Prayer flicken

Hier staan guides geschreven door spelers over Old School RuneScape.
Turkey744
Berichten: 1269
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 19:09
RS: Groene Plant (p2p)
Clan: None

Prayer flicken

Bericht door Turkey744 »

Welkom bij mijn simpele guide om efficiënt prayer te flicken.
Voor de mensen die niet weten wat prayer flicken is, met prayer flicken druk je je prayer net aan als het nodig is en dan weer uit. Hierdoor kun je uren doorgaan zonder schade te krijgen en/of je stats geboost zonder dat je al je geld aan prayer potions moet geven. Omdat het maar voor een half seconde is kost het je geen prayerpoints. Het is eigenlijk heel simpel, maar je moet wel op het juiste moment doen anders gaat het toch ten koste van je prayer als je het te lang aan laat staan of word je geraakt. Zie ook nog wel vaak mensen die aardig wat schade krijgen omdat ze niet goed flicken. Je moet ervoor zorgen dat als je op een protectie prayer drukt dat het pas boven je hoofd zichtbaar wordt net als je de hit krijgt. Dit is even oefenen maar je leert het gauw! Ik raad je aan iets te gebruiken met hetzelfde snelheid als waartegen je vecht zodat je een bepaalde ritme hebt. Eerst een protectie prayer aan en dan na de hit snel uit en dan iets om je stats te boosten snel aan en weer uit. Je moet gelijk daarna een stat boosting prayer aan zetten en na je hit uit. Je kunt makkelijk testen of je het goed doet of niet.

http://www.tip.it/runescape/pages/view/max_hit_calc.htm
Je kunt deze max hit calculator gebruiken om te kijken wat je max hit is met prayers aan en uit. Zo kun je bevestigen dat het goed is gegaan. Het is wel een iets nieuwere calculator, je moet de max hit delen door 10 dan klopt het. Mijn max hit met prayer en pots is 30. En ik zie regelmatig hits van 29/30 langs komen dus werkt het goed. Het is wel veel klikwerk je zou ook kunnen kiezen om alleen protectie prayer of een stat boosting prayer te gebruiken als het je teveel wordt.

Hier een korte video van hoe het een beetje gaat.
Afbeelding
***~Almost owner of the Max cape~***
Plaats reactie