OSRS lunabingo! De tweede ronde

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Botergeil
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 6 juni 2017, 23:11

Re: OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door Botergeil »

Krijg een afgerond getal in experience in een skill (minimaal afgerond op 100k)

Moet dit echt 100.000 rond zijn, bijvoorbeeld? of is 100.121 == 100k ook goed? (dus afgerond op hele exp of afgerond op k's?)
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door AddyMace »

Botergeil schreef: zondag 18 juni 2017, 23:05 Krijg een afgerond getal in experience in een skill (minimaal afgerond op 100k)

Moet dit echt 100.000 rond zijn, bijvoorbeeld? of is 100.121 == 100k ook goed? (dus afgerond op hele exp of afgerond op k's?)
Moet echt een afgerond getal zijn, als in 2.000.000 exp. Of 2.100.000. Of 600.000.
:-({|=
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door Het Pietje »

Loot 20 gracefull marks (post bewijs hiervan dmv je agility exp, begin marks en eind marks)Krijg een hard clue scroll van het skillen (mining, fishing of woodcutting) of van slayer Vul de sack in de Motherlode mine met minstens 100 pay dirtKill je target in een bounty hunter world
Krijg een afgerond getal in experience in een skill (minimaal afgerond op 100k)Krijg een mystic robe top of bottom drop van een slayer monsterHaal 250 kc op een van de followers in de God Wars DungeonVoltooi 10 Wildernis slayer tasks
Kill de King Black Dragon 15 keerTrade een fire cape in voor een kans op de Jad petKill OborKrijg een "head" drop van een monster (bijvoorbeeld kbd heads of abyssal demon head)
Vind deze plek een stuur een foto in PM waarop jij bij deze plek staat: AfbeeldingKoop de stock van deze shop helemaal leeg en maak een screenshot hiervanLever 100 punten in bij Pest control om een skill te trainenKrijg een rare item uit een supply crate in Wintertodt
In- of uitklappen • Mijn behaalde uitdagingen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Toegevoegd na 23 minuten en 26 seconden:
Oja en ook nog wat leuks gehad tijdens mijn kbd kills :)
Afbeelding

Toegevoegd na 8 minuten en 18 seconden:
Botergeil schreef: zaterdag 17 juni 2017, 11:35 Ik drop weer gewoon al m'n screens op het einde! Maak je geen zorgen, je hebt concurrentie Bolo ;)
Je zal dan toch een beetje op moeten gaan schieten ben ik bang 8-[
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door AddyMace »

Mensen opgelet, tot vanavond kunnen screenshots worden geüpload. Morgen zal ik de winnaar bekend maken en mogen jullie contact met mij opnemen voor eventuele prijzen.
:-({|=
Bolobroer
Lunatipchatter van het jaar
Berichten: 1402
Lid geworden op: donderdag 8 juni 2006, 21:19
RS: Zwaffie (p2p)
Contacteer:

Re: OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door Bolobroer »

Ik ga voor 2/3de plek...

Hopelijk gefeliciteerd Het Pietje
Afbeelding
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door Erwin »

Nog een uurtje :o
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Botergeil
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 6 juni 2017, 23:11

Re: OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door Botergeil »

Loot 20 gracefull marks (post bewijs hiervan dmv je agility exp, begin marks en eind marks)Krijg een hard clue scroll van het skillen (mining, fishing of woodcutting) of van slayer Vul de sack in de Motherlode mine met minstens 100 pay dirtKill je target in een bounty hunter world
Krijg een afgerond getal in experience in een skill (minimaal afgerond op 100k)Krijg een mystic robe top of bottom drop van een slayer monsterHaal 250 kc op een van de followers in de God Wars DungeonVoltooi 10 Wildernis slayer tasks
Kill de King Black Dragon 15 keerTrade een fire cape in voor een kans op de Jad petKill OborKrijg een "head" drop van een monster (bijvoorbeeld kbd heads of abyssal demon head)
Vind deze plek een stuur een foto in PM waarop jij bij deze plek staat: AfbeeldingKoop de stock van deze shop helemaal leeg en maak een screenshot hiervanLever 100 punten in bij Pest control om een skill te trainenKrijg een rare item uit een supply crate in Wintertodt
Afbeelding

Helaasch heb ik het behoorlijk druk gehad met hospiteren voor kamers, wat hele dagen voor mij opslokte. Heb dus niet zoveel challenges kunnen doen. Ik had er nog een stuk of 2 a 3 gedaan met screenshots elders, maar ik heb echt ff geen puf meer om die nu te gaan opzoeken... Dusja... Tweede plek? :D/
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door Erwin »

Je kan in ieder geval accounts en cheap RS gold kopen :o
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door AddyMace »

De laatste ronde is er alleen door Het Pietje hard gestreden, hij is dan ook de terechte winnaar met 9 punten. Gefeliciteerd!
Botergeil en Zwaffie (bolobroer) zijn beiden geëindigd met twee punten. Me Gusta heeft 0 punten gehaald. De winnaars kunnen contact met mij opnemen voor hun prijs.


------ OSRS lunabingo #1 gesloten --------
:-({|=
Gesloten