Wielrentopic - Tour

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door rarevogelman »

Ja, dat doet hij helaas. Werd 10e in ruta del sol. En nog zeggen dat de media het allemaal overhyped ook.. gekke man. Hoop dat er snel een uitspraak komt.

Groenewegen, Mollema en Poels al goed bezig. Kruijswijk ook voor zijn doen in het voorjaar.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: dinsdag 20 februari 2018, 1:00 Ja, dat doet hij helaas. Werd 10e in ruta del sol. En nog zeggen dat de media het allemaal overhyped ook.. gekke man. Hoop dat er snel een uitspraak komt.

Groenewegen, Mollema en Poels al goed bezig. Kruijswijk ook voor zijn doen in het voorjaar.
Contador is ook geschorst voor een minimaal vergrijp. Dus waarom Froome niet?

Die man heeft geen astma, met astma lig je bij de eerste beste heuvel in de sloot te puffen als je tegen mannen als Quintana omhoog rijdt
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door rarevogelman »

Kans is ook heel klein dat hij er goed van af komt hoor. Lekker twee jaar schorsen, prima.

Sky had hem ook al lang op non actief moeten stellen, nota bene een regel binnen die ploeg. Henao werd vorig jaar ook op non actief gesteld tijdens onderzoek naar vermeend dopinggebruik, waar uiteindelijk niks aan de hand was. Maar bij Froome..

Hoop dat dat Sky snel uiteen valt.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door Volture »

is er een manier om deze nare sporttopics te verbergen mijn god pls
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door Daan »

Oh ja want laten we ongeveer het enige topic zonder shitposts verbergen, goeie.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: dinsdag 20 februari 2018, 23:51 Kans is ook heel klein dat hij er goed van af komt hoor. Lekker twee jaar schorsen, prima.

Sky had hem ook al lang op non actief moeten stellen, nota bene een regel binnen die ploeg. Henao werd vorig jaar ook op non actief gesteld tijdens onderzoek naar vermeend dopinggebruik, waar uiteindelijk niks aan de hand was. Maar bij Froome..

Hoop dat dat Sky snel uiteen valt.
Ik heb ook een grote hekel aan SKY. Ben al sinds de dominantie van Wiggins en Froome in 2012 argwanend. Weet ook niet of onze grote vriend Poels clean is. Ondanks dat ie in 2016 wel een klassieker won, ik meen LBL.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door Volture »

Daan schreef: woensdag 21 februari 2018, 17:29 Oh ja want laten we ongeveer het enige topic zonder shitposts verbergen, goeie.
ja
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door Odius »

Uitkijken naar de eerste voorjaarsklassieker vandaag. :D Benieuwd of Benoot, Stuyven, Moscon, Kragh Andersen, Küng, Lutsenko etc. nog wat beter zijn geworden. Nouja, Lutsenko daar lijkt het wel op als je zijn prestaties tot nu toe ziet. Er zal wel weinig maat op Van Avermaet staan vrees ik als je ziet hoe hij daar won afgelopen week. Maarja, je weet maar nooit.
BimBamBomBemBum
Berichten: 16
Lid geworden op: zaterdag 6 januari 2018, 15:31

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door BimBamBomBemBum »

Vrij tegenvallende omloop. Volgende jaren zien of het parcour met andere weersomstandigheden wel lastig genoeg is. Finale van de oude Ronde heeft wel iets, maar is toch heel anders dan in een koers van 260km.

Groenewegen was in KBK indrukwekkend in de sprint. Lijkt dit jaar duidelijk aansluiting gemaakt te hebben bij de echte topsprinters.
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door Odius »

Tiesj in de Strade gisteren. :D Zo blij, hopelijk kan die ook iets in de kasseikoersen doen. Wellens ook weer goed vandaag.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door Zeekoe »

Benoot was echt geniaal sterk. Ik heb het dit jaar voor het eerdte gezien, maar ik vind het een erg mooie koers die Strade Biance. Snap niet dat er niet meer media aandacht rond is.
Benoot zie ik eerder in de Ardennen klassiekers tot zijn recht komen. RVV ligt hem ook, maar een echte kasseikoers als PR is te vlak lijkt me. We zullen het dit kaar zien, ik geloof dat hij tot en met LBL gaat meedoen, maar PR niet.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - Voorjaar

Bericht door elzou »

Terpstra wint Ronde v Vlaanderen.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

Na vier etappes, staat Froome al bijna een minuut achter op Tom Dumoulin.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

Simon Yates versterkt La Maglia Rosa. En dopingzondaar Froome rijdt geen deuk in een pakje boter.

