Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Plaats reactie
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Bericht door Big slayer79 »

Godmiljaar, dit is écht lang geleden boys. Sommigen zullen mij misschien nog herkennen van vroeger, maar ik ben dus sporadisch terug wat aan het spelen dankzij een bepaalde persoon die mij destijds wist te overtuigen, rarara, wie zou dat toch zijn...

We hadden dit weekend afgesproken voor Reverze, maar uiteraard konden we het niet laten de nodige Pvm trips in te plannen. En o boy, it was gold. Het begon allemaal met dat ik 82 Cons had gehaald en bezig was om boosts te halen voor Ornate pool, dat mislukte na een 20-tal pogingen. Ik ging afk en zei: "hee Tim, voel je vooral geroepen om ff wat spices te scoren" toen ik terugkwam gingen we vertrekken naar restaurant, en hoor ik in de auto dat die flikker op de eerste poging de juiste boost heeft gehaald, god damn it :') Reverze zelf was awesome natuurlijk.

De dag nadien moest ik met like 3u slaap naar een teamleader meeting, r.i.p. en wat doe je dan nadien? Cerberus, duh. Daar een Eternal gekregen, joepie. En de task daarna kreeg ik Dagannoths, dus probeerde Tim ook Dks task te krijgen, en na twee keer skippen was het zover, zo it began. De eerste drop die we kregen was een Berserker ring, iets daarna kregen we er nog één, en iets daarna een Archers'. Heb zelf helaas van die eerste drops geen screens, maar de laatste drie wel.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Die laatste Warrior ring was SCHIT-TE-REND ik was al een tijdje bezig over dat het cool zou zijn om Lord of the rings te halen deze trip, en ik vond het dan nodig om te zeggen "warrior deze kill, hebben we tenslotte nog niet gehad" en then this^ happend. We lagen echt plat. Uiteindelijk loot was als volgt: 3x Berserker, 1x Archers', 1x Warrior, 1x Mud battlestaff, 1x Dragon axe, elk een dikke 6m verdient. Daarna ging ik verder slayer doen, en kreeg ik een Kraken task, waarna Tim vroeg "ja laat eens zien hoe die gaan, niet dat ik dat op Youtube zou kunnen opzoeken of zo" En ik ging naar de Boss. Ik wou weergeven hoe belachelijk weinig deze "boss" eigenlijk voorstelt en ik ging letterlijk gewoon weglopen van m'n pc, ik herhaalde dat twee keer, en op de tweede kill gebeurde dit:
Afbeelding
Ik ging erna gewoon op de grond liggen en Tim had nog niet direct door wat er precies was gebeurd :") Echt zo'n vage shit dit. Daarna elk gewoon wat lvls gehaald hier en daar tijdens slayer, en zojuist is hij terug naar huis vertrokken. Alles bij elkaar weer een bijzonder geslaagd weekend, full of gains zowel op Osrs als in de gym. Echt nostalgisch om dit topic samen te kunnen maken. Cheers Timson, it was epic as always!
mbtkiller

Re: Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Bericht door mbtkiller »

Ik ken je niet maar leuk dat je weer terug bent man, veel succes op je account verder en zijn al lekkere drops
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Bericht door Bighead »

Cheers, Bigi!
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Bericht door jb godranger »

haha pls Aaron
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Bericht door Daan »

Kijk, dit zijn de betere topics.

Ben je nog steeds zo kast?
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Bericht door Big slayer79 »

Daan schreef: maandag 13 maart 2017, 17:15 Kijk, dit zijn de betere topics.

Ben je nog steeds zo kast?
92kg atm op 175cm, Tim kan verder denk ik wel confirmen indien nodig hehe. Thanks boys
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Bericht door Bighead »

Daan schreef: maandag 13 maart 2017, 17:15 Kijk, dit zijn de betere topics.

Ben je nog steeds zo kast?
Zijn deadlift komt op dit moment goed in de buurt van die van mij + mijn bodyweight, dus dat zit goed.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Bericht door Atem_nijo »

hey veel succes
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Bigi en Timson's oldskool shenaniGAINS

Bericht door Het Pietje »

Lekker tripjes gemaakt! Je naam komt me ook nog wel ergens bekend voor. in ieder geval leuk dat je terug bent!
Plaats reactie