Het OSRS-Evenementen Topic

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

Het OSRS-Evenementen Topic !

Afbeelding

In dit topic zullen jullie als leden met ons (Evenemententeam) kunnen discussiëren en overleggen over toekomstige evenementen. Jullie kunnen kiezen en samen mee bepalen welk evenement jullie willen zien en wat jullie ideeën zijn. Waarom is dit belangrijk? Jullie zorgen voor de gezelligheid en voor de opkomst, wij regelen de rest. Wij vinden het belangrijk dat er naar jullie wordt geluisterd aangezien het voor jullie is!
EvenementDatum
KBD-EventAfgelopen
Barrows EventAfgelopen
DKS-EventVolgt
Treasure Trails EventKerstvakantie
Hierboven zullen in de tabel de toekomstige Evenementen geplaatst worden, met de juiste datum en dag zodra deze bekend zijn. Zodra het topic voor het desbetreffende evenement is aangemaakt, zal de titel van het evenement een link bevatten en je automatisch doorverwijzen naar het juiste topic.

Discord
Ook zullen we tijdens de evenementen gebruik gaan maken van Discord voor diegenen die hier interesse in hebben. Deze zal gelinkt worden aan een Lunatip Discord account zodat wij het overzicht kunnen bewaren. Als je Discord niet kent, zoek het dan even op, het is een systeem om met elkaar te kunnen communiceren via de headset.

OSRS-Guides
Voor ieder evenement wat op de planning staat zal ik een Guide schrijven. Als je hier aan mee wilt helpen mag dit altijd, ik weet uiteraard ook niet altijd alles over ieder monster en helpen met plaatjes van verschillende setups is altijd fijn. Ik zal in het topic van het desbetreffende evenement dan ook een link zetten naar OSRS-Guides zodat je precies weet wat je nodig gaat hebben! (Neem hier alvast een kijkje: OSRS-Guides)

Poll/Aanvraag evenement
In dit topic wil ik dan ook gebruik van maken van een Poll. Zodra iemand komt met een goed/prima idee (Niet perse uitgewerkt, dat vind ik leuk om zelf te doen) kan ik deze aanmaken als poll. Het is heel makkelijk: Meer dan 50% stemt ja, dan komt het evenement er en zal ik mijn best doen om er een mooi topic van te maken, stemt er meer dan 50% voor nee dan zal het er 'voorlopig' niet komen.

Wil je graag een optie geven voor een toekomstig evenement vul dan even het onderstaande formulier in.

Code: Selecteer alles

Runescape naam:
Evenement:
Korte samenvatting:
Als er vragen zijn kun je altijd bij mij terecht, zowel in dit topic als bij mijn mede collega's en je kunt mij altijd een privébericht sturen met ideeën/aanvragen als je dat liever 'nog niet' hier plaatst.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Itachi »

Lekkere start, ik ga proberen erbij te zijn.
Plaatje
mbtkiller

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door mbtkiller »

Heeeerlijk, heb ik lang opgewacht. ijzersterk topic
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

Bedankt voor de reacties. Laat je ideeën maar binnen stromen! Een sterk topic als deze lijkt me belangrijk! Lunatip leden zijn de koning, ik pas me er wel op aan! Wat ook belangrijk is: Plaatje in dit topic veranderd per event mee, beetje afwisseling. De eerste zal KBD worden aangezien veel mensen mee kunnen, mits er geen mega idee komt van iemand anders.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Itachi »

Runescape naam: Misuryu
Evenement: Saradomin god wars
Korte samenvatting: Saradomin hilts bemachtigen 8-)
Plaatje
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

Itachi schreef:Runescape naam: Misuryu
Evenement: Saradomin god wars
Korte samenvatting: Saradomin hilts bemachtigen 8-)
Alright, spreekt voor zich. Ik ga dit proberen te combineren in een week/dag/weekend met een low level boss/event. Eerlijk voor iedereen! :)
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Glenn. »

Itachi schreef:Runescape naam: Misuryu
Evenement: Saradomin god wars
Korte samenvatting: Saradomin hilts bemachtigen 8-)
Zal me benieuwen of je hier wel aanwezig bent, en als je komt op tijd aanwezig kunt zijn + niet k0 zal gaan.

Runescape naam: N L Limburg
Evenement: Dagannoth Kings
Korte samenvatting: Zerkers en Archers gainen met Dagannoths als slayer taak.
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Itachi »

Glenn. schreef:
Itachi schreef:Runescape naam: Misuryu
Evenement: Saradomin god wars
Korte samenvatting: Saradomin hilts bemachtigen 8-)
Zal me benieuwen of je hier wel aanwezig bent, en als je komt op tijd aanwezig kunt zijn + niet k0 zal gaan.

Runescape naam: N L Limburg
Evenement: Dagannoth Kings
Korte samenvatting: Zerkers en Archers gainen met Dagannoths als slayer taak.
Breh ik ga nooit KO.
Plaatje
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Atem_nijo »

Suggestie: Seers' Rooftop

Kbd wil ik ook wel maar ben banned idk als dat voor problemen zorgt
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Itachi »

Wanneer denk je dat Saradomin god wars evenement te organiseren Nitrous?
Plaatje
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

Ik zet het even aan de kant, aangezien het eerste evenementen sowieso iets wordt voor low en high combat omdat ik niet direct 1 groep wil laten stikken. Ik houd jullie sowieso op de hoogte in dit topic van wanneer het plaats zal gaan vinden!
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Bighead »

Het is mooi geweest, Jo. Je kan terecht in de PB van een chatmod, dit topic is hier niet voor bedoeld.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

De Lunagang OSRS-Evenementen Poll Post!

