OSRS lunabingo! De tweede ronde

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

OSRS lunabingo! De tweede ronde

Bericht door AddyMace »

OldSchool bingo editie 2017
Afbeelding
Het is eindelijk zo ver! Na lang nadenken over de juiste regels, opdrachten etc. presenteren wij: OSRS bingo 2017!
Zoals jullie misschien wel is opgevallen is er in de RS3 sectie ook een bingo aan de gang. In overleg is deze ook voor OSRS geschikt gemaakt, maar met wat afwijkende regels. Het principe blijft natuurlijk hetzelfde; je krijgt een stempelkaart met taken die voltooid moeten worden. Het is echter niet nodig om deze allemaal te voltooien.

De taken
Op de eerste dag van het evenement zal ik hier twee tabellen posten. Een tabel met moeilijke taken, en een tabel met makkelijke taken. De keuze is aan jou welke je gaat voltooien. Je mag slechts één van deze bingokaarten kiezen! Het is dan jouw taak om zo veel mogelijk van de opdrachten van jouw 'bingokaart' binnen de tijd te voltooien. De opdrachten van de makkelijke kaart zijn 1 punt per stuk waard, en de opdrachten van de moeilijke kaart zijn 1,5 punten per stuk waard. Kies je de makkelijke tabel dan heb je dus meer kans deze allemaal te voltooien, en kies je de moeilijke tabel dan heb je dus een kleine kans om ze allemaal te voltooien, met als gevolg meer punten... De keuze is aan jou!

De taken hebben verschillende categorieën. Zo zullen er taken tussen zitten waarbij je een boss X aantal keer moet verslaan, of waarbij je in een bepaalde skill X punten moet halen. Ook zullen er taken tussen zitten waarbij minigames gespeeld moeten worden of waarvoor clues gedaan moeten worden. Van alles wat dus!

De rondes
De eerste ronde zal een week duren. Wanneer deze begint en eindigt zal later bekend worden. Afhankelijk van het aantal deelnemers zullen er in de eerste ronde een X aantal deelnemers afvallen met de minste punten. De tweede ronde zal ook zo gaan. De derde ronde is de finale, meer informatie hierover horen jullie dan.

Prijzen
Uiteraard zijn er ook prijzen te verdienen. Hard werken moet immers beloond worden, right? :D/ De mensen die de tweede ronde halen kwalificeren zich automatisch voor een lootje uit de goodybag. Deze zal aan het eind van het evenement door mij worden gekocht, en betreffende deelnemers zullen hierover geïnformeerd worden. Uiteraard is er ook nog een prijs voor de echte winnaar. Wat deze prijs precies is zal later bekend worden gemaakt.

De regels
Natuurlijk zijn er een aantal regels waar deelnemers zich aan moeten houden. Hier staan ze op een rijtje:
  • De algemene evenementen regels.
  • Activiteiten die vóór het evenement zijn voltooid, tellen NIET mee.
  • Van ieder behaald doel moet bewijs worden gepost. Dit moet in de vorm van een screenshot. Bij sommige taken zal het nodig zijn om vooraf én achteraf een screenshot te maken. Als de taken bekend zijn wordt hierbij ook aangegeven hoe er bewijs gegeven dient te worden.
  • Het aanpassen van screenshots is niet toegestaan.
  • Iedereen maakt één post aan waarin hij of zij de screenshots van voltooide taken post, en daarin jouw bingokaart met de voltooide taken.
  • Regels kunnen onder het evenement veranderd worden mits hier reden toe is.
  • Iedereen is welkom, dus schrijf je vooral in!
Inschrijven
Om mee te kunnen doen moet je je inschrijven. Dat kan door hier een bericht achter te laten, of mij/een andere EO aan te spreken in de Lunatip clan chat. Een privéberichtje op dit forum mag uiteraard ook, evenals een privébericht in-game. Hoe meer zielen hoe meer vreugd dus geef je vooral op! Inschrijven kan tot zondag 4 juni.

