Kleren

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Kleren

Bericht door Halle »

Afbeelding
Een onderwerp waar iedereen over mee kan praten. Iedereen heeft namelijk kleding, en draagt ze natuurlijk ook (mag ik hopen). Dit is HET topic over kleren. Hier kun je over alles praten wat ook maar enigszins met kleding te maken heeft. Heb je een nieuw kledingstuk zoals een shirt of een broek? Post 't hier zodat iedereen het kan zien en zijn mening kan geven! Tips/andere vragen over kleding kunnen hier natuurlijk ook gepost worden.

Afbeelding

~ Kledingwinkels.
~ Kledingwebsites.
Afbeelding
Ik post hier een lijstje met leuke kledingwinkels, als jij vind dat er een winkel niet instaat die er wel bij hoort. Stuur me dan een Privebericht en ik zal 'm erin zetten! :) In dit lijstje post ik overigens geen winkels van merken zelf. Die komen later in de 'merk' lijst te staan ;).
~
Jack&Jones
Jack&Jones is een kledingmerk met modieuze kleding voor een klein prijsje. Ze verkopen van alles, van jassen tot schoenen.
Score
De Score is een kledingwinkel waar je erg veel merkkleding kunt vinden. Het aanbod is groot, zo vind je veel merken. Onder andere van G-star, Chasin, Fred Perry, Tommy Hilfiger etc.
~ The Sting
The Sting is een winkel waar je erg veel kleurrijke kleding kunt kopen. Er zijn niet echt veel 'bekende merken' maar vergis je niet. Het aanbod is erg groot, en het is vaak erg creatieve kleding!
~ De Bijenkorf
De Bijenkorf is een winkel waar je heel erg veel merkkleding kunt vinden. Het heeft een groot aanbod met merken als G-star, Diesel, Superdry etc. De kleding is er redelijk duur geprijsd, maar het aanbod is groot. Verder kun je er vaak ook nog producten als horloges kopen.
~ H&M
De H&M is een winkel die vaak 'eigen merk' gebruikt. Je vind er vaak leuke kleding, voor een klein prijsje. Zeker voor de mensen die liever geen bekende merken willen, of gewoon het geld er niet voor over hebben (of gewoon de kleding in de H&M leuk vinden) is het een erg leuke winkel!
~ C&A
De C&A lijkt een beetje op de H&M. Het zijn vaak grote winkels met een groot aanbod aan kleding. Maar als ik eerlijk mag zijn vind ik de kleding zelf een beetje 'ouderwets' ogen. Ikzelf vind het dus meer een winkel voor wat oudere mensen.
~ WE
In de WE vind je leuke kleding voor een lage prijs. Ik vind de kleding vaak lijken op merkkleding, maar dan zonder het merkje erop. Zeker de moeite waard! Verder is er ook kleding te vinden voor een hogere prijs. Dus er is voor iedereen wat. :P




Outfitcontest


Vanaf nu is er ook een outfitcontest, deze vindt om de 1/2 weken plaats en dan is het jullie taak om outfits naar een vooraf bepaald thema samen te stellen binnen een budget. Daarna kunnen jullie op elkaar stemmen en de winnaar krijgt een plaats in het topic!
Winnaars!
Testfase: Eilonwy

Thema 1:
Je bent een wereldster die naar een premiere/prijsuitreiking moet. Je moet er uiteraard goed uit zien en wat opvallen op goede manier is nooit verkeerd.

Budget: 4 000 euro.
(met dank aan i K0nijn i)
Het is dus een outfit voor op de rode loper. Je moet er chique & positief opvallend uitzien! Denk maar aan grote merken en gebruik een goede variatie in kleuren!

De stemming loopt zo: Ik post als de inzendingenperiode gedaan is alle inzendingen in de eerste post. Maak een peiling voor de mannenoutfits en voor de vrouwen stemmen jullie door middel van een reactie. 1 Stem per persoon natuurlijk.

In- of uitklappen • Testfase
Het thema van de testfase is:

Scène: Het is kerstavond en de hele familie (grote familie) komt samen om kerstmis te vieren. Denk maar aan heel veel neven en nichten en ooms en tantes.

Je krijgt 300 euro om een broek, een paar schoenen, een trui ( + hemd) te kopen
Voor meisjes geld hetzelfde!

Dus het is een winters thema, denk maar aan wollen truien enzo. Zorg voor iets origineels en goede kleurcombinatie!

Winnaar testfase met outfit!

