Barrows met Veracs!

Hier staan guides geschreven door spelers over Old School RuneScape.
Plaats reactie
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Barrows met Veracs!

Bericht door Stefan »

~~Barrowen met Veracs!~~
Afbeelding

Na aanleiding van sommige mensen die geen goede manier wisten om Barrows te spelen, maak ik bij deze een guide over een van de snelste en makkelijkste barrows manieren, met altijd winst per trip!
  • De inhoud:
  • Requirements
  • Inventory en Armor
  • Hoe gaan we te werk
  • Uiteindelijke winst
  • Slot
-Requirements
Om succesvol met Veracs te kunnen barrowen heb je redelijk hoge combat stats nodig. Je kunt het met lagere stats proberen dan ik zometeen aan ga geven, maar houd er dan wel rekening mee dat je meer geld kwijt bent aan food en potions, omdat je meer gehit word en zelf minder op de Barrow broers hit, dit is dus afgeraden.

~ Minimale requirements
~ Aangeraden
- 75 Attack
- 80 Attack
- 75 Strength
- 80 Strength
- 75 Defence
- 80 Defence
- 75 Hitpoints
- 80 Hitpoints
- 60 Prayer
- 70 Prayer
- Inventory en Armour
Je inventory zou er als volgt uit moeten zien:

Afbeelding

- Superset, of normal set potions als je gaat barrowen met de aangeraden requirements
- Eigenlijk zijn 2 Prayer potions al genoeg, maar voor het geval dat je 2 trips achter elkaar wilt doen is het handig om er eentje extra mee te nemen voor als je Dharoks in de tunnel hebt
- Dds, om Karil en Ahrim te speccen
- Whip, voor Karil en Ahrim, en om Killcount te halen in de tunnel
- Rune defender
- Black dragonhide, of ander armour wat magic protection bied voor Ahrim
- Spade: niet vergeten natuurlijk ^^
- Teleport runes, als je een Kharyll portal in je huis hebt neem dan Teleport runes voor je huis mee
- Food: neem altijd monks of sharks mee.

Het belangrijkste van alles, houd er rekening mee dat je veel geld kunt risken. Je gebruikt verschillende armours bij de broers, bij Dharok, Torag, Guthan en Verac gebruik je het volgende armour:
Afbeelding
- Full Veracs, spreekt voor zich
- Amulet of Glory/Fury
- Barrow gloves, eventueel Dragon gloves
- Dragon boots
- Ring of life/Berserker Ring/ Warrior ring
- Skillcape/Legends cape/Fire cape/Obsidian cape

Als je eenmaal bij Karil en Ahrim aangekomen bent moet je switchen van wapens/armour. Hier het te gebruiken armour als je Karil gaat doden:
Afbeelding
Het enige wat je vervangt is je Flail door een Dds/Whip en een Rune defender.

Armour voor als je Ahrim gaat doden:
Afbeelding
I.p.v Verac's body en Skirt dus Black dragonhide body en chaps, of eigen armour met Magic protection naar keuze.
- Hoe gaan we te werk
Je kunt de broers in een bepaalde volgorde verslaan, ik raad jullie aan deze te volgen

Dharoks ----> Karil ----> Ahrim ----> Guthan ----> Torag ----> Veracs

We beginnen bij Dharoks. Drink je Attack en Strength potion en ga naar binnen met Protection from melee, ALTIJD aan! Je zult ongeveer 25-40 Prayer points overhouden als je weer uit het graf bent, maar dit hangt natuurlijk af van je stats. Vervolgens gaan we naar Karil. Doe je Dds en rune defender aan en ga naar binnen met ranged protection aan. Spec Karil dood met je Dds, en maak hem af met je whip. Daarna zijn we aangekomen bij Ahrim, vaak heb je nog net genoeg prayer points over voor hem, dus hoef je niet je prayer potion te gebruiken. Doe je Black dragonhide aan en kill Ahrim met je whip. Op naar Guthan! Drink voordat je naar binnen gaat je Defence potion en trek weer Full veracs aan. Op dezelfde manier kill je ook Torags en Veracs. Natuurlijk krijg je 1 broer in de tunnel, daar blijft de tactiek vrijwel hetzelfde. Het is alleen wel opletten dat als je Dharoks in de tunnel hebt, je meteen je prayer potion drinkt en protect melee aanzet. Ook met full hp kan hij je nog 30+ hitten. Als je Karil of Ahrim in de tunnel hebt zou ik geen prayer gebruiken, tenzij je te weinig food hebt. Deze 2 broers zijn snel dood, en hitten op hoger lvl je niet erg veel. Als je Dds specs over hebt, altijd gebruiken natuurlijk, dan maakt het niet uit welke broer je in de tunnel hebt.

