Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door La Pulga »

PB Floyd schreef: woensdag 8 maart 2017, 9:44 Afbeelding
Bro, eerste keer dat ik iemand ontmoet die mijn naam deelt

Grats!
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
mbtkiller

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door mbtkiller »

La Pulga schreef: vrijdag 10 maart 2017, 20:58
PB Floyd schreef: woensdag 8 maart 2017, 9:44 Afbeelding
Bro, eerste keer dat ik iemand ontmoet die mijn naam deelt

Grats!

Heet jij ook PB?
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door La Pulga »

Ja
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
mbtkiller

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door mbtkiller »

sick dudee
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door Gewoon »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door xNitrous »

Dit toch is niet bedoeld voor stakes, maar dat had je hopelijk ook wel in de gaten in de eerste post.
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door Yentel »

Zoals Nitrous al aanhaalde, is dit topic bedoelt voor drops kleiner dan 1M. gelieve hiervoor dus ook een apart topic te openen, of het te posten in een blog.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door Daan »

Hoezo zou dat niet mogen? Zonder dit topic heb je een grote kans dat het plaatje/de buit anders niet gepost zou worden.
In "Post hier je prestaties die geen topic waard zijn!" mag je toch ook gewoon 99's posten. Serieus, who cares.
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door Gewoon »

Afbeelding
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door xNitrous »

Daan schreef: zondag 12 maart 2017, 18:32 Hoezo zou dat niet mogen? Zonder dit topic heb je een grote kans dat het plaatje/de buit anders niet gepost zou worden.
In "Post hier je prestaties die geen topic waard zijn!" mag je toch ook gewoon 99's posten. Serieus, who cares.
Het gaat er om dat we dan losse topics krijgen waar mensen op reageren en ja dat is mogelijk, we proberen hierdoor de activiteit hoog (hoger) te houden en hebben daarom in afspraak deze regels opgesteld, al zijn regels misschien lastig voor sommige.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door Daan »

Mensen hebben soms geen zin om een topic aan te maken, dat kan je ze toch niet gaan verplichten..
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door AddyMace »

Daan schreef: zondag 12 maart 2017, 21:58 Mensen hebben soms geen zin om een topic aan te maken, dat kan je ze toch niet gaan verplichten..
Dude, ik ga toch ook niet mijn drops plaatsen in een progressie topic van iemand? Een specifiek topic heeft een bedoeling, lekker aan houden. Als je geen moeite wilt doen om een topic te maken voor drops, post dan maar niet :-({|= .
:-({|=
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door Hank1705 »

Okay guys, ik snap dat het bij een bepaalde drop leuker is om een eigen topic te openen, maar het moet geen verplichting zijn mijns inziens.
Momenteel zijn er 2 opties voor buit boven de 1m. Je opent een eigen topic, of je post niet. Gezien ik liever zie dat er wél gepost wordt, wil ik jullie graag de mogelijkheid geven het zelf op te lossen.

Op dit moment ontbreekt de mogelijkheid om buit van boven de 1m in een verzameltopic te posten. Persoonlijk zie ik 2 opties, beide met voor en nadelen.

Optie 1: Iemand (maakt mij niet uit wie) maakt een topic aan voor buit van boven de 1m.
Dit is vrijblijvend, buit mag nog steeds in een eigen topic geplaatst worden. Wie iemand wil feliciteren met zijn drop doet dat toch wel, of het nu in een eigen topic is of in een verzameltopic.

Optie 2: De regels in dit onderwerp worden gewijzigd, evenals de titel, en ook buit van boven de 1m mag gepost worden.

Als er nog een optie 3 gevonden wordt die ik over het hoofd heb gezien, hoor ik het graag ^_^


Verder wil ik jullie toch vriendelijk verzoeken het netjes en gezellig te houden hier. Gebash op elkaar hoort hier niet thuis, uiteindelijk willen we allemaal het beste voor het forum. Meningsverschillen horen erbij, los die op een volwassen manier op. Daar heb je geen persoonlijke aanvallen voor nodig.
Afbeelding
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door xNitrous »

Daar wil ik je wel in aangeven dat de regels in overleg waren met Itachi en je nu tegen hem in gaat, niet geheel mijn probleem maar dat lijkt me ook niet heel erg de bedoeling, eerst mochten namelijk ook hoge drops gepost worden maar aangezien we meer activiteit wilden, wilden we dus ook meer losse topics Hanki.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door La Pulga »

Daan schreef: zondag 12 maart 2017, 18:32 Hoezo zou dat niet mogen? Zonder dit topic heb je een grote kans dat het plaatje/de buit anders niet gepost zou worden.
In "Post hier je prestaties die geen topic waard zijn!" mag je toch ook gewoon 99's posten. Serieus, who cares.
^

Ik heb ook geen zin om voor elke drop een nieuw topic aan te maken waar dan 2 keer "grats" als reactie staat

Toegevoegd na 27 seconden:
Gewoon schreef: zondag 12 maart 2017, 19:21 Afbeelding
:lol:
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door Hank1705 »

xNitrous schreef: zondag 12 maart 2017, 23:13 Daar wil ik je wel in aangeven dat de regels in overleg waren met Itachi en je nu tegen hem in gaat, niet geheel mijn probleem maar dat lijkt me ook niet heel erg de bedoeling, eerst mochten namelijk ook hoge drops gepost worden maar aangezien we meer activiteit wilden, wilden we dus ook meer losse topics Hanki.
Dat begrijp ik, maar als mensen geen eigen topic aan willen maken en daardoor geen posts willen plaatsen schiet je je doel voorbij. Uiteindelijk is het doel een plezierig en zo actief mogelijk forum, en het is logisch dat daarvoor af en toe dingen bijgeschaafd moeten worden. In privé zal ik ook met Itachi overleggen over hoe en wat we het beste kunnen doen, maak je maar geen zorgen :)
Afbeelding
Afbeelding
PB Floyd
Berichten: 81
Lid geworden op: dinsdag 21 juli 2015, 11:31

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door PB Floyd »

Haha, La Pulga, het is niet mijn naam, maar een afkorting van iets anders ;p
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door Gewoon »

Afbeelding
Afbeelding
PB Floyd
Berichten: 81
Lid geworden op: dinsdag 21 juli 2015, 11:31

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door PB Floyd »

Na 75 superiors eindelijk eerste keer rare drop table, maar helaas nog geen imbued heart:

Afbeelding
PB Floyd
Berichten: 81
Lid geworden op: dinsdag 21 juli 2015, 11:31

Re: Het Grote maar Kleine Drop(s) topic!

Bericht door PB Floyd »

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie