Top LTF'ers november 2014

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Top LTF'ers november 2014

Bericht door Superheat »

De Top Ltf'ers van november 2014!
Het is alweer december: tijd voor feest, cadeaus, gezelligheid... en xp, natuurlijk! Ik wens jullie allen een hele fijne maand toe. Geniet ervan!
 December. Om alvast in de Top 2000-smaak te komen, dus.
https://www.youtube.com/watch?v=PfAWReBmxEs
https://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA
https://www.youtube.com/watch?v=SzsDHtzx6tI
Afbeelding


Winnaar van november 2014: Bakske!


1. Dardan (Dartmoul1) 2.672M (+46M)
LTF-profiel | YouTube

Na het klikintensieve double xp weekend kwam een rustig maandje. Een rustig maandje met een nette 46m xp totaal. Niet verkeerd. De focus lag... nergens op? Het lijkt erop dat Dardan van alles wat heeft gedaan, met één skill die er enigszins bovenuit steekt: 7m Thieving. Een mooie 3.5m Agility is ook nog noemenswaardig. Verdere ervaringspunten werden verzameld met bijvoorbeeld combat (2.7m Attack, 2.4m Defence, 5m Constitution (die 200m duurt ook niet lang meer, overigens), 5m Ranged en 4m Magic), maar ook Woodcutting , Crafting, Slayer, Farming, Summoning (allen 1m) & Mining (2.5m), .

Afbeelding

2. Turmoil inc 2.068M (+36M)
LTF profiel

Nu beste bovengenoemde meneer over de 2b total is (en Dardanus nog steeds niet heeft ingehaald... *denkt aan drie jaar terug*) lijkt het tempo er nog steeds wel een beetje in te zitten. Een beetje. We mogen niet klagen, maar van een wonderbaarlijk aantal van die virtuele punten kunnen we helaas ook niet echt spreken. De focus ligt vooral op Thieving deze maand (21m), maar ook Smithing (1.5m) en combat (1.5m Attack, 3.6m Defence, 2.7m Slayer) krijgen de nodige aandacht. Met een kleine 1.4m Fletching staat deze skill nu overigens 'geparkeerd' op level 120. Gefeliciteerd!






(Heeft Ramon al een ventilator verwarming gekocht?!)

Afbeelding

3. Joa 1.836M (+26m)
LTF profiel

Ook Joa lijkt een maandje te hebben gehad zonder een al te duidelijke focus. Thieving steekt met iets meer dan 9m xp ver boven de andere skills uit. Meneer haalde buiten dat ook 2m xp in Crafting, Mining, Slayer en Farming. Ranged, Magic en Constitution waren elk goed voor 1m xp. Overige gains zijn over alle skills verspreid te vinden; de meeste skills met zo'n 400k xp deze maand.

Afbeelding

4. Matthijs(I Matthijs) 1.557M (+35M)
LTF profiel

Matthijs heeft deze maand zeker niet niks gedaan. In tegenstelling tot de voorgaande mensen zijn er bij hem wel een duidelijk aantal focusskills te vinden. Met zijn focus op Slayer (7m) is het niet gek dat daar flink wat combat bij om de hoek kwam kijken: 7m Ranged, 10m Defence - wat uiteindelijk ook nog eens een dikke 5m Constitution opleverde. Net als Joa behaalde ook Matthijs wat extra ervaringspunten door in zowat elke skills 200 à 300k xp te sprokkelen.

Afbeelding

5. Roy boy106 1.517M (+51M)
LTF profiel

Roy heeft zijn al dan niet dikke kont flink laten zweten deze maand. Alhoewel er geen pijl op te trekken valt (refererend naar zijn gains), kan ik in een oogopslag concluderen dat er flink wat aan de weg getimmerd is. Opvallers zijn 5m Prayer, 5m Thieving, bijna 5m Farming en 7m Woodcutting.


In other news: 4m Attack, 2m Constitution, bijna 2m Magic, 1.4m Firemaking, 2m Crafting, 2m Herblore, 2m Agility, 2m Slayer, 1m Hunter en 1m Construction. Zoals ik dus al zei... *veegt zweet af*

Afbeelding

6. Darkcruiso 1.151M (+15m)
LTF profiel

Valt niet veel over te zeggen. Rustig maandje, waarin alleen 1m Attack, Woodcutting, Fletching en Agility opvallen. De overig behaalde ervaringspunten in skills zijn niet echt noemenswaardig.

Afbeelding

7. Pandah 1.147M (+45M)
LTF profiel

Gefeliciteerd met je promotie! U bent zojuist gepromoveerd tot nummer 7 op deze lijst.

