Wielrentopic - Tour

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door Zeekoe »

elzou schreef: zaterdag 2 juni 2018, 19:16
rarevogelman schreef: zaterdag 2 juni 2018, 15:21 Poels is sowieso een debiel. Zijn twitterberichten zijn echt tenenkrommend.
Ik heb tegen m’n matties gezegd in januari als ze rijk willen worden:

Real CL
Germany WK
Quintana Tour de France. Hoe schat jij die kansen in voor Nairo de berggeit? Het parcours is op zijn lijf geschreven, en hij kan beter klimmen dan Pinot. En Froome is vermoeid.
Zijn je matties nu boos dat ze hun geld kwijt zijn? Of wisten zij ook al dat 80% van wat jij vertelt zever is?
Aron

Re: Wielrentopic - Tour

Bericht door Aron »

1/3 goed, hoe kan dat 80% zijn
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Wielrentopic - Tour

Bericht door Sam »

Klopt, dat is 66.6%. Scherp Aron
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Aron

Re: Wielrentopic - Tour

Bericht door Aron »

Zeekoe 100% domme post op deze pagina
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - Tour

Bericht door elzou »

Ik had de rel rondom Ozil en Erdoğan niet voorzien. Eveneens, had ik de hiërarchie, herstel; het gebrek aan hiërarchie binnen Team Movistar niet voorzien.

Mijn voorspellingen zijn betrouwbaar, echter had ik de factor geluk, herstel; de factor ongeluk helemaal niet voorzien.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Wielrentopic - Tour

Bericht door Megareus12 »

Niet helemaal mijn topic dit, maar was wel imposant om te zien wat voor een organisatie er achter het WK zat. En hoe belachelijk snel ze fietsen.

Gisteren toevallig de 'Höttinger Höll' afgelopen en heb heel veel respect voor de mensen die dat kunnen na 230km gefietst te hebben, inclusief de klote stukken naar Igls en Axams. Heel veel toeristen met e-bikes die er niet boven kwamen en moesten afstappen.

En heel veel dikke Belgen gezien, misschien moeten die eens wat meer gaan fietsen...
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - Tour

Bericht door elzou »

Mike Teunissen pakt het geel! Wat zou er uit de simulatie van Odius33 komen rollen? Dit had niemand verwacht, zelfs ik niet.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Wielrentopic - Tour

Bericht door Volture »

elzou dit topic moest dood blijven dankuwel
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Wielrentopic - Tour

Bericht door Joa »

go jasper
Plaats reactie