Top Ltf'ers - Editie februari

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Roy Boy106 »

Zoals je misschien weet hebben ze "gebaseerd op feedback" het idee van Top LTF'ers veranderd. Eerst zag je de top 15 RS spelers met het meeste total XP (dus niet meeste behaalde xp) van LTF staan maar nu gaat het om de prestatie. (meeste xp behaald of speciale levels). Als je dan nog steeds Top LTF'ers in de titel zien staan zou je nog steeds denken dat het project het nog hetzelfde is. Vandaar zeer misleidend en pas iets als Top Prestaties beter in de titel.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Bearserk »

Roy Boy106 schreef: Zoals je misschien weet hebben ze "gebaseerd op feedback" het idee van Top LTF'ers veranderd. Eerst zag je de top 15 RS spelers met het meeste total XP (dus niet meeste behaalde xp) van LTF staan maar nu gaat het om de prestatie. (meeste xp behaald of speciale levels). Als je dan nog steeds Top LTF'ers in de titel zien staan zou je nog steeds denken dat het project het nog hetzelfde is. Vandaar zeer misleidend en pas iets als Top Prestaties beter in de titel.
Je wilt gewoon zelf graag constant bovenaan die lijst staan
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Roy Boy106 »

Nope. Ik doe gewoon wat het beste is voor Top LTF'ers nog in leven te houden
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Pancho1987 »

Hmmm, ik heb nu even wat reacties gelezen en als ik het goed begrijp moet je dus bepaalde prestaties hebben geleverd en hebben gepost op het forum. Waarschijnlijk ook met een plaatje erbij? (zou niet weten hoe ik plaatjes erbij moet toevoegen, want zie nergens de simpele mogelijkheid ervoor staan, maar goed).
De prestaties die ze bedoelen hier zijn (volgens mij) dus het behalen van een Skillcape, Master Skillcape, meeste xp in een skill, Max Cape, Trimmed/Untrimmed Completionist cape, top 100 bereikt in een skill in de Runescape Highscores, etc. etc.

Maar ja, ik kan ook fout zitten. Ben immers ook maar een mens..... Of toch niet? :-k
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Roy Boy106 »

Kan ook met de hoeveelheid XP die je de maand heb gehaald :)
Gebruikersavatar
blauw3
Berichten: 412
Lid geworden op: maandag 30 juli 2007, 9:51
RS: Blauw3 (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door blauw3 »

Heb meer xp behaald dan ik had gedacht :shock:
Afbeelding
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Superheat »

Gozert schreef: Het is leuk dat er een nieuwe editie is, maar waarom zijn er zo weinig (9) in vergelijking met de vorige (15)?
Zoals al gezegd is, lijkt het ons niet echt nodig om vijftien man aan te houden met dit format. Negen man zijn er al flink wat, zeker wanneer je in principe elke maand afwisselt.
Roy Boy106 schreef: [..] Aan het einde is het doel van het team om de leden te vermaken toch? Of om meer jullie zelf te vermaken dan de leden?
Allebei. Als het een opgave wordt Top LTF'ers te schrijven, wordt niemand daar blij van. Als schrijver niet, maar ook als lezer niet.
Roy Boy106 schreef: [..] Ook kan die project spraken zijn van "vriendjespolitiek". Daarmee wil ik zeggen dat jullie eerst naar julie vrienden/bekenden leden kijken en die prioriteren en dan de minder bekenden daarna. Waarbij het systeem daarvoor (bijna) helemaal niet aan spraken was.
Ben ik niet met je eens. Bij het vorige systeem was er misschien geen 'vriendjespolitiek' - om het zo maar te noemen - mogelijk, vanwege het feit dat de lijst statisch was. De vergelijking is daarbij dus al wat raar.
Daarbij werken we aan een oplossing waarbij iedereen zich kan opgeven.
Joa schreef: jammer dit zijn niet de lunagang legends
Is het nu jammer dat dit niet de 'lunagang legends' zijn, of dat jij er een keer niet instaat?
Joost schreef: Toch wel benieuwd waar december/januari zijn?
Die zijn helaas dus niet afgemaakt. Sorry! :(
Pancho1987 schreef: Wel een beetje jammer dat er geen artikel is over de Top LTF'ers van 2014 en de nieuwe veranderingen in de Hall of Fame.
Top LTF'ers van 2014 heeft helaas niet door kunnen gaan ivm. onder andere problemen bij Runetrack. Wat bedoel je met veranderingen in de Hall of Fame? Volgens mij heeft dat hier niets mee te maken, namelijk.
Roy Boy106 schreef: De titel op dit moment is zeer misleidend. Het moet echter in de zin van Top Prestaties zijn.
Hoezo is 'ie misleidend? Het concept is wellicht veranderd, maren het blijven Top LTF'ers. Of het nu gaat om total xp of xp die in de afgelopen maand behaald is.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Robbom »

Ah, leuk dat ik erin sta! Leuke editie ook :)
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Roy Boy106 »

Het gaat er totaal niet om dat de leden van het originele Top LTF'ers er niet in staan.