Afbeelding

Iedereen speelt Oldschool runescape en kent het systeem wat Jagex gebruikt. Wekelijks zijn er polls te vinden (vragen over/voor updates) die het spel beter maken. Aangezien ik niet van iedereen kan verwachten dat hij of zij een idee heeft voor een evenement laat ik jullie stemmen op wat de/het eerst volgende evenement wordt. Als er wordt gestemd en er komt meerdere malen achter elkaar een low óf high combat event wint, zal ik toch zelf een evenement tussendoor doen om met iedereen rekening te houden, ook met (Ultimate-) Ironmans.

Het werkt als volgt: Hier onder type ik een aantal 'Polls' met ideeën voor komende evenementen (Zonder datum, prijzen , topics etc) zodra ik weet wat er het meeste gestemd wordt zal de tabel in post 1 worden aangepast met data en al. Éen week vooraf aan ieder nieuw event zul je je kunnen inschrijven in het desbetreffende topic.

Code: Selecteer alles

Vraag 1: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Skill evenement (Keuze wordt later bepaald)?
Ja
Nee

Vraag 2: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Saradomin Boss evenement?
Ja
Nee

Vraag 3: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een 'Zeah Favour halen in verschillende delen' evenement?
Ja
Nee

Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
Ja
Nee

Vraag 5: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Minigame evenement?
Ja
Nee
Neem het bovenstaande lijstje helemaal over en geef per vraag een antwoordt met Ja of Nee. Zodra de stemmen zijn geteld gaan de evenementen door als meer dan 50% Ja is gestemd en ze gaan niet door als er 50% of meer nee is gestemd. Mits je zelf nog ideeën hebt mag je deze uiteraard altijd blijven plaatsen!

Eerst volgende event Barrows!!
Aangezien we eerst moeten stemmen en ik graag al een event klaar zet dat direct na het KBD-Event online kan kies ik er voor om het Barrows evenement terug te halen als eerst volgende evenement! Ik ga er vanuit dat iedereen hier iets aan heeft (Ja er zitten prijzen aan vast) en nu kunnen de (Ultimate-) Ironmans ook alvast gaan sparen voor Prayer potions! Dit evenement zal dan ook meerdere dagen duren (Vrijdag tot maandag/dinsdag) zodat hopelijk iedereen minimaal 1 dag/avond de kans heeft om mee te doen!

Extra vraag! (Zie Poll)

Samen met het team ben ik aan het bekijken of het mogelijk is om een Duo Slayer evenement te organiseren, zien jullie dit zitten? Het wordt namelijk lastig voor ons maar ook lastig voor jullie aangezien we het alleen precies kunnen controleren als jullie mee werken met screenshots van jullie tasks etc. Mits jullie denken dat wij het zo goed uit kunnen werken dat jullie het evenement graag zien dan hoor ik het graag van jullie!
mbtkiller

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door mbtkiller »

Vraag 1: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Skill evenement (Keuze wordt later bepaald)?
Ja

Vraag 2: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Saradomin Boss evenement?
Nee

Vraag 3: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een 'Zeah Favour halen in verschillende delen' evenement?
Ja

Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Corporeal Beast evenement?
Nee

Vraag 5: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Minigame evenement?
Nee

Gewoon beetje rekening houdend met het combat level van de community :D
Marco
Berichten: 503
Lid geworden op: woensdag 3 februari 2010, 20:27
RS: M ar c o (p2p)
Clan: TTL
Oude naam: l xMARCOx l
Extra rang: RoS #1 Overall, Attack

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Marco »

Vraag 1: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Skill evenement (Keuze wordt later bepaald)?
Ja, bijvoorbeeld PP


Vraag 2: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Saradomin Boss evenement?

Vraag 3: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een 'Zeah Favour halen in verschillende delen' evenement?
Ja


Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Corporeal Beast evenement?


Vraag 5: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Minigame evenement?
Ja

Iets met Barrows in paren of teams lijkt me ook een leuk idee voor tijdens de kerstvakantie of een clue scroll event :p
(Heb nee gestemd op de ''pvm'' content omdat ik daar niet aan zal deelnemen op m'n ironman
Never forget: Destroyable/Wield/Thys/Quinez :wub:
Afbeelding
Rip Quinez https://www.twitch.tv/destroyablers/v/55336440
Playing 07: ''Fe Marcoo''
Youtubechannel: @M_ar_coRS
Twitch: Twitch.tv/M_ar_co
Croky
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 8 november 2016, 14:36

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Croky »

Vraag 1: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Skill evenement (Keuze wordt later bepaald)?
Ja


Vraag 2: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Saradomin Boss evenement?
Ja


Vraag 3: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een 'Zeah Favour halen in verschillende delen' evenement?
Nee

Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Corporeal Beast evenement?
Nee

Vraag 5: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Minigame evenement?
Ja
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

Vraag nummer 4 is voorlopig gewijzigd!

Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
Ja
Nee
mbtkiller

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door mbtkiller »

Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
Ja
Marco
Berichten: 503
Lid geworden op: woensdag 3 februari 2010, 20:27
RS: M ar c o (p2p)
Clan: TTL
Oude naam: l xMARCOx l
Extra rang: RoS #1 Overall, Attack

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Marco »

Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
JA
Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
JA
Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
JA
Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
JA
Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
JA
Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
JA
Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
JA
Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
JA
Never forget: Destroyable/Wield/Thys/Quinez :wub:
Afbeelding
Rip Quinez https://www.twitch.tv/destroyablers/v/55336440
Playing 07: ''Fe Marcoo''
Youtubechannel: @M_ar_coRS
Twitch: Twitch.tv/M_ar_co
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Gio »

Is dat een nee Marco?
Plaats reactie