Team vs Team Drop Challenge 2015 - Uitslag p29!

Dit is een archief van evenementen die we georganiseerd hebben in RuneScape.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Team vs Team Drop Challenge 2015 - Uitslag p29!

Bericht door Gio »

Afbeelding
Gelieve het hele topic door lezen voor belangrijke informatie.

Afbeelding
1. Korte uitleg evenement
Dit evenement zal plaatsvinden in februari en bestaat net zoals de vorige edities uit 3 rondes. De bedoeling is om de eerste twee rondes te overleven en in de finaleweek zoveel mogelijk loot binnen te slepen. In de Hall of Fame komen de 3 beste teams uit de finaleweek. Het team met de meeste drops over de 3 weken heen zal ook een plek in de HoF krijgen. Lees dit topic goed door, vooral 6. is erg belangrijk.

2. De regels
  • Plaatjes vervalsen of plaatjes nemen van drops die niet tijdens het evenement zijn gevallen leidt tot directe diskwalificatie.
  • Alle drops die je hebt gekregen moeten binnen de 24 uur in dit topic gepost worden, anders is het niet geldig.
  • Je Adventure's log moet voor iedereen zichtbaar zijn! Als dit niet zo is kan je dit wijzigen via het knopje game settings in RuneScape zelf. Als je niet kan bewijzen dat je de drop hebt gekregen telt de drop niet mee!
  • Als je met mass gaat en een van jullie heeft het item telt het, als iemand anders het item heeft telt het niet.
  • Bij CS (=shardshare) moet je je aantal gekregen shards delen door 120 en dat getal vermenigvuldigen met de punten die het item waard zijn. Bij eventuele kommagetallen rond je naar onder af (dus 1,4 --> 1/ 1,6 --> 1,5)
    Belangrijk hierbij is dat iedereen van het team afzonderlijk zijn/haar shards moet posten.
3. De drops
Hier is een lijst van alle drops die toegelaten zijn en hoeveel punten elke drop waard is:
  • Graardor: chestplate (3.5), tassets (2.5), boots (1.5), gloves (1), helmet (1) en hilt (0.5)
  • Kree'arra: helmet (0.5), chestplate (6), chainskirt (6), boots (3), gloves (1) en hilt (2.5)
  • Zilyana: Armadyl crossbow (3), murmur (2.5), hiss (0.5), whisper (2.5) en hilt (16)
  • K'ril Tsutsaroth: spear (2), garb (6.5), boots (1), gloves (0.5), gown (5) en hilt (0.5)
  • Nex:
    • Torva: helm (14), platebody (28), platelegs (32), boots (20) en gloves (10.5)
    • Pernix: cowl (8), body (21.5), chaps (26), boots (15), gloves (8) en bow (55.5)
    • Virtus: mask (5), top (12), legs (12.5), boots (15), gloves (6.5), wand (24.5) en book (8)
  • DKS: Dragon hatchet (1.5), Berserker (0.5), Warrior (0.5) en Seers' (0.5)
  • Corporeal Beast: Spectral (2.5), Arcane (16.5), Elysian (33), Divine (44) en Holy elixir (1)
  • Chaos Elemental: Dragon 2h (0.5)
  • TDS: Dragon claws main + off-hand (0.5), ruined armour delen (0.5) en Dragon limbs (10.5)
  • Glacors: Steadfast (15.5), Ragefire (5.5) en Glaiven (8.5)
  • Kalphite King:
    • Drygore main-hand: rapier (38.5), longsword (41.5) en mace (36.5)
    • Drygore off-hand: rapier (29), longsword (29.5) en mace (17.5)
  • QBD: Royal torsion spring (0.5), Royal sight (0.5), Royal frame (0.5), Royal bolt stabiliser (0.5), Dragon kiteshield (0.5) en Draconic visage (1.5)
  • Clue Scroll rewards van meer dan 500k (moet een pricecheck foto bijstaan!)(per 500k is 0.5 met een maximum van 50p.)
  • RotS: Malevolent (6.5), Merciless (5.5) en Vengeful (3.5)
  • Dragon Pickaxe (17)
  • Slayer
    • Abyssal demon: Abyssal wand (1.5)
    • Airut: Razorback gauntlets (2)
    • Order of Ascension: Ascension grips (2.5) Primus (0.5), Secundus (0.5), Tertius (0.5), Quartus (0.5), Quintus (0.5) en Sextus (0.5)
    • Autmations: Static gloves (8.5), Pneumatic gloves (8.5) en Tracking gloves (8)
    • Black dragon: Draconic visage (1.5)
    • Celestial dragon: Celestial handwraps (2.5), Dragon Rider body (1), Dragon Rider chaps (0.5), Draconic visage (1.5) en Dragon Rider kit(1)
    • Dust devil: Dragon chainbody (1)
    • Kal'gerion demon: Demon slayer crossbow (0.5), Off-hand demon slayer crossbow (2) en Uncut onyx (1)
    • Mithril dragon: Dragon full helm (7.5) en Draconic visage (1.5)
    • Metal dragon: Draconic visage (1.5)
    • Nihil: Zaryte bow (55.5)
    • Skeletal Wyvern: Draconic visage (1.5)
    • Edimmu: Blood necklace shard (19.5)
De waarde van de items is op 6 januari 2015 bepaald, ik heb het afgerond naar 500k. Alle zeldzame items die onder de 250k zijn heb ik er niet toegevoegd omdat ze anders toch 0 punten zouden zijn.

