Top Ltf'ers - Editie februari

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Thys »

De Top Ltf'ers van februari!
Onze excuses voor het niet verschijnen van Top LTF'ers de afgelopen maand(en). Zoals jullie misschien weten hebben we het een en ander veranderd, na aanleiding van onze eigen ideeën en jullie feedback. Dit is dus de eerste editie volgens dit systeem, tevens ook een "nieuwe" schrijver. Een korte uitleg: Top Ltf'ers bestaat nu uit een lijst van mensen met bijzondere prestaties, en niet steeds "dezelfde" toppers die jullie elke keer zien. Iedereen die een mooie prestatie behaald heeft kan er nu dus in verschijnen. Die prestaties worden voornamelijk uit de prestaties topics gehaald en eventuele blogs. Without further ado, veel leesplezier bij deze eerste nieuwe editie van 2015!

Tijdens het schrijven van deze editie is zo min mogelijk xp verloren gegaan.
 Muziek eventueel
https://www.youtube.com/watch?v=O_GWsb5SE9E
https://www.youtube.com/watch?v=TTVG6lbyNEg
Afbeelding


Winnaar van februari 2015: Oleum!


1. Oleum 1.054M (+ 122M)
LTF-profiel

Deze skiller heeft toch wel de puikste prestatie gezet deze maand: 1B total xp! Zeer mooie prestatie op een skiller! Overigens is er ook nog een 120 cape behaald, namelijk Cooking. Met 34M xp in de cooking skill ook gelijk de meeste xp gehaald voor Oleum, met net 2M meer dan Crafting: 32M. Voor de rest ook nog 21M Agility, 14.5M Dungeoneering, en 6M Smithing als uitschieters.

Afbeelding

2. Pandah 1.395M (+ 118M)
LTF profiel

De belangrijkste prestatie: 120 Slayer! Van harte! Naast die 24M Slayer ook nog 25M Attack (bijna ook nog 120), 21.7M Constitution, 17.8M Ranged en 23M Magic. Ook maakte Pandah nog deel uit van het winnende team van de Team VS Team '15 competitie, ook nog gefeliciteerd jij en jullie groep "Loldgers". In het BXPW was de grootste xp afkomstig van Slayer btw.

Afbeelding

3. Thys 1020M (+ 108.7M)
LTF profiel

De rede waardoor ik in dit lijstje sta? Ik heb namelijk ook de 1B total milestone behaald :D .
Mijn xp's was voor bijna de helft Summoning (50M), dit heb ik ook allemaal in het BXPW gedaan, samen met nog wat Slayer en combat. In totaal 9M Slayer behaald, waardoor ik de 80M Slayer milestone behaald heb, over 2 maandjes waarschijnlijk 120. Ook nog 24.7M Defence gehaald (60M milestone) , 10.9M Thieving (tja moet iets doen als ik anime kijk :oops: ) en nog 8.2M Constitution.

Afbeelding

4. Destroyable 751M (+ 102M)
LTF profiel

Nou, ik heb me zo laten vertellen dat hij eens 120 Herblore ging proberen. En hij werd nogal uitgelachen, wat het was niet de eerste keer dat hij dat zei. Maar hij heeft het waargemaakt hoor, hij heeft zijn 120 Herblore cape binnen! Gefeliciteerd! En nu weer komen bossen hé! <3.
Deze maand is er maarliefst 86.8M Herblore xp doorheen gegaan, waarvan 58.7M in het BXPW weekend. En dat was eigenlijk het wel zo'n beetje... Ohja, ook nog wat Slayer gedaan, 1.8M xp. Met de bijbehorende combat xp's: 2.8M Defence, 1.4M Strength, 2.4M Constitution, 1.8M Ranged en 1.4M Magic.

Afbeelding

5. The Patron 1.026M (+ 98.5M)
LTF profiel

Onze Don Broekloos heeft ook de 1B total xp behaald! Geen slechte prestatie al zeg ik zo ;) . Patron heeft vooral combat en slayer gedaan... en niet te zuinig ook. 23M Slayer is er getrained, waarvan 10M in BXPW weekend (!). Qua combat lekker verdeelt: 3M Attack, 23.8M Defence, 1M Strength, 15M Constitution, 16.5M Ranged en 1M Magic. Zoals in zijn blog te zien is hij vooral helemaal los gegaan op de Edimmu's, om over de vele Blood Necklace Shards niet te spreken. Voor de rest nog wat andere xp'tjes, 1.5M Prayer (bonecrusher misschien?), 3M Herblore, 1M Farming en 5.5M Dungeoneering.

