Top Ltf'ers - Editie maart - 1 april !?

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Bot
Forumbot
Berichten: 1010
Lid geworden op: woensdag 5 december 2007, 17:55

Top Ltf'ers - Editie maart - 1 april !?

Bericht door Bot »

De Top Ltf'ers van maart!
Hallo LTF,
Ik heb het ware genoegen om een speciale editie te schrijven voor de maand maart van Top LTF'ers! Om redenen wil ik nog even anoniem blijven, kijken of jullie kunnen raden wie de gastschrijver van deze maand is. Ik hoop dat jullie genieten van mijn schrijfkunsten!
Helaas heb ik niet de bevoegdheid om muziek te beoordelen op smaak, ik zal m'n best doen om een mooi lied te zoeken. Zo hoorde ik dat de volgende populair is op internet:
 muziek
Afbeelding
Winnaar van de maand: Roy Boy106 !

1. Dardan 3b (+61.2M)

Het goal van Dardan is zo te zien 120 Smithing, want daar haalde hij maar liefst 3.1M in! Succes!
Hmm. Ik zie 11.3M Thieving xp. Hoorde dat dat heel AFK is tegenwoordig, moet ik ook maar eens gaan doen.
Wie had gedacht dat Dardan z'n farmruns zolang zou kunnen volhouden. 9.5M gedaan deze maand.
Meh, 8.4M in Strength, niet echt vernoemendswaardig.
1.1M in Slayer. Meh.
Waarom? Gewoon, waarom zou je 6.4M in Runecrafting halen?
Aardig wat monstertjes afgeslacht zo te zien, 1.7M Attack, wel met Slayer hoop ik?
Waarom? Gewoon, waarom zou je 5.7M in Magic halen?
Wie heeft jou over gehaald om Divination te trainen? Maar liefst 1.1M Divination!
Verder zie ik ook nog 8.1M Ranged, dit is aardig standaard voor Dardan, dus ook niet echt vernoemendswaardig.
Ik ben jaloers, 61.2M totaal.

Afbeelding

2. Henr40 2.4b (+16M)

1.6M in Mining. Meh.
Je moet zeker wel trots zijn, om na maanden Thieving te grinden eindelijk 120 te hebben? (7.6M gehaald)
1.8M in Farming, ik hoop dat dat niet van Warbands afkomt, Henr40?
Hoeveel dragonstones heeft Henr40 wel niet gecut? Of waren en toch gewoon hides? (1.3M)
Aanvalluhhhhh! Tel maar eens mooi 1.5M op bij dat aantal wat Henr40 al had.
Henr40 haalde deze maand totaal 16M.

Afbeelding

3. Joa 2b (+32.1M)

Yay, 6.8M Hunter! Het lijkt erop dat Joa wel zin heeft in een zakcentje en 120 Hunter. Ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Dit is een skill die we niet vaak zien. Dat maakt 2.7M in Crafting des te leuker om te zien.
110 + 10 is.... 120 Firemaking! Feest!
Ik kwam Joa pas nog tegen in Runespan en vroeg me af wat hij daar deed. De 5.3M RC voor 120 verklaart een boel.
Wauw, just Wauw. 1.4M Agility.
Lekker AFK Divination doen, ik geef je groot gelijk. 1.9M.
We sluiten af met 32.1M Total

Afbeelding

4. Matthijs 1.9b (+64.3M)

Hocus, pocus, pilatus, pas; ik heb graag dat ik ook maxed was!
Je moet zeker wel trots zijn, om na maanden Thieving te grinden eindelijk 120 te hebben? (55.2M gehaald)
Met 2.8M Construction vraag ik me wel eens af hoe jouw huis eruit ziet, Matthijs.
Hm, 4.7M in Firemaking. Daar heb ik niet heel van aan op te merken.
Dem gains. 64.3M Total xp al! Alkan zal vast trots op je zijn. En zijn moeder ook.