Ughhh. Wat is dat toch met al die vage gains bij iedereen? Ook bij T(r)im is er niet echt iets in het lijstje te vinden waarvan je denkt: dat is nu wat hij gedaan heeft. Zo zie ik buiten flink wat combat (3m Attack, Defence, Constitution, Ranged en 2.5m Magic), wellicht deels getraind in DG (+11m, ga zo door en je hebt voor de jaarwisseling nog 200m!) en met Slayer (3m) ook nog 3m Herblore, 4m Thieving en voor de rest wat willekeurige gains.

Afbeelding

8. L eon (LeonSkills) 1.128M (+23M)
LTF profiel

120 Divination (+13m), feest! Wat zal Dennis trots op je zijn. Ik denk dat hij jaloers is. Tel daar nog eens 1m Crafting, Agility en Thieving bij op en je hebt een nog niet eens zo'n verkeerd maandje. Staat ondanks dat een plaats af aan onze ijzige Pandah.

Afbeelding

9. Z Dragon999 (Chris) 1.120M (+33M)
LTF profiel

> Elf city.






Nee, even serieus. Elf city. En dat lijkt het te zijn. Misschien nog wat Slayer. En Dungeoneering.

- 1m in alles wat met combat te maken heeft, zelfs Summoning. Zelfs 2m Attack en Constitution.
- 4m Slayer.
- Je raadt het al... Elf city.

Afbeelding

10. Bakske 1.052M (+71M)
LTF profiel

Woah, dit is erg netjes! Ik vind het bijna jammer dat ik er zo kort over kan zijn, aangezien dit toch wel er knap is: 54m Thieving (en daarmee 159m xp) en 10m Dungeoneering (waardoor hij op maar liefst 188m staat). Dat zijn nog minstens twee nieuwe 200m's voor 2015, neem ik aan?!

Afbeelding

11. BurnedUDown 1.021M (+62M)
LTF profiel

Booom! Sander heeft er na 120 Fishing alles behalve een punt achter gezet. Met bijna 50m Thieving deze maand zou hij in principe ook deze geüpgrade cape om zijn rug kunnen hangen. Of hij dat ook doet is een tweede, maar hé!
Met een dikke 4m Farming lijkt hij ook die skill niet uit het oog te zijn verloren, al is het wat te vroeg juichen als we dat als een aankomende 120 gaan zien. Ik bedoel... het is Farming, dus dat zou ook vreemd zijn, maar toch.

Afbeelding

12. Adelunth (Dexter) 927M (+35M)
LTF profiel

Dokter Dexter heeft zich ook niet al te zeer buiten het nieuwe stadje begeven. Bij Thieving telde hij een dikke 6m xp op, bij Dungeoneering bijna 7m en de overige xp komt vooral van Slayer: een dikke 3m.

Afbeelding

13. Jozz (Captain Jozz) 936M (+46M)
LTF profiel

Ook bij Jozz lijkt er geen zekerheid te zijn over wat hij nu allemaal precies wilt bereiken. Behalve dat hij de loterij nog wel een wilt winnen, natuurlijk. 13m Magic en 5m Constitution werden helaas vergaard zonder daarbij aandacht te geven aan Slayer. Crafting werd nog even behandeld met 7m xp en 5m Farming is ook niet niks. Verder niets spannends.

Afbeelding

14. Burn_the_SoF 829M (+13M)
LTF profiel

Deze jongen, die enigszins, een beetje, ietwat - en ga zo maar door - achterligt wat betreft zijn naam, wist buiten 11m Thieving niets noemenswaardigs te bereiken in de afgelopen maand. Maar afijn, 11m Thieving is niet niks, I guess. Druk met school of niet zoveel zin meer?

Afbeelding

15. M ar c o (Marco) 817M (+22M)
LTF profiel

Die 'real life gains' komen (uiteraard) niet ten goede van zijn RS gains. Wat Slayer en 3m Mining zijn de enige skills die het noemen waard zijn. Komop kid, peper in die reet!

Afbeelding

Aftermath
Poeh. Dat was me een tijd geleden. Goede tijden waren dat. Fenomenale tijden. Ik had jullie graag willen verwijzen naar alle oude verhalen, maar deze zijn helaas verdwenen.

Ik denk dat het ondertussen al zeker drie jaar geleden is dat Slyfer hiermee begon. Toen was er zelfs elke week een update - ik denk dat een aantal van jullie dat nog wel kan herinneren. Nu is er één per maand, maar daarmee niet minder tof.

Anyway, ik ben maar wat aan het typen op dit moment. Ik wil jullie allemaal in ieder geval nogmaals bedanken voor alle steun voor dit initiatief. Hopende dat we nog lang door mogen gaan!


