King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door AddyMace »

King Black Dragon evenement

Afbeelding

Het is weer tijd voor een leuk boss evenement! We gaan met z'n allen weer naar de grootste black dragon in de game, namelijk de King Black Dragon! Pak dus je wapen van de bank en trek je armour aan. De King Black Dragon kan door iedereen verslagen worden, mits je aan onze eisen voldoet.

Datum & Plaats
  • Datum: Zondag 2 april
  • Wereld: 327, verzamelen bij Grand Exchange
  • Tijd: 20:30 Nederlandse tijd
  • Leiders: AddyMace en Het Pietje
Eisen
  • 70 Attack en Strenght als je met melee gaat;
  • 61 Ranged als je met Ranged gaat (en 44 Prayer voor Eagle eye);
  • Anti-dragon shield;
  • Geen Slayer helmet.
Als we een waardevol item krijgen, wordt het item aan één van de leiders gegeven. Na het evenement wordt het item verkocht en met dat geld wordt het verdeeld onder de deelnemers die erbij waren tijdens het krijgen van de drop.

Inschrijven? Dat kan! Als je je inschrijft krijg je op de dag van het evenement een herinneringsbericht.
Laatst gewijzigd door Het Pietje op dinsdag 28 maart 2017, 22:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: King Black Dragon event

Bericht door Shaddowpay »

Wil graag meedoen mits er niet teveel mensen aanwezig zijn. Anders is het te makkelijk (keek naar vorige keer). Verder hoop ik dat ik kan welke datum het ook is. Ik schrijf mij in !
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: King Black Dragon event

Bericht door Gio »

Shaddowpay schreef: zaterdag 25 maart 2017, 14:46 Wil graag meedoen mits er niet teveel mensen aanwezig zijn. Anders is het te makkelijk (keek naar vorige keer). Verder hoop ik dat ik kan welke datum het ook is. Ik schrijf mij in !
We hebben 2 leiders. Misschien dat ik ook mee ga, dan hebben we 3 leiders verdeeld in 2 werelden zoals vorige keer.
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: King Black Dragon event

Bericht door Shaddowpay »

In- of uitklappen •
Gio schreef: zaterdag 25 maart 2017, 14:50
Shaddowpay schreef: zaterdag 25 maart 2017, 14:46 Wil graag meedoen mits er niet teveel mensen aanwezig zijn. Anders is het te makkelijk (keek naar vorige keer). Verder hoop ik dat ik kan welke datum het ook is. Ik schrijf mij in !
We hebben 2 leiders. Misschien dat ik ook mee ga, dan hebben we 3 leiders verdeeld in 2 werelden zoals vorige keer.


Goed idee.
Afbeelding
Lahorrible
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 15:09

Re: King Black Dragon event

Bericht door Lahorrible »

als dit event binnen een week plaats vind doe ik sowieso mee heb nu week vakantie. anders zal het moeilijk worden ivm werken!
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: King Black Dragon event

Bericht door Atem_nijo »

wrm geen slayer helmet?
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: King Black Dragon event

Bericht door AddyMace »

Atem_nijo schreef: zaterdag 25 maart 2017, 18:21 wrm geen slayer helmet?
Uit voorgaande events is gebleken dat als er iemand is met een slayer helmet en betreffende task, deze persoon een meer dan redelijke hoeveelheid van de kills krijgt. Dus om het wat eerlijker voor de rest te houden die de task niet heeft :)
:-({|=
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: King Black Dragon event

Bericht door Gio »

Data staan in de poll, dus je kan kiezen welke dag. :)
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: King Black Dragon event

Bericht door Het Pietje »

Ik heb de poll nog even aangepast zodat er op meerdere data gestemd kan worden. Indien je al gestemd had kan het zijn dat er opnieuw gestemd moet worden.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: King Black Dragon event

Bericht door Het Pietje »

Pale Memory schreef: zaterdag 25 maart 2017, 22:55 Hoe zit 't qua tijd wat de poll betreft? Of lees ik ergens overheen?
Het event zal op elke dag in de avond plaats vinden, hierbij moet je denken aan 8 uur/half 9.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: King Black Dragon event

Bericht door Het Pietje »

Als iemand nog een suggestie heeft voor een andere datum mag dit ook genoemd worden!
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door Het Pietje »

De peiling heeft nu een tijdje online gestaan, en wij hebben besloten dat het KBD event op zondag 2 April om 20:30 plaats zal vinden!
Wil zeker weten dat je er bij bent? Zet het dan even in dit topic zodat wij je op de dag van het evenement een herrinerings pb kunnen sturen.
Dit kan op lunagang of op Runescape zelf, als je erbij zet waar je voorkeur voor een pb ligt kunnen wij daar rekening mee houden.
Dit gezegd hebbende hopen wij zoveel mogelijk mensen om 20:30 bij de Grand Exchange te zien om met zijn allen naar de King Black Dragon te gaan!
deddo92
Berichten: 158
Lid geworden op: vrijdag 18 september 2015, 19:04
RS: deddo92 (OSRS)