Afbeelding

5. Roy Boy106 1.9b (+95M)

Heerlijk hé, die seren stones? Goed voor 7.4M Mining
Ik had al zo'n vermoeden dat jij 120 Attack aan het halen was, 10.9M in Attack.
dammmmmn, ik wist dat je graag brandjes sticht, maar zoveel Firemaking xp had ik niet verwacht (2.1M).
13.3M Ranged, ik verwacht dat dat komt door al die Bosses die je gedaan hebt, Roy Boy106?
Leuk he, SOF TH? Fijn dat je daar weer gratis 4.9M Agility van krijgt.
33 + 87 is.... 120 Magic! Feest!
Zo te zien heeft Roy Boy106 heeft zich deze maand van zijn spirituele kant laten zien! 2.3M Prayer dichter bij 120 #livingonaprayer.
2.8M in Herblore, ik hoop dat dat niet van Warbands afkomt, Roy Boy106?
Ik word ondertussen wel gek van al dat Thieving. Roy Boy106 doet er ook gezellig aan mee: 5M
De bel gaat! Ben zo terug.


........
Oh, er was niemand. Zeker weer niet op zitten letten en stond die vent al wat langer buiten aan te bellen. Maar weer terug naar het maken van die tafels. 3.9M in Construction.
Wow, 3.4M Slayer. Ik wil jouw slayer kills wel eens zien, Roy Boy106.
Zeker weer naar Alkan zitten kijken? Dat dacht ik al. Geld en xp, je moet er iets voor over hebben, tegenwoordig. Of toch niet? 1.9M in Runecrafting.
Ik moet eerlijk bekennen, zoveel Constitution xp had ik niet van jou verwacht Roy Boy106, maar liefst 14.2M.
Het goal van Roy Boy106 is zo te zien 120 Defence, want daar haalde hij maar liefst 2.1M in! Succes!
Nounou, dat was me een lang stuk voor Roy Boy106! Totaal 95M.

Afbeelding

6. Pandah 1.4b (+54.1M)

Dat lijkt er meer op!
Hm, 1.1M in Defence. Daar heb ik niet heel van aan op te merken.
Waarom heb ik het idee dat ik jou nooit zie skillen met je 11.3M Magic?
Ik dacht al wel dat jij zo iemand was die graag Mining traint, 2.6M.
Dit ziet eruit als veel combat, 9.5M Constitution.
Kijk, al die combat xp was niet voor niets! Maar liefst 7.1M gehaald in Slayer!
4M xp in Strength? Serieus? Had ik niet van jou verwacht Pandah.
Je moet zeker wel trots zijn, om na maanden Ranged te grinden eindelijk 120 te hebben? (9.8M gehaald)
Dit is niet voor de poes hoor!
JAJA, Pandah heeft het voor elkaar gekregen 120 Attack te halen, gefeliciteerd!
3.2M Herblore xp, kan je wat delen? Dat is namelijk mijn laagste skill.
Pandah mag dan wel weinig xp gehaald hebben in veel skills, maar als je het spreidt over alle skills, kom je er ook! 54.1M Total.

Afbeelding

7. Bakske 1.4b (+67.8M)

5.5M in Farming, ik hoop dat dat niet van Warbands afkomt, Bakske?
"Wil je de make-x optie in combinatie met mousekeys gebruiken om snel Fletching te trainen? LOL, heb jij even pech!" 7.9M Fletch voor Bakske.
De imcando dwarves mogen trots op je zijn met je 51.6M Smithing.
Pas op! Als je over de 2b xp heengaat, wordt je account van de highscores verwijderd. Maar niet getreurd, over een aantal maanden (lees: jaren) is die bug wel opgelost. 67.8M totaal.

Afbeelding

8. J00st 1.3b (+17.9M)

J00st heeft z'n zakken goed kunnen vullen met 1.1M Hunter van Grenwalls!
2.8M in Mining, ik hoop dat dat niet van Warbands afkomt, J00st?
Ik geloof m'n ogen niet. 1.7M in Ranged? :o
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is 5M Defence.
Tja, met al dat combat krijg je ook een heerlijk aantal Constitution xp mee, maar liefst 2.3M.
Al met al telt dit op tot 17.9M.

Afbeelding

9. L eon 1.3b (+27.2M)

Ik dacht al wel dat jij zo iemand was die graag Mining traint, 2.1M.
Ik word ondertussen wel gek van al dat Thieving. L eon doet er ook gezellig aan mee: 1.9M
Trouwens, al ik jou was, zou ik al lang eerder zijn gestopt met Runecrafting. Heb je niet gehoord dat deze volgende maand vier keer zo snel en drie keer zo afk wordt gemaakt? :lol:
Runecrafting trainen is een dagelijkse gelegenheid voor L eon: 10.3M.
Hier kan je wel eens een voorbeeld aan nemen! 1.2M Crafting.
Soms moet je gewoon eens afstappen van je dagelijks ritme en wat Farming trainen. Zo deed L eon dat ook, wat 8.5M oplevert.
Ik ga een gokje wagen, 68M xp? Is zien, ah ik was fout: 27.2M!