Felicitaties
Er zijn ook nog andere mensen die ook een prachtige prestatie hebben gehaald in augustus. We hebben eens goed gekeken en we willen graag de volgende mensen feliciteren:

BurnedUDown met 120 Thieving!
J elmer met 99 Magic, Ranged, Strength & Slayer!
Kingbartt2 met 99 Fishing & Firemaking!
Enzo met 100m Slayer!
Xp (Noep) met 99 Smithing, Construction, Agility & Thieving!
The Typhon met de 'Final Boss' title!
Pandah met zijn trimmed Completionist cape!
berend317 met 99 Thieving & Slayer!

... en natuurlijk de rest die een prachtige prestatie heeft behaald. Keep up the good work! ^^

Wij zijn er volgende maand weer met een kersverse update en een portie felicitaties. We wensen je alvast veel succes in december!

Top Ltf'ers maakt gebruik van de engelse notatie van getallen. Decimalen getallen worden gescheiden met een punt (1/2=0.5) en duizendtallen met een komma. Ook zal miljard (10^9), afgekort worden met de B voor het engelse bilion (10^9). Het Nederlands biljoen is 10^12. Wat logischer is, maar de engelsen zijn nu eenmaal raar. Alhoewel, de VS begon er mee, en GB is pas vorige eeuw overgestapt op dit (niet logische) systeem. Voor meer informatie: klik.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
thomasje141
Berichten: 6
Lid geworden op: zaterdag 13 augustus 2011, 21:28
RS: Acyelium (p2p)
Clan: Dark Runners

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door thomasje141 »

Leuk stukje!
Afbeelding

Spelend vanaf mei '14.
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door BurnedUDown »

Leuk geschreven :).
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Kweet Vaniks »

Leuk stukje!

Illuminati confirmed:

Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Burn the Sof »

School :c
Afbeelding
Pandah
Berichten: 104
Lid geworden op: vrijdag 13 september 2013, 0:04
RS: Pandah (p2p)
Clan: Transfigure
Contacteer:

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Pandah »

Beetje rare xp gains door Golden Rocks. Zou deze maand hopelijk done moeten zijn tho :D
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Lars »

Kweet Vaniks schreef: Leuk stukje!

Illuminati confirmed:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding

o.O
Afbeelding
Turmoil Inc
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 20 augustus 2010, 14:47
RS: Turmoil Inc (p2p)
Clan: Turmoil Fans
Extra rang: RoS #1 Dungeoneering, Magic, Ranged
Contacteer:

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Turmoil Inc »

Nog steeds geen verwarming rip
Afbeelding
The Nr 1 rs player
Afbeelding
First player in the world to get ranked with div
Eefje
Berichten: 358
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:17

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Eefje »

Leuk om te lezen :D
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Joa »

Ben lvl 30 op lol nu, wordt weer eens tijd voor rs deze maand.
Turmoil Inc
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 20 augustus 2010, 14:47
RS: Turmoil Inc (p2p)
Clan: Turmoil Fans
Extra rang: RoS #1 Dungeoneering, Magic, Ranged
Contacteer:

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Turmoil Inc »

not even ranked yet m8 too slow
Afbeelding
The Nr 1 rs player
Afbeelding
First player in the world to get ranked with div
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Joa »

Turmoil Inc schreef: not even ranked yet m8 too slow
Ben wel ranked noob
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Gio »

Houden we het gezellig?
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Joa »

Altijd noob
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Dombo 12 »

Is er een mogelijkheid om mijn #6 spot terug te claimen in de lijst? Niet dat ik veel xp gain buiten pvm om maar wel leuk om de maandelijkse gainz weer in beeld te krijgen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Dombo 12 »

Aron schreef: Pas wanneer je het verdiend dombo
Afbeelding
Ik zie jou naam niet tussen deze lijst staan dus niemand vroeg jou wat, wil je er dan ook aub er niet mee bemoeien?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Pas wanneer je het verdiend dombo.
Vele kusjes aan iedereen
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Dexter »

Neenee, pas als hij het verdient.
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Joa »

Ik ga weer rs'en. Met die examens is RS dringend weer nodig want met LoL kom ik er niet.
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: Top LTF'ers november 2014

Bericht door Terence »

Dombo 12 schreef:
Aron schreef: Pas wanneer je het verdiend dombo
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Ik zie jou naam niet tussen deze lijst staan dus niemand vroeg jou wat, wil je er dan ook aub er niet mee bemoeien?
Niet te stoer
Afbeelding
Plaats reactie