Lijst met deelnemers
  • Pale Memory
  • Spikedguy
  • Simon
  • Kaaskop
  • Wout010
  • Het Pietje
  • masterkindm
  • deddo92
  • Croky
  • Armajail
  • Bolobroer
  • jb godranger
  • Botergeil
In- of uitklappen • De bingokaart
Loot 20 gracefull marks (post bewijs hiervan dmv je agility exp, begin marks en eind marks)Krijg een hard clue scroll van het skillen (mining, fishing of woodcutting) of van slayer Vul de sack in de Motherlode mine met minstens 100 pay dirtKill je target in een bounty hunter world
Krijg een afgerond getal in experience in een skill (minimaal afgerond op 100k)Krijg een mystic robe top of bottom drop van een slayer monsterHaal 250 kc op een van de followers in de God Wars DungeonVoltooi 10 Wildernis slayer tasks
Kill de King Black Dragon 15 keerTrade een fire cape in voor een kans op de Jad petKill OborKrijg een "head" drop van een monster (bijvoorbeeld kbd heads of abyssal demon head)
Vind deze plek een stuur een foto in PM waarop jij bij deze plek staat: AfbeeldingKoop de stock van deze shop helemaal leeg en maak een screenshot hiervanLever 100 punten in bij Pest control om een skill te trainenKrijg een rare item uit een supply crate in Wintertodt

:-({|=
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Spikedguy »

Nou vooruit dan, ik doe ook mee. :D
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Simon` »

Vet idee! Weet niet hoeveel tijd ik heb maar count me in
Afbeelding
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Kaaskop »

Leuk idee! Ik doe wel mee
Afbeelding
wout010
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 19 mei 2017, 15:18

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door wout010 »

Ik doe mee :)
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Het Pietje »

Ik doe ook mee :)
masterkindm
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 1 april 2017, 11:06

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door masterkindm »

Count me in
deddo92
Berichten: 158
Lid geworden op: vrijdag 18 september 2015, 19:04
RS: deddo92 (OSRS)

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door deddo92 »

Ik geef me bij deze op :D
Afbeelding
Croky
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 8 november 2016, 14:36

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Croky »

Leuk initiatief, ik doe mee!
Armajail
Berichten: 357
Lid geworden op: donderdag 19 november 2015, 15:23

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Armajail »

Schrijf me ook maar in
07 Ranger boots: #0 - Abby dagger van Abby demon: #1 -
Easy clues: #50 - Med clues: #410 - Hard clues: #272 - Elite clues: #20 - Master clues: #10
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door AddyMace »

Beste deelnemers,

Na hard nadenken over de opdrachten zijn hier de twee bingokaarten. Om de regels nog even te herhalen: je kiest één van de twee tabellen uit. Voor elke prestatie post jij bewijs dat je deze hebt behaald d.m.v. een screenshot. In deze screenshots moet de volgende tekst zichtbaar zijn in je chatbalk: 'Osrs lunabingo 2017'. Even op een rijtje:
  • Voor een taak met een killcount post je een screenshot van je eerste kill en je laatste kill, waarop de killcount zichtbaar is. Betreft dit meerdere bosses, dan is het handig dat je een screenshot post van je boss log (via een ring of wealth).
  • Voor een taak waarbij je een item moet halen post je een screenshot van het item dat je gekregen hebt, waarbij het duidelijk is dat je het op de juiste manier gekregen hebt.
  • Voor een taak waarbij je X aantal exp moet trainen, post je een screenshot van je begin exp en je eind exp.
  • Mocht er iets niet duidelijk zijn, vraag er naar!
Voor de verdere regels verwijs ik jullie graag door naar de eerste post in dit topic, hier staat alles (hopelijk duidelijk) uitgelegd.

Jullie hebben tot volgende week maandag de tijd om zo veel mogelijk punten binnen te sprokkelen! De deadline is 12 juni, 23:59.

Dit is de easy tabel:
Krijg een clue reward van minstens 100kKill chaos fanatic 5 keerOpen 5 barrows chests of ontvang 1 item van barrowsVerdien 50k NMZ punten in één ronde
Train 100k exp in een van de volgende skills: prayer, runecrafting, farming, woodcutting, fishing, mining, thieving, agilityWin 10 rondjes novice Pest ControlWin een castle wars gameVoltooi 5 easy clues
Train 80k exp in hitpointsVoltooi 3 rondjes Fishing TrawlerBehaal minstens 300 punten in de Ranging Guild 'shootout'Krijg een 100k drop van een monster
Maak een screenshot waarop minstens 3 random mensen (dus niet uit de cc) de volgende zin zeggen:
'A shortbow is faster than a longbow' (tegelijkertijd, en niet via PM)
Krijg een bird nest bij het hakken van een boomKill de wintertodt 10 keerKill een superior slayer encounter