Afbeelding

10. BurnedUDown 1.3b (+55.2M)

Braaf! 2.7M in Slayer.
Magiër BurnedUDown had zin in Magic, dat bracht hem 2.2M op.
1M in Mining, ik hoop dat dat niet van Warbands afkomt, BurnedUDown?
Aardig wat monstertjes afgeslacht zo te zien, 2.1M Attack, wel met Slayer hoop ik?
Nadat we Leons Smithing cape hebben gezien willen we die natuurlijk allemaal! Het dus ook niet verassend dat BurnedUDown 4.2M in Smithing haalde.
2.6M in Farming. Meh.
Blub blub, 4.1M Fishing.
Waarom zou je 1.5M in Cooking halen? 120? Daar kijkt toch niemand meer van op.
BurnedUDown was blijkbaar zo verveeld dat hij maar Fletching ging doen wat hem totaal 1.1M opbracht. Hij is nu maar liefst 20.1M!
Waarom heb ik het idee dat jij alleen maar Ranged aan het doen bent BurnedUDown? 1.4M.
Trek de champagne uit de kast, BurnedUDown heef 120 Defence gehaald door 17.8M te halen!
Tja, met al dat combat krijg je ook een heerlijk aantal Constitution xp mee, maar liefst 7.8M.
Ah, toch maar weer Prayer gaan trainen? Groot gelijk. 1.5M xp.
Dem gains. 55.2M Total xp al! Alkan zal vast trots op je zijn. En zijn moeder ook.

Afbeelding

11. Z Dragon999 1.2b (+16.7M)

Oja, gefeliciteerd met 120 Slayer. (4.5M)
Tja, met al dat combat krijg je ook een heerlijk aantal Constitution xp mee, maar liefst 2.1M.
Aanvalluhhhhh! Tel maar eens mooi 1.6M op bij dat aantal wat Z Dragon999 al had.
Waarom heb ik het idee dat ik jou nooit zie skillen met je 4M Magic?
WAAAT?? Ik zie maar liefst 16.7M total bij Z Dragon999!

Afbeelding

12. Adelunth 1.2b (+38.3M)

Yay, 2M Hunter! Het lijkt erop dat Adelunth wel zin heeft in een zakcentje en 200M Hunter. Ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Drie maal raden wie 2.6M in Magic heeft gehaald? Jazeker! Adelunth!
zzzZZzzZzZZzzZzzZ... Shit! Volgens mij viel ik even in slaap. Verdergaand...
Ik weet het niet zeker bij jou, hoe jij ooit aan 14.1M Mining komt.
7.4M DG, legit of met sinkholes en dailys? Vast dat tweede. Die skill is ook veel te makkelijk tegenwoordig.
Met zoveel combat xp zou je toch wel meer Slayer xp verwachten? Maar 2.9M :(.
Wie heeft jou over gehaald om Constitution te trainen? Maar liefst 2.1M Constitution!
Wie had dat gedacht? Van noob in Ranged naar een echte pro met maar liefst 1.7M gehaald!
Adelunth mag dan wel weinig xp gehaald hebben in veel skills, maar als je het spreidt over alle skills, kom je er ook! 38.3M Total.

Afbeelding

13. The Patron 1.1b (+48.2M)

Ik word ondertussen wel gek van al dat Thieving. The Patron doet er ook gezellig aan mee: 5.5M
Je moet serieus een keer stoppen met combat, 5.7M Attack xp is veel te veel.
5.1M Ranged, ik verwacht dat dat komt door al die Bosses die je gedaan hebt, The Patron?
Wat is DG? "Dirigent!", hoor ik Dennis vanuit Deventer roepen. Ohja, dat is geen minigame. Had ik het toch mis. 6M xp.
Ik wist niet dat je al zo dichtbij 120 Slayer was, maar met 10.1M deze maand is het wel logisch dat je het haalt!
Tja, met al dat combat krijg je ook een heerlijk aantal Constitution xp mee, maar liefst 5.9M.
5.7M in Defence? Hoe heb je dat in 's hemelsnaam voor elkaar gekregen?
Verder niet veel boeiends, 48.2M totaal.