Het gaat erom dat het huide Top LTF'ers corrupt is. Vrienden > populair lid > normaal lid > lid die niet bij de groep hoort.

Je kan gemakkelijk zeggen dat het niet zo is, maar jou rank op het forum zeg natuurlijk niet meteen dat jij de waarheid spreekt. Hoe kan jij het bewijzen dat het niet zo is? Dat kan je niet.

Met het originele Top LTF'ers had je hier geen last van.
Chris schreef: Het enige wat er nu ten positieve veranderd is, is dat er een lijst is gekomen met random Ltf'ers die iets tofs hebben behaald. Verder is alles exact hetzelfde, inclusief het tekstje d'r onder en de locatie van het topic. Jammer. :(
Alles is hetzelfde als de originele Top LTF'ers.

Maar 1 ding verschilt.

Jullie kunnen over jullie vrienden schrijven wat het jullie ook leuker maakt om updates te schrijven en bij de originele Top LTF'ers kon je dat niet wat een update schrijven totaal niet leuk was.
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Pancho1987 »

Pancho1987 schreef: Wel een beetje jammer dat er geen artikel is over de Top LTF'ers van 2014 en de nieuwe veranderingen in de Hall of Fame.
Top LTF'ers van 2014 heeft helaas niet door kunnen gaan ivm. onder andere problemen bij Runetrack. Wat bedoel je met veranderingen in de Hall of Fame? Volgens mij heeft dat hier niets mee te maken, namelijk.
Nou, zeer zeker wel. Top LTF´ers werd in de voorgaande edities altijd afgesloten met een jaaroverzicht van de mensen die uitzonderlijke prestaties hebben verricht in het afgelopen jaar. Denk aan het totaal behaalde xp in 1 jaar, nieuwe verbrekingen van oude records in de Hall of Fame, mensen die een flink aantal skilcapes in 1 jaar hebben behaald, mensen die een Max/comp/trimmed completionist cape hebben behaald, mensen die de meeste xp hebben gehaald in 1 jaar in 1 bepaalde skill, etc. Dus ja, het heeft er zeker wel wat mee te maken ;)

*Een tip voor de volgende keer hoor, je kan aan de mensen die meedoen met TOP LTF verplichten de adventure logs zichtbaar te maken? Dan heb je altijd een soort van back-up om behaalde xp te achterhalen. ;)
Ik heb dat toen ook gedaan en de website beheerders van Lunagang hierover geinformeerd. Zo hebben zij mijn veranderingen gecontroleerd voor de Hall of Fame, omdat Runetrack er inderdaad uit lag toen en ik verwachtte dat er wel een artikel zou komen over TOP LTF'ers 2014, dus vandaar.
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Joost »

Superheat schreef:
Joost schreef: Toch wel benieuwd waar december/januari zijn?
Die zijn helaas dus niet afgemaakt. Sorry! :(
Apart.
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Roy Boy106 »

Pancho1987 schreef:
Pancho1987 schreef: Wel een beetje jammer dat er geen artikel is over de Top LTF'ers van 2014 en de nieuwe veranderingen in de Hall of Fame.
Top LTF'ers van 2014 heeft helaas niet door kunnen gaan ivm. onder andere problemen bij Runetrack. Wat bedoel je met veranderingen in de Hall of Fame? Volgens mij heeft dat hier niets mee te maken, namelijk.
Nou, zeer zeker wel. Top LTF´ers werd in de voorgaande edities altijd afgesloten met een jaaroverzicht van de mensen die uitzonderlijke prestaties hebben verricht in het afgelopen jaar. Denk aan het totaal behaalde xp in 1 jaar, nieuwe verbrekingen van oude records in de Hall of Fame, mensen die een flink aantal skilcapes in 1 jaar hebben behaald, mensen die een Max/comp/trimmed completionist cape hebben behaald, mensen die de meeste xp hebben gehaald in 1 jaar in 1 bepaalde skill, etc. Dus ja, het heeft er zeker wel wat mee te maken ;)