Kenners, hoe best rijdt Yates tegen de klok?

Toch niet zo slecht als Quintana, maar niet zo goed als Froome.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

elzou schreef: zondag 13 mei 2018, 17:12 Simon Yates versterkt La Maglia Rosa. En dopingzondaar Froome rijdt geen deuk in een pakje boter.

Kenners, hoe best rijdt Yates tegen de klok?

Toch niet zo slecht als Quintana, maar niet zo goed als Froome.
Normaal gesproken ''slechter'' dan Quintana, Quintana is ook helemaal geen slechte tijdrijder trouwens. De eerste tijdrit was nogal op maat voor Yates, op en af en op en af. Reken maar dat hij veel op Tom gaat verliezen volgende week. Maar ik vrees ervoor dat het niet genoeg gaat zijn, tenzij Yates mindere dagen gaat krijgen. Maar de 19e en 20e etappe zijn loodzwaar en daar zullen echt nog een paar renners door de mand vallen.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: dinsdag 15 mei 2018, 22:44
elzou schreef: zondag 13 mei 2018, 17:12 Simon Yates versterkt La Maglia Rosa. En dopingzondaar Froome rijdt geen deuk in een pakje boter.

Kenners, hoe best rijdt Yates tegen de klok?

Toch niet zo slecht als Quintana, maar niet zo goed als Froome.
Normaal gesproken ''slechter'' dan Quintana, Quintana is ook helemaal geen slechte tijdrijder trouwens. De eerste tijdrit was nogal op maat voor Yates, op en af en op en af. Reken maar dat hij veel op Tom gaat verliezen volgende week. Maar ik vrees ervoor dat het niet genoeg gaat zijn, tenzij Yates mindere dagen gaat krijgen. Maar de 19e en 20e etappe zijn loodzwaar en daar zullen echt nog een paar renners door de mand vallen.
Als Yates minder dan onze grote vriend Quintana kan tijdrijden is dat goed nieuws. Vorig jaar was Dumoulin anderhalve minuut sneller dan Quintana uit m'n hoofd.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

Dumoulin verkleint achterstand op Yates tot minder dan een halve minuut!

Is het spel op de wagen voor morgen en overmorgen? Er gaat in ieder geval gekoerst worden.
Of is het een rookgordijn van Simon en gaat ie vanavond weer aan de medicijnen?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door rarevogelman »

Aan de medicijnen zit hij sowieso elke dag. Hij verloor gisteren in 800m die 28 seconde, zou mij sterk verbazen als hij zich vandaag enorm herpakt, alhoewel dit natuurlijk een heel ander soort etappe is. Finestre wordt een sleutelmoment, helse klim is dat, misschien wel de zwaarste in de Alpen. 18km a 9% is echt absurd, ook al is het een regelmatige klim zonder uitschieters. Ik verwacht dat Poels en Froome flink gaan aanvallen, Dumoulin moet gewoon lekker Froompie blijven volgen en dan is alles prima.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door Zeekoe »

rarevogelman schreef: vrijdag 25 mei 2018, 12:06 Aan de medicijnen zit hij sowieso elke dag. Hij verloor gisteren in 800m die 28 seconde, zou mij sterk verbazen als hij zich vandaag enorm herpakt, alhoewel dit natuurlijk een heel ander soort etappe is. Finestre wordt een sleutelmoment, helse klim is dat, misschien wel de zwaarste in de Alpen. 18km a 9% is echt absurd, ook al is het een regelmatige klim zonder uitschieters. Ik verwacht dat Poels en Froome flink gaan aanvallen, Dumoulin moet gewoon lekker Froompie blijven volgen en dan is alles prima.
Nou, dat is in ieder geval al juist voorspeld.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - RIP Michael Goolaerts

Bericht door elzou »

Iemand stream met bij voorkeur NL commentaar?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Plaats reactie