Afbeelding

14. Thys 1.1b (+40.9M)

Thys had blijkbaar overloads nodig, hij heeft namelijk maar liefst 3.6M Herblore gehaald!
Hmm. Ik zie 6M Thieving xp. Hoorde dat dat heel AFK is tegenwoordig, moet ik ook maar eens gaan doen.
Dit ziet eruit als veel combat, 5.4M Constitution.
Thys blijft gewoon vrolijk doorslayeren, waarom ook niet. (4.5M)
15.8M in Defence? Hoe heb je dat in 's hemelsnaam voor elkaar gekregen?
Ik ben jaloers, 40.9M totaal.

Afbeelding

15. Yentel 949.2M (+37.4M)

Je moet zeker wel trots zijn, om na maanden Dungeoneering te grinden eindelijk 200M te hebben? (3.4M gehaald)
Waarom heb ik het idee dat ik jou nooit zie skillen met je 1.2M Magic?
2M in Slayer. Meh.
Aan de xp te zien heeft Yentel Constitution maar eens goed afgestoft. Zodra de stofwolk was weggetrokken zagen we dat Yentel maar liefst 1.5M rijker was!
Yentel vond het nodig om dief te spelen: 22.3M Thieving.
1.4M Agil, tenzij je dit met SH gedaan hebt, petje af.
Piew Piew, er zijn aardig wat pijlen of bolts door heen gegaan deze maand, 2.9M Ranged!
... of je hebt weer stiekem zo'n salamander gebruikt. Dat kan ook natuurlijk.
Nounou, dat was me een lang stuk voor Yentel! Totaal 37.4M.

Afbeelding

Extra. Mys 719.9M (+51.8M)

De gast van deze maand is Mys! Mys heeft namelijk iets heel bijzonders gedaan zoals je wel zal zien. Ik heb het idee dat hij me door heeft..

Ah, toch maar weer Farming gaan trainen? Groot gelijk. 1.1M xp.
1M WC, ivies of crystal trees?
Ah, toch maar weer Prayer gaan trainen? Groot gelijk. 1.1M xp.
Ik kwam Mys pas nog tegen in Runespan en vroeg me af wat hij daar deed. De 1M RC voor 120 verklaart een boel.
Is zien wat we verder nog hebben.
Aaah, Crafting. Mooie skill, moet ik ook weer eens doen. Mys haalde daar 1M in deze maand.
2M Herblore xp, kan je wat delen? Dat is namelijk mijn laagste skill.
Ik had al zo'n vermoeden dat jij 120 Ranged aan het halen was, 2.3M in Ranged.
Hm, 1M in Divination. Daar heb ik niet heel van aan op te merken.
Mys heeft heel wat vissen gevangen, met 1.2M kwam hij totaal op 21.7M.
Kan je niet beter wachten tot het bxp weekend met 120 Sum te halen Mys? Heb het gevoel dat je je charms verspild. Met dezelfde charms kon je namelijk 2.2M sum halen ipv 1.1M als je had gewacht.
Wie heeft jou over gehaald om Firemaking te trainen? Maar liefst 1M Firemaking!
Kijk, al die combat xp was niet voor niets! Maar liefst 1.3M gehaald in Slayer!
1.1M DG, legit of met sinkholes en dailys? Vast dat tweede. Die skill is ook veel te makkelijk tegenwoordig.
Bouwen, slopen, bouwen, slopen, butler sturen, bouwen, slopen... Om moe van te worden, maar toch 1M in Construction gehaald.
1.1M in Defence? Hoe heb je dat in 's hemelsnaam voor elkaar gekregen?
Ook Mys heeft het licht gezien met goedkoop Smithing trainen. Maar liefst 1M.
Oja, gefeliciteerd met 120 Thieving. (21.7M)
Netjes ook, 1M Fletching xp
Achja, goede oude tijden.
Ah, toch maar weer Cooking gaan trainen? Groot gelijk. 1.1M xp.
Waar heb je nog meer xp in gehaald? Ah ja ik zie het al: Attack:
Je moet serieus een keer stoppen met combat, 1.1M Attack xp is veel te veel.
Drie maal raden wie 1M in Magic heeft gehaald? Jazeker! Mys!
Dit doe je niet zomaar even; het kost eerder zo'n volle drie uurtjes skillen.
Dit ziet eruit als veel combat, 2M Constitution.
Wat een krachtpanser is Mys toch, maar liefts 1.2M gehaald in Strength, netjes hoor.
Wauw, just Wauw. 1.1M Agility.
Ook de gebruikelijke 1.2M in Mining is van toepassing.
Mys heeft z'n zakken goed kunnen vullen met 1M Hunter van Grenwalls!
51.8M total voor Mys.