Re: King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door deddo92 »

Als ik die avond online ben zal ik meegaan:)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door Kipcorn »

ik doe mee gezellig
Dutch Spyro
Berichten: 78
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2016, 15:29

Re: King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door Dutch Spyro »

Kipcorn schreef: zaterdag 1 april 2017, 17:51 ik doe mee gezellig
Bezig is ook aanwezig waarschijnlijk
Afbeelding
Aron

Re: King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door Aron »

Ik doe mee

nvm er is iets tussen gekomen
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door AddyMace »

Toch weer ff de kc opgekrikt... thanks voor t joinen mensen!
:-({|=
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door Het Pietje »

Om te beginnen, iedereen heel erg bedankt voor het komen!
We begonnen dit even met ongeveer een man of 10, een zeer nette opkomst dus! Nadat we verzameld hadden bij de Grand Exchange wilden we als dappere strijders naar de driekoppige draak toe. Voorop ging Addymace als verkenner. Hij teleporteerde naar de kbd liar en vertelde ons dat de kust veilig was, om er vervolgens achter te komen dat dit toch niet helemaal het geval was en er een groepje pkers bij de ingang stond. Dit was een kleine tegenvaller maar zover ik weet gelukkig niemand dood gegaan. Vervolgens hebben we met zijn allen worlds kunnen hoppen om daarna alsnog te beginnen aan onze kills. De kills liepen vlot en er kwamen wat leuke kleine drops voobij. Na een minuutje of 20 probeerde een level 115 in full armadyl ons te crashen. Dat werkte alleen niet al te best aangezien hij dragon bolts (e) gebruikte wat dus totaal geen zin heeft op dragons. Uiteindelijk heeft hij een paar kills gehad maar niks bijzonders gekregen. Toch hebben we besloten om te hoppen naar een wereld waar niemand was. Hier gingen we nog verder met een man of 7. De kills bleven lekker lopen en de respawn rate was ook heel vlot, waardoor er een hoop draken afgeslacht zijn. Halverwege het event kreeg ik zelf ook nog kbd heads op 15 kc, zeer leuk meegenomen! Uiteindelijk stonden we nog met 5 man wat kills te doen rond een uur of 10. Maar ook deze dappere strijders dropen stuk voor stuk af, waardoor Addymace en ik om kwart over 10 de laatste kill van de avond hebben gedaan.
Al met al was dit een zeer geslaagd en zou ik zeggen dat het zeker voor herhaling vatbaar is!
Bedankt dat ik mee mocht helpen met hosten, en op naar nog een hoop meer events als het aan mij ligt!
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door Gio »

Het was zeker geslaagd evenement, ik was er zelf langer dan ik eigenlijk had. Jammer dat er geen items zijn gevallen.
Dutch Spyro
Berichten: 78
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2016, 15:29

Re: King Black Dragon event - Zondag 2 April 20:30

Bericht door Dutch Spyro »

Het Pietje schreef: zondag 2 april 2017, 22:34 Om te beginnen, iedereen heel erg bedankt voor het komen!
We begonnen dit even met ongeveer een man of 10, een zeer nette opkomst dus! Nadat we verzameld hadden bij de Grand Exchange wilden we als dappere strijders naar de driekoppige draak toe. Voorop ging Addymace als verkenner. Hij teleporteerde naar de kbd liar en vertelde ons dat de kust veilig was, om er vervolgens achter te komen dat dit toch niet helemaal het geval was en er een groepje pkers bij de ingang stond. Dit was een kleine tegenvaller maar zover ik weet gelukkig niemand dood gegaan. Vervolgens hebben we met zijn allen worlds kunnen hoppen om daarna alsnog te beginnen aan onze kills. De kills liepen vlot en er kwamen wat leuke kleine drops voobij. Na een minuutje of 20 probeerde een level 115 in full armadyl ons te crashen. Dat werkte alleen niet al te best aangezien hij dragon bolts (e) gebruikte wat dus totaal geen zin heeft op dragons. Uiteindelijk heeft hij een paar kills gehad maar niks bijzonders gekregen. Toch hebben we besloten om te hoppen naar een wereld waar niemand was. Hier gingen we nog verder met een man of 7. De kills bleven lekker lopen en de respawn rate was ook heel vlot, waardoor er een hoop draken afgeslacht zijn. Halverwege het event kreeg ik zelf ook nog kbd heads op 15 kc, zeer leuk meegenomen! Uiteindelijk stonden we nog met 5 man wat kills te doen rond een uur of 10. Maar ook deze dappere strijders dropen stuk voor stuk af, waardoor Addymace en ik om kwart over 10 de laatste kill van de avond hebben gedaan.
Al met al was dit een zeer geslaagd en zou ik zeggen dat het zeker voor herhaling vatbaar is!
Bedankt dat ik mee mocht helpen met hosten, en op naar nog een hoop meer events als het aan mij ligt!
Ik ongeveer de laatste kill :dus: Was gezellig boys
Afbeelding
Plaats reactie