Twin Furies Event - 23/2

Dit is een archief van evenementen die we georganiseerd hebben in RuneScape.
Plaats reactie
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Twin Furies Event - 23/2

Bericht door Ceecs Clan »

Host: Ambertje
Waar: Heart Of Gielinor, ten westen van Nardah
Wanneer: 23-02-2017
Tijd: 20:30
World: 56
Friendchat: Ceecs Events
Instance: Ambertje of anderen

Reqs:
-80 ranged/70+ armour
-Haal alvast de killcount voor 20:30!

Regels
- Er word gebruikt gemaakt van Lootshare!
- De algemene chatregels die in Lunatip van kracht zijn gelden ook hier
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Twin Furies Event - 23/2

Bericht door buitje »

Als ik dan weer thuis ben en tijd heb kom ik misschien nog wel even langs!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Twin Furies Event - 23/2

Bericht door Gio »

Ik kan helaas niet komen, Had graag mee willen doen.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Twin Furies Event - 23/2

Bericht door Ceecs Clan »

Er was blijkbaar niemand van Lunagang komen opdagen, ikzelf was helaas ook niet aanwezig. Miss dat ik anders volgende keer als we het nog is een open event hosten we het even aankondigen in de FC 'Lunatip'
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Twin Furies Event - 23/2

Bericht door Gio »

Ceecs Clan schreef:Er was blijkbaar niemand van Lunagang komen opdagen, ikzelf was helaas ook niet aanwezig. Miss dat ik anders volgende keer als we het nog is een open event hosten we het even aankondigen in de FC 'Lunatip'
Zonde om te horen, ik kan meestal alleen op zaterdag avond. Zijn er nog drops gevallen?
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Twin Furies Event - 23/2

Bericht door xNitrous »

Ceecs Clan schreef:Er was blijkbaar niemand van Lunagang komen opdagen, ikzelf was helaas ook niet aanwezig. Miss dat ik anders volgende keer als we het nog is een open event hosten we het even aankondigen in de FC 'Lunatip'
Heel erg jammer! Uiteraard is het niet de bedoeling om in onze friendschat te gaan promoten voor jouw evenement, het is namelijk niet lunagang eigen. Ik zal zo snel mogelijk een passende oplossing voor jou/jullie regelen.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Twin Furies Event - 23/2

Bericht door buitje »

Was helaas laat thuis, had niet nog zin om intensief te gaan bossen. Miss een volgende keer
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Twin Furies Event - 23/2

Bericht door Hank1705 »

xNitrous schreef:
Ceecs Clan schreef:Er was blijkbaar niemand van Lunagang komen opdagen, ikzelf was helaas ook niet aanwezig. Miss dat ik anders volgende keer als we het nog is een open event hosten we het even aankondigen in de FC 'Lunatip'
Heel erg jammer! Uiteraard is het niet de bedoeling om in onze friendschat te gaan promoten voor jouw evenement, het is namelijk niet lunagang eigen. Ik zal zo snel mogelijk een passende oplossing voor jou/jullie regelen.
Mwah, wat is promoten. Als je even in 2 zinnen zegt "Hey, we gaan nu met mijn clan een RS3 Twin Furies event doen, wie zin heeft mag meedoen! Pm mij als je wilt meedoen!" dan zou dat geen probleem mogen zijn, toch? Zoals Ceecs al zei, hij wil het misschien aankondigen, niet promoten :)
De mensen die dan mee willen doen sturen een pm en de mensen die dat niet willen negeren het gewoon, ik zou er geen al te groot probleem van maken.
Afbeelding
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Twin Furies Event - 23/2

Bericht door Ceecs Clan »

Gio schreef:
Ceecs Clan schreef:Er was blijkbaar niemand van Lunagang komen opdagen, ikzelf was helaas ook niet aanwezig. Miss dat ik anders volgende keer als we het nog is een open event hosten we het even aankondigen in de FC 'Lunatip'
Zonde om te horen, ik kan meestal alleen op zaterdag avond. Zijn er nog drops gevallen?
Niks bijzonders

Toegevoegd na 11 seconden:
Hank1705 schreef:
xNitrous schreef:
Ceecs Clan schreef:Er was blijkbaar niemand van Lunagang komen opdagen, ikzelf was helaas ook niet aanwezig. Miss dat ik anders volgende keer als we het nog is een open event hosten we het even aankondigen in de FC 'Lunatip'
Heel erg jammer! Uiteraard is het niet de bedoeling om in onze friendschat te gaan promoten voor jouw evenement, het is namelijk niet lunagang eigen. Ik zal zo snel mogelijk een passende oplossing voor jou/jullie regelen.
Mwah, wat is promoten. Als je even in 2 zinnen zegt "Hey, we gaan nu met mijn clan een RS3 Twin Furies event doen, wie zin heeft mag meedoen! Pm mij als je wilt meedoen!" dan zou dat geen probleem mogen zijn, toch? Zoals Ceecs al zei, hij wil het misschien aankondigen, niet promoten :)
De mensen die dan mee willen doen sturen een pm en de mensen die dat niet willen negeren het gewoon, ik zou er geen al te groot probleem van maken.
Ja zo bedoelde ik, kan dat dan proberen
Plaats reactie