Afbeelding

Aftermath
Het was me een genoegen om te schrijven! Maar duurde wel lang om te schrijven moet ik zeggen.. Namelijk wel 0 hele secondes!
Haha, gekkigheid natuurlijk. Hoop dat jullie er van genoten hebben, en tot de volgende keer.
Oja, zij die kunnen raden wie ik ben en dat via pm sturen naar één van de medeauteurs krijgen een koekje.

Felicitaties
Matthijs met 120 thieving!
TikTakTokTek met 120 dungeoneering!
Orothoron met 200m constitution!
Derparnieux met 99 agility!
Derparnieux met max!
Derparnieux met 99 slayer!
Derparnieux met 99 hunter!
Jelmer met 99 herblore!
Enzoo met 99 fishing!
Enzoo met max!
Enzoo met 99 runecrafting!
Enzoo met 99 hunter!
Enzoo met 99 divination!
Roy Boy106 met 120 magic!
Joa met 120 firemaking!
Pandah met 120 attack!
Pandah met 120 ranged!
Z Dragon999 met 120 slayer!
BurnedUDown met 120 defence!
Feppie64 met 99 crafting!
Hankinator met 120 mining!
Henr40 met 120 thieving!
Nawal met 120 dungeoneering!
Renschmov met 99 ranged!
Mys met 120 thieving!
Jellebie1990 met 99 agility!
Swirskii met 99 crafting!
Yentel met 200m dungeoneering!
Panch0 met 99 agility!
Vazard met 99 mining!
The Patron met 120 slayer!
Jeroeen met 120 constitution!
Luke PvM met 99 farming!
Luke PvM met max!
te met 99 woodcutting!
Laatst gewijzigd door LeonSkills op donderdag 2 april 2015, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Daan »

Haal ik eens een 99, sta ik niet eens in de felicitatielijst. :cry:
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Pancho1987 »

Yeaaahhh, ik sta in de felicitatielijst met mijn 99 agility. :D/ Zijn al die eindeloze rondjes rennen in Priffdinas toch nog ergens goed voor geweest, hahahahaa :mrgreen:

Btw, ik vind het wel een leuk stukje, maar soms ook wel erg lang met erg veel herhalingen, wat dan weer niet zo prettig leest naar mijn mening, maar goed. De gastschrijver van deze maand he? In eerste instantie dacht ik meteen aan Dardan, maar dat zal waarschijnlijk wel teveel voor de hand liggen. Gek genoeg blijft ook de naam van Kweet Vaniks naar boven drijven als mogelijke schrijver...... Kortom, vind het lastig deze.... :-k
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Bearserk »

matige editie
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Rizmor »

Dacht dat dit deel vernieuwd was, maar na 1 keer bleek het wel weer genoeg te wezen blijkbaar. Jammer.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Ceecs Clan »

En Bakske zit nu in Ceecs Clan! :D

PS: komen alleen mensen met een blog op LTF erin ofzo?
Warrior737
Berichten: 77
Lid geworden op: zondag 3 oktober 2010, 15:22
RS: Elba (p2p)
Extra rang: RoS #1 Agility, Crafting, Mining

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Warrior737 »

Daan schreef: Haal ik eens een 99, sta ik niet eens in de felicitatielijst. :cry:
:(
Leuke editie. :)
Afbeelding
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Pancho1987 »

