[2007] Zeer goede, vrij onbekende, geld maak manier

Hier staan guides geschreven door spelers over Old School RuneScape.
Plaats reactie
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

[2007] Zeer goede, vrij onbekende, geld maak manier

Bericht door Abbo kid »

Geen zin om een hele mooie guide te maken maar wou jullie toch even laten weten wat ik ontdekt heb!

Als je karamja gloves 1 aan hebt (karamja gloves zijn heel makkelijk te krijgen) kun je spullen in de general shop van Tai Bwo Wannai verkopen voor 15% boven de high alch value.
Veel mensen weten dit niet, van die mensen kun je winst maken door bijvoorbeeld alle dhide bodies te kopen en daarna 1k per dhide body winst maken door ze allemaal door te verkopen in Tai Bwo Wannai.

Hierdoor kun je bijvoorbeeld ook gratis skills trainen. Vaak verlies je nu een klein beetje in kosten maar als je je spullen daar verkoopt maak je vaak een klein beetje winst.

Belangrijk : je moet maar 5 spullen per wereld verkopen, na 5 spullen maak je geen winst meer. Echter is dit met osbuddy heel makkelijk te doen aangezien je in 2 seconden van wereld kunt hoppen. Het beste is dus ook om niet 1000 van één item te kopen maar 200 van vijf items waardoor je stukken sneller klaar bent.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: [2007] Zeer goede, vrij onbekende, geld maak manier

Bericht door Tristan »

Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: [2007] Zeer goede, vrij onbekende, geld maak manier

Bericht door Lars »

Leuke tip, zeker voor iron man accounts.
Afbeelding
George Vveen
Berichten: 889
Lid geworden op: woensdag 13 juni 2007, 13:33
RS: George Vveen (p2p)

Re: [2007] Zeer goede, vrij onbekende, geld maak manier

Bericht door George Vveen »

Je hebt nu Karamja gloves 3 nodig en het is vaak redelijk druk of met junk items volgegooid. Erg vervelend, maar daar hebben we Lynx Titan voor te bedanken.
Nadat hij de methode op YouTube zette, werd een week later meteen de requirement naar Karamja hard diaries getild. Daardoor is het ook een stuk bekender geworden.
Plaats reactie