Welke evenementen willen jullie?

Dit is een archief van evenementen die we georganiseerd hebben in RuneScape.
Evenementen
Officieel account
Berichten: 58
Lid geworden op: zondag 27 november 2011, 13:39

Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Evenementen »

Afbeelding
Afbeelding
Zoals jullie gemerkt hebben is dit forumdeel gronding vernieuwd, alleen er ontbrak nog een belangrijk topic. Een topic waarbij vooral jullie ideeën centraal staan.

Hier mag je dus alles kwijt over evenementen. Heb je zelf een suggestie of wil je gewoon iets zeggen over hoe evenementen er nu aan toe gaan? Dan kan je dat hier posten!
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Roy Boy106 »

Penguin Hide and Seek evenement ^_^
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Zeekoe »

Dit kunnen we nog wel eens herbekijken, maar volgens mij is er weinig animo. Het is indertijd stop gezet omdat er nauwelijks nog volk kwam en het toch wel redelijk wat organisatie is voor 2 of 3 man. Bovendien doen veel mensen penguins met hun clan.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Gozert »

Zeehond schreef: Dit kunnen we nog wel eens herbekijken, maar volgens mij is er weinig animo. Het is indertijd stop gezet omdat er nauwelijks nog volk kwam en het toch wel redelijk wat organisatie is voor 2 of 3 man. Bovendien doen veel mensen penguins met hun clan.
Ik heb er wel animo voor.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Tristan »

Als iemand verder nog feedback hebt over het gebruik van Lunatip is dat ook welkom hier! :)

Al is er de laatste weken niet echt meer iets gehouden in Lunatip proberen we bij elk evenement te kijken of het kan.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Kweet Vaniks »

Kommop jongens! :D Je mag echt met alles komen, het kan niet gek genoeg! Je mag er ook een prijs aan toevoegen aangezien onze prijzenpot flink vol zit!
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Rizmor »

Warbands event dagelijks? Maar weet niet of dit ooit al is gedaan, omdat het misschien lastig is op te zetten met al die andere clans.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Gio »

Rizmor schreef: Warbands event dagelijks? Maar weet niet of dit ooit al is gedaan, omdat het misschien lastig is op te zetten met al die andere clans.
Dit was vroeger ook een evenement, maar volgens mij was het geen succes.
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Rizmor »

Just Gio schreef:
Rizmor schreef: Warbands event dagelijks? Maar weet niet of dit ooit al is gedaan, omdat het misschien lastig is op te zetten met al die andere clans.
Dit was vroeger ook een evenement, maar volgens mij was het geen succes.
Helaas, denk dat de meesten die dit doen naar de bekendere warbands clans gaan. Eventueel kun je wat met minigames doen, maar vraag me ook af of hier überhaupt animo voor is.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Gio »

We zijn druk aan het bespreken @ prive over de minigames.
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Rizmor »

Just Gio schreef:"
We zijn druk aan het bespreken @ prive over de minigames.
Je zou eventueel ook evenementen als hide n seek kunnen doen, of een soort van 'opdracht evenementen'. Wat ik hiermee bedoel is dat je bijv. een friendschat hebt, welke iedereen moet joinen, en je op een bepaalt tijdstip een opdracht geeft. (bijv hunt en voltooi een easy clue, krijg een triskelion fragment of krijg een skull sceptre. Degene die dat als eerste voltooid krijgt bijv. 5m, 2e 2.5m en nummer 3 1m.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Gio »

Rizmor schreef:
Just Gio schreef:"
We zijn druk aan het bespreken @ prive over de minigames.
Je zou eventueel ook evenementen als hide n seek kunnen doen, of een soort van 'opdracht evenementen'. Wat ik hiermee bedoel is dat je bijv. een friendschat hebt, welke iedereen moet joinen, en je op een bepaalt tijdstip een opdracht geeft. (bijv hunt en voltooi een easy clue, krijg een triskelion fragment of krijg een skull sceptre. Degene die dat als eerste voltooid krijgt bijv. 5m, 2e 2.5m en nummer 3 1m.
Hide n seek is pas nog geweest, we proberen zo creatief te blijven.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Daan »

Tbh zit het qua evenementen gewoon op een dood spoor. Er is niet echt meer vraag naar, tenzij er heel veel te verdienen valt.
Ik vind een grote speurtocht nog wel leuk. Een moderator gaat ergens in RuneScape staan en diegene die hem met hints het eerste vindt krijgt 1m ofzo, en dat doe je dan 5 keer.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Gozert »

Daan schreef: Tbh zit het qua evenementen gewoon op een dood spoor. Er is niet echt meer vraag naar, tenzij er heel veel te verdienen valt.
Ik vind een grote speurtocht nog wel leuk. Een moderator gaat ergens in RuneScape staan en diegene die hem met hints het eerste vindt krijgt 1m ofzo, en dat doe je dan 5 keer.

Ik zal er even een quote van jezelf bij pakken oké?
Daan schreef: Is ook wel logisch, aangezien het forum ook een stuk minder actief is dan voorheen.
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Ru ben ik »

Daan schreef: Ik vind een grote speurtocht nog wel leuk. Een moderator gaat ergens in RuneScape staan en diegene die hem met hints het eerste vindt krijgt 1m ofzo, en dat doe je dan 5 keer.
Dit lijkt me ook wel een leuk plan :)
En dan proberen het gewoon in Lunatip friendschat te houden zodat er veel mensen op af komen (Als dat niet voor teveel spam zorgt).
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Zeekoe »

Zo'n beetje als het vorige H&S evenement dus? 8-[
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Ru ben ik »

Zeehond schreef: Zo'n beetje als het vorige H&S evenement dus? 8-[
Zou kunnen, toen was ik niet aanwezig op 't forum denk ik 8-[
Zelf zou ik een Barrows-event ook wel leuk vinden, maar ik vraag me af of daar genoeg animo voor is...

Edit: Voor dat H&S-evenement zou eventueel ook de treasure chest van Carnillean Rising gebruikt kunnen worden. Dat geeft misschien meer het idee van schatzoeken in plaats van verstoppertje :p
Laatst gewijzigd door Ru ben ik op woensdag 17 december 2014, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Hank1705 »

Misschien een soort speurtocht op basis van treasure trails. "Nadeel" is wel dat je meerdere hosts moet hebben.
Bijv: Je begint op de (varrock) ge, krijgt daar van persoon A een raadsel met als oplossing waar persoon B te vinden is. Persoon B geeft op zijn beurt weer een aanwijzing waar je een persoon C kunt vinden die je een key geeft om een carnilean schatkist te vinden met daarin de prijs.

Evt kun je ook het forum erin betrekken door raadsels in pb te sturen waar je vervolgens ingame wat mee moet doen, dit zou het aantal mogelijke raadsels sterk bevorderen natuurlijk.
Dit is maar een voorbeeld van een speurtocht met etappes en de invulling kan natuurlijk verschillen, maar je begrijpt het idee. ^_^
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Zeekoe »

In dat geval heb ik goed nieuws, houd jullie ogen maar open!
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Welke evenementen willen jullie?

Bericht door Abbo kid »

Mijn idee is een knokpartij organiseren.

Eerst maakt iedereen nieuwe accs, dan maak je een bracket met iedereen die mee doet erin. Dan gaan al die cb 3 account tegen elkaar knokken in de duel arena en bam degene die uitendelijk wint wint een leuk prijssie.
Plaats reactie