Feedbacktopic Top LTF'ers

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Roy Boy106 »

Mystery schreef: Ik zal hier kort op antwoorden: als jullie willen dat Top Ltf'ers zo wordt gelaten zoals het is krijgen jullie alleen maar updates in hele korte stijl. Het team dat de updates schrijft, schijft de updates nu met tegenzin. Ik denk dat Top Ltf'ers dan vrij snel uitsterft, als wij het niet meer willen doen, dan is het zaak er iets aan te veranderen. De Top Ltf'ers blijft bestaan in minieme mate. Wij hebben alleen geen zin erin om iedere maand zowat hetzelfde te schrijven bij een persoon en dat is ook niet interessant genoeg. Er moet niet alleen gekeken worden naar wat jullie willen, maar wat ook interessant is. Mijn idee is dan een prima compromis, vind ik zelf (en zo blijkt ook van anderen). Een peiling hierin zal dan niet veel veranderen.
Naja ik snap dat er veranderingen moeten komen maar die veranderingen hoeven niet perse de hele concept van Top LTF'ers veranderen naar iets anders (Top x beste prestaties bijv)

Die veranderingen kunnen ook zijn dat mensen die bijv. minder dan 30m halen moeten eruit.

Naja optie 1 moet dus eigelijk zijn, in plaats van "Top LTF'ers laten zoals het is" naar "Top LTF'ers met veranderingen"


Ben het ook eigelijk met Chris eens, ik denk dat als het topic in Algemeen zit, lezen meer mensen het.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Mystery »

Ik vind niet dat je gelijk de conclusie moet trekken als iemand minder dan 30M xp haalt eruit moet. Degene kan het ook druk hebben op school of ergens anders zijn en gewoon even niet inloggen. Is het dan fair om iemand eruit te gooien? Dat vind ik alleszins niet. Ik ben niet voor deze restricties, dan moet je maar ingehaald worden of veel maanden achter elkaar niet actief zijn. Je hebt je erg toegewerkt naar een plaats in de lijst, dus het moet toch als beloning gezien worden.
Chris schreef:Wat ik zelf erg fijn vond was hoe het er aan toe ging in algemeen. Een groot topic waarin alles stond, ook een topic wat makkelijk te vinden is en wat soms ook wat kleine discussies plaatsvonden. Ik heb nu meer het idee dat het wordt gebruikt om de publicaties aan te vullen. Ook niets mis mee natuurlijk maar het is allemaal zo verspreid.
Ik denk dat je ook meer feedback had gekregen als dit in algemeen stond. Publicaties is nou eenmaal niet zo'n actief forumdeel kwa posten, mensen komen hier om te lezen.

En om het lijstje nog in te vullen:
  • Ben je het ermee eens dat het lezen van de Top LTF'ers minder leuk is dan eerst? Waar komt dat door?
    Ja, alles er rondom heen zie je nu niet. Vroeger gebeurde dat voornamelijk in algemeen in een groot topic en dus ook met alle discussies van dien.
  • Wat zijn voor jou de pluspunten van Top LTF'ers (lees: wat doen we goed)?
    Tot voor kort waren de updates altijd vrij regelmatig en vaak met interessante/leuke tekstje erbij. Helaas ligt dat nu allemaal wat stil.
  • Wat zijn voor jou de minpunten van Top LTF'ers (lees: wat kan beter)?
    Zoals bij mij zelf bijvoorbeeld was het tekstje vrijwel altijd hetzelfde. Probeer ook bij anderen een origineel tekstje te verzinnen. Met een alog en een xp tracker moet je toch altijd al een heel eind komen. We weten inmiddels ook wel wie de beste Ltf'ers zijn, probeer ook wat anderen mee te pakken. Dus bijvoorbeeld een top 15 en daar naast nog een top 5 van de 5 willekeurige gekozen Ltf'ers.
  • Heb je ideeën of suggesties?
    Zal niet geheel als een verrassing komen maar haal het topic terug naar algemeen en maak niet constant een nieuw topic aan bij een nieuwe top Ltf'ers.
Om op het cursieve te reageren: juist dat minpunt is de reden voor ons om het te gaan veranderen. Wij vonden het continu beschrijven dat iemand fishing heeft getraind zeer oninteressant. Een origineel tekstje kunnen we niet op basis van een hele maand fishing maken en dat vonden we juist het keerpunt van het maken van de updates. Het 'probeer wat anderen mee te pakken' is juist het idee dat ik heb voorgesteld: we pakken een top x, met opvallende prestaties en de Top LTF'ers blijven bestaan. Zelfs de mensen in de Top LTF'ers zitten, kunnen nog in de 'spotlight' komen te staan. Daarnaast zullen belangrijke verschuivingen bij een kopje Top LTF'ers kort worden besproken. Kortom: de top zal blijven bestaan, maar de nadruk gaat vooral op meer interessante en dus boeiende verhalen liggen.
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Superheat »

