Forumspecifieke regels

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Gesloten
Het Team
Officieel account
Berichten: 157
Lid geworden op: zaterdag 11 maart 2006, 16:33

Forumspecifieke regels

Bericht door Het Team »

Forumspecifieke regels

Welkom in Buit! In dit forumdeel kun je jouw waardevolle drops delen met iedereen.

De volgende moderators hebben hier rechten en kun je ook vragen stellen als je denkt dat deze niet in een topic hier thuishoren (denk hierbij aan vragen over het forum of het beleid):
Wanneer mag ik een apart topic aanmaken voor mijn buit?

Afbeelding Als je voor jouw gevoel een geweldige drop hebt gehad, mag je dit posten. Er is dus geen minimale waarde voor het aanmaken van een topic. Houd echter wel in de gaten dat het posten van overduidelijke troll-drops niet wordt gewaardeerd.
Afbeelding Post alleen drops die je zelf hebt behaald; het posten van splits is echter wel toegestaan.

Aanvulling: Zoals jullie misschien opgemerkt hebben, hebben wij ervoor gekozen om geen "Overige buit"-topic aan te maken en om geen minimale waarde te koppelen aan de geposte buit. Hier hebben wij bewust voor gekozen om onze leden te stimuleren om eigen onderwerpen aan te maken en is dus geen kwestie van vergetelheid.


Overige regels

Afbeelding In dit subforum is het verplicht je plaatjes te croppen (zie voorbeeld). Topics waarin afbeeldingen staan die niet gecropt zijn, worden locked. Tip: Gebruik Gyazo!
Afbeelding Je topic moet een afbeelding bevatten van de drop.
Afbeelding Je buit mag maximaal één maand oud zijn.
Afbeelding Indien je een split wilt posten, laat dan ook een in-game trade zien waarin jij het bedrag ontvangt.


Waar kan ik een onderwerp aanmaken?

Afbeelding Wil je iedereen laten weten wat voor vooruitgang jij allemaal hebt geboekt? Blogs en level-ups kunnen terecht in Progressie OSRS.
Afbeelding Discussies en vragen over Oldschool Runescape horen in Algemeen OSRS.
Afbeelding Evenementen horen in OSRS Evenementen.

Natuurlijk zijn er nog veel meer plaatsen voor onderwerpen, kijk daarvoor eens rustig naar het forumoverzicht.
Gesloten