veel plezier met deze - weliswaar - kortere editie. ^^
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Dexter »

Oei, ik heb meeste exp deze maand. Dat was onverwacht, gezien ik relatief weinig online was. :p
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Zeekoe »

Kleine update, maar dat leest vlotter imo.

Kan ik er volgende maand misschien eens in als bonus? Voor het BXP-weekend heb ik geen echte plannen, maar ik ben wel dicht bij Max aan het komen, misschien is dat wel interessant. :P
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Mystery »

Ik hoop dat er volgende maand van ons uit een grotere update kan komen. ^^ We houden je wel in de gaten voor de bonus, maar ik kan niets beloven. :P
Breezychalk
Verbannen
Berichten: 618
Lid geworden op: zaterdag 30 juni 2012, 9:44
RS: Breezychalk (p2p)
Clan: clan gezocht
Oude naam: Ralph18
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Breezychalk »

Mystery schreef: Ik hoop dat er volgende maand van ons uit een grotere update kan komen. ^^ We houden je wel in de gaten voor de bonus, maar ik kan niets beloven. :P
Ksta vila strav...
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Mystery »

Ik versta geen Russisch, sorry. Mocht je me wat Vodka geven dan zou het kunnen zijn dat ik je bericht kan begrijpen.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Ceecs Clan »

Hoe kom je in die editie? Moet je blog hebben op LTF ervoor of....?
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Mystery »

Nee, je moet redelijk bekend zijn (posten/actief e.d.) en meer xp hebben dan de nummer 15 op dat moment. Een blog is niet per se nodig. ^^
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Pancho1987 »

Misschien ik ook wel weer een keer in de bonus? Zit ook lekker veel xp binnen te halen in de Road To Max Cape!! Moet nog wel aardig wat skills en xp, maar ach, alles op zijn tijd :mrgreen:
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Ceecs Clan »

Dus de leider van 1 van de grootste nl/be clans is niet bekend genoeg? ;)
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door i_Matthijs »

Altijd weer fijn om te lezen leon :D
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Thys »

Volgende maand comp :D
Marco
Berichten: 503
Lid geworden op: woensdag 3 februari 2010, 20:27
RS: M ar c o (p2p)
Clan: TTL
Oude naam: l xMARCOx l
Extra rang: RoS #1 Overall, Attack

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Marco »

Nette update!

Zelf bezig met al die nieuwe comp req... Zzz
Never forget: Destroyable/Wield/Thys/Quinez :wub:
Afbeelding
Rip Quinez https://www.twitch.tv/destroyablers/v/55336440
Playing 07: ''Fe Marcoo''
Youtubechannel: @M_ar_coRS
Twitch: Twitch.tv/M_ar_co
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Mystery »

Ceecs Clan schreef: Dus de leider van 1 van de grootste nl/be clans is niet bekend genoeg? ;)
Ik denk persoonlijk dat clans hedendaags genegeerd worden door de doorsnee speler. Iedereen zit al in een clan en soms vinden ze de avatar fijn, maar verder stoppen ze er niet gek veel moeite in, om eerlijk te zijn. :P

Toegevoegd na 56 seconden:

Overigens, mocht iemand zich willen opgeven als bonus, gelieve Leon of mij een pb te sturen.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Dexter »

Ja, wat maakt leider van een clan nu uit, als je denkt dat je dan belangrijk bent, heb je een ego probleem lijkt me.

BTW: er staat twee keer nummer 10. :x
Afbeelding
Mart
Berichten: 1717
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 18:05
RS: Mart Fist (p2p)
Clan: Dungeoneering
Oude naam: Martijn VDK

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Mart »

Martijns profiel op runetrack is nog niet aangemaakt
Tja een tijdje terug mijn name changed. Toen ik m terug veranderde werd mn progress deleted en moest ik weer 10 views hebben. Hij is nu weer activated.
Afbeelding
Youtube kanaal: Martijnvdk2 - DG vids
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Joa »

ik ben quitted
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Gozert »

Joa schreef: ik ben quitted

Jouw quits kun je niet serieus noemen.

Btw @Turmoil inc met 36m slayer zit je op 200m hp. Dat klopt niet
Larsboy
Berichten: 598
Lid geworden op: zaterdag 27 december 2008, 11:58
RS: prins pl0x (p2p)
Clan: Consentus
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie september

Bericht door Larsboy »

Leuke update!
En die quits van Joa kan je niet serieus nemen inderdaad Joa is zo verslaafd als wat.

Wat zijn eigenlijk de vereisten om in deze lijst te komen?
Afbeelding
Plaats reactie