Wielrentopic - Tour

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door Zeekoe »

Eurosport?
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

Froome die ging als de bliksem gister.

Vinden jullie niet dat hij geschorst had moeten worden?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

Wrang is het wel, maar zolang de zaak nog loopt mag hij gewoon starten waar hij wil. Maar ik moet nog zien of deze uitslag en die van Vuelta er over een paar maanden staat na de uitspraak.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: zondag 27 mei 2018, 12:25 Wrang is het wel, maar zolang de zaak nog loopt mag hij gewoon starten waar hij wil. Maar ik moet nog zien of deze uitslag en die van Vuelta er over een paar maanden staat na de uitspraak.
Ik snap niet wat er met die advocaten aan de hand is. Regels zijn toch gewoon regels? En als je anabole middelen gebruikt die tegen de regels zijn, ben je de spreekwoordelijke lul.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

Ik vermoed dat ze het gewoon zolang proberen uit te stellen dat hij de Giro en Tour heeft kunnen rijden en de sancties zo uitvallen dat de Giro en Tour blijven staan en de schorsing pas erna is + de Vuelta natuurlijk. Hoop dat hij gewoon lekker 2 jaar krijgt en alles kwijt raakt sinds de Vuelta, als dat zo is, is het ook lekker einde carrière, want dan is hij inmiddels al ruim de 34 gepasseerd mocht hij terugkeren.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: maandag 28 mei 2018, 14:53 Ik vermoed dat ze het gewoon zolang proberen uit te stellen dat hij de Giro en Tour heeft kunnen rijden en de sancties zo uitvallen dat de Giro en Tour blijven staan en de schorsing pas erna is + de Vuelta natuurlijk. Hoop dat hij gewoon lekker 2 jaar krijgt en alles kwijt raakt sinds de Vuelta, als dat zo is, is het ook lekker einde carrière, want dan is hij inmiddels al ruim de 34 gepasseerd mocht hij terugkeren.
Wie bepaalt dat uitstellen? Voormalig topsprint Pettachi werd ook linea recta geschorst. Samuel Sanchez idem dito.

Ik zie niet wat het probleem is, zelfs zijn b-staal was positief.

En die man werd met de dag beter in de Giro. Dat is krankjorum.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

Sky.. hebben veel te veel geld voor dure advocaten. Het is ook echt belachelijk dat het zo gaat. Zou het heerlijk vinden als ze een manier konden vinden om heel de Sky ploeg zelfs te weren, één grote stinkende boel daar.

Ze kunnen bij de UCI nu niet in één keer gaan schorsen omdat ze dan waarschijnlijk de beste advocaten achter hun aan krijgen en het ze mogelijk heel veel geld en gedoe gaat kosten. Dus voordat ze gaan schorsen moet er een groot onderzoek worden gedaan en moeten ze zeker weten dat het kan zonder dat er extra zaken bij komen. En met steeds meer onderzoeken die zeggen dat Salbutamol niet zou zorgen voor harder fietsen, krijgt de UCI ook weer tegengewicht te verduren. Maarja, regels zijn regels, er was een verbod en een drempelwaarde. Daar is Froome/Sky heel ver overheen gegaan.. Als ze hier onderuit komen maakt de wielerwereld zich belachelijk en loopt het een heel erg grote deuk op.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: woensdag 30 mei 2018, 21:37 Sky.. hebben veel te veel geld voor dure advocaten. Het is ook echt belachelijk dat het zo gaat. Zou het heerlijk vinden als ze een manier konden vinden om heel de Sky ploeg zelfs te weren, één grote stinkende boel daar.

Ze kunnen bij de UCI nu niet in één keer gaan schorsen omdat ze dan waarschijnlijk de beste advocaten achter hun aan krijgen en het ze mogelijk heel veel geld en gedoe gaat kosten. Dus voordat ze gaan schorsen moet er een groot onderzoek worden gedaan en moeten ze zeker weten dat het kan zonder dat er extra zaken bij komen. En met steeds meer onderzoeken die zeggen dat Salbutamol niet zou zorgen voor harder fietsen, krijgt de UCI ook weer tegengewicht te verduren. Maarja, regels zijn regels, er was een verbod en een drempelwaarde. Daar is Froome/Sky heel ver overheen gegaan.. Als ze hier onderuit komen maakt de wielerwereld zich belachelijk en loopt het een heel erg grote deuk op.
Maar rarevogelman, ff serieus.. wat zeg je als wielerfanaat zonder diploma in biomedische wetenschap danwel scheikunde; is zo een hoeveelheid die Froome in z’n bloed had te verantwoorden? Of duidt zulke hoeveelheid duidelijk op doping?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

Nee absoluut niet te verantwoorden. Ik weet precieze getallen ook niet, maar ik heb mij laten vertellen dat de waarde die hij in zijn bloed had overeenkomt met 26 pufjes. Dat is echt extreem veel. Hij is ver over een ingestelde grens gegaan.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: vrijdag 1 juni 2018, 13:12 Nee absoluut niet te verantwoorden. Ik weet precieze getallen ook niet, maar ik heb mij laten vertellen dat de waarde die hij in zijn bloed had overeenkomt met 26 pufjes. Dat is echt extreem veel. Hij is ver over een ingestelde grens gegaan.
Gewoon een ordinaire valsspeler dus.