En dit is de hard tabel:
Vang 100 chompiesOpen 20 barrows chests of ontvang 2 items van barrowsKill venenatis 10 keerKill callisto 10 keer
Kill vet'ion 10 keerWin 10 rondjes intermediate of veteran Pest ControlBehaal meer dan 4000 punten in een Wintertodt gameKrijg een clue scroll reward van minstens 400k
Kill JadVerdien minstens 400k punten in één NMZ rondeTrain 120k exp in hitpointsKill 5 GWD bosses (mag elke GWD boss zijn)
Voltooi 10 hard/elite/master clues (gecombineerd mag ook)Krijg een drop van minstens 1mMaak een screenshot waarop minstens 5 random mensen (dus niet uit de cc) de volgende zin zeggen:
'A shortbow is faster than a crossbow' (tegelijkertijd, en niet via PM)
Maak een screenshot van jezelf bij een Dragon Impling

De 5 deelnemers met de meeste punten aan het einde van de speeltijd gaan door naar de volgende ronde. Succes!
:-({|=
deddo92
Berichten: 158
Lid geworden op: vrijdag 18 september 2015, 19:04
RS: deddo92 (OSRS)

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door deddo92 »

Afbeelding

1e opdracht is al klaar:)
Laatst gewijzigd door deddo92 op dinsdag 6 juni 2017, 13:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Gio »

Foto doet het niet. Tip gebruik imgur. :)
Bolobroer
Lunatipchatter van het jaar
Berichten: 1402
Lid geworden op: donderdag 8 juni 2006, 21:19
RS: Zwaffie (p2p)
Contacteer:

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Bolobroer »

Bah kan ik me niet meer inschrijven lees het nu pas
Afbeelding
Afbeelding
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Kaaskop »

Nummer 1:
Afbeelding

Nummer 2:
Afbeelding
Afbeelding
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door AddyMace »

Bolobroer schreef: dinsdag 6 juni 2017, 16:30 Bah kan ik me niet meer inschrijven lees het nu pas
Als je wilt mag je nog meedoen!
:-({|=
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Daan »

Ik snap sowieso niet waarom je je per se moest inschrijven.
Bolobroer
Lunatipchatter van het jaar
Berichten: 1402
Lid geworden op: donderdag 8 juni 2006, 21:19
RS: Zwaffie (p2p)
Contacteer:

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Bolobroer »

AddyMace schreef: dinsdag 6 juni 2017, 19:17
Bolobroer schreef: dinsdag 6 juni 2017, 16:30 Bah kan ik me niet meer inschrijven lees het nu pas
Als je wilt mag je nog meedoen!
Mag die noob jb_godranger ook nog mee doen? Hij is atm niet thuis en moet ff confirmend voor hem
Afbeelding
Afbeelding
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door AddyMace »

Bolobroer schreef: dinsdag 6 juni 2017, 20:30
AddyMace schreef: dinsdag 6 juni 2017, 19:17
Bolobroer schreef: dinsdag 6 juni 2017, 16:30 Bah kan ik me niet meer inschrijven lees het nu pas
Als je wilt mag je nog meedoen!
Mag die noob jb_godranger ook nog mee doen? Hij is atm niet thuis en moet ff confirmend voor hem
Is prima! Geef maar door :D

Toegevoegd na 54 seconden:
Daan schreef: dinsdag 6 juni 2017, 19:18 Ik snap sowieso niet waarom je je per se moest inschrijven.
Ik heb bij het bedenken van de taken geprobeerd rekening gehouden met de deelnemers. Daarvoor is het handig als ik een duidelijk lijstje heb van mensen die mee willen doen ;).
:-({|=
Bolobroer
Lunatipchatter van het jaar
Berichten: 1402
Lid geworden op: donderdag 8 juni 2006, 21:19
RS: Zwaffie (p2p)
Contacteer:

Re: OSRS lunabingo!

Bericht door Bolobroer »

Afbeelding

#1
Afbeelding
Afbeelding
Gesloten