Toen ik Chris' bericht las, dacht ik meteen: goed idee; algemeen is hetgeen wat mist en wat weer een deel van de 'onaantrekkelijkheid' van het topic - om het zo maar even te noemen - weg te kunnen halen. Echter denk ik dat het niet (meer) realistisch is elke week een update te schrijven, waarbij het een wat lastigere situatie wordt.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Chris »

Superheat schreef: Toen ik Chris' bericht las, dacht ik meteen: goed idee; algemeen is hetgeen wat mist en wat weer een deel van de 'onaantrekkelijkheid' van het topic - om het zo maar even te noemen - weg te kunnen halen. Echter denk ik dat het niet (meer) realistisch is elke week een update te schrijven, waarbij het een wat lastigere situatie wordt.
Begrijpelijk, maar een groot topic in algemeen zoals vroeger zou al heel tof zijn. :D Was toch toen een van de meeste actieve topics ook in algemeen, zegt ook wel wat.
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Joa »

ja sinds de loldg discussies gedaan zijn is het dood
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door i_Matthijs »

  • Ben je het ermee eens dat het lezen van de Top LTF'ers minder leuk is dan eerst? Waar komt dat door? Nee, ik vind dat het lezen van Top ltfers nog altijd leuk is. De behoefte om te posten die wordt gewoon kleiner omdat je eigenlijk altijd hetzelfde post.
  • Wat zijn voor jou de pluspunten van Top LTF'ers (lees: wat doen we goed)? Ik vind de plaatjes die ertussen staan om zo een beetje de main-focus van mensen aan te geven altijd wel mooi.
  • Wat zijn voor jou de minpunten van Top LTF'ers (lees: wat kan beter)? Te weinig diversiteit, het schrijven is wel mooi maar het lijkt meestal wel op elkaar. Hier kun je echter vrij weinig aan veranderen.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Bearserk »

Het staat niet meer in algemeen en er zijn vrijwel geen discussies, het is alleen maar een lijst met "Kijk eens wat Dardan en Kweet Vaniks hebben gedaan!", dan kan ik ook wel hun blog gaan lezen, daar staat tenminste meer in dan een opsomming xp, want dat is ook echt totaal niet boeiend. Het kan leuk zijn om te zien dat X 50m thieving heeft gedaan in een week, maar wat kan het mij nou schelen dat hij "uitschieters" als 6m smithing en 12m slayer ofzo heeft? Het zou veel leuker zijn als er meer instond dan alleen een copy-paste van runetracker. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar blogs en droplogs, waarin je dus ook ziet hoeveel iemand PvM't, welke minigames hij doet en welke andere goals hij zoal heeft. Denk hierbij aan Odius die 9001m stealing creation punten haalt of Dardan die alle GWD drops haalt.

Ook ben ik voorstander van steeds nieuwe mensen kiezen. Een hardcore ironman met een quest cape zal (volgens het oude systeem) nooit in de lijst kunnen komen, terwijl ik dat een grotere prestatie vind dan iemand met een trim comp en 3b bank die en masse summoning supplies kan kopen...
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Rizmor »

Misschien leuk om nu een top 5/10 bij te houden van LTF'ers met de meeste XP (bijvoorbeeld in het Legends of Lunagang topic), sinds die hier niet altijd meer staan. :)
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Roy Boy106 »

Rizmor schreef: Misschien leuk om nu een top 5/10 bij te houden van LTF'ers met de meeste XP (bijvoorbeeld in het Legends of Lunagang topic), sinds die hier niet altijd meer staan. :)
Daar ging Top LTF'ers eerst ook over. Maar ze hebben het veranderd.
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Chris »

Het enige wat er nu ten positieve veranderd is, is dat er een lijst is gekomen met random Ltf'ers die iets tofs hebben behaald. Verder is alles exact hetzelfde, inclusief het tekstje d'r onder en de locatie van het topic. Jammer. :(
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Rizmor »

Roy Boy106 schreef:
Rizmor schreef: Misschien leuk om nu een top 5/10 bij te houden van LTF'ers met de meeste XP (bijvoorbeeld in het Legends of Lunagang topic), sinds die hier niet altijd meer staan. :)
Daar ging Top LTF'ers eerst ook over. Maar ze hebben het veranderd.
Weet ik, daarom of het nu alleen als een hiscore tabelletje kan verschijnen, altijd interessant om te zien imo. Vind de manier van nu met top Ltf'ers leuker! :)
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Feedbacktopic Top LTF'ers

Bericht door Siddy00 »

Bearblock schreef:Het zou veel leuker zijn als er meer instond dan alleen een copy-paste van runetracker. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar blogs en droplogs, waarin je dus ook ziet hoeveel iemand PvM't, welke minigames hij doet en welke andere goals hij zoal heeft. Denk hierbij aan Odius die 9001m stealing creation punten haalt of Dardan die alle GWD drops haalt.
Ik zie hier wel wat mogelijke struikelblokken, maar als daar omheen kan worden gewerkt zou het volgens mij een heel tof resultaat opleveren :D
Afbeelding
Plaats reactie