Afbeelding

6. Matthijs (i_Matthijs) 1.830M (+ 81M)
LTF profiel

Nou, Matthijs is ook lekker aan het Slayeren geweest (11M), en ook nog even Attack erbij (25.7M), waardoor deze beide nu ook afgestreept kunnen worden aan het 120 lijstje, van harte! Nu heeft Matthijs, op Prayer na, alle combat related skills 120. Puik werk! En aan de xp's te zien heeft hij zich nu op Thieving gestort (26M), net de 50M xp gepasseerd. In het BXPW... niet veel bijzonders, maar 7M xp waarvan 3.7M Thieving als echte hoogtepunt.

Afbeelding

7. Vazard (J oey) 665M (+ 56M)
LTF profiel

Joey is zoals gewoonlijk weer verder gegaan met Slayer, nadat hij 120 Slayer behaald had kon hij het blijkbaar toch niet laten. Door zijn combat gainz heeft hij wel een andere 120 aan zijn verzameling kunnen toevoegen, namelijk Constitution (9M)! Gefeliciteerd met je cape! In combinatie met Slayer (13M) heeft Joey ook nog 10M Magic, 13.4M Defence xp gehaald. En, gek genoeg, ook nog 4M Mining. Die zag ik niet aankomen :shock:

Afbeelding

8. Robbom 656M (+ 32.6M)
LTF profiel

Robbom is voornamelijk bezig geweest met Dungeoneering (16M), die uiteindelijk ook 120 is geworden. Hierdoor heeft Robbom ook 2595 total, gefeliciteerd! Comp s00n?
Naast DG is Robbom nog bezig geweest met Bosses, denk ik. Aangezien de Slayer xp (443K) nogal karig is... Er werd 4.6M Constitution xp behaald, samen met 1.6M Ranged, 3.9M Attack, 1.6M Ranged en 3.9M Magic. Lekkûr bezûg!

Afbeelding

9. Blauw3 486M (+ 20M)
LTF profiel

Nou, onze Blauw3 heeft eindelijk het maximale lapje stof te pakken, na het behalen van 99 Crafting (3.8M) en 99 Construction (4.5M) kan hij eindelijk zijn felbegeerde Max Cape aan. Gefeliciteerd!
Voor de rest heeft blauw3 het in vergelijking met de andere lekker rustig aan gedaan, met nog wat Slayer (786K), Fletching (3.8M) en Dungeoneering (1.8M). Zijn bezigheden in het BXPW betroffen vooral Crafting en Construction (goh...)

Afbeelding

Aftermath
Zoals gezegd is dit de eerste "nieuwe" editie, en zijn we nog steeds opzoek naar feedback. Geef je mening over deze nieuwe manier en/of zeg wat er misschien beter kan of heel goed gedaan is.

Felicitaties
Er zijn ook nog andere mensen die ook een prachtige prestatie hebben gehaald in februari, hartelijk gefeliciteerd! Blijf doorgaan en post vooral je prestaties, misschien sta jij dan wel in de editie van maart?


Top Ltf'ers maakt gebruik van de Engelse notatie van getallen. Decimalen getallen worden gescheiden met een punt (1/2=0.5) en duizendtallen met een komma. Ook zal miljard (10^9), afgekort worden met de B voor het Engelse bilion (10^9). Het Nederlands biljoen is 10^12. Wat logischer is, maar de Engelsen zijn nu eenmaal raar. Alhoewel, de VS begon er mee, en GB is pas vorige eeuw overgestapt op dit (niet logische) systeem. Voor meer informatie: klik.
Destroyable
Berichten: 50
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2014, 17:21
RS: Robe Skirt (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: RedPartyhat
Extra rang: RoS #1 Herblore
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Destroyable »

Mooi geschreven. :)
Afbeelding
< krijgt legpiece
Afbeelding
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Gozert »

Het is leuk dat er een nieuwe editie is, maar waarom zijn er zo weinig (9) in vergelijking met de vorige (15)?
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Thys »

Nou, het was sowieso de eerste keer dat dit schrijf. Dus het kan ook aan mij liggen :P
Maar inderdaad, het zijn er minder dan de vorige keren, ik zal er de volgende keer op letten ;)
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Zeekoe »

Voor mij hoeft het ook niet meer te zijn tbh.
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Lars »

Liever dit aantal mensen met een leuk tekstje erbij :D Goed gedaan thijs.
Afbeelding
Babymetal
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 17 mei 2014, 18:04
RS: Add my (p2p)
Clan: Bound Friends
Extra rang: RoS #1 Constitution, Defence, Prayer, Hunter

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Babymetal »

buying "vind ik leuk" bottom :P
Afbeelding
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Roy Boy106 »

Het is toch wel jammer dat jullie het feedback niet gepeild hebben.