Ceecs Clan schreef: En Bakske zit nu in Ceecs Clan! :D

PS: komen alleen mensen met een blog op LTF erin ofzo?
Nee, mensen die hun prestaties hebben gepost op de Lunagang forums bij ``post hier je prestaties´´ worden hier geplaatst.
In mijn geval heb ik alleen 99 agility gehaald deze maand, wat ook te zien was in de broadcast messages, daarom sta ik bij de Aftermath, aangezien ik het niet gepost heb op het forum. (weet namelijk niet goed hoe ik printscreens enzo moet toevoegen hier....)
Dus volgens mij zit het zo als ik me niet vergis, het staat volgens mij ook bij de beschrijving van Top LTF´ers, elders op deze site.
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Dartmoul1
Berichten: 896
Lid geworden op: maandag 17 mei 2010, 21:25
Clan: Decimus

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Dartmoul1 »

Ik doe warbands voor farming!!
En alle combat xp is van boss hunting voor pets dus geen slayer.

Voor de rest leuk gedaan!
AfbeeldingAfbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Kweet Vaniks »

Jammer dat het nieuwe concept nu alweer verleden tijd is. De update is wel leuk, maar alsjeblieft doe niet na iedere zin een enter, dat leest zo irritant in grote lappen tekst.
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Meleepro NL »

Wat een saaie editie, vond deze verhaaltjes eerder opsommingen van gainz, volgende keer beter
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Bakske »

Hallo LTF,
Ik heb het ware genoegen om een speciale editie te schrijven voor de maand maart van Top LTF'ers! Om redenen wil ik nog even anoniem blijven, kijken of jullie kunnen raden wie de gastschrijver van deze maand is. Ik hoop dat jullie genieten van mijn schrijfkunsten!
Helaas heb ik niet de bevoegdheid om muziek te beoordelen op smaak, ik zal m'n best doen om een mooi lied te zoeken. Zo hoorde ik dat de volgende populair is op internet:
Niemand? :ninja:
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Joa ofzo. 't Is in ieder geval een troll, alsof je dit serieus kan nemen.
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Roy Boy106 »

Bakske schreef:
Hallo LTF,
Ik heb het ware genoegen om een speciale editie te schrijven voor de maand maart van Top LTF'ers! Om redenen wil ik nog even anoniem blijven, kijken of jullie kunnen raden wie de gastschrijver van deze maand is. Ik hoop dat jullie genieten van mijn schrijfkunsten!
Helaas heb ik niet de bevoegdheid om muziek te beoordelen op smaak, ik zal m'n best doen om een mooi lied te zoeken. Zo hoorde ik dat de volgende populair is op internet:
Niemand? :ninja:
Lees het stukje van Matthijs en je weet wie de schrijver is.

Leuke editie, niet verwacht dat jullie terug naar het oude systeem gingen.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Gio »

Roy Boy106 schreef:
Bakske schreef:
Hallo LTF,
Ik heb het ware genoegen om een speciale editie te schrijven voor de maand maart van Top LTF'ers! Om redenen wil ik nog even anoniem blijven, kijken of jullie kunnen raden wie de gastschrijver van deze maand is. Ik hoop dat jullie genieten van mijn schrijfkunsten!
Helaas heb ik niet de bevoegdheid om muziek te beoordelen op smaak, ik zal m'n best doen om een mooi lied te zoeken. Zo hoorde ik dat de volgende populair is op internet:
Niemand? :ninja:
Lees het stukje van Matthijs en je weet wie de schrijver is.

Leuke editie, niet verwacht dat jullie terug naar het oude systeem gingen.
Wie dan?
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Bearserk »

De plaatjes zijn in ieder geval Siddy's character
Afbeelding
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Ja want Sid heeft ook echt Comp (t).
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Joost »

Jonas schreef: Ja want Sid heeft ook echt Comp (t).
:-$
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door Joa »

Afk div trainen is te 2013. Caches zijn de nieuwe divspan

Toegevoegd na 2 minuten:

Mooie editie btw. En geloof me, dat zeg ik niet omdat ik er weer in sta, maar dit zijn gewoon 15 interessante namen om te lezen en te volgen.
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Re: Top Ltf'ers - Editie maart

Bericht door LeonSkills »

Oké, 1 april is voorbij, laten we maar bekend maken wie deze bijzondere editie heeft geschreven. :lol:
Dus lees het vooral nog een keer, maar nu in je achterhoofd wetende wie (of beter wat) het heeft geschreven. Hoop dat dat sommige vragen beantwoordt ^^ :D
Plaats reactie