Je kunt op hoger lvl dubbele barrow trips maken. Dat houd in: nadat je de chest geopend hebt terug rennen naar de ladder en vervolgens nog een keer alle broers afgaan. Let wel op of je nog genoeg food hebt, als je denkt het net niet te redden moet je het ook niet proberen maar teleporteren naar je huis en nieuw food halen.
Killcount!
Tja, veel mensen denken dat ze door hoger killcount meer kans hebben op Barrow items, dit is helaas niet zo het geval. Het geeft je alleen maar meer kans op Runes en bolt racks. Ik raad je wel aan om een aantal monsters in de tunnel te killen voor killcount, zodat je toch nog een beetje winst hebt op de Runes die je krijgt, als je geen item krijgt. Ik zelf haal altijd rond de 13 Killcount.
- Uiteindelijke winst
Je maakt per Barrow trip gemiddeld 50-100k Winst aan runes en bolt racks, als je het goed doet doe je 1 barrow trip in 10-15 minuten. Dat zijn dus ongeveer 4 trips per uur. Gemiddeld 75K winst per trip x 4 = dus 300k winst per uur. En daarboven op heb je natuurlijk kans op de Barrow items, die oplopen van 1M tot 6M per item! De kosten zullen niet heel veel zijn, aangezien normale Attack, Strength en Defence potions haast niets kosten. Prayer potions gebruik je nauwelijks dus daar hoef je ook bijna niets aan uit te geven. Food kost dan wel weer wat meer, maar ook dit haal je er gemakkelijk uit met de winst per trips.
- Slot
Ik hoop dat jullie wat aan deze guide hebben. Mochten jullie nog aanvullende tips voor de guide hebben, of fouten gezien in de guide, dan hoor ik het graag!
Have fun at barrows!
Afbeelding

Guide geschreven door Stefan, gelieve niet kopiëren zonder toestemming
Toegevoegd na 28 seconden:

Het tabje "winst", is uiteraard nog niet relevant. Maar wie weet, kan deze guide voor in de toekomst weer mensen helpen :)
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Barrows met Veracs!

Bericht door Mystery »

Volgens mij is deze uit 2008, gezien hd. Kan dat kloppen? Daarnaast, als hij gewoon klopt voor het huidige spel mag hij blijven staan.
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Barrows met Veracs!

Bericht door Stefan »

Graphics waren inderdaad HD, rest moet gewoon nog kloppen met 2007
Afbeelding
Me Nostalgia
Berichten: 35
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2013, 21:24
RS: Gestopt

Re: Barrows met Veracs!

Bericht door Me Nostalgia »

Blijft een mooie guide, toppie! :D
Playing Old School Runescape and Old School Runescape only.
Mijn blog http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 8#p4353198
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Barrows met Veracs!

Bericht door Amnesia »

Lekker logisch, nu zo'n guide terwijl er nog niet eens whips in het spel zijn. ;x
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Barrows met Veracs!

Bericht door Stefan »

Me Nostalgia schreef: Blijft een mooie guide, toppie! :D
Dank u ^^

En Amnesia, spreekt toch voor zich dat deze guide ook bedoeld is voor later he. Kleine moeite om hem even hier alvast te plaatsen
Afbeelding
frizer567
Berichten: 23
Lid geworden op: vrijdag 20 augustus 2010, 12:45

Re: Barrows met Veracs!

Bericht door frizer567 »

Mooie Dragon Boots!
WARDOGRULES
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 2 december 2007, 22:38
RS: GetMyMom (p2p)
Clan: 2Mighty

Re: Barrows met Veracs!

Bericht door WARDOGRULES »

oldskoel
Always Cheat Always Lie Ex 2Mighty Till I Die
Afbeelding
Plaats reactie