Doet toch een heleboel leden denken "doen jullie wel wat aan onze feedback?"

Daarom stel ik voor om in het bij deze editie te peiling te maken;

Welke project vind je leuker?

1) De echte Top LTF'ers, waar LTF'ers met het meeste xp in de editie komt.

2) De nieuwe project Top LTF'ers

Aan het einde is het doel van het team om de leden te vermaken toch? Of om meer jullie zelf te vermaken dan de leden?


Ik kan trouwens al zien dat dit moeilijker te maken is dan Top LTF'ers eerst. Ook kan die project spraken zijn van "vriendjespolitiek". Daarmee wil ik zeggen dat jullie eerst naar julie vrienden/bekenden leden kijken en die prioriteren en dan de minder bekenden daarna. Waarbij het systeem daarvoor (bijna) helemaal niet aan spraken was.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Joa »

jammer dit zijn niet de lunagang legends
Warrior737
Berichten: 77
Lid geworden op: zondag 3 oktober 2010, 15:22
RS: Elba (p2p)
Extra rang: RoS #1 Agility, Crafting, Mining

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Warrior737 »

Mooi stuk. :P
Blijft leuk om te lezen.
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Kweet Vaniks »

Roy Boy106 schreef: Het is toch wel jammer dat jullie het feedback niet gepeild hebben.
Volgens mij hebben ze juist wel naar feedback geluisterd in dit topic? De enige die er wat op tegen had was jij, zoals ik het nu lees. Tuurlijk mag je het er niet mee eens zijn, maar waarom zou je iets pollen waar allang feedback op gegeven wordt en blijkbaar de meerderheid meer waarde in dit concept ziet?
Roy Boy106 schreef: Doet toch een heleboel leden denken "doen jullie wel wat aan onze feedback?"
Dit noemt men een mening, en geen conclusie.
Roy Boy106 schreef: Daarom stel ik voor om in het bij deze editie te peiling te maken;

Welke project vind je leuker?
1) De echte Top LTF'ers, waar LTF'ers met het meeste xp in de editie komt.
2) De nieuwe project Top LTF'ers
Zoals ik al eerder zei, veel leden zien meer waarde in dit concept. Wat je dus nog steeds in dit topic kan vinden. Mys geeft hier overduidelijk aan wat de plannen zijn. Bovendien is het ook logisch als eerst iets getest wordt waar veel positieve feedback op gegeven wordt voordat er daadwerkelijk weer polls worden gemaakt. Maar dat kan wellicht ook mijn mening zijn.
Roy Boy106 schreef: Aan het einde is het doel van het team om de leden te vermaken toch? Of om meer jullie zelf te vermaken dan de leden?
Waar slaat dit op? Zoals je in de reacties kan zien zijn mensen tevreden over dit concept. Weeral spreek je voor heel LTF terwijl je je eigen mening uit.
Roy Boy106 schreef: Ik kan trouwens al zien dat dit moeilijker te maken is dan Top LTF'ers eerst. Ook kan die project spraken zijn van "vriendjespolitiek". Daarmee wil ik zeggen dat jullie eerst naar jullie vrienden/bekenden leden kijken en die prioriteren en dan de minder bekenden daarna. Waarbij het systeem daarvoor (bijna) helemaal niet aan spraken was.
Zoals je al in deze editie kon zien staan er ook minder bekende leden tussen. Dit is dus weer een conclusie die te snel getrokken wordt. Je moet niet vergeten dat het een concept is in kinderschoenen. Ze staan best open voor feedback, ik durf te wedden dat ze om feedback staan te springen.

@Thys, leuk geschreven! Het nieuwe concept bevalt me zeer. Het enige bezwaar dat ik heb is dat er een winnaar getrokken wordt terwijl iemand anders op LTF meer XP in dezelfde maand heeft gehaald als de winnaar, waarmee ik dus wil zeggen: Als je niet in de lijst staat kan je ook niet winnen. Misschien is het een leuk iets om een willekeurig iemand 2 à 3 vragen te stellen over hoe hij/zij die maand XP heeft getraind? Persoonlijk vind ik dat leuker dat het ''winnaar'' systeem. Het enige nadeel wat je wel hebt is dat deze persoon zijn vragen redelijk snel op moet sturen, aangezien je zoiets pas aan het einde v/d maand kan invullen/Top LTF'ers z.s.m gepubliceerd wordt aan het begin van een nieuwe maand. Misschien is het winnaars idee wel leuker, ik wou 't gewoon even kwijt. :P
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Joost »

Toch wel benieuwd waar december/januari zijn?
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Pancho1987 »

Joa schreef: jammer dit zijn niet de lunagang legends
Dat klopt, maar het is ook wel eens leuk dat er niet alleen gekeken wordt naar de absolute toppers die elke maand makkelijk bakken vol xp halen, maar dat er ook minder bekende spelers aan bod komen. Want geloof me, er zijn zat mensen die mooie prestaties neerzetten hoor, maar vrijwel nooit vermeld werden, omdat vrijwel altijd alleen de absolute toppers aan bod kwamen. Vind deze versie dus helemaal niet zo erg.