Als er nog een item niet inzit waarbij je denkt dat zeker nog in de lijst moet staan kan je me altijd een PB sturen.

4. Het verloop
Het wordt een challenge van 3 weken lang. Je mag NIET van team wisselen of later joinen. Elke week zullen er een aantal teams afvallen. Na elke ronde worden de punten gereset.
  • Week 1: Elk team dat 100 punten (of meer) heeft behaald gaat door.
  • Week 2: De helft van de teams die week 1 hebben overleefd vallen af.
  • Week 3: Finaleweek: 1 team wint en krijgt een plek in de Hall of Fame.
5. Inschrijven
Als je wilt inschrijven met een team zal je onderstaand formulier moeten invullen. Let wel op! Alle leden moeten een LTF-account hebben en hun eigen drops posten volgens de regels! Het team mag maximaal 5 personen bevatten, minimaal 2.

Code: Selecteer alles

[list][size=125]Naam van het team[/size]
[*]lid 1
[*]lid 2
[*]lid 3
[*]lid 4
[*]lid 5[/list]
Accepteer je de regels van dit evenement?
6. Manier van drops posten
Vanaf deze editie gaan we ook een vast patroon invoeren hoe jullie de drops moeten posten. Dit maakt het voor ons een stuk makkelijker om de drops bij te houden. Het voordeel naar jullie toe zal zijn dat de tabel veel up-to-dater en sneller klaar zal zijn. Er zijn enkele voorwaarden waaraan je foto moet voldoen, zijn deze voorwaarden niet vervult, dan telt je drop niet!
  • Er zal een zinnetje worden gepost op 1 februari, dit moet in de chatbalk staan, of boven je poppetje zijn/haar hoofd.
  • RuneScape naam moet zichtbaar zijn.
  • De drop zelf moet op de grond liggen/in je inventory zichtbaar zijn.
  • Datum moet aanwezig zijn op plaatje.
  • Geen edditing! (behalve voor tijd, via printscreen tijd bij het plaatje slepen)
De drops MOETEN gepost zijn volgens het patroon hieronder. Er zal een code staan die je gewoon moet kopiëren en plakken met de juiste gegevens.
  • Teamnaam: Hier vul je je teamnaam in
  • De drop(s) + punten: Hier vul je de naam van de drop(s) in met de punten
  • In- of uitklappen • PIC VAN JE DROP

    Tussen deze tags zet je via de IMG-tags alle foto's van de drops. De drops en de waarde hiervan moeten leesbaar zijn.
  • Totale punten: De punten van de drops van de pic hierboven.

Code: Selecteer alles

[list][*]Teamnaam: 
[*]De drop(s) + punten: 
[*][uitklappen=PIC VAN JE DROP][/uitklappen]
[*]Totale punten: [/list]
Als iedereen dit invult hebben wij niet veel werk met de drops in te voeren en jullie ook niet. De waarde van de drops vind je in de droptabel hierboven. De waarde wordt niet meer veranderd. Je moet gewoon de prijs overnemen van de droptabel. Je mag meerdere drops in 1 keer invoeren.