*Een tip voor de volgende keer hoor, je kan aan de mensen die meedoen met TOP LTF verplichten de adventure logs zichtbaar te maken? Dan heb je altijd een soort van back-up om behaalde xp te achterhalen. ;)
Ik heb dat toen ook gedaan en de website beheerders van Lunagang hierover geinformeerd. Zo hebben zij mijn veranderingen gecontroleerd voor de Hall of Fame, omdat Runetrack er inderdaad uit lag toen en ik verwachtte dat er wel een artikel zou komen over TOP LTF'ers 2014, dus vandaar.
Heb niet echt een gevoel dat ze bij elke lid van lunagang ff in de adventure log gaan kijken.
Ik denk meer iets van Road of skillers en het prestatie subforum
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Roy Boy106 schreef:Heb niet echt een gevoel dat ze bij elke lid van lunagang ff in de adventure log gaan kijken.
Lol "ff", je weet niet waarover je praat.
Goku
Berichten: 1090
Lid geworden op: zaterdag 3 april 2010, 20:33
RS: Rawr Belg (p2p)
Clan: #Ofthegods
Oude naam: Rawr Belg

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Goku »

Een betere naam voor het topic imo is dan Ltfers van de Maand, of iets in die aard.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Roy Boy106 »

Goku schreef: Een betere naam voor het topic imo is dan Ltfers van de Maand, of iets in die aard.
Denk jij dat "Top LTF'ers" niet echt bij dit concept hoort?
Goku
Berichten: 1090
Lid geworden op: zaterdag 3 april 2010, 20:33
RS: Rawr Belg (p2p)
Clan: #Ofthegods
Oude naam: Rawr Belg

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Goku »

Roy Boy106 schreef:
Goku schreef: Een betere naam voor het topic imo is dan Ltfers van de Maand, of iets in die aard.
Denk jij dat "Top LTF'ers" niet echt bij dit concept hoort?
Neen, want de 'echte top' staat er niet echt in toch?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Pancho1987 »

Roy Boy106 schreef:
Pancho1987 schreef:
Pancho1987 schreef: Wel een beetje jammer dat er geen artikel is over de Top LTF'ers van 2014 en de nieuwe veranderingen in de Hall of Fame.
Top LTF'ers van 2014 heeft helaas niet door kunnen gaan ivm. onder andere problemen bij Runetrack. Wat bedoel je met veranderingen in de Hall of Fame? Volgens mij heeft dat hier niets mee te maken, namelijk.
Nou, zeer zeker wel. Top LTF´ers werd in de voorgaande edities altijd afgesloten met een jaaroverzicht van de mensen die uitzonderlijke prestaties hebben verricht in het afgelopen jaar. Denk aan het totaal behaalde xp in 1 jaar, nieuwe verbrekingen van oude records in de Hall of Fame, mensen die een flink aantal skilcapes in 1 jaar hebben behaald, mensen die een Max/comp/trimmed completionist cape hebben behaald, mensen die de meeste xp hebben gehaald in 1 jaar in 1 bepaalde skill, etc. Dus ja, het heeft er zeker wel wat mee te maken ;)

*Een tip voor de volgende keer hoor, je kan aan de mensen die meedoen met TOP LTF verplichten de adventure logs zichtbaar te maken? Dan heb je altijd een soort van back-up om behaalde xp te achterhalen. ;)
Ik heb dat toen ook gedaan en de website beheerders van Lunagang hierover geinformeerd. Zo hebben zij mijn veranderingen gecontroleerd voor de Hall of Fame, omdat Runetrack er inderdaad uit lag toen en ik verwachtte dat er wel een artikel zou komen over TOP LTF'ers 2014, dus vandaar.
Heb niet echt een gevoel dat ze bij elke lid van lunagang ff in de adventure log gaan kijken.
Ik denk meer iets van Road of skillers en het prestatie subforum
ja, dat bedoel ik ook. De leden die meedoen aan Road of Skillers. ik schreef leden van TOP LTF, maar bedoelde dus Road of Skillers :mrgreen:
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Joa »

Superheat schreef:
Joa schreef: jammer dit zijn niet de lunagang legends
Is het nu jammer dat dit niet de 'lunagang legends' zijn, of dat jij er een keer niet instaat?

Deze mensen ken ik niet. Dan liever lezen wat Dardan heeft gedaan of andere personen zoals Henr. Er zelf instaan is natuurlijk ook leuk, maar deze mensen boeien mij gewoon niet. Voor diegenen die dit beter vinden is het goed, en dat snap ik ook, maar persoonlijk vind ik dit niet echt boeien.
Laatst gewijzigd door Joa op zondag 8 maart 2015, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Superheat »

Ja, dat kan ik me inderdaad voorstellen.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie februari

Bericht door Joa »

De reden dat Top Ltf'ers populair is geworden is net omdat niet iedereen er zomaar kon inkomen. Als het sinds het begin gewoon een lijstje random ltf'ers was zou het nooit zo interessant geworden zijn. Misschien dat dit ook aanslaat, maar dat valt nog af te wachten.
Plaats reactie