Eilonwy:
Eilonwy schreef: here you go:)
Ik weet niet wat het thema was,
maar dit is draagbaar voor kerstavond, kerstborrels, nieuwjaar en alle feestdagen waar je niet in pak wilt komen?:D

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Anonymous op woensdag 28 december 2011, 22:20, 37 keer totaal gewijzigd.
TomG
Berichten: 5105
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:53
Oude naam: Tom Pl0x

Re: Kleren

Bericht door TomG »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Gecertificeerde Ekte Ekte baas.
Gebruikersavatar
Magekingkong
Berichten: 1730
Lid geworden op: zondag 19 oktober 2008, 7:25

Re: Kleren

Bericht door Magekingkong »

In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Chasin' Sniper en die onderbroek (5x) heb ik net gekocht, en morgen ga ik nog wat spullen halen zoals deze witte vans en die sweater.
AfbeeldingAfbeelding
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Kleren

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
prince0099
Berichten: 5052
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 11:57

Re: Kleren

Bericht door prince0099 »

Cool vest Halle. Ik moet nodig weer eens gaan winkelen in Groningen, ik mis het daar :(
Afbeelding
Dankjewel i k0nijn i
19/5/13 expect us
Zeeg
Berichten: 14917
Lid geworden op: zondag 8 november 2009, 17:44
RS: Gestopt
Contacteer:

Re: Kleren

Bericht door Zeeg »

Halle schreef:Hier was vroeger ook een topic over, maar die kon ik niet meer vinden.
Post hier over welke nieuwe kleren je hebt gekocht, of mogelijk wil gaan lopen (:

Ik heb net dit vest gekocht:
In- of uitklappen •
Afbeelding
En nog een ander vest van de Coolcat, maar daar kan ik geen plaatje van vinden :P.
Coolcat is pro. :D
In- of uitklappen • Architect van de Tetralogie
Afbeelding
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Kleren

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
Devill
Verbannen (permanent)
Berichten: 14406
Lid geworden op: zondag 30 september 2007, 10:01
RS: Dakloos (f2p)
Clan: OoM

Re: Kleren

Bericht door Devill »

Ik ga binnenkort een Dsquared² broek kopen.
I don't care
If you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

~ Eminem
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Kleren

Bericht door Halle »

Dankje Prince :P. Winkelen in Groningen is inderdaad vet haha.
Lisette, we kunnen dat topic ook weer gebruiken hoor haar
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Kleren

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Kleren

Bericht door Spier888 »

Deze shirt komt binnenkort binnen, klik
R I C K V
Berichten: 332
Lid geworden op: dinsdag 11 mei 2010, 13:33

Re: Kleren

Bericht door R I C K V »

Deze trui wil ik voor in de winter:
In- of uitklappen • click!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fierce Devil
Berichten: 9658
Lid geworden op: maandag 11 september 2006, 22:18

Re: Kleren

Bericht door Fierce Devil »

Halle schreef:Dankje Prince :P. Winkelen in Groningen is inderdaad vet haha.
Lisette, we kunnen dat topic ook weer gebruiken hoor haar
Ik ga vet vaak naar Groningen voor winkelen (oja en KFC ofc) maar heel vaak komen ook Groningers hierheen om te winkelen terwijl onze centrum redelijk klein is >< (Leeuwarden)
Afbeelding
It must be knowledge that frees them, not force
Eicul_FR
Berichten: 1563
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 20:36

Re: Kleren

Bericht door Eicul_FR »

Halle schreef:Afbeelding
Mooi vest ^.

Ik heb geen wat mijn laatste aankoop is van kleding. Ik moet binnenkort maar weer eens de stad in.
~ FR1908
Josh
Berichten: 4084
Lid geworden op: dinsdag 10 maart 2009, 16:15
Clan: [Ex]Exclusive
Oude naam: Idk Why I K0

Re: Kleren

Bericht door Josh »

Gebruikersavatar
Magekingkong
Berichten: 1730
Lid geworden op: zondag 19 oktober 2008, 7:25

Re: Kleren

Bericht door Magekingkong »

En ik vind je vest trouwens ook erg mooi Halle! wat kostte die?
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Kleren

Bericht door Halle »

Magekingkong schreef:En ik vind je vest trouwens ook erg mooi Halle! wat kostte die?
http://www.menatwork.nl/Diesel/Diesel-S ... ats_truien

Best prijzig :(.
Gast

Re: Kleren

Bericht door Gast »

Verwijderd
Gebruikersavatar
Magekingkong
Berichten: 1730
Lid geworden op: zondag 19 oktober 2008, 7:25

Re: Kleren

Bericht door Magekingkong »

Halle schreef:
Magekingkong schreef:En ik vind je vest trouwens ook erg mooi Halle! wat kostte die?
http://www.menatwork.nl/Diesel/Diesel-S ... ats_truien

Best prijzig :(.
Ja das waar maarja je moet er iets voor over hebben he :) Heb je ze online besteld?
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Kleren

Bericht door The Patron »

Ik vind hem totaal niet mooi, maar dat is mijn smaak.
Zolang jij er maar blij mee bent, dat telt.

Doe mij maar Chasin.
Plaats reactie