7. Teams
 team 1 - Loldgers

  • Thee Potje
  • Gods Voices
  • Pandah
  • Robbom
  • Jeroeen

 team 2 - De Stenen

  • Het Pietje
  • Wolfje29
  • Pvm Yarik
  • Slay a Stone
  • DR DREU

 team 3 - Addicts en gastarbeiders

  • Unusual Name
  • Vazard
  • patrick pvms
  • iSmokeslayxp
  • Hankinator

 team 4 - De EO's

  • Gi0
  • Zeekoe
  • Bakske
  • Mys

 team 5 - The Troop

  • Shadowtje
  • Destroyable
  • Add my
  • Goldshotz
  • Thys

 team 6 - gezellig rommeltje

  • beatthebest
  • fabio
  • henjer
  • Tiktoktaktek
  • gozert

 team 7 - Kappa

  • Dat Split
  • MELEEPRO NL
  • Arceus916
  • Bearserk
  • SpadeInMyAss

 team 8 - No Surrender

  • Flox
  • Glenn N
  • Klashkop
  • Gerben009
  • No Spade OMG

 team 9 - De Klapstoeltjes

  • dthys
  • b4wz
  • b4ws
  • poentje
  • equalz

8. Winnaars
De beste 3 teams van de finaleweek komen in de Hall of Fame samen met het team dat de meeste drops heeft behaald.
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015 - tussendstand

Bericht door Gio »

De tussenstand
TeamnaamRonde 1Ronde 2Ronde 3
Loldgers285305.5500
De Stenen137.510316
Addicts en gastarbeiders44.500
De EO's7.500
The Troop17627.50
gezellig rommeltje7500
Kappa8300
No Surrender344.5273.5167.5
De Klapstoeltjes13350
Stand na ronde 1:
TeamnaamScoreAantal ledenGemiddelde*
Loldgers285557
De Stenen137.5527.5
Addicts en gastarbeiders44.558.9
De EO's7.541.9
The Troop176535.2
gezellig rommeltje75515
Kappa83516.6
No Surrender344.5568.9
De Klapstoeltjes133526.6
*De gemiddelde doet niets, het laat alleen zien hoeveel je gemiddeld hebt gekregen.
Rood is afgevallen, groen is door naar volgende ronde.

Stand na ronde 2:
TeamnaamScoreAantal ledenGemiddelde*
Loldgers305.5561.1
De Stenen103520.6
The Troop27.555.5
No Surrender273.5554.7
De Klapstoeltjes551
*De gemiddelde doet niets, het laat alleen zien hoeveel je gemiddeld hebt gekregen.

Stand na ronde 3:
TeamnaamScoreAantal ledenGemiddelde*
Loldgers5005100
De Stenen1653.2
No Surrender167.5533.5
*De gemiddelde doet niets, het laat alleen zien hoeveel je gemiddeld hebt gekregen.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Hank1705 »

Klinkt gooooed
Is er een reden dat bepaalde dingen zijn weggelaten? Bijv visage bij QBD of d crossbow bij TDS
Afbeelding
Afbeelding
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door BurnedUDown »

Waarom geen Araxxor, Vorago en Rise of the six? :o
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Yentel »

BurnedUDown schreef: Waarom geen Araxxor, Vorago en Rise of the six? :o
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Zeekoe »

Oorspronkelijk omdat het de eerste ronde helemaal uit balans zou halen, misschien kunnen we het vanaf ronde 2 wel toevoegen, hoewel shards niet tellen.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Gio »

Hank1705 schreef: Klinkt gooooed
Is er een reden dat bepaalde dingen zijn weggelaten? Bijv visage bij QBD of d crossbow bij TDS
Dit waren we vergeten toe te voegen, ik voeg het asap toe.
Afbeelding
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door BurnedUDown »

Rots shields zijn evenveel als Bandos drops.. Hoezo zou dit iets uit balans halen?
Afbeelding
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Dombo 12 »

Yentel schreef:
BurnedUDown schreef: Waarom geen Araxxor, Vorago en Rise of the six? :o
Ik zie liever deze het gehele evenement er gewoon in zitten, zijn voornamelijk de bosses die ik doe. Nex & Kalphite King of lower zijn vooral mid level pvm.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Gio »

BurnedUDown schreef: Rots shields zijn evenveel als Bandos drops.. Hoezo zou dit iets uit balans halen?
De shields kunnen we wel toevoegen. De energy niet, dat zou te veel zijn voor de drops.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Zeekoe »

BurnedUDown schreef: Rots shields zijn evenveel als Bandos drops.. Hoezo zou dit iets uit balans halen?
Daarmee doelde ik logischerwijs op Vorago en Araxxor. RotS zullen we zo snel mogelijk toevoegen, bedankt voor het melden.
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door BurnedUDown »

