Het OSRS-Evenementen Topic

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Shaddowpay »

Vraag 1: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Skill evenement (Keuze wordt later bepaald)?
Ja


Vraag 2: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Saradomin Boss evenement?
Nee

Vraag 3: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een 'Zeah Favour halen in verschillende delen' evenement?
Nee

Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
Ja


Vraag 5: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Minigame evenement?
Ja


Goodluck nitrous :)
Afbeelding
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Spikedguy »

Skilling en iets van penguin hunt ofzo.
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
DeathEye1991
Berichten: 247
Lid geworden op: maandag 31 maart 2008, 15:49

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door DeathEye1991 »

DKS is altijd wel leuk
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MisterrMusic
Berichten: 13
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 15:18

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door MisterrMusic »

1: Dagannoth Kings Evenement (Semi-bosses)
Afbeelding
Pteralynx
Berichten: 10
Lid geworden op: woensdag 23 november 2016, 18:59

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Pteralynx »

Skilling!
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Erwin »

Vergeet de beginpost niet te updaten met huidige en evenementen in het verleden. Vooral verleden geeft een leuk overzicht voor mensen, waarbij het sommige mensen misschien wel op ideeën kan brengen met events die al een tijdje niet zijn geweest (en dat laatste is met name toekomstgericht :))
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

Erwin schreef:Vergeet de beginpost niet te updaten met huidige en evenementen in het verleden. Vooral verleden geeft een leuk overzicht voor mensen, waarbij het sommige mensen misschien wel op ideeën kan brengen met events die al een tijdje niet zijn geweest (en dat laatste is met name toekomstgericht :))
Ben het topic aan het realiseren ja :)
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Yentel »

xNitrous schreef:Beste leden,

Ik wil jullie vragen om een van de volgende Evenementen te kiezen en dit naar mij toe te sturen als reactie in een PB. Het mag eventueel ook in het OSRS-Evenementen Topic.

1: Dagannoth Kings Evenement (Semi-bosses)
2: Skilling Evenement
3: God Wars Dungeon (Saradomin/Bandos/Armadyl)
4: Minigame Evenement
5: Clue Scroll Evenement
6: Anders, namelijk....

Let op: Ik ga deze evenementen steeds opnieuw vragen en diegene (1 á 2) die worden gekozen die kies ik als volgende en zo maar door.

Tussendoor kunnen jullie F2P PK/Hide and Seek en nog meer kleinere avond evenementen verwachten.
1-2-3 lijken mij zeker leuk. Daarnaast ook minigames, misschien zoals Barb assault? :). Denk wel dat ik men skills nog wat ga moeten opkrikken als ik mee wil gaan bossen :<
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Jorenator »

Pest control lijkt me ook altijd iets leuks om te doen mits genoeg deelnemers ;)
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

Dames en heren het volgende evenement staat online, niet vergeten om je aan te melden en promoot het groots!

Dagannoth Kings Event!
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Spikedguy »

Vraag 1: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Skill evenement (Keuze wordt later bepaald)?
Ja


Vraag 2: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Saradomin Boss evenement?
Ja


Vraag 3: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een 'Zeah Favour halen in verschillende delen' evenement?
Ja


Vraag 4: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Clue scroll (UITGEBREID) evenement?
Ja


Vraag 5: Willen jullie binnen nu en een korte tijd graag een Minigame evenement?
Ja
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door AddyMace »

Dames en heren, hier een suggestie:

Jaren geleden werd er wel eens een schrijfwedstrijd gehouden. Ik weet niet of dit recentelijk nog is gedaan, maar hier kan ik niks over terugvinden dus ik neem aan van niet. Zijn er meer mensen die het leuk zouden vinden als dit weer georganiseerd wordt? Ik weet niet hoe het de vorige keer(of keren) ging, maar hier is een suggestie:

- Er worden van te voren een aantal onderwerpen gepost door de organisatoren. De deelnemers dienen zich op dit moment op te geven, en over een van deze onderwerpen een verhaal te schrijven. Mogelijke onderwerpen: een storyline over een RS monster, over de RS goden, over het ontstaan van een van de steden etc. Verzin wat leuks :)
- De verhalen moeten tussen X en Y aantal woorden zijn, en vóór een bepaalde deadline worden ingeleverd.
- Er kunnen screenshots worden gebruikt om het verhaal te verduidelijken/mooier te maken.
- Misschien is het handig om van te voren een rubric vast te stellen waar schrijvers zich aan kunnen houden, en waarmee vervolgens elk verhaal kan worden beoordeeld.
- Misschien kan er wel een leuke prijs gewonnen worden!

Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. Wie lijkt dit iets?
:-({|=
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

Ha sander!

Ik zet je post direct in ons privé forum weg zodat we hier het een en het ander kunnen bespreken. Het is uiteraard geen officieel evenement voor Oldschool Runescape zelf maar het kan misschien wat activiteit op het forum brengen. Als je mensen wilt vinden die het iets vinden hoor ik het of lees ik het graag! :)
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door AddyMace »

xNitrous schreef:Ha sander!

Ik zet je post direct in ons privé forum weg zodat we hier het een en het ander kunnen bespreken. Het is uiteraard geen officieel evenement voor Oldschool Runescape zelf maar het kan misschien wat activiteit op het forum brengen. Als je mensen wilt vinden die het iets vinden hoor ik het of lees ik het graag! :)
Is goed! Ja het mag natuurlijk ook lunagang algemeen zijn, het hoeft niet persé alleen voor OSRS te zijn. Zal beetje proberen te peilen of mensen dit een leuk idee vinden... maar mensen, post het dan vooral even hier/ergens anders!
:-({|=
mbtkiller

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door mbtkiller »

Sure, ik zal meedooen :D
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Yentel »

Klinkt leuk, al weet ik niet of ik zo'n creatieve pen heb.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

Gelukkig mag je dan ook typen Yentel, wel een creatief toetsenbord?
KennyTete
Berichten: 184
Lid geworden op: woensdag 7 januari 2015, 21:09
RS: KennyTete (OSRS)
Oude naam: Heldopsokjes

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door KennyTete »

Het lijkt me leuk als er een keer een 'Godwars' dag word georganiseerd waarbij we in een groepje (minimaal 4 personen) de bosses in de Godwards Dungeon gaan bezoeken. Het leukste is als we ze alle 4 pakken en eventueel kijken of we dat kunnen herhalen als we ze alle 4 gehad hebben. Het leukste hieraan is dat mensen die weinig ervaring hebben met Godwars juist dan mee kunnen omdat we in een 'veilige' groep zitten waarbij de boss die we op dat moment killen snel dood gaat!

Hopelijk word mijn idee uitgewerkt als men het een goed idee vind! Graag zou ik dit willen zien omdat het mij ontzettend leuk lijkt om met LTF deze bosses gaan bezoeken en hopen op geweldige items!

Gegroet,
KennyTete
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door xNitrous »

God wars Dungeon staat momenteel hoog op het lijstje, wie weet is het inderdaad te regelen om dit dus meerdere malen op 1 dag te doen en anders eventueel 1x per week 4 weken achter elkaar. Ik houd jullie op de hoogte!
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Het OSRS-Evenementen Topic

Bericht door Itachi »

Ik wens de drie nieuwe Evenementenorganisatoren veel succes met het uitvoeren van hun functie! Moge er veel leuke events volgen. ^_^
Plaatje
Plaats reactie