Wel een beetje jammer dat er geen artikel is over de Top LTF'ers van 2014 en de nieuwe veranderingen in de Hall of Fame. Zou daar zeker in staan met mijn 15 van de totale 20 skillcapes die ik verdiend heb. Heb ook een paar mooie nieuwe records neergezet in de Hall of Fame. :mrgreen:
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Thys »

@KweetVaniks (te lui voor quote)
Ik snap je punt, over de nummer 1 enzo. Op het moment zijn we bezig ermee. Het is allemaal nog in ontwikkeling en we wilden jullie niet nog langer achterhouden qua edities.
Joost schreef:Toch wel benieuwd waar december/januari zijn?
Die zijn niet afgemaakt, het was ook nog het moment dat Runetracker helemaal plat lag. Excuses :?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Bearserk »

Deze versie > alle oude bij elkaar
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Roy Boy106 »

Dus als ik het goed begrijpt zeg jij dus na een paar edities wel een peiling te willen plaatsen?

Okay dan :mrgreen:
Goku
Berichten: 1090
Lid geworden op: zaterdag 3 april 2010, 20:33
RS: Rawr Belg (p2p)
Clan: #Ofthegods
Oude naam: Rawr Belg

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Goku »

Ik ben weer unbanned dus je mag me er ook weer inzetten :) Leuke editie hoor :mrgreen:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Roy Boy106 »

Goku schreef: Ik ben weer unbanned dus je mag me er ook weer inzetten :) Leuke editie hoor :mrgreen:
Je kan er niet zomaar in worden geplaats. Je moet een goede prestatie hebben behaald om erin te komen.

De titel op dit moment is zeer misleidend. Het moet echter in de zin van Top Prestaties zijn.
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Rizmor »

Roy Boy106 schreef:
Goku schreef: Ik ben weer unbanned dus je mag me er ook weer inzetten :) Leuke editie hoor :mrgreen:
Je kan er niet zomaar in worden geplaats. Je moet een goede prestatie hebben behaald om erin te komen.

De titel op dit moment is zeer misleidend. Het moet echter in de zin van Top Prestaties zijn.
Zo misleidend is de titel toch niet? Bij de oude editie zag je de mensen met het meeste total XP, maar een paar daarvan hadden ook echt de hoogste maandelijkse prestaties daarvan. Op deze manier blijft het veel afwisselender en is het voor andere ltf'ers ook veel sneller mogelijk om hier ook bij te kunnen horen, sinds er alleen naar de afgelopen maand wordt gekeken.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Thys »

Roy Boy106 schreef:
Goku schreef: Ik ben weer unbanned dus je mag me er ook weer inzetten :) Leuke editie hoor :mrgreen:
Je kan er niet zomaar in worden geplaats. Je moet een goede prestatie hebben behaald om erin te komen.

De titel op dit moment is zeer misleidend. Het moet echter in de zin van Top Prestaties zijn.
Even voor de duidelijkheid:
  • - iedereen kan erin komen, en dan gaat het met name om de prestaties. Xp's die gehaald zijn die niet tot een bepaald doel (zie skillcape, mastercape, iets in die zin) zijn gekomen en daar een opsomming van steeds dezelfde mensen is volgens de feedback anders gedaan, waaruit dit dus ontstaan is. Onder een prestatie kan ook een quest cape vallen bijvoorbeeld, mocht hier een prestatiepost van zijn.
    - De #1 wordt wel nog steeds bepaald via de hoeveelheid behaalde total xp, niet op prestaties.
    - deze editie had dus maar 9 mensen, wat naar mijn mening weer 15 gaat worden of misschien wel meer, ligt er natuurlijk aan hoe goed jullie scapen :P
    - ik heb bij deze editie geen/nauwelijks prestaties uit ALLE blogs/"overige prestaties" gehaald, tevens was het mijn eerste keer dat ik Top Ltf'ers schreef.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn, maak een post met je vraag/opmerking :)
Plaats reactie