Just Gio schreef:
BurnedUDown schreef: Rots shields zijn evenveel als Bandos drops.. Hoezo zou dit iets uit balans halen?
De shields kunnen we wel toevoegen. De energy niet, dat zou te veel zijn voor de drops.
Beter dan helemaal niets..
Dat Araxxor er niet in zit vind ik ergens ook wel onzin, het is niet dat je in een dagje zomaar een volledige spider stick kan maken he.
Afbeelding
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Dombo 12 »

BurnedUDown schreef:
Just Gio schreef:
BurnedUDown schreef: Rots shields zijn evenveel als Bandos drops.. Hoezo zou dit iets uit balans halen?
De shields kunnen we wel toevoegen. De energy niet, dat zou te veel zijn voor de drops.
Beter dan helemaal niets..
Dat Araxxor er niet in zit vind ik ergens ook wel onzin, het is niet dat je in een dagje zomaar een volledige spider stick kan maken he.
En bovendien Araxxor is geen boss die je echt kapot kan farmen zoals de anderen. Kan wel, maar er zijn maar weinig mensen die Araxxor willen doen met max enraged.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Gio »

BurnedUDown schreef:
Just Gio schreef:
BurnedUDown schreef: Rots shields zijn evenveel als Bandos drops.. Hoezo zou dit iets uit balans halen?
De shields kunnen we wel toevoegen. De energy niet, dat zou te veel zijn voor de drops.
Beter dan helemaal niets..
Dat Araxxor er niet in zit vind ik ergens ook wel onzin, het is niet dat je in een dagje zomaar een volledige spider stick kan maken he.
Hank1705 schreef:Klinkt gooooed
Is er een reden dat bepaalde dingen zijn weggelaten? Bijv visage bij QBD of d crossbow bij TDS
Ik heb ze toegevoegd.
Afbeelding
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Dombo 12 »

Het ziet ernaar uit dat Kalphite King de beste optie is, dan maar daar pets farmen als mijn team mee wilt doen :) .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Babymetal
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 17 mei 2014, 18:04
RS: Add my (p2p)
Clan: Bound Friends
Extra rang: RoS #1 Constitution, Defence, Prayer, Hunter

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Babymetal »

Just Gio schreef:
[*]Chaos Elemental: Dragon 2h (0.5) en Dragon chainbody (1)
zover ik weet en gezien heb op luna dropt chaos elemant geen dragon chainbody of ben ik mis?
Afbeelding
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Superheat »

Babymetal schreef:
Just Gio schreef:
[*]Chaos Elemental: Dragon 2h (0.5) en Dragon chainbody (1)
zover ik weet en gezien heb op luna dropt chaos elemant geen dragon chainbody of ben ik mis?
Dat lijkt inderdaad correct.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Zeekoe »

Klopt, heb het aangepast, bedankt!
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Het Pietje »

Zou je de barrow's items die meer dan 250k waard zijn niet ook toe kunnen voegen? Of misschien revenants drops.
En misschien bij de clue's de nieuwe items niet toelaten want deze kunnen ook al snel oplopen tot tientallen miljoenen wat de drops ook uit balans zal halen zoals gezegd wordt met de high-level boss drops.
Lijkt me een leuk idee, ik denk wel dat ik een teampje bij elkaar kan krijgen.

Trouwens vind ik het wel goed dat de echt hoge bosses weg zijn gelaten. Als je als speler geen vast team hebt of je het niet de requirements voor bijvoorbeeld een vorago team ben je bij voorbaat al kansloos. De spelers met maxed out gear hebben sowieso al een groot voordeel omdat ze al maxed zijn dus die zouden ook bij anders bosses al sneller drops moeten kunnen krijgen.
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Team vs Team Drop Challenge 2015

Bericht door Dombo 12 »

Het Pietje schreef: Zou je de barrow's items die meer dan 250k waard zijn niet ook toe kunnen voegen? Of misschien revenants drops.
En misschien bij de clue's de nieuwe items niet toelaten want deze kunnen ook al snel oplopen tot tientallen miljoenen wat de drops ook uit balans zal halen zoals gezegd wordt met de high-level boss drops.
Lijkt me een leuk idee, ik denk wel dat ik een teampje bij elkaar kan krijgen.

Trouwens vind ik het wel goed dat de echt hoge bosses weg zijn gelaten. Als je als speler geen vast team hebt of je het niet de requirements voor bijvoorbeeld een vorago team ben je bij voorbaat al kansloos. De spelers met maxed out gear hebben sowieso al een groot voordeel omdat ze al maxed zijn dus die zouden ook bij anders bosses al sneller drops moeten kunnen krijgen.
Vorago is anders prima te doen met full ahrims hoor, je moet alleen weten hoe je vorago moet doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gesloten