Wie haalt er als eerst z’n ballen uit z’n broek en zegt openlijk dat ie niet meer met Froome wil koersen.

Wout Poels niet. Die is volgens mij net zo fout, en heeft de uitstraling van een zacht gekookt ei. Zolang ie z’n poen maar krijgt

Weer een flinke deuk voor de wielersport
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

Poels is sowieso een debiel. Zijn twitterberichten zijn echt tenenkrommend.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: zaterdag 2 juni 2018, 15:21 Poels is sowieso een debiel. Zijn twitterberichten zijn echt tenenkrommend.
Ik heb tegen m’n matties gezegd in januari als ze rijk willen worden:

Real CL
Germany WK
Quintana Tour de France. Hoe schat jij die kansen in voor Nairo de berggeit? Het parcours is op zijn lijf geschreven, en hij kan beter klimmen dan Pinot. En Froome is vermoeid.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

Pinot zou nooit het probleem zijn. Grootste tegenstand komt misschien uit zijn eigen ploeg met Landa. Maar ja, ik geef Nairo zeker een goede kans deze tour mits hij niet veel verliest in de ploegentijdrit en de kasseirit.

Verder verwacht ik dat Nibali ook heel erg goed gaat zijn deze tour, evenals Bardet mits die niet veel verliest in ploegentijdrit.

Ik verwacht eigenlijk een hele spannende tour, zonder hoofdrol voor Froome, maar met goede Nederlanders en een ook een hele sterke Zakarin, Porte en Adam Yates (tweelingbroer van).

Oh en Bernal, het grootste talent dat er momenteel is.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: zondag 3 juni 2018, 2:19 Pinot zou nooit het probleem zijn. Grootste tegenstand komt misschien uit zijn eigen ploeg met Landa. Maar ja, ik geef Nairo zeker een goede kans deze tour mits hij niet veel verliest in de ploegentijdrit en de kasseirit.

Verder verwacht ik dat Nibali ook heel erg goed gaat zijn deze tour, evenals Bardet mits die niet veel verliest in ploegentijdrit.

Ik verwacht eigenlijk een hele spannende tour, zonder hoofdrol voor Froome, maar met goede Nederlanders en een ook een hele sterke Zakarin, Porte en Adam Yates (tweelingbroer van).

Oh en Bernal, het grootste talent dat er momenteel is.
Heeft Bahrein Merida een goede ploeg voor Vicenzo? De haai van Messina is wel mijn favoriete renner eigenlijk alleen ik durf hem niet 100% te vertrouwen
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

in de TTT zullen ze denk ik wel ietsjes verliezen, maar Vicenzo heeft meer dan prima ondersteuning bergop (Pellizotti en de twee Izagirres bijv). Zou even de Dauphine en de ronde van Zwitserland afwachten, alhoewel dat niet altijd iets zegt.

Dumoulin schijnt toch wel ook de Tour te gaan rijden, maar in welke rol is nog niet bekend.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: dinsdag 5 juni 2018, 11:13 in de TTT zullen ze denk ik wel ietsjes verliezen, maar Vicenzo heeft meer dan prima ondersteuning bergop (Pellizotti en de twee Izagirres bijv). Zou even de Dauphine en de ronde van Zwitserland afwachten, alhoewel dat niet altijd iets zegt.

Dumoulin schijnt toch wel ook de Tour te gaan rijden, maar in welke rol is nog niet bekend.
Als meesterknecht van brokkenpiloot Wilco Kelderman denk ik.
En, om de TTT tot een goed einde te brengen.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

Nee, gewoon als kopman. Niet met een bepaalde doelstelling zoals podium, maar om te ervaren wat het is om 2 klassementen achter elkaar te rijden. Kan zomaar weer een top 5 opleveren met de extra week die ze dit jaar tussen de Giro en Tour hebben. Bovendien is de eerste afspraak bergop pas in etappe 10 lol.

Bovendien was de planning al sowieso dat Kelderman de Tour niet ging rijden met klassementsambities, die richt zicht zich volledig op de Vuelta.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door Zeekoe »

Good job UCI :lol:
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

Lol, ze hebben ook gewoon nul uitleg gegeven. UCI maakt zich totaal belachelijk zo. En dan hun persbericht zo eindigen;

''The UCI understands that there will be significant discussion of this decision, but wishes to reassure all those involved in or interested in cycling that its decision is based on expert opinions, WADA’s advice, and a full assessment of the facts of the case. '' :lol: :lol:

Als ik zo een paper zou eindigen zou ik een 1 krijgen.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Wielrentopic - Tour

Bericht door Odius »

Tussen de WK-vreugde begint de Tour vandaag!

Toegevoegd na 33 seconden:
rarevogelman schreef: maandag 2 juli 2018, 16:37 Lol, ze hebben ook gewoon nul uitleg gegeven. UCI maakt zich totaal belachelijk zo. En dan hun persbericht zo eindigen;

''The UCI understands that there will be significant discussion of this decision, but wishes to reassure all those involved in or interested in cycling that its decision is based on expert opinions, WADA’s advice, and a full assessment of the facts of the case. '' :lol: :lol:

Als ik zo een paper zou eindigen zou ik een 1 krijgen.
Schrijnend inderdaad.
Plaats reactie